Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon."— Sunum transkripti:

1

2 12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon

3 İnternet kullanıcılarının %43 ’ünü kadınlar oluşturuyor. Arkadaşları ile haberleşmek ve bilgi aramak için internet kullanıyorlar.

4 İnternet kullanıcılarının %57 ’sini erkekler oluşturuyor. Haber okumak, futbolu takip etmek ve güncel kalmak için internet kullanıyorlar.

5 yaş arası internet kullanıcılarının sayısı 12.1 milyon. Bu gençlerin %72’si her gün internete bağlanıyor.

6 Mobil cihazlardan internete bağlanma oranları %50 ’i civarında.

7 Gençlerin %68 ’i sosyal medyayı kullanıyor. Arkadaşları ile haberleşmek, eğlenmek istiyorlar.

8 Lise öğrencilerinin ortalama arkadaş sayısı 450. Üniversite öğrencilerinin ise 400 civarında.

9 Lise öğrencilerinin %67 ’si 16:00 – 00:00 arası Facebook’ta. Üniversite öğrencileri nin %71 ’i 20:00 – 02:00 arası Facebook’a giriyor.

10 Facebook 6 gün Twitter 4 gün Gençler hangi sitelerde daha fazla vakit geçiriyorlar?

11 Haftada ortalama 2 kere paylaşım yapıyor. 10 kişiden 1’inin blogu var.

12 TÜRK TÜKETİCİSİNİN DEĞİŞEN SATIN ALMA DAVRANIŞI

13 Yeni Tüketici

14 Güç tüketicilerin elinde. Kontrolü onlar sağlıyorlar. Tüketiciler reklama güvenmiyorlar.

15 Word of mouth = Word of mouse

16

17 %89 satın alma öncesi internetten araştırma yapıyor. %62 satın almayı düşündüğü ürün hakkında araştırmak en önemli internet kullanma sebebi Kaynak: Global Web Index Türkiye, Haziran 2011

18

19

20 SOSYAL MEDYA PLANLAMA

21 Dinleyin!

22 Araçlarınızı seçin.

23 İletişim kurun!

24 Raporlama

25 SOSYAL MEDYANIN GELECEĞİ

26

27

28

29

30

31 TEŞEKKÜRLER Işıl


"12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları