Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... D R. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... D R. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü."— Sunum transkripti:

1 Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... D R. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü Medipol Üniversite ve Hastaneleri VI. Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi 24 Kasım, İstanbul MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

2 Önemli Noktalar: 1. Marka’nın Dokunuşu, 2. Satınalma Aşamaları, 3. Neyi Yanlış Yapıyoruz? 4. Peki Ne Yapmalı? 5. Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX

3 Marka’nın Dokunuşu: MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Xyz Hastanesi Hastalar Hastalarınızın (müşteriler) beklentilerini nasıl karşılıyorsunuz? İnsanların Karar Almasını Etkileyen Faktörler!

4 Marka Dokunuşu Alanları : MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX PR Tanıtım Tutum ve Davranışlar İtibar Online Hizmetler Online Hizmetler Sürdürebilirlik Xyz Hastanesi Diğer birçokları…

5 Satınalma Aşamaları: MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Öncesi Satınalma Sonrası

6 Satınalma Aşamaları: MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Öncesi Satınalma Sonrası Web site Bilgi İlişki Şeffaflık Acenteler Tavsiyeler Tedavi şekli Hastanede yatış Diğer konaklamalar Refakatçiler Özel talepler vb Taburculuk sonrası sorumluluk Normlar Hukuksal noktalar Malpraktis Nüks vb

7 Neyi yanlış yapıyoruz? MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Markalaşma sadece; Güzel bir broşür yapmak Konferanslarda stand açmak Facebook’ta çok beğeni almak, Twitt atmak, Pinterst’de bulunmak... Etkinlik ya da kurumsal sponsorluk yapmak değildir... Markalaşma; Hizmet ve performansınızın dengeli bir yönetimi ve iletişimidir!

8 Peki Ne Yapmalı? MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Vizyonunuz ne? Pazardaki konumunuz ne? Konumunuzu ve Markanızı geliştirmek için stratejiniz ne? Uygulama, Ölçüm ve Gelişiminiz nasıl?

9 Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Ürün / Hizmet (Product) Erişim (Place) Fiyat (Price) Tanıtım (Promotion) Çözümler (Solutıons) Erişim (Accessi) Değer (Value) Eğitim (Eduction) Geleneksel 4P Yeni Yaklaşım ÇEDE (SAVE)

10 Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Geleneksel Kullanım... Sadece Yer Alma, Bilgi verme, Randevu alma, Tanıtım, Farkındalık yaratma, Gruplar oluşturma,

11 Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne... MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX Etkin Kullanım... Hasta eğitimi, Hastaları kendi alanlarınıza yönlendirmek, Proaktif hasta motivasyonu oluşturmak, Hasta soru, endişe ve şikayetlerine yanıt vermek, Uyarılar oluşturmak, Destek grupları oluşturmak, Hekimlerinizin meslektaşlarıyla işbirliğini geliştirmek, Toplumun etkinliklere, projelere katılımını cesaretlendirmek...

12 MEDIPOL MEGA HOSPITALS COMPLEX


"Geleneksel’den Yeni Yaklaşımlara; Beğen’lerden Sosyal Medyanın Gerçek Gücüne Markalaşma!... D R. Mehmet G. HIZARCI, MBA Strateji ve İş Geliştirme Koordinatörü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları