Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George."— Sunum transkripti:

1

2 MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George Kaumari SATRANÇ Şevket Karadağ GÖRSEL SANATLAR Aslı Aslan YÜZME Hülya Alkış, Selim Kuruoğlu, Sinan Duman İNGİLİZCE Meltem Doyuran, Esther Brunner

3 Yükseğe tırmanma, yüksekten atlama, zıplayarak bir mesafeyi gidip gelme çalışması yapıldı. Top sürme ve hedefe atma. Hayvan yürüyüşlerinin taklidi yapıldı.

4 Streching (Isınma Hareketleri) yapıldı. Tondü yana ve kolla çalışıldı. Streching yapıldı. Dönüş çalışması yapıldı. Streching yapıldı. Tondü ve dönüş çalışmaları tekrar edildi.

5 Taşların hareketlerinin farklılıkları konuşuldu. Satranç tahtası üzerinde yatay-dikey kavramı üzerinde duruldu.

6 4 zamanlı ritm çalışması yapıldı. Mizansenli danslar ve halay çalışıldı.

7 ♫ “Öğretmenim Canım Benim” isimli şarkı ritm aletleri ile çalışıldı. ♫ “İstiklal Marşı” tekrar yoluyla öğretildi.

8 ☺ “Duygu sandalyelerine” oturarak mutlu, üzgün, kızgın duygular drama edildi. ☺ “Barışçıl Olma” konusu ile ilgili olarak doğaçlama kukla çalışması yapıldı. ☺ “Eşine Güven” draması uygulandı. ☺ “Misafirimiz var” draması yapıldı.

9 “10 Kasım” konulu pastel boya çalışması yapıldı. “Öğretmenler Günü” konulu keçeli kalem çalışması yapıldı.

10 Baloncuk deneyi yapıldı. Yumurtalar konusu ile eşgüdümlü olarak “Civciv, Tavuk ve Yumurtadan Çıkan Diğer Hayvanlar” isimli eğitici slayt izlendi.

11 Isınma çalışmaları ile başlandı. Havuz kenarında ayak çırpma ve nefes çalışmaları yapıldı. Yüzünü suya daldırma, göz açma ve nefes çalışmaları yapıldı.

12 CITO öğrenci izleme sisteminin 3.oturumunu gerçekleştirdik ve 1.dönem uygulamalarını tamamlamış olduk. “Yumurtalar” ünitesi ile eşgüdümlü olarak Yumurta Yakalama Oyunu “ Chickens “ oynadık. CITO

13 Aşağıdaki şarkılar eşliğinde dans edildi: “Hello Song”, “The Wheels on the Bus”, “Body Song”, “Weather Song”, “What’s The Weather like?”“Trick or treat”, “5 funny pumpkins”

14 5 duyumuzu öğrenirken çeşitli dinleme ve koklama aktiviteleri yapıldı.

15 Duyular konusuyla ilgili ilgili sanat etkiliği yapıldı.

16 Aşağıdaki hikayeler dinlendi ve öğrencilerle yeniden canlandırıldı. “The Very Hungry Caterpillar”, “What’s the Matter?”, “The Little Witch”

17 Cheeky ile yeni cümle kalıplarının ve kelimelerin kalıcılığını sağlamak için oyunlar oynandı. TPR aktiviteleri, What’s missing?, Pelmanism, What’s in the box?, touch the... TPR -Total Physical Response Öğrencilerin hedef dilde konuşmasını savunur. 1960larda yapılan araştırmalar eğitimde önce anlamaya daha sonra üretime önem verilmesini güçlendirdi. Öğrenci hedef dilin nasıl çalıştığını öğrendikten sonra konuşma kendiliğinden (spontaneously) gerçekleşecektir. Konuşma kusursuz olmayacaktır ama ana dil gibi öğrenilecektir. Çocuk hazır olduğunda konuşmaya başlar.


"MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları