Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İLK ÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM Okul Öncesi Özel Eğt. RAM 10 2 1 0 OKUL TÜRÜ RESMİ VE ÖZEL KURUM SAYILARI OKUL SAYISI 0 1 HEM OKUL VE KURUM OKUL VE KURUM 0.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İLK ÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM Okul Öncesi Özel Eğt. RAM 10 2 1 0 OKUL TÜRÜ RESMİ VE ÖZEL KURUM SAYILARI OKUL SAYISI 0 1 HEM OKUL VE KURUM OKUL VE KURUM 0."— Sunum transkripti:

1

2

3 İLK ÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM Okul Öncesi Özel Eğt. RAM OKUL TÜRÜ RESMİ VE ÖZEL KURUM SAYILARI OKUL SAYISI 0 1 HEM OKUL VE KURUM OKUL VE KURUM 0 İLÇE.MEM. DİĞER KUR.-KIZ VE ERKEK ÖĞRN.YU RDU ÖĞRTM. EVİ LOKAL 1 2 M.EĞT.MERK.

4 İLK ÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM Okul Öncesi Özel eğt ve Rehabil itasyon. Özel eğt ve Rehabil itasyon. Muht. Kurs. Etüt Merk OKUL TÜRÜ ÖZEL KURUM SAYILARI OKUL SAYISI 0 0 Dersh ane OKUL VE KURUM OKUL VE KURUM 1 Mot. Taşt S.Kursu 0 ÖZELÖ ZEL Eğitim OKULU

5 1-8 SINIF’LI OKUL SAYISI SINIF’LI OKUL SAYISI SINIF’LI OKUL SAYISI 4 Toplam 10

6 TOPLAM ÖĞRENCİ SAYISI= ORTA ÖĞRETİM 223 OKUL ÖNCESİ 1753 İLK ÖĞRETİM

7 Okul Sayısı : 13Derslik Sayısı: 136 Öğretmen Sayısı : 167 ( 141 Kadrolu+26 Ücretli)

8 Müstakil Anaokulu Sayısı : 1 Bünyesinde Anasınıfı Olan Okul Sayısı : 8 Derslik Sayısı :16 Öğretmen Sayısı : 16 ( Kadrolu 8 + Ücretli 8) Öğrenci Sayısı : 223 Okullaşma Oranı : % 85 (5 YAŞ)

9 Okul Sayısı : 10 Derslik Sayısı : 95 Öğretmen Sayısı : 102 (Kadrolu 88 + ücretli 14) Öğrenci Sayısı: 1753 Okullaşma Oranı : % 99

10 Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 25 Öğretmen Sayısı : 49 ( 45 Kadrolu + 4 Ücretli) Öğrenci Sayısı : 851 Okullaşma Oranı : % 95

11 ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİ SAYISI 851 GENEL LİSELER %100 MESLEK LİSELERİ % 0

12

13 İLKÖĞRETİM OKULLARI

14

15 YGS SINAVI İLİMİZ TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI

16 YGS SINAVI DÜZCE GÜMÜŞOVA KARŞILAŞTIRMASI YGS SINAVI DÜZCE GÜMÜŞOVA KARŞILAŞTIRMASI

17 YGS SINAVI SON 3 YIL İLİMİZ VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI ( DERS BAZINDA NET ORTALAMALARINA GÖRE ) YIL DÜZCE GENELİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİTÜRKİYE GENELİ TOPLAM TÜRKÇEMATEMATİKFENSOSYAL TOPLAM TÜRKÇEMATEMATİKFENSOSYAL ,1021,907,504,1011, ,87 21,0211,221,544,0949,9021,5011,404,6012, ,67 13,968,771,343,6040,2414,409,844,5811,41 * 2010 ve 2011 yıllarında 4* soru, 2009 yılında 4* soru sorulmuştur.

18 İLÇE YGS 2009 SIRAYGS 2010 SIRAYGS 2011 SIRA MERKEZ İLÇE 212 AKÇAKOCA 543 CUMA YERİ 777 ÇİLİMLİ 666 GÖLYAKA 334 GÜMÜŞOVA 121 KAYNAŞLI 455 YIĞILCA 888 YGS SINAVI İLÇELERİMİZİN BAŞARI SIRASI

19 YGS DENEMELERİ İL GENELİ DERSLERE GÖRE NET ORTALAMALARI

20 12. SINIFLAR DENEMELERİ YGS-1 İL ORTALAMALARI

21 YGS- 1 İLÇELER ARASI KARŞILAŞTIRMA

22 DENEME YGS - 1

23

24 İLÇE Öğrenci Sayısı Girmeyen / Başvurmaya n Sınava Giren Öğrenci Sayısı Ortalama SBS-8 PUAN İL GENELİ ,387 AKÇAKOCA ,737 CUMAYERİ ,877 ÇİLİMLİ ,975 GÖLYAKA ,952 GÜMÜŞOVA ,744 KAYNAŞLI ,857 MERKEZ ,615 YIĞILCA ,389

25 İLÇE TOPLAM 100 Soru Ortalama TOPLAM NET Ortalama TOPLAM DOĞRU Ortalama TOPLAM YANLIŞ Ortalama TOPLAM BOŞ TÜRKİYE 35,46 İL GENELİ36,3847,9434,6817,38 AKÇAKOCA41,5351,2029,0419,76 CUMAYERİ35,7546,5332,3521,11 ÇİLİMLİ31,5741,8130,7327,45 GÖLYAKA27,2341,2542,0416,71 GÜMÜŞOVA31,7043,6135,7520,64 KAYNAŞLI35,1947,6937,4914,82 MERKEZ37,9949,5834,7715,65 YIĞILCA26,0638,8438,3322,76

26 İLÇE TÜRKÇE 23 Soru Ortalama TÜRKÇE NET Ortalama TÜRKÇE DOĞRU Ortalama TÜRKÇE YANLIŞ Ortalama TÜRKÇE BOŞ TÜRKİYE10,60 İL GENELİ 10,7013,327,881,80 AKÇAKOCA11,8214,056,692,26 CUMAYERİ10,6113,177,682,15 ÇİLİMLİ9,2111,837,843,33 GÖLYAKA9,1512,249,271,49 GÜMÜŞOVA9,6212,438,422,15 KAYNAŞLI10,0212,898,601,51 MERKEZ11,0713,667,771,57 YIĞILCA8,6711,679,002,32

27 İLÇE MATEMATİK 20 Soru Ortalama MATEMATIK NET Ortalama MATEMATIK DOĞRU Ortalama MATEMATIK YANLIŞ Ortalama MATEMATIK BOŞ TÜRKİYE3,19 İL GENELİ 3,185,797,826,39 AKÇAKOCA4,126,276,477,26 CUMAYERİ2,775,187,247,58 ÇİLİMLİ2,214,296,259,46 GÖLYAKA1,244,359,336,32 GÜMÜŞOVA2,224,958,196,87 KAYNAŞLI2,495,438,835,74 MERKEZ3,616,247,905,86 YIĞILCA1,043,818,317,88

28 İLÇE FEN 20 Soru Ortalama FEN NET Ortalama FEN DOĞRU Ortalama FEN YANLIŞ Ortalama FEN BOŞ TÜRKİYE7,13 İL GENELİ 7,439,867,292,85 AKÇAKOCA8,2410,316,223,47 CUMAYERİ7,649,916,813,28 ÇİLİMLİ6,768,936,514,56 GÖLYAKA5,778,688,742,57 GÜMÜŞOVA6,929,407,443,16 KAYNAŞLI7,7110,257,612,15 MERKEZ7,6210,077,342,60 YIĞILCA5,718,367,963,68

29 İLÇE SOSYAL 20 Soru Ortalama SOSYAL NET Ortalama SOSYAL DOĞRU Ortalama SOSYAL YANLIŞ Ortalama SOSYAL BOŞ TÜRKİYE9,31 İL GENELİ 9,5811,736,451,82 AKÇAKOCA10,9012,675,302,03 CUMAYERİ9,1711,196,042,77 ÇİLİMLİ9,0211,026,022,96 GÖLYAKA7,6610,358,061,60 GÜMÜŞOVA9,0611,326,781,90 KAYNAŞLI9,1711,486,951,57 MERKEZ9,8712,006,401,60 YIĞILCA7,049,557,512,94

30 İLÇE YABANCI DİL 17 Soru Ortalama YABANCI DİL NET Ortalama YABANCI DİL TR Ortalama YABANCI DİL YANLIŞ Ortalama YABANCI DİL BOŞ TÜRKİYE5,23 İL GENELİ 5,497,245,244,52 AKÇAKOCA6,447,894,364,75 CUMAYERİ5,567,094,595,33 ÇİLİMLİ4,375,744,127,15 GÖLYAKA3,415,636,654,73 GÜMÜŞOVA3,875,514,926,57 KAYNAŞLI5,807,645,513,85 MERKEZ5,827,615,374,02 YIĞILCA3,605,455,545,93

31 SBS DENEMELERİ İL GENELİ DERSLERE GÖRE NET ORTALAMALARI

32 8. SINIFLAR SBS DENEMELERİ İL ORTALAMALARI

33 SBS DENEMELERİ İLÇELER ARASI KARŞILAŞTIRMA

34 DEVAM EDEN PROJELER BİR İLGİYE BİN GÜLÜCÜK DYNED ADIM ADIM BAŞARIYA DOĞRU Ana Kız Okuldayız EĞİTİMD E ROL MODEL GRİDEN GÖKKUŞAĞINA VİTAMİN AİLE ÖĞRETMENLİĞİ e -Twinning EKÖP

35 DynEd DynEd İl Koordinatörü Elif HAYMANA(FERGANE) tarafından Kasım 2011 tarihlerinde Düzce Bilim Sanat Merkezi toplantı salonunda İngilizce öğretmenlerine bilgilendirme semineri verilmiştir. DynEd İngilizce Dil Eğitimi ile ilgili ilköğretim okulları 4-8’inci sınıflarında eğitim öğretim yılından beri uygulanan İngilizce Öğretmenlerine yönelik projenin etkin bir şekilde eğitim öğretim yılında da uygulanması çalışmalarına devam edilmektedir.

36 Ana Kız Okuldayız -Ana Kız Okuldayız projesi çerçevesinde merkez ve merkeze bağlı köylerimizde tarama çalışmaları yapılmış; eğitim öğretim yılları itibariyle 28 adet 1.kademe okuma yazma kursu açılmış, 225 kursiyerimize okuma-yazma belgeleri verilmiştir. -ayrıca 6 adet 2.kademe okuma yazma kursu açılmış 14 kursiyerimize belgeleri verilmiştir. Bu proje ile ilgili planlama ve tarama çalışmaları devam etmektedir.

37 ANA - KIZ OKULDAYIZ KAMPANYASI SON ÜÇ YIL SONUÇ BİLGİLERİ İLÇE ADI KURSİYER SAYISIToplam GENEL TOPLAM İLÇE ÇAĞ NÜFUSU OKUMAZ - YAZMAZ KADINERKEK GÜMÜŞOVA Kadın 771

38 ANA - KIZ OKULDAYIZ KAMPANYASI BİLGİLERİ İLÇENİN ADI 2010 SAYIMINA GÖRE İLÇE NÜFUSU 2010 TÜİK VERİLERİNE GÖRE OKUMA YAZMA BİLMEYEN OKUMA YAZMA KURSUNA KATILAN VE BELGE ALANLARIN SAYISI KATILMAYAN LAR OKUMAZ- YAZMAZ BİLMEYEN 65 + ÜSTÜ OLANLAR OKUMAZ- YAZMAZ BİLMEYEN YAŞ ARASI KATILIM % GÜMÜŞOVA ,18% TOPLAM 13, ,18%

39 ANA - KIZ OKULDAYIZ KAMPANYASI BİLGİ GRAFİĞİ

40 ANA - KIZ OKULDAYIZ KAMPANYASI BİLGİLERİ İLÇENİN ADI KATILA N SAYI KATILACA K SAYI KATILIM % MERKEZ AKÇAKOCA CUMAYERİ ÇİLİMLİ GÖLYAKA GÜMÜŞOVA % 29,18 KAYNAŞLI YIĞILCA TOPLAM

41 İlçemiz İlköğretim okulları “Bu Benim Eserim Projesinde” katıldıkları kategoriler ve elde edilen başarılar : 1-Fatih İlköğretim Okulu : Eğitim öğretim yılında Matematik alanında “Dik Üçgenlerin Gizemi” konulu projesi - Türkiye geneli (ilk 50’ye girmiş) ve birincilik ödülüne layık görülmüştür. 2-Hacıkadirler İlköğretim Okulu : Eğitim öğretim yılında Matematik alanında Bu benim eserim projesi “Altıgenin İçerisindeki Üçgenin Sırrı” konulu projesi - Türkiye geneli (ilk 50’ye girmiş) ve birincilik ödülüne layık görülmüştür Yıl İlköğretim Okulu : Eğitim öğretim yılında Fen ve Teknoloji alanında Elektrik tasarrufu ile ilgili “Tasarruf Treni” konulu projesi - Türkiye geneli ikincilik ödülüne layık görülmüştür. Bu Benim Eserim Projesi

42 Gümüşova Lisesinin eğitim öğretim yılında “Bu Bizim Eserimiz” adı altında Fizik-Kimya- Biyoloji- Matematik ve Coğrafya Dallarında Proje hazırlıkları devam etmektedir. Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi “Bu Bizim Eserimiz” projesinde ilde : 1- Biyoloji alanında“Evsel Atıkların Geri Dönüşümde Kullanılması” projesinde il ikinciliği. 2-Matematik ve kimya alanlarında il üçünçülüğü bulunmaktadır.

43 İLÇEMİZDE UYGULANAN DİĞER PROJELER

44 YEREL PROJELER AİLE ÖĞRETMENLİĞİ PROJESİ DİĞER PROJELER KAYMAKAMLIK İŞBİRLİĞİ İLE SBS DERSHANE PROJESİ( eğitim öğretim yılında ortaöğretim okullarından 12 öğrenci, ilköğretim okullarından 16 öğrenci olmak üzere, toplam 28 öğrenci bu projeden faydalanacaklardır.) HALK EĞİTİM İŞBİRLİĞİ İLE SBS ÖĞRENCİLERİ YETİŞTİRME KURS PROJESİ( eğitim öğretim yılında) Liselerde YGS Kursu 47 erkek, 73 kız, toplam 120 öğrenci, İlköğretim okullarında SBS Kursu 420 kız 349 erkek toplam 769 öğrenciye kurs verilmektedir.

45 Gümüşova Lisesi Düzce İl Belediye Başkanlığının “Tiyatro Festivali projesi”ne katılım projesi. Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi ve Gümüşova Lisesi Düzce Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğünün “Griden Gökkuşağı Projesi”nde 4 dalda ödül almıştır. Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi ve Gümüşova Lisesi Düzce Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğünün “Beyaz Bayrak Projesi”nde beyaz bayrak alarak ödüllendirilmiştir.

46 Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi eğitim öğretim yılında aşağıda planlanan projeleri sürdürmektedir. Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi eğitim öğretim yılında aşağıda planlanan projeleri sürdürmektedir. 1- “Ayın Sınıfı Ayın Öğrencisi” Bu proje kapsamında her ay hir bir sınıf için iki kere puanlı sınıf denetimleri yapılmakta ve belirlenen kriterler doğrultusunda en çok puan toplayan sınıf “ayın sını” seçilmektedir. Ayın sınıfına belge verilmekte ve ikram yapılmaktadır. Ayrıca her ay öğretmenler kurulunun önerisi ile, insani açıdan erdem sayılabilecek davranışlarda bulunduğu tespit edilen bir öğrencimiz ders başarısına bakılmaksızın ayın öğrencisi seçilmektedir. Ayın öğrencisine belge ve hediye verilmektedir. 2- “Telefon Dolapları Projesi” Öğrencilerimizin iletişim ihtiyaçlarını karşılamak üzere okula cep telefonlarını getirenlerin eğitim öğretim ortamı etkilememeleri için kilitli dolaplar kullanılmaktadır. 3- “Toplu SMS. Projesi” Bu hizmet satın alınarak veli öğrencisi veya diğer gelişmeler hakkında bilgilendirilmektedir. 4- “Veli Eğitimi Projesi” 7-19 Yaş veli Eğitim programı okulumuzda yürütülmüştür. Bu programa katılan velilerimize sertifika verilmiştir. 5- “Örnek Kişi Toplantıları Projesi” Meşhur eğitimcilerin konferans vermesi planlanmaktadır.

47 AB-ULUSAL AJANS- MFİB VE DİĞER PROJELER

48 AB –ULUSAL AJANS - Merkezi Finans İhale Birimi PROJESİ Gümüşova Lisesi eğitim öğretim yılı Tiyatro alanında “Galile’nin Hayatını Araştırma Projesi” Düzce’de kurulan komisyon tarafından kabul edilmiş olup Proje ile ilgili olarak Almanya ve Polonya ülkelerine geziler yapılmıştır. DİĞER PROJELER Gümüşova İMKB Anadolu Lisesi eğitim öğretim yılında “Okul Gelişim Yönetim Ekibi” Düzce’de ikinci oldu ve “Yılın Kaliteli Ekibi” belgesini aldı.

49 Sıra No İlgili Kurum Program adı Projenin Konusu Ortak ülkeler Projenin Bütçesi Durumu 1 Gümüşova Lisesi Tiyatro Galilenin Hayatı (1 İdareci, 3 Öğretmen ve 15 Öğrenci ile 2 defa Polanya’ya 2 defa Almanya’ya gidilmiştir) Almanya- Polonya 23 Bin Avro Gezildi- Görüldü 49 AB-ULUSAL AJANS-MFİB VE DİĞER PROJELER

50 İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLAN YILI STRATEJİK HEDEFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ OKUL ÖNCESİ İLKÖĞRETİM ORTAÖĞRETİM

51 S.NOSTRATEJİK HEDEF KONUSU YILI HEDEFİ 2011 YILI SONU PERFORMANS HEDEFİ GERÇEKLEŞME DEĞERİ 1 Okul öncesinde %63 olan okullaşma oranının her yıl %7 arttırılması 7085% İlköğretim okullarında derslik başına düşen öğrenci sayısı 25 % YGS İlçe başarı puanını ( 223,857) her Yıl 5 Puan artırmak 228,857245,370% 107,2 4 SBS İlçe başarı yüzdesini her yıl % 5 artırmak % İlköğretimde okullaşma oranının %100’e çıkarılması 10099% 99 6 İlköğretimde öğrencilerin bir üst öğrenim kurumuna yerleşmesi 95 % 100

52 S.NOSTRATEJİK HEDEF KONUSU YILI HEDEFİ 2011 YILI SONU PERFORMANS HEDEFİ GERÇEKLEŞME DEĞERİ 7 Ortaöğretim okullarında derslik başına düşen öğrenci sayısı (Gümüşova Lisesi İkili Eğitim yapmaktadır) 3034% 88,2 8 İlçemizdeki yatırım plan ve programların yapılması, yatırımlar için genel ve özel idare bütçesinden ayrılan ödeneklerin dengeli bir biçimde planlanıp sarf edilmesi, bina ve tesislerin bakım onarım işlemlerinin düzenli bir şekilde gerçekleştirilmesi. Gümüşova Lisesinin ikili eğitimden kurtarılarak bina ihtiyacının giderilmesi veya Anadolu Lisesi arsamıza bina yapılması 2014 Sonu itibarı ile gerçekleşmesi hedeflenmekte dir. 9 İlçemizdeki yatırım plan ve programların yapılması, yatırımlar için genel ve özel idare bütçesinden ayrılan ödeneklerin dengeli bir biçimde planlanıp sarf edilmesi,bina ve tesislerin bakım onarım işlemlerinin düzenli bir şekilde gerçekleştirilmesi. A)Yeni yapılan ilköğretim okulunun de eğitime açılacağından, Gümüşova İlköğretim Okulu Prefabrik binası kaldırılacaktır. B)75.Yıl İlköğretim Prefabrik binasının 2014 yılında kaldırılması hedeflenmektedir 2014 sonuna kadar prefabrik binalarının Kaldırılması düşünülmektedir.

53 TAŞIMALI OKUL BİLGİLERİ MERKEZTAŞIMA MERKEZİ TAŞINAN ÖĞRENCİ SAYISI YEMEK YİYEN ÖĞRENCİ SAYISI GÜMÜŞOVA Ortaöğretim (Gümüşova Lisesi) 450 İlköğretim 1-Gümüşova İlköğretim Okulu 2-75.Yıl İlköğretim Okulu 3-Hacıkadirler İlköğretim Okulu 4-Dededüzü İlköğretim Okulu)

54 KARŞILAŞILAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

55 55/20 SORUN-1 Alt yapısı ve fiziki imkanları iyi olmayan Birleştirilmiş sınıflı İlköğretim okullarımız eğitim öğretim yönünden başarıyı olumsuz yönde etkiliyor? ÇÖZÜM-1 Fiziki kapasitesi ve alt yapısı uygun olan taşıma merkezi okullara bu okullarımızın taşınması başarıyı olumlu yönde arttıracaktır. SORUN-2 Öğrenciler beden olarak okulda ancak kafa(düşünce) olarak okulda olmadıkları bir sorun ÇÖZÜM-2 Konu uzmanları tarafından irdelenip çözüme kavuşturulması için gerekli önlemlerin alınması (Okul, veli, egitimde uzman ve rehber kişiler, üniversite bir araya gelip ortak çözüm bulunması.)

56 56/20 SORUN- 3 Okul Yöneticilerimizin Eğitim Öğretim Hizmetleriyle daha yoğun ve verimli bir şekilde ilgilenebilmeleri için bürokratik işlemleri yürütecek personel istihdam edilmesi ÇÖZÜM-3 Milli Eğitim Bakanlığı kadro dairesi başkanlığıyla ilimize kadro tahsisi konusunda il yöneticilerimizin girişimde bulunması SORUN-4 Öğretmenlerimizin bir kısmında motivasyon eksikliği veya mesleki yılgınlık görülmekte olup bu durum eğitim öğretimi olumsuz etkilemektedir ÇÖZÜM-4 Öğretmenlerin performanslarının artırılması için konunun uzmanları tarafından öğretmenlere seminer, panel, konferans verilmesi.

57 57/20 SORUN-5 Okullarımızda sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin yapılabileceği fiziki mekanların asgari düzeyde iyileştirilmesi ve sayısının artırılması ÇÖZÜM-5 Yatırım planlamasında fiziki alt yapı eksikliklerinin giderilmesine yer verilmesi. SORUN-6 Öğretmenlerin teknolojik gelişmelere yeterince ayak uyduramamaları ÇÖZÜM-6 -Teknolojik altyapısı yetersiz olan öğretmenlere, konunun uzmanları tarafından eğitim seminerleri verilmesinin sağlanması..

58


"İLK ÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM Okul Öncesi Özel Eğt. RAM 10 2 1 0 OKUL TÜRÜ RESMİ VE ÖZEL KURUM SAYILARI OKUL SAYISI 0 1 HEM OKUL VE KURUM OKUL VE KURUM 0." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları