Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Quest Atlantis Yapısal Dünyası İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BTÖ 302 – Bahar Dönemi 2007 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Quest Atlantis Yapısal Dünyası İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BTÖ 302 – Bahar Dönemi 2007 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi."— Sunum transkripti:

1 Quest Atlantis Yapısal Dünyası İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BTÖ 302 – Bahar Dönemi 2007 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü (BÖTE) Hacettepe Üniversitesi

2 Grup Üyeleri Murat ÖZAYDIN Ahmet Emre KILIÇ Mehmet Emin KARATAŞ İlknur KAVİ Duygu ERGİN Göktuğ Emrah KORKMAZ

3 Tanıtım Grup Adı: Grup Yapısal Dünyanın Adı: Yapisal Proje Konusu: C Programlama Dilinde Yapısal Programlama, Fonksiyonlar, Karar Yapıları, Döngüler Hedef Kitle: Programlama ile yeni tanışan +13 yaş grubu. Amaç: Puan Toplayarak ve Görevleri Yerine Getirerek Dünyayı Kurtarmak

4 Tanıtım Hikaye: Çok iyi bir programcı olan fakat bilgilerini kötüye kullanan Hellboy dünyaya pek çok zarar verdi. Amacı bu dünyayı yok ederek, yeni bir dünya kurmak. Şimdi dünyayı kurtarmak için senin de yardımına ihtiyacımız var…

5 Tanıtım

6

7

8

9

10 Tasarım Süreci Projemiz için başlangıçta bir focus hazırladık. Focus doğrultusunda bir hikaye yazdık. Eğitsel oyun için hazırlayacağımız 3D ortamın kuşbakışı görünümünü çizdik. Daha sonra hikayemizi değiştirdik ve sürecin başına dönmüş olduk.

11 Tasarım Süreci Arayüz tasarım belgesi için içerik hazırladık. 3D ortamı için dışardan nesne kullanmamayı karar aldık. Quest Atlantis’te bazı dünyalar incelendi. Eğitsel oyunu arayüz tasarım belgesi doğrultusunda hazırladık.

12 Tasarım Süreci Eğitsel oyunumuz için bir kullanışlılık testi raporu hazırladık. Kullanışlılık testi sonucunda elde ettiğimiz bulgular doğrultusunda eğitsel oyunda gerekli düzeltmeleri gerçekleştirdik.

13 Olaylar Zinciri Proje çalışmasına başladığımızda ilk zamanlar herşey iyi gidiyordu. Yapisal dünyası açıldığında -bizim geç fark ettiğimiz- bir sorun ortaya çıktı. Dünya izinlerimizin kapalıydı. -yalnızca nesne kopyalabiliyorduk.- Bu sorun bize hem zaman kaybettirdi hem de çalışma şevkimiz kırıldı.

14 Olaylar Zinciri Süre azaldıkça grup içi anlaşmazlık oluştu. Hızlı karar vermemiz gerekiyordu; 2 Quest Atantis gecesi ve 5 Quest Atantis günü düzenlendi. Son ana kadar düzeltmeler yapıldı. Özellikle son 2 hafta grup üyelerinin azmi görülmeye değerdi.

15 Bir Daha Neleri Farklı Yapardık? Kurguyu değiştirebilirdik. Zamanı daha etkin kullanabilirdik. Süreç boyunca çalışma şevkimizi kaybetmemeliydik.

16 Teşekkürler


"Quest Atlantis Yapısal Dünyası İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BTÖ 302 – Bahar Dönemi 2007 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları