Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GDH KALİTE YÖN.DİR..  HASTA BAKIM HİZMETLERİNİN SHKS DEKİ YERİ  SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GDH KALİTE YÖN.DİR..  HASTA BAKIM HİZMETLERİNİN SHKS DEKİ YERİ  SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ."— Sunum transkripti:

1 HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GDH KALİTE YÖN.DİR.

2  HASTA BAKIM HİZMETLERİNİN SHKS DEKİ YERİ  SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ

3 KURUMSAL HİZMET YÖNETİMİ HASTA BAKIM HİZMETLERİ SAĞLIK HİZMETİ YÖNETİMİ DESTEK HİZMETİ YÖNETİMİ İNDİKATÖR YÖNETİMİ HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ

4 DİKEY BOYUT BÖLÜM NO SHKS BOYUT/BÖLÜM HASTA GÜVENLİĞİ ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ 01KURUMSAL HİZMET YÖNETİMİ HASTA BAKIM HİZMETLERİ5000

5 DİKEY BOYUT BÖLÜM NO SHKS BOYUT/BÖLÜM HASTA GÜVENLİĞİ ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ HASTA VE ÇALIOŞAN GÜVENLİĞİ 01HİZMET YÖNETİMİ HASTA BAKIM HİZMETLERİ

6  Hastanın/hasta yakınının bölüme uyumu sağlanmalıdır. 15  Hastanın bölüme kabulünde hasta/hasta yakını;  o Kahvaltı ve yemek saatleri,  o Hasta ve yakınının uyması gereken kuralları,  o Ziyaret saatleri ve kuralları,  o Telefon kullanımı,  o Tuvalet-banyo kullanımı,  o Hemşire çağrı sistemi kullanımı,  o Hekimin günlük vizitleri konularında bilgilendirilmelidir.  Hastaya hizmet verecek olan bölüm çalışanları hasta/hasta yakınına kendini tanıtmalıdır.

7  Kahvaltı ve yemek saatleri,  Hasta ve yakınının uyması gereken kuralları,  Ziyaret saatleri ve kuralları,  Telefon kullanımı,  Tuvalet-banyo kullanımı,  Hemşire çağrı sistemi kullanımı,  Hekimin günlük vizitleri konularında bilgilendirilmelidir.  DÖKÜMAN: Hastane tanıtım rehberi broşürü-Servis oryantasyon Kitapçığı Yatan Hasta Eğitim Formu  Değerlendirilecek Hususlar: Eğitim formu ile yapılan bilgilendirmeler kayıt altına alınmalı Hastaların belirlenen konulara yönelik bilgi düzeyi

8  Değerlendirilecek Hususlar: Çalışanlar yaka kartı takmalıdır.  Sözel olarakta çalışan kendini tanıtmalıdır. AD-SOYAD: UNVAN:

9  Hastanın bölüme kabulünde genel durumu değerlendirilmelidir. 15  Hastanın genel durumu fiziksel, ruhsal ve sosyal yönden değerlendirilmelidir.

10  Doküman: Hemşirelik Hizmetleri Ön Değerlendirme Formu  Değerlendirilecek Hususlar: Yatışı yapılan tüm Hastaların dosyasında ilgili formun bulunması ve Değerlendirmenin yapılmış olması gerekir.

11  Hasta gereksinimleri doğrultusunda hemşire bakım planı düzenlenmelidir. 15  Hemşire bakım planı hekim tedavi planı ile koordineli olmalıdır.  Hemşire bakım planına;  o Hastanın bakım gereksinimleri,  o Bakım gereksinimlerine yönelik hedefler,  o Bakım gereksinimlerine yönelik uygulamalar,  o Uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi kayıt edilmelidir.

12  Bakım Planında hemşirelik tanısı- hedefler-uygulama- değerlendirme aşamalarının yer alması  Hastanın bakım gereksinimleri,  Bakım gereksinimlerine yönelik hedefler,  Bakım gereksinimlerine yönelik uygulamalar,  Uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi kayıt edilmelidir. 02 Hemşire bakım planına;

13  Hemşire nöbet teslimlerine yönelik düzenleme yapılmalıdır. 10  Nöbet teslimleri,  o Nöbeti devreden ve devralan hemşireler arasında yapılmalı,  o Önce deskte, sonra hasta başında yapılmalı,  o Hasta bakım sürecindeki bilgileri kapsamalıdır.

14  Nöbeti devreden ve devralan hemşireler arasında yapılmalı,  Önce deskte, sonra hasta başında yapılmalı,  Hasta bakım sürecindeki bilgileri kapsamalıdır.

15  Hasta/hasta yakınları hastanın genel durumu ve tedavi süreci hakkında hekim tarafından bilgilendirilmelidir. 10

16 TEŞEKKÜRLER


"HAZIRLAYAN:SİBEL ÇELENK GDH KALİTE YÖN.DİR..  HASTA BAKIM HİZMETLERİNİN SHKS DEKİ YERİ  SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları