Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN."— Sunum transkripti:

1 1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN

2 2 / 12 MS Word - 2 Ahmed Süheyb ÖZDEMİR Gökhan AKÇAPINAR Murat Münür ÇOLAK Eser HAYTA Ahmet YILMAZ Gamze ÜLGEN

3 3 / 12 Dünyamızın Genel Görüntüsü

4 4 / 12 2D Genel Görüntüsü

5 5 / 12 SÜREÇ Oyun senaryosunu hazırladık. Focus’u yazdık. 3 boyutlu sanal dünyanın kağıt üzerinde tasarımını yaptık. (Genel hatlarıyla) Görev dağılımı yaptık. 2D tasarım için diğer dünyaları inceledik.

6 6 / 12 SÜREÇ 2D kısmının içerikleri hazırladık. 2D kısmının kağıt üzerindeki tasarımı yaptık. 2D kısmını bilgisayar ortamına aktardık. 2D kısmını ftp adreslerimize yerleştirdik. Sanal dünyamız için internet üzerinden ve incelediğimiz diğer dünyalardan senaryo- muza uygun, resimler ve 3 boyutlu nesneler araştırdık.

7 7 / 12 SÜREÇ 3D tasarım çalışmalarına başladık. 2D ile 3D ortamları arasında etkileşim sağladık. Kullanışlılık testini uyguladık. Projemizi elde edilen sonuçlara göre yeniden tasarladık.

8 8 / 12 SÜREÇTE İYİ GİDEN OLAYLAR Güçlü bir senaryomuzun olması. Focus’umuzun açık ve net olması. Bu yüzden takıldığımız yerlerde geri dönüşlerde problem yaşamadık. Kağıt üzerindeki tasarımımız iyi olduğu için 3 boyutlu ortama geçtiğimiz zaman zorlanmadık.

9 9 / 12 SÜREÇTE İYİ GİDEN OLAYLAR… Görev dağılımında herkesin üzerine düşen görevi yerine getirmesi. Haftalık çalıştığımızdan dolayı süreçte ciddi aksamalar olmadı.

10 10 / 12 SÜREÇTE İYİ GİTMEYEN OLAYLAR Son sınıf olduğumuzdan dolayı çok fazla bir araya gelemedik. Ancak internet üzerinden sürekli iletişim halindeydik. (Messenger, Quest Atlantis aracılığıyla) Böyle bir dersi ilk defa aldığımızdan dolayı 3 boyutlu tasarım ve sanal dünya tasarımı konusunda yeterli düzeyde bilgi sahibi değildik.

11 11 / 12 ÇIKARILAN DERSLER 2D alanını daha etkileşimli bir hale getirirdik. (Dosya gönderimi v.s.) 3D ortamı içinde kullanacağımız nesneleri kendimiz tasarlardık. Nesnelere bot aracılığıyla hareket eklerdik. Program içinde değişkenler kullanarak kullanı- cıyı gideceği yer konusunda yönlendirirdik ve etkileşimi artırırdık.

12 12 / 12 Bizi dinlediğiniz için teşekkür ederiz…


"1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları