Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

82.990 EURO HİBE 44 ÖĞRENCİ 2 ENGELLİ ÖĞRENCİ 8 ÖĞRETMEN 2 YURTİÇİ KURUM 3 YURTDIŞI KURUM 3 ÜLKE (İTALYA-ROMANYA-POLONYA) 6 HAFTA STAJ SÜRESİ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "82.990 EURO HİBE 44 ÖĞRENCİ 2 ENGELLİ ÖĞRENCİ 8 ÖĞRETMEN 2 YURTİÇİ KURUM 3 YURTDIŞI KURUM 3 ÜLKE (İTALYA-ROMANYA-POLONYA) 6 HAFTA STAJ SÜRESİ."— Sunum transkripti:

1

2

3

4 EURO HİBE 44 ÖĞRENCİ 2 ENGELLİ ÖĞRENCİ 8 ÖĞRETMEN 2 YURTİÇİ KURUM 3 YURTDIŞI KURUM 3 ÜLKE (İTALYA-ROMANYA-POLONYA) 6 HAFTA STAJ SÜRESİ

5

6 İnternet Sitesi : 15 Eylül 1961 yılında kurulan COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE CARTIANU Avrupa standartlarına uygun, modern eğitim olanakları sunan bir okuldur.

7 Kurumun eğitim verdiği alanlar: Kimyasal Analiz Metal Teknolojisi Nano-Teknoloji Metal İşleme-Kaplama Tekstil Elektromekanik Telekomünikasyon

8 Kurumun bünyesinde eğitim faaliyetlerinin gerçekleştirildiği ; 19 laboratuar 11 atölye 1 spor salonu 1 kafeterya yatak kapasiteli 3 öğrenci yurdu 1 konferans salonu bulunmaktadır.

9 1871 Öğrenciye eğitim imkanı sunan kurumda; Lise bölümünde 73, Teknoloji Bölümünde 37, Sanat ve Zanaat Bölümünde 15 sınıf yer almaktadır.

10 Colegiul Tehnic Gheorghe Cartianu, eğitim-öğretim yılında Kimya Alanında hizmete açılmıştır yılından bu yana, Petrol ve Kimya Sanayi Bakanlığının onaylaması ile artan uzman işçi kadrosu talebini karşılamak üzere eğitim faaliyetlerine başlamıştır.

11 Böylelikle ulusal bir kimlik kazanan okul kimya ve metal teknolojilerinde kapasitesini artırmıştır. Kurum Petrokimya, Metal Teknolojisi, Kaynakçılık, Nano-Teknoloji alanlarındaki uygulamalarını, piyasa ihtiyaçlarına uyarlayarak bölgenin ihtiyaçları doğrultusunda mezunlar vermektedir.

12 IOCCO Srl, CNC teknolojileri ve eğitimi alanlarında yaklaşık 30 yıldır müşterilerine verimli ve kaliteli bir hizmet sunmaktadır. Firmanın yöneticileri ve çalışanları son derece donanımlı ve tecrübeli olup en komplike projelerin üstesinden gelmek ve tüm proje aşamalarında en uygun çözümleri bulmak konusunda eğitimlilerdir.

13 Kurum piyasada öncü bir rol oynamakta ve tutarlı bir başarı grafiği izlemektedir. Ayrıca kurum başarısının sırrının sadece yeni teknolojiler üretmek değil bunları piyasanın ve müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmek olduğunun altını çizmektedir.

14 Firma toplamda m2 lik bir alan kaplamakta olup dünya çapında kaliteli hizmet garantisi veren 200’den fazla şube bulundurmaktadır. CNC teknolojilerinde daha geniş kitlelere ulaştırmak adına kurum stajyer öğrenciler alıp onları yetiştirmeye büyük önem vermektedir. Bu uygulama aynı zamanda firmayı bu işin mutfağı yapmaktadır.

15 İnternet Sitesi : Ogólnokształcących General and Technical High School yaklaşık 700 öğrenciye eğitim vermekte olup, Polonya'nın Silesia bölgesinde bulunmaktadır. Kurum 4 yıllık mesleki eğitim vermekte ve kurumda 70 öğretmen görev almaktadır.

16 Okuldaki alanlar; Bilgisayar Bilimi Mekatronik Ekonomi Maden Bilimleridir.

17 Ogólnokształcących General and Technical High School öğrencilerine Bilişim teknolojileri, Elektronik, Otomasyon, Makine, Ekonomi ve Maden alanında faaliyet gösteren özel işletmelerle ve fabrikalarla staj imkânı sağlamaktadır.

18 Ogólnokształcących General and Technical High School okulu özellikle Leonardo da Vinci Projeleri olmak üzere birçok Avrupa Programına katılmıştır ve bu programlar sayesinde çok sayıda öğrenci ve öğretmenini farklı alanlarda tecrübe edinebilmeleri için İngiltere, İspanya ve İrlanda'ya göndermiştir.

19 Ogólnokształcących General and Technical High School Fransa ile tek ortaklı; İspanya, İtalya, Portekiz, Estonya ve Litvanya ile de çok ortaklı Comenius projesinde yer almaktadır.

20 Projemiz okulumuz ve yerel ortağımız Bozova 75. Yıl Teknik ve Endüstri Meslek lisesinde 10. ve 11. sınıflarda eğitim- öğretimine devam eden 46 öğrenciye yöneliktir.

21 Katılımcılarımız projemiz kapsamında, Metal Teknolojisi alanından "Ark Kaynakçılık Teknikleri" Bilişim Teknolojileri alanından "Web Tasarımı Editörü" dalında; Romanya, İtalya ve Polonya'da staj eğitimi alacaklardır.

22 Metal sanayi, küresel düzeyde hızla değişen pazar ve rekabet koşulları nedeniyle sürekli ve dinamik bir gelişim içindedir. Bu özellikleri nedeniyle metal sanayi, stratejik bir sanayi olarak ülkelerin ilgisini çekmekte ve bu sektör için devletler tarafından özel planlamalar yapılmaktadır. Bu durum Türkiye'de ise özellikle imalat sanayi açısından giderek ağırlık kazanan bir sektör durumundadır.

23 Otomotivden, elektroniğe; beyaz eşyadan, mobilyaya kadar imalat sanayindeki neredeyse her alanda kullanılan kaynak uygulamaları ürünün sağlamlığını ve asıl kalitesini belirleyen önemli faktörlerden biridir. Zira metal üretiminde en kaliteli materyaller dahi kullanılsa bir ürünün dayanıklılığı kaynak noktasının sağlamlığıyla doğru orantılıdır. Özellikle piyasadaki yerli ve yabancı birçok ev eşyasının aynı konseptte olmasına rağmen farklı fiyatta olmasının sebeplerinden biri de budur.

24 Öğrencilerimiz bu hususta kaliteyi ürettiği her üründe standart haline getirmiş Avrupa'da alacakları uygulamalı eğitimle üretecekleri her üründe bu kaliteyi ülkemiz için de standart haline getirecek ara elemanlar olma şansına erişecektir.

25 Küreselleşmenin artıp, sınırların kalktığı bir dünyada bilgi ve iletişim teknolojileri ekonomik ve sosyal yaşamda yerini daha güçlendirmekte, değişimlere yol açmakta öyle ki git gide ülkelerin kaderini belirleyebilecek duruma gelmektedir.

26 Yirminci yüzyılın son çeyreğinde bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan hızlı gelişmeler, toplumların tüm kesimlerinde, günlük yaşamın her alanında bilgisayar kullanımının çağın gereği olduğu bilincini yaratmış, ekonomik gelişme ve toplumsal refahın sağlanmasında e-ticaret, e-iş, e-devlet gibi kavramlar stratejik bir önem kazandırmıştır.

27 Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdürü Soner Canko’nun açıklamasına göre; Türkiye e-ticaret ile yapılan alışverişte son 9 ayda %52 büyümüştür (NTV,2011).

28 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından hazırlanan strateji çalışmasında, özellikle üzerinde durulan sektörlerin başında bilişim geliyor. Yeni yol haritasına göre, bilişim sektörü için her yıl 10 bin uzman yetiştirilmesi gerekiyor (TBD 2012 Değerlendirme Raporu).

29 Projemiz kapsamında öğrencilerimizin Avrupa'da Metal Teknolojisi ve Bilişim Teknolojileri alanında 2 haftalık staj eğitimi almalarını sağlayarak, mesleki yeterliliklerini arttırmayı ve sektörün istediği nitelikte ara eleman yetiştirmeyi hedefliyoruz.

30 Okulumuz ve yerel ortağımız öğrencileri bu staj ile birlikte Polonya'da "Web Tasarımı Editörü" uygulamalarını yerinde görebilecek, Romanya ve İtalya'da "Ark Kaynakçılık Teknikleri" konusunda uygulama yapabileceklerdir. Böylelikle Avrupa'da yapılan farklı uygulamalar ve gelişmelerin ülkemize aktarılması gerçekleşecektir.

31 Projemiz, öğrencilerimizde mesleki ve sektörel açıdan faydalı olacağı gibi öğrencilerimizin kültürel ve dilsel gelişimlerine katkı sağlayacak, yaşayacakları Avrupa deneyimi ile öğrencilerimizin genç yaşta farkındalık sahibi, farklılıklara hoşgörü ile yaklaşan bireyler olmalarına katkıda bulunacaktır.

32 1.Akış İTALYA –

33 2.Akış ROMANYA –

34 3.Akış POLONYA –

35 Katılımcı grubumuz, okulumuz ve yerel ortağımız Bozova 75.Yıl Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nden, Metal Teknolojisi ve Bilişim Teknolojileri alanlarında, 10. ve 11. sınıfta eğitim-öğretimlerine devam eden 46 öğrenciden oluşmaktadır.

36 Yurtdışı hareketlilik kapsamında Metal Teknolojisi alanında, Kaynakçılık dalında, okulumuzdan 15 ve yerel ortağımızdan 15 öğrenci Romanya ve İtalya'da, Bilişim Teknolojileri alanından okulumuzdan 8 ve yerel ortağımızdan 8 öğrencimiz Polonya'da 2 hafta süreyle staj eğitimi alacaklardır.

37 Projemiz 3 akıştan oluşacak olup, her akışa 2 öğretmen eşlik edecektir. Toplamda 6 refakatçi öğretmen belirlenecek, 3. akışa katılacak olan öğrencilerimizden 2 tanesi engelli olduğundan 2 refakatçi de engelli öğrencilerimize eşlik edecek toplamda 8 refakatçi olacaktır.

38 Ülkemizde gelişmekte olan sanayi sektörünün vazgeçilmez bir gereci olan kaynak sistemleri sanayinin her alanında kullanılmaktadır. Ancak meslek liselerimizde kullanılan kaynak teknikleri, okulumuzdaki bütçe yetersizliklerinden dolayı çağın ihtiyaçlarını yakalayamamış olup dünyada kullanılan teknolojinin gerisindedir.

39 Bu alanlarda eğitim almakta olan öğrencilerimiz aldıkları mesleki konularda iş hayatlarında işletmeler tarafından, sanki daha yeni öğreniyormuş gibi muamele görmekte bu da zaman kaybına yol açmaktadır.

40 Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre Türkiye'de 150 bin civarında meslek lisesi mezunu işsiz durumdayken, Türkiye'deki ara elemanlar istenilen nitelikte olmadığı için, Türk firmalarının yurt dışı projelerinde Filipinli, Kübalı, Hintli, Endonezyalı "kaynakçı ve tekniker"ler istihdam edilmektedir.

41 Ülkemizde bir çok kuruluş bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelere ayak uydurmaya çalışmakta ve bu sebeple yetişmiş elemanlara ihtiyaç duymaktadırlar.

42 Ancak okulumuzda vermiş olduğumuz eğitimler kendi yaratıcılığımızdan çok başka ülkelerin geliştirdiklerini aktarmaktan öte gitmemekte olup yaratıcılıktan uzak kalınmaktadır.

43 Öğrencilerimiz basit seviyede İngilizce bilmelerine rağmen, gerek yurtdışında görecekleri dersleri daha sağlıklı algılamaları gerekse sosyalleşebilmeleri açısından dilsel hazırlığa, Avrupa’daki toplumsal farklılıklara daha rahat ayak uydurabilmek adına kültürel hazırlığa ve teorik eksiklerini kapatıp uygulamaya dönük eğitim alabilmek adına ise pedagojik hazırlığa ihtiyaç duymaktadırlar. Öğrencilerimizin Avrupa'da görecekleri staj eğitimi bu açıdan çok yönlü bir yarar sağlamaya yönelik olacaktır.

44 Okulumuzdan mezun olan öğrenciler girdikleri her alanda işletmeler tarafından sanki hiç eğitim almamış gibi görülmekte işe yeni başlayan çırak muamelesi ile karşı karşıya kalmaktadır, bu öğrencilerimizin değil, henüz sıçrama aşamasında olan mesleki eğitimimizdeki eksikliklerin bir sonucudur.

45 Öğrencilerimizin aldıkları eğitimler konusunda Avrupa’da neler olup bittiğini öğrenme ve uygulamaya ihtiyaçları olmasının dışında hepimiz gibi eksik olan özgüvenimizin pekişmesine de ihtiyaç duymaktadırlar.

46 Avrupa’da üretilen teknolojileri kullanıp onları öğretmek yerine öğrencilerimize mesleki özgüven aşılayarak teknolojiyi kendisi üreten ve öğreten bir ülke durumuna gelmemiz gerekmektedir.

47 Sayıca azda olsa katılımcılarımızın Avrupa’da alacakları eğitimler onlara hem mesleki nitelik kazandıracak hem de özgüvenlerini artırarak yaratıcılık yönlerini ortaya çıkaracaklardır.

48 Romanya ve İtalya'da yapılacak staj eğitimiyle birlikte öğrencilerimiz, boru puntalama yöntemlerini, elektrot açılarına göre kaynak yapmayı, flanş kaynağı yapmayı öğrenecek bu sayede sektörün talep ettiği nitelikte ara eleman olma yolunda bir adım atacaklardır.

49 Polonya'ya yapılacak olan hareketlilik kapsamında da hızla gelişmekte olan bilişim sektöründe çoklu ortam bileşenleri, bu bileşenlere ses oynatıcısı ekleme, activex komutları ekleme, flash animasyon eklemeyi öğrenecek ve daha kaliteli bir "Web Tasarımı Editörü" olma yolunda bir adım atarak kendi branşlarında Avrupa'daki gelişmeleri uygulama fırsatı elde edeceklerdir. Staj programında öğrencilerimiz fabrika ortamında da uygulamaları görebilecek ve mezun olduktan sonraki iş koşullarıyla ilgili daha ayrıntılı bilgi sahibi olabileceklerdir.

50 Kişisel gelişim açısından öğrencilerimiz daha önce hiç yurt dışına çıkmamış olduklarından projemiz kapsamında ailelerinden uzakta, farklı bir ülkede geçirecekleri 2 hafta, kendilerine olan güvenlerini arttıracak, katılımcılarımız Avrupa ülkelerinin kültürlerini hem hazırlık hem de akışlar esnasında tanıma fırsatı elde edecek ve diğer ülkelerin örf, adet, geleneklerine karşı farklı bir bakış açısına sahip olacaklardır.

51 Katılımcılarımız aldıkları yabancı dil hazırlık eğitimini akışlar esnasında yapacakları pratikle geliştirebilecek ve ev sahibi ülkelerde kuracakları arkadaşlıklar ve İngilizce alacakları mesleki uygulamalarla yabancı dilin önemini anlayıp geliştirmeye teşvik edilmiş olacaklardır.

52 Günümüzde özellikle eğitim-istihdam ilişkisi ve meslek standartlarının giderek önem kazandığı bilindiğinden gerçekleştireceğimiz projemizle öğrencilerimizin kendilerini geliştirmesine katkıda bulunmayı ve gelişen bu sektörde nitelikliklerinin artmasına bir nebzede olsa katkı sağlayarak istihdam edilebilirliklerini arttırmayı hedeflemekteyiz.

53 Projemiz kapsamında katılımcılarımız, son yıllarda hızla gelişmekte olan metal ve bilişim sektöründe Avrupa ülkelerindeki uygulamaları yerinde görerek uygulama fırsatı yakalayacak ve Avrupa'daki iş etiğini, çalışma sistemini görmeleri katılımcılarımız için bir artı sağlayacaktır.

54 Katılımcılarımızın yurtdışı staj kapsamında her gün yaptıkları faaliyetler refakatçi öğretmenlerimiz ve yurt dışı rehber öğretmen tarafından kaydedilecektir. Rehber öğretmen ve refakatçilerimiz gün sonunda toplantı yaparak katılımcılarımızın yaptıkları uygulamaları ve edindikleri deneyimleri rapor haline getireceklerdir.

55 Yurt dışı staj bitiminde raporlar biraraya getirilerek her öğrenci için ayrı ayrı faaliyet raporu hazırlanacak, bu rapor ev sahibi kurum tarafından onaylanacak ve her öğrenciye sertifikası verilecektir.

56 Katılımcılarımıza staj bitiminde verilen sertifikada; staj ve teorik eğitimin içeriği, eğitim süresi, eğitimin alındığı okul bilgileri ve hareketlilik tarihleri de bulunacaktır.

57 Katılımcılarımıza verilen uluslararası alanda geçerli bu sertifikalar akışlar sırasında gösterdikleri performansın göstergesi olacak ve istihdam edilme aşamasında katılımcılarımıza fayda sağlayacaktır.

58 Ayrıca proje faaliyetine katılan her katılımcı için Europass Mobility belgesi verilebilmesi için okulumuz tarafından Ulusal Europass Merkezi'ne başvuru yapılacaktır.

59 Akışlar öncesinde alınan hazırlık eğitimleri de eğitimi veren kurum tarafından belgelendirilecektir.

60 Katılımcı seçilebilme kriterleri: 10. ve 11. sınıfta öğrenime devam ediyor olmak Disiplin suçu işlememiş olmak Yüksek not ortalamasına sahip olmak Temel düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak Ekip çalışmasına uygun olmak Sosyal faaliyetlere katılıyor olmak

61 ARK KAYNAKÇILIK TEKNİKLERİ 1.AKIŞ: İTALYA 1.Hafta 1.Gün: Tanışma, kurum tanıtımı, staj içeriğinin gözden geçirilmesi 2.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile İç Köşe Kaynağı Yapmak -Temizleme yöntemleri -Kaynak ağzı açma 3.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile İç Köşe Kaynağı Yapmak -İç köşe kaynağında tel seçimi -Amper ve tel hız ayarı 4.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile İç Köşe Kaynağı Yapmak -İç köşe kaynağında torca verilecek hareketler 5.Gün: İç köşe kaynağı yapma/Uygulama faaliyeti 6./7. Gün: Kültürel gezi

62 ARK KAYNAKÇILIK TEKNİKLERİ 1.AKIŞ: İTALYA 2.Hafta 1.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Flanş Kaynağı Yapmak -Flanş kaynağında torca verilecek hareketler 2.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Flanş Kaynağı Yapmak -Temizleme yöntemleri 3.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Flanş Kaynağı Yapmak -Kaynak ağzı açma -Kaynak dikişini temizleme 4.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Flanş Kaynağı Yapmak -Flanş kaynağı yapma 5.Gün: Uygulama faaliyeti

63 ARK KAYNAKÇILIK TEKNİKLERİ 2.AKIŞ: ROMANYA 1.Hafta 1.Gün: Tanışma, kurum tanıtımı, staj içeriğinin gözden geçirilmesi 2.Gün: Kaynak Öncesi Hazırlığın Önemi -Boruları kaynağa hazırlama -Kaynak ağzı açma 3.Gün: Boru Kaynağı Yapma -Boruları puntalama yöntemleri -Elektrot açılarına göre kaynak uygulaması 4.Gün: Boru Kaynağı Yapma -Kaynak hızının ayarlanması -Boru kaynağında dikkat edilecek hususlar 5.Gün: Uygulama Faaliyeti 6./7. Gün: Kültürel gezi

64 ARK KAYNAKÇILIK TEKNİKLERİ 2.AKIŞ: ROMANYA 2.Hafta 1.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Profil Kaynağı Yapmak -Profil kaynağında torca verilecek hareketler 2.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Profil Kaynağı Yapmak -Profil Kaynağının Temizleme uygulaması -Profilleri puntalama 3.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Profil Kaynağı Yapmak -Profil kaynağı yapma 4.Gün: MIG-MAG Kaynak Yöntemi ile Profil Kaynağı Yapmak -Kaynak dikişini temizleme 5.Gün: Uygulama Faaliyeti

65 WEB TASARIM EDİTÖRÜ 3.AKIŞ: POLONYA 1.Hafta 1.Gün: Tanışma, kurum tanıtımı, eğitim içeriğini gözden geçirme 2.Gün: Temel İşlemler -Çalışma alanı,Editör arayüzü,Araç çubukları, paneller, Sunucu türleri 3.Gün: Metin İşlemleri -Satır sonu ekleme, Metin hizalama ve girinti verme 4.Gün: Tablolar -Tablo hücrelerini biçimlendirme -Tablolarda resim kullanma 5.Gün: Resimler -Rollever görüntüsü ekleme -Uygulama faaliyeti 6./7.Gün: Kültürel gezi

66 WEB TASARIM EDİTÖRÜ 3.AKIŞ: POLONYA 2.Hafta 1.Gün: Çoklu Ortam Bileşenleri -Ses oynatıcısı ekleme -Activex komutları ekleme 2.Gün: Çoklu Ortam Bileşenleri -Flash animasyon ekleme -Flash video ekleme 3.Gün: Bağlantılar -Bağlantı özelliklerini düzenleme -Yer imleri ekleme 4.Gün: E-Posta Bağlantıları 5.Gün: Uygulama faaliyeti

67 KATILIMCI OLARAK SEÇİLEN ÖĞRENCİLERİMİZİN YURTDIŞINA ÇIKIŞ YAPABİLMELERİ İÇİN GRİ PASAPORT EDİNMELERİ GEREKMEKTEDİR. GRİ PASAPORT ÜCRETİ 72 TL’DİR.

68 KATILIMCI ÖĞRENCİLERİMİZİ BELİRLEMEK İÇİN 3 FARKLI ALANDA SINAV UYGULANACAKTIR. SINAVI BAŞARIYLA GEÇEN ÖĞRENCİLERE MÜLAKATA ALINACAKTIR.

69 YAZILI SINAV, % 50 - ALAN BİLGİSİ (30 Soru) % 30 - GENEL KÜLTÜR (30 Soru) % 20 - İNGİLİZCE (15 Soru) Sınavları yapılacaktır. Sınavlar çoktan seçmeli(test), kısa cevap, boşluk doldurma, klasik sorulardan oluşacaktır.

70 Toplam 75 Soru olacaktır. Sınav süresi 90 dakikadır. Sınav sonrası değerlendirme 100 puan üzerinden yapılacaktır. Sınavda başarılı sayılabilmek için en az 70 puan almak gerekmektedir.

71 Sınav Tarihi 18 Aralık Çarşamba Saat : 13:30 Yer : 10-Bilgisayar Sınıfı ve BT Lab1 Sınıfı

72 Sonuçların Açıklanması 19 Aralık Perşembe Mülakat Tarihi 20 Aralık Cuma 13:00

73 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI İÇİN 7 ÖĞRENCİ METAL TEKNOLOJİSİ ALANI İÇİN 15 ÖĞRENCİ SEÇİLECEKTİR. AYRICA HER İKİ ALANDAN 3’ER YEDEK ÖĞRENCİ SEÇİLECEKTİR.

74 YAZILI SINAV VE MÜLAKAT SONUCU BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLERİN AİLELERİ İLE GÖRÜŞÜLEREK YAZILI ONAYLARI ALINACAKTIR. AİLE TARAFINDAN ONAY VERİLMEDİĞİ DURUMDA YEDEK LİSTEDEN ÖĞRENCİLER SEÇİLECEKTİR.

75 KATILIMCI OLARAK SEÇİLEN ÖĞRENCİLERİN TÜM KURS,SEMİNER VE TOPLANTILARA KATILIMI ZORUNLUDUR. GEÇERLİ BİR MAZERET BELİRTMEDEN TOPLANTILARA,KURSLARA VEYA SEMİNERLERE KATILMAYAN ÖĞRENCİ KATILIMCI LİSTESİNDEN ÇIKARTILIR VE YERİNE YEDEK LİSTEDEN BİR ÖĞRENCİ DAHİL OLUR.

76 İngilizce Dil Kursu Başlangıç Tarihi 28 Aralık 2013 Cumartesi Kursu Verecek Olan Öğretmen Kaan TOPSAKAL

77 Kültürel ve Pedagojik Hazırlık Kursları ve Seminerlerinin tarihi daha sonra duyurulacaktır. Düzenleyecek Olan Öğretmen İsmail HAMULU

78


"82.990 EURO HİBE 44 ÖĞRENCİ 2 ENGELLİ ÖĞRENCİ 8 ÖĞRETMEN 2 YURTİÇİ KURUM 3 YURTDIŞI KURUM 3 ÜLKE (İTALYA-ROMANYA-POLONYA) 6 HAFTA STAJ SÜRESİ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları