Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Gelecek Elimizde…. 1. 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz döneminin değerlendirilmesi 2. 2011-2012 eğitim-öğretim bahar yarıyılı hazırlıkları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Gelecek Elimizde…. 1. 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz döneminin değerlendirilmesi 2. 2011-2012 eğitim-öğretim bahar yarıyılı hazırlıkları."— Sunum transkripti:

1 Gelecek Elimizde…

2 eğitim-öğretim yılı güz döneminin değerlendirilmesi eğitim-öğretim bahar yarıyılı hazırlıkları

3 Kırgızistan ve Orta Asya coğrafyası başta olmak üzere istihdama, sosyal ve ekonomik gelişime katkı sağlamak için evrensel değerler ışığında alan bilgisi açısından yetkin, teknolojik bilgi ve becerileri doğru kullanabilen, yaratıcı, özgüveni yüksek, kültür birikimi ve iletişim becerisine sahip, mesleki etiğe uygun davranan mesleki ve teknik alanda ihtiyaç duyulan nitelikli insan gücünü yetiştirmek ve geliştirmektir. Uygulanan eğitim programları ile; insan, malzeme ve modern teknolojik sistemleri bütünleştirerek; öğrencilerin problem çözme, karar verme ve eleştirel düşünce yeteneklerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Meslek Yüksekokulu programlarının misyonu, eğitim programları çerçevesindeki meslek alanlarında nitelikli ve donanımlı bireyler yetiştirmektir.

4 Yüksekokulumuz müfredatları çerçevesinde Ulusal ve Uluslararası seviyede nitelikli mezunlar hazırlayarak ülkenin ilk ve önde gelen kuruluşu olmaya ve meslek alanlarında liderliğe ulaşacak yaratıcı gayretlerini sürdürmektir. Vizyonumuz, programlarıyla; katılımcı, paylaşımcı, özgün değerlere sahip ve mesleki açıdan yetkin bireyler yetiştiren, uluslararası düzeyde tanınan, yenilikçi, yaratıcı, sürekli gelişmeye açık, bilgiye erişme yollarını gösteren, aktif öğrenmeyi ilke edinmiş, ülke içerisindeki her türlü gelişim sürecinde önderlik rolü üstlenen, paydaşları ile etkili bir iletişim ve işbirliği yapabilen ve yaşam boyu öğrenme yollarını bilen bireyler yetiştiren bir Meslek Yüksekokulu olmaktır.

5  Eğitim sektöründe Kalitede öncü olmak,  Paydaşların memnuniyetini sağlamak,  Kalite Yönetimi sistemini aktif olarak geliştirmek,  Kaliteden ödün vermemek.

6 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı  Yrd.Doç.Dr. Bülent BAYRAKTAR  Dr. Sezen ÖZEK  Uzm. Mahmut VURAL  Öğr.Gör. Gülnur CAYNAKOVA**  Öğr. Gör. Gülnara KARADENİZ**  Okutman Ruhidin ASANOV* İnşaat Programı  Prof.Dr. M.Haluk ÇELİK  Öğr.Gör. Mahmut DURMAZ  Doç.Dr Muhtar APSAMETOV** Muhasebe Programı  Öğr.Gör.Aydın ÇİFTÇİ  Doç.Dr. Baktıgül SATIVALDİEVA**  Dr. Elvira NOGOYBAYEVA*  Dr. Nuriza ÖMÜRKULOVA** Otomotiv Programı  Prof. Dr. Mahmut İZCİLER  Prof.Dr. Ulutbek DAVLYATOV**  Doç.Dr. Samıybek BEGALİYEV**  Dr. Bolot SOVYETBEKOV**  Öğr. Gör. Cırgali UMUROV** *- Yarı Zamanlı **- Ders Saati Ücretli

7 GöreviAdı Soyadı Yüksekokul SekreteriSamat Urmanbetov Bölüm SekreteriGülzat Kerezbek Kızı İnşaat TeknisyeniZeynel Küçükköse

8  Eğitim-Öğretim yılında Meslek Yüksekokulumuzda 4 programa öğrenci kabul edilmektedir. Bunlar;  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı  İnşaat Programı  Otomotiv Programı  Muhasebe Programı

9 Açılması kararlaştırılan ve ileride öğrenci alınması planlanan "Basım ve Yayım Teknolojileri", "Çocuk Gelişimi", "Elektrik", "Elektronik", "Pazarlama", "Turizm ve Otelcilik" Programları ile Kırgızistan başta olmak üzere Merkezi Asya’nın ihtiyaç duyduğu nitelikli insan kaynağını yetiştirmeye yönelik çalışmalar sürdürülmektedir.

10 Eğitim ve Öğretim Yılında Mezun Olan Öğrencilerimiz Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı16 Muhasebe Programı16 İnşaat Programı15 Toplam47 Mezunlarımız başta Kırgızistan olmak üzere Türkiye ve Rusya’da çeşitli pozisyonlarda görev yapmaktadırlar. Meslek Yüksekokulumuz Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ile Muhasebe Programı’nın başarılı öğrencilerinden 4’ü İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ne dikey geçiş yaparak eğitimlerine devam etmektedirler.

11 AdetKapasite Derslikler 7 Teknik Çizim Atölyesi 1101 metre kare, 33 kişilik Elektrik-Elektronik Laboratuvarı 3(96 metre kare) x 3 Dinlenme-Okuma Odası 170 metre kare Yapı Atölyesi Beton Laboratuvarı 148 metre kare Kagir Laboratuvarı 196 metre kare Ağaç Laboratuvarı 196 metre kare Bilgisayar Laboratuvarı 3(45 metre kare, 22 Kişilik) x 3 Model Ofis Sınıfı 154 metre kare ve 25 kişilik Kantin 180 metre kare

12 GÜZ DÖNEMİ ADI SOYADI ÜNVANIÇALIŞMA STATÜSÜHAFTALIK DERS YÜKÜ (SAAT) TOPLAM YÜK Öğr. Üyesi Diğer Öğr. Elm. TZYZDSÜ Kendi Biriminde Üniv.nin Diğer Birimlerinde Diğer Üniv.lerde Mahmut İZCİLERProf. Dr. x 4 4 Bülent BAYRAKTARYrd. Doç. Dr. x Aydın ÇİFTCİ Öğr. Gör.x M. Haluk ÇELİKProf. Dr. x Sezen ÖZEK Öğr. Gör. Dr.x 25 Mahmut DURMAZ Öğr. Gör.x 37 Elvira NOGOİBAYEVA Öğr. Gör. Dr. x Ruhudin ASANOV Okutman x Baktıgül SATIBALDİYEVA Doç. Dr. x3 912 Gülnara KARADENİZ Okutman x83 11 Gülnur DCAİNAKOVA Okutman x2 24 Cırgal OMUROV Öğr. Gör. x4 4 Ulukbek DAVLYATOVProf. Dr. x4 610 Samıybek BEGALİYEVDoç. Dr. x5 510 Bolot SOVETBEKOV Öğr. Gör. Dr. x Nuriza OMURKULOVA Öğr. Gör. Dr. x8 816 Muhtar APSAMETOV Okutman x4 610 Mahmut VURAL Uzmanx 6 6

13 ÖĞRENCİ SAYILARI Meslek Yüksekokulu HAZIRLIKÖN LİSANS TOPLAM KIZ ERKE K TOPLAMKIZERKEKTOPLAM Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı İnşaat Programı Muhasebe Programı Otomotiv Programı TOPLAM

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28 1- Bilimsel Faaliyetler  Prof.Dr. M. Haluk ÇELİK tarafından 1 SCI makale yayınlandı.  Prof.Dr. M. Haluk ÇELİK tarafından «Communitions in Differential and Difference Equations (CDDE)» uluslararası dergiye hakem olarak atandı.  Yrd.Doç.Dr. Bülent BAYRAKTAR tarafından 1 adet uluslararası makale yayınlanacaktır.  Öğr.Gör. Aydın ÇİFTÇİ tarafından 2 adet uluslararası makale, 1 uluslararası bildiri yayınlandı.

29 2- Sosyal ve Kültürel Faaliyetler  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, İnşaat, Muhasebe ve Otomotiv Programları öğrencilerine Üniversitemiz Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi tarafından seminer verildi ( ).

30 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, İnşaat, Muhasebe ve Otomotiv Programları öğrencilerine Üniversitemiz Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi tarafından seminer verildi ( ).

31 3- Sektöre Yönelik Faaliyetler  Kampüsümüzde hali hazırda devam eden ve yükleniciliğini Has Kuruluş Firması’nın üstlendiği yemekhane ile öğrenci yurdu şantiyelerine Meslek Yüksekokulu İnşaat Programı öğrencilerine yönelik tarihinde teknik gezi düzenlendi.

32 4- Toplumsal Faaliyetler  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencileri tarafından Belavodskiy Çocuk Yurduna ziyaret düzenlendi ( ).  İnşaat Atölye ve laboratuvarlarında ölçüm ve test teknolojilerinin toplumun hizmetine sunuldu.

33 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencileri tarafından Belavodskiy Çocuk Yurduna ziyaret düzenlendi ( )

34 5- Öğrenci Motivasyonuna Yönelik Faaliyetler  Yeni yıl kutlaması yapıldı ( )  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencileri arasında On Parmak Klavye Kullanma Yarışması Yapıldı ( )  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı Hazırlık, 1. ve 2. sınıfı öğrencileri ile gönüllü mezunlarında katıldığı tanışma toplantısı, 04 Kasım 2011 tarihinde gerçekleştirildi.  Eğitim ve Öğretim döneminin başlangıcı sebebiyle inşaat programının sınıfları ile tanışma ve değerlendirme toplantısı 07 Ekim 2011 tarihinde gerçekleştirildi.  Yüksekokulumuz Muhasebe Programı 1. ve 2. sınıfları ile Eğitim-Öğretim döneminin başında tanışma toplantısı 21 Ekim 2011 tarihinde yapıldı.  Öğrencilerimiz ve mezunlarımız ile olan irtibatın kopmaması amacıyla Moy Mir, facebook, odna klassniki vb. sosyal paylaşım ağlarında gruplar oluşturulmaktadır.

35 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencileri arasında On Parmak Klavye Kullanma Yarışması Yapıldı ( )

36 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı Hazırlık, 1. ve 2. sınıfı öğrencileri ile gönüllü mezunlarında katıldığı tanışma toplantısı, 04 Kasım 2011 tarihinde gerçekleştirildi.

37 Yüksekokulumuz Muhasebe Programı 1. ve 2. sınıfları ile Eğitim-Öğretim döneminin başında tanışma toplantısı 21 Ekim 2011 tarihinde yapıldı.

38 Eğitim ve Öğretim döneminin başlangıcı sebebiyle inşaat programının sınıfları ile tanışma ve değerlendirme toplantısı 07 Ekim 2011 tarihinde gerçekleştirildi.

39 6- Personel Motivasyonuna Yönelik Faaliyetler  Eylül Ayı Akademik Genel Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi ( )  Ocak Ayı Akademik Genel Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi ( )

40 Ocak Ayı Akademik Genel Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi ( )

41 7- Uluslararası Faaliyetler  Meslek Yüksekokulları Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programının Türkiye’nin Isparta şehrinde Ekim ayında yapılması planlanan faaliyetle ilgili çalışmalar sürdürülmektedir.

42 8- Tanıtım Faaliyetleri  Tanıtım faaliyetleri çerçevesinde Facebook, Youtube ve E-posta aracılığı ile Üniversitemize yönelik tanıtım yazıları ve görsel materyaller internette yayınlanmaktadır.  Bişkek’te başta Mesleki ve Teknik Eğitim ile ilgili kurum ve kuruluşların ziyaret çalışmaları devam etmektedir.  Özel sektör ziyaretleri devam etmektedir.

43 9- Eğitim Altyapısına Yönelik Yapılan Çalışmalar  ADEK Kapsamında gerçekleştirilen çalışmalar,  Bologna Süreci Kapsamında gerçekleştirilen çalışmalar,  Çerçeve programların güncellenmesi,  Yeni ders materyali ve yöntem geliştirme çalışmaları.

44 10- Eğitim Gezileri  Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ile Muhasebe programları 1. sınıf öğrencileri için Coco-Cola Bishkek Bottlers teknik gezisi düzenlendi (14 Aralık 2011)

45 Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ile Muhasebe programları 1. sınıf öğrencileri için Coco-Cola Bishkek Bottlers teknik gezisi düzenlendi (14 Aralık 2011)

46 Kampüsümüzde hali hazırda devam eden ve yükleniciliğini Has Kuruluş Firması’nın üstlendiği yemekhane ile öğrenci yurdu şantiyelerine Meslek Yüksekokulu İnşaat Programı öğrencilerine yönelik tarihinde teknik gezi düzenlendi.

47 11- Üniversite Personeli ve Öğrencilerine Yönelik Düzenlenen Geziler  Piknik vb. faaliyetler hava muhalefeti sebebiyle Nisan-Mayıs aylarında yapılacaktır.

48 12- Yayın Sayıları ve Bilimsel Etkinlikler FaaliyetlerSayı Ulusal bildiri sayısı Uluslararası bildiri sayısı 1 Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan yayın sayısı Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan yayın sayısı 3 Uluslararası indekse giren dergilerde (SCI, SSCI ve AHCI) yayınlanan yayın sayısı 1 Bilimsel dergilerde editörlük ve hakemlik sayısı 1 Konferans/seminer/panel düzenleme sayısı Konferans Panel vb. katılım sayısı

49 13- Destek Verilen Üniversite Faaliyetleri Mensuplarımızın yer aldığı Kurul ve Komisyonlar;  Senato  Kalite El Kitabı İhtisas Komisyonu,  Eğitim Komisyonu  Donanım Geliştirme Komisyonu  Bologna Eşgüdüm Komisyonu  KTMÜ Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Kurulu  Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Bilgilendirme, Yönlendirme ve Motivasyon Komisyonu  Kantin-Kafeterya İşletmeleri Denetleme Kurulu  Akademik Yapılanma Daimi komisyonu  Diğer komisyonlar.

50  Fiziksel altyapının geliştirmesi  İnsan kaynaklarının geliştirilmesi  Teknolojik yapının geliştirilmesi  Kaynak ve eğitim materyallerinin geliştirilmesi

51 Meslek Yüksekokulumuz; Kırgızistan ve Orta Asya coğrafyası başta olmak üzere evrensel değerler ışığında alan bilgisi açısından yetkin, teknolojik bilgi ve becerilerini doğru kullanabilen, yaratıcı, özgüveni yüksek, kültür birikimi ve iletişim becerisine sahip, mesleki etiğe uygun davranan, mesleki ve teknik alanda ihtiyaç duyulan nitelikli insan gücünü yetiştirmeyi ve geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu çerçevede;  Çağın gerekleri, toplum ve iş dünyasının talepleri ve gelişme ihtiyaçları ile evrensel bilim anlayışına uygun eğitim-öğretim programları açmak,  Eğitim-öğretim programlarını dinamik bir süreçte yenilemek,  Hayat boyu öğrenme anlayışı çerçevesinde kişisel ve mesleki gelişim yönünde kısa süreli programlar yapmak ve/veya yapılanlara katılmak,  Teknolojik tabanlı öğrenme anlayışı çerçevesinde fiziki altyapıyı güçlendirmek.

52 Yüksekokulumuz mesleki ve teknik eğitim alanında ulusal ve uluslararası seviyede teknolojiyi sürekli takip eden örnek bir eğitim kurumu olmayı hedeflemektedir. Bu çerçevede;  Mesleki ve teknik eğitim alanında dünya bilim literatürüne ve dünyadaki bilginin paylaşılmasına katkıda bulunmak,  Toplumun ve iş dünyasının ihtiyaç duyduğu alanlarda projeler ve AR-GE çalışmaları gerçekleştirmek ve/veya gerçekleştirilenlere katılmak,  Mesleki ve teknik eğitim alanında Kırgızistan ve Orta Asya başta olmak her yerde istihdamda öncelikle tercih edilen insan kaynağını yetiştirmek, hedeflerimiz arasındadır.

53 Akademik Planlamalar;  Akademik Yıllık Çalışma Planı  Ders dağılımları  Derslerin programlanması  Açılması planlanan programlar İle ilgili çalışmalar Fiziki Planlamalar;  Yeni dersliklerin tamamlanması  Mevcut dersliklerin iyileştirilmesi  Yeni masa, sıra ve tahtaların temini  Teknolojik ihtiyaçların belirlenmesi ve temini Company Logo

54 BAHAR DÖNEMİ ADI SOYADI ÜNVANIÇALIŞMA STATÜSÜHAFTALIK DERS YÜKÜ (SAAT) TOPLAM YÜK Öğr. Üyesi Diğer Öğr. Elm. TZYZDSÜ Kendi Biriminde Üniv.nin Diğer Birimlerinde Diğer Üniv.lerde Mahmut İZCİLERProf. Dr. x Bülent BAYRAKTARYrd. Doç. Dr. x Aydın ÇİFTCİ Öğr. Gör.x M. Haluk ÇELİKProf. Dr. x Sezen ÖZEK Öğr. Gör. Dr.x Mahmut DURMAZ Öğr. Gör.x Elvira NOGOİBAYEVA Öğr. Gör. Dr. x Ruhudin ASANOV Okutman x Baktıgül SATIBALDİYEVA Doç. Dr. x Gülnara KARADENİZ Okutman x Gülnur DCAİNAKOVA Okutman x Cırgal OMUROV Öğr. Gör. x Ulukbek DAVLYATOVProf. Dr. x Samıybek BEGALİYEVDoç. Dr. x Bolot SOVETBEKOV Öğr. Gör. Dr. x Nuriza OMURKULOVA Öğr. Gör. Dr. x Muhtar APSAMETOV Okutman x Mahmut VURAL Uzmanx

55 SONUÇ OLARAK; Yüksekokulumuz, eğitim-öğretim programlarının yanı sıra; örgün, yaygın ve belge tabanlı uygulamalarda Merkezi Asya’nın ihtiyaç duyduğu alanlarda nitelikli insan gücünü yetiştirmeyi hedeflemektedir.

56 Meslek Yüksekokulu’na verdikleri destek, önem ve motivasyon nedeni ile Rektörümüz Prof. Dr. Sebahattin BALCI, Rektör Vekilimiz Prof.Dr. Asılbek KULMIRZAYEV ve Rektör Yardımcımız Prof.Dr. Mahmut İZCİLER’e sonsuz şükranlarımızı sunarız.

57


"Gelecek Elimizde…. 1. 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz döneminin değerlendirilmesi 2. 2011-2012 eğitim-öğretim bahar yarıyılı hazırlıkları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları