Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin."— Sunum transkripti:

1 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin Can ŞENEL Ali ŞİŞMAN Ders Sorumlusu: Dr. Hakan TÜZÜN

2 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 2 Oyunun Amacı Oyunumuzun amacı, ilköğretim 1.kademe (8- 12 yaş) öğrencilerine okullarında (Büyük Kolej) bulunan yüzme havuzunun ve spor salonunun yerini, genel özelliklerini ve kurallarını; öğrenciyi eğlendirecek ve ilgisini artıracak şekilde öğretmektir.

3 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 3 Oyunun Amacı Kullanıcıya ipucu vermemiz, kullanıcının puan toplayarak ilerlemesi ve son olarak kullanıcının adının spor salonu ve havuza verilmesi oyunun sürükleyiciliğini sağlar. Oyunu bitirebilmek için kullanıcının ipuçlarına ulaşılmasının gerekliliği ve ipuçlarının yerini kullanıcının bulması oyunun zorlayıcı yönüdür.

4 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 4 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Öncelikle projemiz için “focus” hazırladık. Focus doğrultusunda senaryomuzu yazdık. Daha sonra serbest çalışmalar ile Quest Atlantis ortamında neler yapabileceğimizi gördük.

5 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 5 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Sporty Dünyamız için kuşbakışı görünüm haritasını oluşturduk. Büyük Kolej Oryantasyon gruplarından olduğumuz için Büyük Kolej’e yapılan incelemeye katıldık. Bu incelemeden sonra kuşbakışı görünüm haritamızı bütün katlarımız için tekrar çizdik.

6 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 6 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarım belgemizi oluşturduk. 3d ortamımızı geliştirmeye başladık. Nesne ve doku araştırmaları yaptık. Yapılan gezide katlar içerisindeki ayrıntıları yeteri kadar göremediğimizden inceleme için Büyük Kolej’e tekrar ziyarette bulunduk.

7 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 7 Tasarımda İzlediğimiz Süreç 2d ortam için görsel tasarım çalışmalarına başladık. 3d ortamımızı geliştirmeye devam ettik. Konumuza uygun olan çeşitli resimler ve simgeler bulduk ve düzenledik.

8 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 8 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık testleri için belgelerimizi hazırladık. Kullanışlılık testini hedef kitlemize uygun özelliklerdeki kullanıcılara uyguladık. Kullanışlılık testi sonuçları doğrultusunda 2d ve 3d ortamlarımızda düzenlemeler yaptık. Projemize son halini verdik.

9 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 9 Süreçte İyi Giden Olaylar Grup içerisinde bütün arkadaşların gayretli çalışması; Grup içerisinde herkesin görüşlerini bildirmesi; Grup içerisinde herkesin birbirine saygılı davranması;

10 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 10 Süreçte İyi Giden Olaylar Grup içerisinde dayanışma ve koordinasyonun yüksek olması; Grup üyelerinin kendiliğinden sorumluluk alması (özellikle üyelerin kendilerini yeterli gördükleri konularda); proje sürecimizde iyi giden olaylardır.

11 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 11 Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar İhtiyacımız olan bazı nesneleri Quest Atlantis içerisinde bulamamamız; 3d programları hakkında bilgimiz olmaması ve bazı nesnelerde istediğimiz değişiklikleri yapamamamız;

12 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 12 Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar 4 katlı yapı içerisinde nesne eklerken nesne limitinin dolması ve bu yüzden çeşitli değişikliklere gidilmesi; Kullanışlılık testinin Büyük Kolej’de yapılamaması; proje sürecimizde iyi gitmeyen olaylardır.

13 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 13 Bir Dahaki Sefere Neleri Farklı Yapardık? 3d programlar üzerine araştırma yapıp nesneler yaratabilirdik. Zamanı daha verimli kullanıp kullanışlılık testini daha önce yapardık. Kullanışlılık testini daha fazla kullanıcıya uygulardık.

14 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 14 Sporty Dünyası

15 Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 15 Sporty Dünyası


"Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları