Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini."— Sunum transkripti:

1

2 NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI

3 Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini düşünüyor. Lezzet Daha lezzetli bir şey tercih ediyorum Tadını beğenmiyorum Tahıl gevreğini fazla tatlı buluyorum Doyuruculuk/Enerji Yeterince doyurucu değil Güne başlamak için ihtiyacım olan enerjiyi bana vermiyor Besleyicilik değeri düşük Tahıl gevreği tüketmeyenler Tahıl gevreğini seyrek tüketenler Tahıl gevreğini sık tüketenler

4 Sonuçta Biz Türkler… Tahıl gevreğinin o Lezzetli o Doyurucu o Ailedeki herkese yönelik olmasını bekliyoruz.

5 Extra Tüketici Testi Sonuçları Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’nın Tadını Beğendi. Tahıl Gevreği Tüketmeyen Her 10 Tüketicinin 8’i Extra’yı Satın alacağını Söyledi

6 Türkiye’nin En Lezzetli Tahıl Gevreği


"NEDEN YENİ BİR TAHIL GEVREĞİ MARKASI Araştırmalar Gösteriyor Ki… Türk tüketicisi tahıl gevreklerinin daha lezzetli ve daha doyurucu olması gerektiğini." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları