Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BRİFİNG DOSYASI BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BRİFİNG DOSYASI BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU"— Sunum transkripti:

1 2012-2013 BRİFİNG DOSYASI BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU

2 Okul / Kurum Haritası

3 İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü İZMİR Torbalı
BÖLÜM KURUMUN ADI : İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü İLİ İZMİR İLÇESİ Torbalı ADRES Alpkent Mah Sokak no:10 Torbalı - İZMİR WEB ADRES E-POSTA  TEL (0232)  FAKS (0232) İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

4 Torbalı İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı
II. BÖLÜM TARİHÇE Okulumuz 28 Ekim 2011 tarihinde açılmıştır ve 27 Şubat 2012 tarihinde eğitim-öğretime başlamıştır Eğitim-Öğretim yılında 36’sı kız öğrenci,44’ü erkek öğrenci olmak üzere toplam 80 öğrencimiz,1 okul müdürü,1 müdür yardımcısı,4 ücretli öğretmeni,1yardımcı personeli ile eğitim-öğretime başlamıştır. Eğitim-Öğretim yılında 135 ’i kız öğrenci,130’i erkek öğrenci olmak üzere toplam öğrencimiz,1 okul müdürü,2 müdür yardımcısı 9 kadrolu öğretmeni ve 4 ücretli öğretmeni,5 yardımcı personeli ve 1 şoförü ile eğitim-öğretime devam etmektedir. Torbalı İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı Müdür 1 Müdür Yardımcısı 2 Öğretmen 10 13 Memur - Hizmetli 5 Şoför İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

5 ÖĞRETİM ŞEKLİ : İkili Öğretim
İnci Hikmet Tözün Anaokulu BİNA BİLGİLERİ ÖĞRETİM ŞEKLİ : İkili Öğretim YAPILDIĞI TARİH : ( EĞT. VE ÖĞRT. AÇILDIĞI TARİH : ) M2 OLARAK ALANI : m2 BAHÇE m2 BİNA ALANI MÜLKİYETİ : İL ÖZEL İDARE BİNA SAYISI : 1 DERSLİK SAYISI : 7 OKULUN KAPASİTESİ: 280 ÖĞRENCİ SAYISI :265 ISINMA DURUMU : Doğalgaz İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

6 3-Atatürk, Millet, Vatan ve Bayrak sevgisini kazandırmaktır.
İnci Hikmet Tözün Anaokulu DEĞER VE İLKELERİMİZ 1-Çocukların bedensel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimini, temel alışkanlıklar kazanmalarını sağlamaktır. 2-Her fırsattan faydalanarak çocukların milli, manevi, ahlaki, kültürel yönden ve insani değerlere bağlılığının gelişmesini sağlamaktır. 3-Atatürk, Millet, Vatan ve Bayrak sevgisini kazandırmaktır. 4-Çocukların sorumluluk sahibi olmalarını, dürüst, saygılı, nazik ve düzenli olmalarını sağlamaktır. 5-Çocuğun benlik kavramını geliştirmesine, kendini ifade etmesine, bağımsızlığını kazanmasına ve öz denetimini sağlamasına imkan tanımaktır. 6-Anadilini doğru ve düzgün konuşmalarını sağlamaktır. 7-Farklı sosyo-ekonomik çevrelerden gelen çocuklara zengin uyarıcı çevre olanakları sunarak ilköğretime hazırlamaktır. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

7 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
OKULUMUZUN BÖLÜMLERİ Okulumuz zemin +1 katlıdır. Zemin katta iki sınıf ve kulüp ı, mutfak, yemekhane ,depo, kombi odası, iki kız-iki erkek ve yetişkin WC bulunmaktadır. Birinci katta beş sınıf, iki idare odası, bir öğretmenler odası, iki kız-iki erkek ve iki yetişkin WC bulunmaktadır. Okul bahçemizde oyun parkı bulunmaktadır. Anaokulunun kullanmış olduğu alan 420 m2, okul bahçemiz is m2’dir. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

8 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
ÖĞRETİM ŞEKLİ Okulumuzda 7 Öğlen ,6 Sabah v 3 Kulüp sınıfı bulunmaktadır. Eğitim programımız Öğlen ,Sabah arasındadır. Sınıflarımızda serbest zaman, sanat, Türkçe dil, müzik, oyun etkinlikleri gibi müfredatımıza uygun etkinlikler yapılmaktadır. Kulüp sınıflarımızda saatleri arasında eğitim-öğretim verilmektedir. Kulüp etkinliklerimizde drama ,orff ve ritim, müzik, bale, jimnastik, halk oyunları, İngilizce, geleneksel Türk sanatlar, resim gibi sosyal, kültürel ve sportif etkinliklere yer verilmektedir. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

9 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
EĞİTİM ÖZELLİKLERİ Eğitim-öğretim çalışmaları yürütülürken SEVGİ’ yi ön planda tutmaya özen göstermekteyiz. Etkili eğitimin ilk basamağının sevgi olduğu inancıyla çalışmalara yön verilmektedir. Yapılacak etkinlikler öğrencilerimizin ilgi ve ihtiyaçları göz önünde bulundurarak planlanmaktadır. Gün boyu sürdürülen serbest zaman etkinliği, oyun, müzik, anadili, drama, fen ve doğa, okuma-yazmaya hazırlık ve sanat etkinliklerini, öğrencilerimizi sıkmadan, zorlamadan yaş gruplarına ve seviyelerine uygun olmasına, gelişim alanlarına katkıda bulunacak özellikte olmasına özen gösterilmektedir. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

10 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
Eğitim çalışmalarımıza velilerimizin azami ölçüde katılımını sağlamak amacıyla çeşitli çalışmalar yürütülmektedir. Bunlar; veli toplantıları, her ay evlere gönderilen bilgilendirme raporları, sergi çalışmaları, gösteriler, sık sık birebir görüşmeler v.b. Bütün bu ve benzeri çalışmaların yanında velilerimizin okulda olan her olay ve konuyla ilgili bilgi sahibi olmaları için hemen hemen her gün küçük notlar gönderilmekte veya telefonla görüşmeler yapılmaktadır. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

11 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
Öğrencilerimizin eğitimine katkıda bulunacak her imkandan faydalanmaları sağlanmaktadır. Sağlık taramaları,çeşitli meslek gruplarının okula davet edilerek bilgi vermelerini sağlamak, çeşitli kuruluşlara inceleme gezileri yapmak, tiyatro gruplarının okula kabulü, sinemaya gitmek, piknik v.b. Okulda ise yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak amacıyla çeşitli kostüm ve aksesuarlarla drama çalışmaları, fen ve doğa etkinlikleri, deneyler v.b. çalışmalar yapılmaktadır. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

12 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
Doğru alışkanlıklar kazanmalarını sağlamak için uyarı ve ceza yerine daha çok ödül verme yoluna gidilmekte, ailelerinde ödül verme konusundaki çalışmaları evde de sürdürmelerine rehberlik edilmektedir. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

13 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
Aile eğitimi çalışmalarımızda ailelerin yanlış tutum ve davranışlarını fark ederek doğru davranışlar kazanmaları konusunda rehberlik edilmektedir. Her konuda, her problemde velilerimize ve öğrencilerimize rehberlik hizmeti verilmektedir. Yardıma ihtiyacımızın olduğu durumlarda Rehberlik Araştırma Merkezi’nden yardım alınarak veliler bu merkeze yönlendirilmektedir. Eğitim-öğretim yılının başında ve ihtiyaç duyuldukça merkezce görevlendirilen rehber öğretmenlerin velilerimize belli konularla ilgili bilgi vermeleri için gerekli organize çalışmaları yapılmaktadır. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

14 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
Ayrıca yılın başından itibaren velilerimizin çocuklarını gönül rahatlığı ile okulumuza bırakabilmeleri, aldığı eğitim yada güvenliği ile ilgili herhangi bir kuşkuya düşmemeleri için, her sorularına yanıt verilmekte, istedikleri her an okulumuzu, sınıflarımızı ziyaret edebilecekleri, derse katılabilecekleri konusunda bilgi verilmekte ve yardımcı olunmaktadır. Sonuç olarak; öğrenciyi ön planda tutan ve destekleyen bir eğitim programımız mevcuttur. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

15 İnci Hikmet Tözün Anaokulu
MİSYONUMUZ Çocuklarımızın okul öncesi hazırlıklarını bütün gelişim alanlarında (bilişsel, sosyal, duygusal, fiziksel) tamamlayabilmeleri için; Her öğrenciyi kendi kapasitesinin en üst noktasına ulaştırabilmek, Benlik algısını güçlendirerek, öz güvenini kazanmasına yardımcı olmak, Yaşıtlarına ve yetişkinlere karşı kendini ifade edebilme becerisini geliştirmek, Yetişkinden bağımsız hareket etme becerilerini geliştirebilmek, Hayal gücünü teşvik etmek, Oyun aracılığı ile zihinsel keşif olanakları sağlamak. VİZYONUMUZ Özgür ve sevgi dolu bir ortamda ülkemizin yarınlarına hizmet edecek mutlu çocuklar yetiştirmede öncü OKUL olmak. İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

16 İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU ÖĞRETMEN NORM KADRO
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç Okul Öncesi 10 6 4 13 9 TOPLAM İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

17 İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU ÖĞRENCİ SAYILARI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ ERKEK TOPLAM 118 98 216 135 130 265 İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

18 OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI
İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI -Arize YÜKSEL……………………………… Okul Müdürü - Mehtap B. DİKBAŞ ……..…………….Müdür Yardımcısı - Tülay DAĞ………………………………….Müdür Yardımcısı - Dilek TOY……… Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni - Zehra N. KILIÇ………….………….….…5 Yaş Öğlen Grubu B Şubesi Öğretmeni - İnci YAĞMUR…………………………..…5 Yaş Öğlen Grubu C Şubesi Öğretmeni - Binnaz ÖZKAYA…………………….…….5 Yaş Sabah Grubu D Şubesi Öğretmeni - Gülşah K. LEVENT.………………..….. 5 Yaş Sabah Grubu E Şubesi Öğretmeni - Şengül ALTINDEMİR …………….…..5 Yaş Sabah Grubu F Şubesi Öğretmeni - Burçin ZEYBEKOĞLU ……….………..4 Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni - Fatma KAPLAN………….……….……..4 Yaş Öğlen Grubu B Şubesi Öğretmeni - Ayşegül KESKİN………………….….….4 Yaş Öğlen Grubu C Şubesi Öğretmeni - Pınar BEYDİLLİ.. ……………….……...4 Yaş Sabah Grubu D Şubesi Öğretmeni - Ayşe ÇIĞAL ………….……………….….4 Yaş Sabah Grubu E Şubesi Öğretmeni - Hale DEMİRTAŞ ……………….…….…3 Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni - Burcu PEKTAŞ……………………….….3 Yaş Sabah Grubu B Şubesi Öğretmeni İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

19 OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI
İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI - Mehmet ÇETİN Şöfor - Tülin ÇETİN Yardımcı Personel - Birsen YÜKSEL Yardımcı Personel - Meltam AKBABA Yardımcı Personel - Dilek TOY Yardımcı Personel - Hatice YÜKSEL Aşçı  -Dilek DOĞAN…………………….……..Aşcı İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing

20 OKUL TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN PROJELER
İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKUL TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN PROJELER EĞİTİM ÖĞRETİM YILI Dünya Ülke Ülke Gezginler İçin Bir Eğlence Bilgi İçin Kütüphane Sağlıklı Minikler Küçük Eller İşbaşında Milli Kahramanlar Alış Veriş Merkezi Projesi Paylaştıkça Çoğalıyoruz Minik Objektifler Doğada Neler Oluyor? Bölge Bölge Türkiyem El Ele Verdik Bakın Neler Ürettik Nerede O Eski Oyunlar İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Brifing


"BRİFİNG DOSYASI BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları