Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Vizyon Misyon Vizyonumuz Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti ile Tesis Yönetimi ve Danışmanlık hizmetleri sektöründe Türkiye’ de örnek şirket.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Vizyon Misyon Vizyonumuz Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti ile Tesis Yönetimi ve Danışmanlık hizmetleri sektöründe Türkiye’ de örnek şirket."— Sunum transkripti:

1

2 Vizyon Misyon Vizyonumuz Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti ile Tesis Yönetimi ve Danışmanlık hizmetleri sektöründe Türkiye’ de örnek şirket olmak. Misyonumuz İş çeşitlerimiz, çözümlerimiz, ve yüksek iş ahlakımız ile müşterilerin ve çalışanların ilk tercihi olmak. Yüksek standartlı ve kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak. Bilgi çağının getirdiği yeni ve kaçınılmaz gerçekler doğrultusunda çözüm ortağı kimliği ile, işletmelerin ihtiyaçlarına görerek bakmak ve anlayarak çözmek için, Tesis Yönetimi ve Danışmanlık hizmetlerimizi ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara ve standartlara bağlı olarak gerçekleştirmek.

3 Bina Yönetimi ve Teknik İşletme Nedir ? Bina Yönetimi, tesis içinde birçok faliyet ve alanların, insan ve çalışma ortamına olan etkisinin yönetimi ve entegrasyonudur. Bina Yönetimi ve teknik işletme; İş yönetimi, Mimarlık ve Mühendislik Bilimleri prensiplerinin entegre edilmesiyle ortaya çıkan, modern çağın çalışma ortamı gereksinimlerini inceleyen ve uygulayan bir bilim dalıdır.

4 Hizmet Kapsamı Teknik Bina Yönetimi Destek Hizmetleri Özel Çözümler Teslim alma Teknik İşletme İnspeksiyon Arıza Müdahale Periyodik Bakım Garanti Takibi Sözleşme Yönetimi Mobil Teknik Destek Sarf Malzeme Yönetimi Yedek Parça Yönetimi Elektromekanik Tadilat Enerji Yönetimi Kat Hizmetleri Peyzaj Muhaberat Hizmetleri Araç İşletmesi Temizlik ve Bakım Bordrolama Taşınma Atık Yönetimi Bilgisayar destekli bina yönetimi (CAFM) Alan ve Taşınma Yönetimi Proje Yönetimi (İnşai, mimari, elektrik, mekanik) Ticari Bina Yönetimi (Bütçeleme, maliyet dağıtımı, organizasyon)

5 Teknik Hizmet Kapsamı Havalandırma ve Klima  Havalandırma tesisleri  Klima tesisleri (Klima santralleri, kompresörler, pompalar, chiller grupları)  Nemlendirici sistemler, ısı değiştiriciler Proses Soğutma Sistemleri  Soğutma Sistemleri (Pistonlu ve absorpsiyonlu soğutma grupları, soğutma kuleleri, ısı eşanjörleri)  Soğuk su havuzları, dağıtım sistemleri Yangın İhbar sistemleri  Yangın alarm sistemleri  Yangın söndürme sistemleri  Duman ve ısı algılayıcı sistemler Sıhhi Tesisat  Sıhhi tesisat ekipmanı  Su arıtma  İçme suyu tedariki  Atık Yönetimi  Kanalizasyon  Havuz teknolojisi Bina Otomasyon Sistemleri  Kontrol merkezleri, alt merkezler  Hava kompresörleri, UPS sistemleri  Hassas alıcılar, gözetim merkezleri  Sistem işletimi ve adaptasyonu  Data iletişim sistemleri Elektrik-Elektronik tesisler  Orta gerilim şalt tesisleri  Alçak gerilim şalt tesisleri  Telefon ve data sistemleri  Dizel jeneratörler  Transformatörler  Paratoner sistemleri  İç ve dış aydınlatma sistemleri Enerji ve Kojenerasyon  Isıtma kontrol merkezleri  Kojenerasyon tesisi  Türbin sistemleri  Enerji depolama sistemleri  UPS  Trafolar Güvenlik Sistemleri  Kartlı geçiş sistemleri  Hırsız algılama ve alarm sistemleri  CCTV, Kapalı Devre TV sistemleri  Risk yönetimi sistemleri

6 Bina Yönetimi Hizmet Kapsamı İlaçlama  Potansiyel risklerin tespit edilmesi ve raporlanması  En uygun çözüm yönteminin uygulanması ve sürekli iyileştirme faaliyetlerinin yürütülmesi Temizlik  Bina iç ve dış alanlarındaki tüm temizlik faaliyetlerinin, kordinasyonu, kontrolü, raporlanması ve sürekli iyileştirme çalışmalarının yapılması. Araç Yönetimi  Araçların kondüsyonlarının takibi  Araç havuz sisteminin oluşturulması ve kullanımı  Çağrı merkezi aracılığılya rezervasyon  Araç masraflarının optimizasyonu ve kontrolu  Rezervasyon ve masraf takibi Atık Yönetimi  Demirbaş listesinin oluşturulması  Ekipman yönetimi  Değişiklik ve yenileme çalışmaları Ofis Hizmetleri  Dahili doküman dağıtım sisteminin kurulması, geliştirilmesi, form ve takip dokümantasyonunun hazırlanması.  Resepsiyon hizmetleri  Bordrolama hizmetleri  Harici posta, kurye ve kargo faaliyetlerinin düzenlenmesi Bitki Bakım  Bina iç ve dış alanlarında bulunan tüm bitkilerin sulama, budama, koruma ve bakımının yapılması, kordinasyon, kontrol, raporlama ve sürekli iyileştirme çalışmalarının yapılması.

7 Enerji Yönetimi Enerji Yönetimi, kısıtlama uygulamaksızın yani gerekli olan 3 ışıktan 1'ini söndürerek değil akıllı Mühendislik Çözümleri uygulayarak enerjinin en verimli şekilde kullanılmasıdır. Diğer bir açıdan tesislerde enerji yönetimi açıklanırsa ürün/hizmet/metrekare başına düşen enerji giderlerini enerjiyi verimli kullanarak azaltmaktır, aynı enerji ile daha çok üretim yapmaktır, karlılığın artmasıdır. Enerji Yönetimi; Ürün kalitesinden, güvenlikten veya çevresel tüm koşullardan fedakarlık etmeksizin ve üretimi azaltmaksızın enerjinin verimli kullanımı doğrultusunda yapılandırılmış ve organize edilmiş disiplinli bir çalışmadır. Enerji atıklarının değerlendirilmesi, enerji verimliliğinin artırılması ve mevcut enerji kayıplarının önlenmesi yoluyla tüketilen enerji miktarının ekonomik kalkınmayı ve sosyal refahı engellemeden, kalite ve performansı düşürmeden en aza indirilmesini ilke edinmektedir.

8 Enerji Yönetim Sistemi Kurulum Aşaması

9 Enerji Verimliliği Çalışmaları Geçmiş Dataların İncelenmesi Geçmiş yıllara ait elektrik, su, doğalgaz tüketimleri incelenir Tesis Konfor Şartlarının Oluşturulması Mahal Sıcaklıkları, Klima Set Değerleri, Soğutma ve Isıtma Suyu Set Değerleri, Kule İletkenlik ve Blöf Periyotları vb. Ekipmanların Çalışma Performanslarının Belirlenmesi Klima Santralleri, FCU ve Split Klimaların filtre ve serpantin durumları, Klimaların Termostat Kalibrasyonu vb. En Az 3 Ay Tesisin Fiziki Yapısının Tanınması

10 Enerji Tasarrufuna Yönelik Projeler Maliyet Oluşturmayan Projeler (İşletmeye yönelik düzenlemeler ve ayarlamalar) 1 Ekipman Maliyetsiz Projeler (Tamamen software ve mühendislik çözümleri) 2 Düşük Maliyetli Projeler (Sensor kullanımı ile yapılacak tasarruf tedbirleri vb.) 3 Orta ve Yüksek Maliyetli Projeler (Verimi düşük ekipmanların yüksek verimli ekipmanlar ile değiştirilmesi vb.) 4

11 Teknik Uzmanlık; Termal Analiz

12 Raporlama Elektrik Tüketim Raporları, Su Tüketim Raporları, Doğalgaz Tüketim Raporları, Elektrik / Mekanik / İnşaat Faaliyet Raporları Alt Yüklenici Faaliyet Raporları Yedek Parça ve Sarf Malzeme Raporları

13 Hedefler ve Hizmet Alanları Hedefler:  Bina işletim maliyetlerinde %20 tasarruf sağlamak  Tesisin ekonomik değerini korumak  Tesis kullanımında optimizasyonu sağlamak  Kaynak tüketimini azaltmak  Servis kalitesini yükseltmek Oteller Hastaneler Üniversite Kampüsleri İş Merkezleri Genel Müdürlükler Alışveriş merkezleri Lüks konutlar Endüstriyel tesisler

14 Organizasyon / Süreç Yönetimi MÜŞTERİLERİMİZ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ OPERASYON DESTEK HİZMETLERİ YÖNETİMİ MOBİL SERVİSLER İNSAN KAYNAKLARI, BİLİŞİM VE RAPORLAMA ŞİRKET YÖNETİMİ

15 tSe Tesis Yönetimi ve Danışmalık Hizmetleri Merkez Mahallesi. Vefa Sokak. Koru Sitesi C Blok. No: 12 D: 10 Çekmeköy İSTANBUL Tel: Gsm: Erişim Bilgileri


"Vizyon Misyon Vizyonumuz Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti ile Tesis Yönetimi ve Danışmanlık hizmetleri sektöründe Türkiye’ de örnek şirket." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları