Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SUNAR….

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SUNAR…."— Sunum transkripti:

1 SUNAR…

2 BÜYÜK KOLEJ SERVİS ORYANTASYONU
HAZIRLAYANLAR: Şeyma ZENGİN Nurdan ZER Cemal ÖZBEK F. Burak TEKİN Mustafa ÜNAL İlhami ÖZBAY

3 Proje Konumuz Büyük Kolej servis oryantasyonuyla öğrencilere servislerin yerini ve servis kurallarını oyun ortamında öğreten yazılımı geliştirmek.

4 Hedef Kitlemiz İlköğretim 1. kademe öğrencilerinden oluşan; bilgisayar okur-yazarlığı düşük düzeyde olan öğrenciler.

5 Hedefimiz Öğrencileri eğlendirmek.
Eğlendirirken de hem servislerin Büyük Kolej’deki yerleşimini hem de servis kurallarını öğretmek.

6 Tasarım Süreci Süreç genel olarak;
Proje Teklifi ve Focus’ un hazırlanması, Büyük Kolej’ de proje için verilerin toplanması, Arayüz tasarım belgesinin hazırlanması, Bu doğrultuda inşaa faaliyetlerine başlanması,

7 Tasarım Süreci Tasarım belgesinde düzeltmeler ve geliştirmeler yapılaması, İnşaa ortamında gerekli düzeltmelerin ve geliştirmelerin yapılması,

8 Tasarım Süreci Kullanışlılık testinin hazırlanıp uygulanması ve
Testten alınan dönütler doğrultusunda projemizin geliştirilmesi şeklinde gelişti.

9 Proje Hazırlama Sürecinde İyi Giden Olaylar
Her grup üyesi üzerine düşen görevi tam ve vaktinde yerine getirdi. Sürecin başında kabaca hazırladığımız çalışma planımızı ve tasarladığımız etkinlikleri hayata geçirebildik. İnşaat çalışmalarında keyifli vakitler geçirdik (sanki gerçek bir inşaat yaptık.).

10 Proje Hazırlama Sürecinde İyi Giden Olaylar
Hayal dünyamız ve gördüğümüz gerçek nesneleri sanal ortama taşıma becerimiz gelişti. Yepyeni grup arkadaşlarıyla işbirliği ile çalışma anlayışımız farklı bir boyut kazandı.

11 Proje Hazırlama Sürecinde İyi Gitmeyen Olaylar
İnşaat çalışmalarına çok geç başladık. Kullanacağımız nesnelere karar vermekte zorlandık. Okul binasının inşaatında hem zorlandık hem de çok zaman harcadık. Başta düşündüklerimizden bazılarını tasarıma geçiremedik.

12 Çıkarılan Dersler Daha fantastik bir senaryo hazırlamak isterdik ama buna konumuz elverişli değildi. Bir 3B modelleme/düzenleme programını kullanabilmemiz bize çok fayda sağlardı. Herkesin hayalinde çok güzel dünyalar var.

13 Çıkarılan Dersler Quest Atlantis çok keyifli bir ortam. Daha aktif bir şekilde kullanıp, daha etkili ortamlar geliştirilebilirdi. İnternetten ve ortamdan daha verimli nesne araştırmaları yapılabilirdi.

14 TEŞEKKÜRLER…


"SUNAR…." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları