Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards). Tasarım aşamasında; Konunun içeriği, Performans analizi, Nasıl bir öğretim modelinin kullanılacağı belirlendikten sonra,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards). Tasarım aşamasında; Konunun içeriği, Performans analizi, Nasıl bir öğretim modelinin kullanılacağı belirlendikten sonra,"— Sunum transkripti:

1 ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards)

2 Tasarım aşamasında; Konunun içeriği, Performans analizi, Nasıl bir öğretim modelinin kullanılacağı belirlendikten sonra, belirginleşen adımlar, yani ekran tasarımı ve yapısı ile ilgili düzenlemelerin yapılması gerekir.

3 Öykü yaprakları Görsel materyali oluşturabilmek için materyalin düzenleniş biçimini, yazılı ve görsel ifadeler kullanarak öykü yaprakları aracılığı ile modelleriz.

4 Öykü yaprağı hazırlarken; Ekranı, çerçevesini ve sayfa numarasını belirleyin. Grafiklerin renk, yerleşim ve büyüklüklerini önemliyse belirleyin. Her ekran ya da sayfa için eğer varsa tasarladığınız metinleri yerleştirin. Eğer metin varsa, rengini, fontunu ve büyüklüğünü belirleyin. Eğer varsa sesli anlatımları yazılı olarak başka bir sayfada belirleyin. Eğer varsa animasyonları, videoları, sesleri ya da etkileşim biçimlerini belirtin. Sözü edilenler dışında ürün için gerekli diğer ayrıntıları da öykü yaprağına ekleyin.

5 Öykü yaprağı hazırlama kontrol listesi __ Her sayfa ya da ekran için bir öykü yaprağı hazırlandı mı? __ Her bir öykü yaprağı numaralandı mı? __ Her bir ayrıntı (renk, grafik, ses, font, etkileşim, vb.) belirtildi mi? __ Her metin ya da sesli anlatım öykü yaprağına eklenmiş ve ilgili diğer öykü yapraklarının numaraları belirtilerek ilişkilendirildi mi? __ Yazılım takımındaki her üyenin bu öykü yapraklarını hazırlama sürecine katılımı sağlandı mı? __ Yazılım takımındaki her üyenin bu öykü yapraklarını edinmesi sağlandı mı?

6

7

8

9

10 File Location :D:\ video Branch Point :1 Scene Title :Giriş Branch Point Info : Ekrana gelecek ilk sayfa Graphics / Animations : Lion king.mpeg Audio Description : Junle.wav,jungle1.wav,Jungle2.wav Jungle3.wav,junglebird.wav File Location: D:\karışık ses Interactivity : Exit butonu, zoo butonu (syf3) Scene : Ekrana kısa bir video gösterisi gelecek. Notes for programmer : intro geçilebilecek.Sesi iptal edilip, başka Ses dosyaları eklenecek.

11 2 Giriş2 Ekrana gelecek olan ikinci sayfa Video gösterisi bittikten sonra aşağıdaki yazı gelecek. Zoo Version 1.0 Copyright (c) 2003 All rights reserved Phealeas Software Production Company Produced by Filiz Köse Macromedia Authorware 6.5 Exit butonu, zoo butonu (syf3) Programın amacı eklenecek File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer :

12 3 İçindekiler a.gif, b.gif, c.gif, d.gif, e.gif, f.gif, g.gif,h.gif, i.gif, j.gif, k.gif, l.gif, m.gif, n.gif,o.gif, p.gif, q.gif, r.gif, s.gif, t.gif, u.gif,v.gif, y.gif, z.gif,game.gif, Voice.gif,help.gif,abc.jpg Ekrana a’dan z’ye kutucuklar gelir Exit,Sound,Help,a butonu (syf3.1.1),b butonu (3.1.2)..., game Butonu (syf 3.2), help D:\resimlerim\alfabe Kullanıcıya yönergeler sesle verilecek. Ses eklenebilir. File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer :

13 3.1.1 A harfi İçindekilerden buraya geldik a.gif, diğer alfabe butonları, antelope.gif, armodillao.gif D:\resimlerim Exit butonu,next (syf 3.1.2),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2), help Hi.We are antelopes.We are found throught the world. but mainly in Africa and Asia.Our horns are hollow. Hi.I am an armodillo.We live in Central and South America.We eat insects, worms and fruit. Metin sesle okunacak.Hayvanların üzerine tıklamak üzere yönderge verile- bilir.Sesleri olmayan hayvanlar için açıklama yapılabilir. Antelope.wav File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer :

14 3.1.2 B harfi b.gif, diğer alfabe butonları, brownbear.gif, bird_house.gif I am a brown bear and I love honey. D:\resimlerim Hi.We are birds.We migrate when the weather is cold. Exit butonu,next (syf 3.1.3),back (syf 3.1.1),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2), help D:\hayvan sesleri Bird.wav, bear.wav File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer :

15 3.1.3 C harfi alfabe butonları,cow.gif, chicken.gif D:\resimlerim Cow.wav, chicken.wav D:\hayvan sesleri Exit butonu,next (syf 3.1.4),back (syf 3.1.2),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2), help Hi.I am a cow.My favorite food is hay.And I like to lick salt. Hi.I am a chicken.I lay eggs. File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer :

16


"ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards). Tasarım aşamasında; Konunun içeriği, Performans analizi, Nasıl bir öğretim modelinin kullanılacağı belirlendikten sonra," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları