Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve"— Sunum transkripti:

1 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Grup Üyeleri Tuğba ERTUĞRUL Rumeyda ERBEK Fatma TUNÇ Nurdan ÖZEN KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

2 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Sizce görsel sanatlar dersi neden bilgisayara entegre edilmelidir ? ?? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

3 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bir toplumun çağdaş toplumlar düzeyine ulaşması için;bilgilerin, inançların ve duyguların bireylere doğrudan aktarılması yeterli değildir. Görsel sanatlar, her bir bireyin özgünlüğünü, gerçek kişiliğini, benzersizliğini, yaratıcı düşünü ortaya çıkarmasıyla ilgilenir. Eğitim süreci öğrencilerin öğrenme ve yapmaya yönelik öz güvenlerini ve motivasyonlarını artırıcı nitelikte olmalıdır. (Özsoy, 2003, ss.73–75). KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

4 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bazen sınıf ortamı öğrenci için yeterli olmaz. Dersin Bit’e entegrasyonu ile öğrenciye daha geniş bir alanda çalışma imkanı sağlamış oluruz. Örnek planımızdan yola çıkacak olursak.Müze Bilinci konusunda gezi gözlem tekniği gereklidir.Fakat; -Öğrenciyi müzeye götürmek çok sıkıntılı bir süreçtir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

5 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sıkıntılar; -Hava koşulları -Maddi imkanlar -Zaman -İzin (Aile, Yönetim) KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

6 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bit’in kullanımıyla görsel sanatlar dersindeki müze bilinci konusunda yer alan kazanımlarımız öğrenciye kazandırılabilir. PEKİ NASIL? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

7 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Internette yer alan sanal müzelerle öğrencilere müzeleri gezme imkanı sağlanabilir. ( İndir ) KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

8 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 360tr sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

9 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON İlk olarak karşımıza bu sayfa çıkar. Buradan gezmek istediğimiz müze, ören yeri, tarihi eser ya da anıtı seçip gezebiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

10 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin, buradan il il ya da bölge bölge ayrılmış müze, ören yeri vs. tıklayabiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

11 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana gelen sayfadan bilgiler kısmını okuyup, “sanal tur için tıklayın” yazısına tıklıyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

12 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana sanal Çanakkale Ören yeri gelir. Buradan yön tuşlarıyla hangi yöne gitmek istediğimiz yeri belirleyebilir, zoom yapabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

13 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 3dmekanlar sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

14 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ve yine anasayfadan gezmek istediğimiz yeri seçebiliriz. Burada da cami, saray, müze, han gibi sekmelerden istediğimiz yeri kategorisine göre kolayca bulabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

15 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin saray sekmesinden Topkapı Sarayını seçelim. Ancak hemen gezmek istediğimiz yeri gezemiyoruz, indirmemiz gerekiyor. “İndir ve Gez” yazısına tıklayıp sanal sarayı bilgisayarımıza indirdikten sonra gezebiliyoruz. Böyle olmasının avantajları da var. Örneğin evinde internet olmayan biri, istediği müze, ören yeri, anıt vs indirip sonrasında istediği zaman bilgisayarında izleyebilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

16 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

17 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki, Öğrenciyle etkileşim nasıl sağlanabilir? Öğrenciler görüşlerini nerede sunacak? Gözlemlerini nerede aktaracaklar? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

18 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sorunu da kolayca çözebileceğiniz internet ortamlarından biri Blogger’dır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

19 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

20 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=blogger&continue=https://www.blogger.com/loginz%3Fd%3Dhttp%253A şimdi bu adresten yeni bir blog oluşturacağız. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

21 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

22 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

23 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

24 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

25 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

26 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

27 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

28 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

29 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Yorum eklemenin dışında öğrenciller ve siz resim de ekleyebilirsini. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

30 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

31 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

32 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

33 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

34 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

35 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Görüldüğü üzere, oluşturulan bloglarla öğrenci bloglara yorum yazabilmekte, resim ekleyebilmekte ve arkadaşlarının yerumlarını takip edebilmektedir. Her hafta yeni kayıt ekleyebilir.Sizlerde dersin değerlendirilmesi kısmında blog kullanımı tercih edebilirsiniz. Veya Word’de oluşturacağınız bir bireysel raporda olabilir. Fakat blog kullanmanız daha etkili olacaktır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

36 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bireysel Rapora ilişkin öğrencilere bilgi verilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

37 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Kaynaklar International Conference on New Trends in Education and Their Implications 11-13 November, 2010 Antalya-Turkey KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve

38 KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
TEŞEKKÜRLER KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve


"KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları