Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sporcu, Sponsoruyla, Sponsor, Hedef Kitlesiyle Buluşmalı ! Bunu sağlamanın tek yolu: PAZARLAMA! Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Sporcu, Sponsoruyla, Sponsor, Hedef Kitlesiyle Buluşmalı ! Bunu sağlamanın tek yolu: PAZARLAMA! Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…"— Sunum transkripti:

1

2 Sporcu, Sponsoruyla, Sponsor, Hedef Kitlesiyle Buluşmalı ! Bunu sağlamanın tek yolu: PAZARLAMA! Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…

3 Amacımız Ne? Spor Sektörüne, pazarlama bakış açısını getirmek Markalara, spor pazarlamasındaki fırsatları anlatmak Bütün tarafları ortak bir gündemle, birbirine güç katması için buluşturmak

4 Nasıl bir kongre düzenlemek istiyoruz ? 1,000 katılımcı Türkiye’nin önde gelen kongre merkezinde (Hilton Convention Center) 2 tam gün sürecek Uluslararası Farklı: –Sponsorluk Ödülleri –Spor Fuarı –Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006

5 Sporu Destekleyen Devlet Spor Kurumları Reklamverenler Pazarlama Sektörü (reklam ajansları, tedarikçiler,..) Spor Medyası Sektörün Dergisi Sektörün Enstitüsü BU KONGREDE BULUŞUYOR! Spor Pazarlaması Adına Bir İlk!

6 Kongrenin 4 Hedef Kitlesi Var Özel sektör Spor sektörü Belediyeler Kamu Sektörü

7 Her yıl yayınlanacak bir Sponsorluk Fırsatları Almanağı Bu almanak, sponsor olmak isteyenlere bir menü sunacak ve sponsor olması muhtemel şirketlere ulaştırılacak S PORDA S PONSORLUK F IRSATLARI A LMANAĞI 2006

8 Pazarlama Profesyonelleri için:Spor Markanıza Nasıl Değer Katar? Türkiye’den ve dünyadan spor pazarlaması vaka çalışmaları Türkiye’deki Spor Pazarlaması ürün alternatifleri ve kritik kararı doğru verebilmeniz için bilmeniz gerekenler Reklamveren gözüyle :Sponsor – marka ilişkisinde 10 günah Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Özel Sektör

9 Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Spor Sektörü Spor federasyonları nasıl marka haline gelir? Sponsorluk Paketi Hazırlamanın İncelikleri: Markalar sponsordan ne bekler? Spor Sektörü gözüyle :Sponsor – marka ilişkisinde 10 günah

10 Panel: Spor Pazarlamasında Medya İlişkileri Yönetimi Kongre İçeriğinden Bazı Başlıklar… Medya Sponsorluk paketi nasıl hazırlanır? Çalıştay

11 Kongre İletişim Planı Basın Açıkhava Internet Doğrudan Postalama Gerilla

12 Sponsorluk Kategorileri Ana sponsorlar Co-sponsorlar Resmi sponsorlar Destekleyenler Seremoni sponsorları Oturum sponsorları İkram sponsorları

13 Ana sponsorlar, kongrenin bütün iletişiminde, diğer destekçilerin önünde ve temel markalar olarak konumlandırılacaktır Ana Sponsorluk

14 5,000 adet basılarak dağıtılacak olan Spor’da Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006 ’da 2 tam sayfa özel bölüm Açıkhava mecrasında ana sponsor olarak ön planda logo kullanımı Kongre iletişim çalışmalarında logonun kullanımı Kongre dokümantasyonunda öncelikli logo kullanımı Kongrenin düzenlendiği alanda öncelikli ve en büyük stand alanı seçimi Toplantı salonlarının tümünde öncelikli logo kullanımı Kongre sonrasında katılımcılara gönderilecek teşekkür mesajlarında ana sponsor logosu ve özel mesajı Ana Sponsorluk Paketi Bedeli: ………….. YTL Ana Sponsorluk

15 5,000 adet basılarak dağıtılacak olan Spor’da Sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006 ’da 2 tam sayfa özel bölüm Açıkhava mecrasında ana sponsor olarak ön planda logo kullanımı Kongre iletişim çalışmalarında logonun kullanımı Kongre dokümantasyonunda logo kullanımı Kongrenin düzenlendiği alanda stand alanı Toplantı salonlarının tümünde öncelikli logo kullanımı Kongre sonrasında katılımcılara gönderilecek teşekkür mesajlarında co-sponsor logosu Ana Sponsorluk Paketi Bedeli: ………….. YTL Co-Sponsorluk

16 Resmi Sponsorlar Resmi sponsorlar, Kongre iletişim faaliyetlerinde ana sponsorun ardından organizasyonun sahibi olan markalar olarak konumlandırılacaklardır.

17 Resmi sponsorların logoları, Kongreyle ilgili tüm basılı malzemelerde Kongre basılı reklam çalışmalarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Tüm outdoor çalışmalarında Web sitesinde Kongre alanında kuracakları standlarda yer alacaktır Resmi Sponsorluk Bedeli : ………….. YTL Resmi Sponsorlar

18 Destekleyenler Destekleyen Markalar Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde Kongre alanında kuracakları standlarda resmi sponsorların ardında yer alacaktır. Destekleyen marka olma bedeli : …………. YTL

19 Seremoni Sponsoru Seremoni sponsoru olan marka; Ödül Töreninin gerçekleştiği mekanlarda, Açıkhava mecrasındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. Seremoni sponsoru olma bedeli : …………. YTL

20 Oturum Sponsorları Oturum sponsoru olan markaların logoları; Oturumların gerçekleştiği mekanlarda, Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. Oturum sponsoru olma bedeli : …………… YTL

21 İkram Sponsoru Fuar ve fuaye alanlarında yapılacak ikramlara sponsor olan marka ; İkram alanlarında, Açıkhava mecralarındaki reklamlarda Kongre dosyasında Kongre ilanlarında Sporda sponsorluk Fırsatları Almanağı 2006’da Web sitesinde yer alacaktır. İkram sponsoru olma bedeli : ………….. YTL

22 Teşekkürler…


"Sporcu, Sponsoruyla, Sponsor, Hedef Kitlesiyle Buluşmalı ! Bunu sağlamanın tek yolu: PAZARLAMA! Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları