Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Basri Cüneyt ARTUN Esra ERSAN Semanur SARIÇAM Mert ŞENGÜN Nurten ÖZDEMİR Mustafa AKDUMAN Hümeyra ATEŞ Cafer Ali KANTAR Pelin AKÇA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Basri Cüneyt ARTUN Esra ERSAN Semanur SARIÇAM Mert ŞENGÜN Nurten ÖZDEMİR Mustafa AKDUMAN Hümeyra ATEŞ Cafer Ali KANTAR Pelin AKÇA."— Sunum transkripti:

1

2

3 Basri Cüneyt ARTUN Esra ERSAN Semanur SARIÇAM Mert ŞENGÜN Nurten ÖZDEMİR Mustafa AKDUMAN Hümeyra ATEŞ Cafer Ali KANTAR Pelin AKÇA

4 Projenin Konusu KOÜ Tıp Fakültesi Hastanesinde yatan hastaların beklenti ve şikayetleri hakkında bilgi alınması ve hastalara moral destek verilmesi.

5 Projenin Hedefleri Hastalar ile iletişim becerilerinin geliştirilmesi Duyarlı hekim yaklaşımı kazanılması Hastalıklar hakkında genel bilgi sahibi olunması

6 Hastalara moral destek verilmesi Hastaların istek ve şikayetlerinin belirlenip yetkili birimlere bildirilmesi

7 Yöntem Gerekli izinler alındıktan sonra yatan hasta ziyareti yapılması Hasta ve yakınlarına memnuniyetleriyle ilgili sorular sorulması Verilen cevapların değerlendirilmesi

8 Proje Kapsamında Ziyaret Edilen Bölümler Göğüs Hastalıkları Romatoloji Nefroloji Endokrinoloji Hematoloji Dermatoloji

9 Hastalara Sorulan Sorular Hastaneden memnun musunuz? Doktorların size olan ilgisinden memnun musunuz? Bakım sizin için yeterli mi? Burada kaldığınız süre içinde size gösterilen ilgi ya da ilgisizlik moralinizi nasıl etkiledi? Sizin hastaneden beklentileriniz nelerdir?

10 Hasta Yakınına Sorulan Sorular Doktorların yakınınıza olan ilgisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu süreçte doktorların ilgisine göre yakınınızın moralinde nasıl değişiklikler oldu? Sizin beklentileriniz nelerdir?

11 Memnuniyetler Genel olarak hasta ve yakınları: Doktorların ve hemşirelerin ilgisinden, Yardımcı personelin hizmetinden, Hastane olanaklarından memnun olduklarını belirttiler.

12 Memnuniyetsizlikler Hastalara, hastalıklarıyla ilgili yeterli bilgi verilmemesi Tüm hastalar tarafından yemeklerin yetersiz ve soğuk bulunması Hasta yakınlarına yemek verilmemesi Hasta yakınlarının istirahat sıkıntısı

13 Memnuniyetsizlikler Tatil günlerinde temizlik yapılmaması, temizliğin aksatılması Randevuların geç tarihlere verilmesi Odalarda havalandırmanın yetersiz olması Bazı bölümlerde odaların kalabalık olması

14 Hasta ve yakınlarının şikayet ve beklentilerini Başhekimliğe bir dilekçe ile bildirdik.

15

16

17


"Basri Cüneyt ARTUN Esra ERSAN Semanur SARIÇAM Mert ŞENGÜN Nurten ÖZDEMİR Mustafa AKDUMAN Hümeyra ATEŞ Cafer Ali KANTAR Pelin AKÇA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları