Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif."— Sunum transkripti:

1 HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif ALTUN Ders Asistanı: Vildan ÇEVİK Basınç, Sürat, Yörünge Kavramlarının Öykü Yaprağı Grup_5 Ayşe KARAPINAR Emir GÜLSAÇAN Emrah AKBAŞ Fatih ÇIĞRIKÇI Tuğba TUĞRUL HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif ALTUN Ders Asistanı: Vildan ÇEVİK Basınç, Sürat, Yörünge Kavramlarının Öykü Yaprağı Grup_5 Ayşe KARAPINAR Emir GÜLSAÇAN Emrah AKBAŞ Fatih ÇIĞRIKÇI Tuğba TUĞRUL

2 Ekran No:1 İsim: Basınç Nedir? Giriş Öğeler 1.A1 = Balon animasyonu 1.R1 = Karakter 1.R2 = Balon 1.R3 = Basınç Nedir? 1.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 1.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 1.A1 = Dikkat çekmek için karakterin elindeki balon havaya uçar ve belli bir yükseklikte patlar. 1.R3 = Animasyondaki Balonun patlamasından sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 1B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

3 Ekran No:2 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 2.R1 = Basınç Nedir? 2.R2 = Karakter 2.M1 = Örnekler 2.B1 = ileri 2.B2 = geri 2.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 2.R1 2.R22.B1, 2.B2, 2.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 2.M1 = Basınçla ilgili örnek ve örnek sorular? 2.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 2.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 2.R1 = Karda kar ayakkabılarla yürüyebilen, normal ayakkabılarla yürüyemeyen iki çocuk resmi. 2.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 2.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 2B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 2B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 2B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

4 Ekran No:3 İsim: Konu anlatımı (2) Dikkat çekme Öğeler 3.A1 = fışkıran su 3.R1 = Karakter 3.M1 = Örnek 3.B1 = ileri 3.B2 = geri 3.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 3.R1, 3.R13.B1, 3.B2, 3.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 3.M1 = Basınçla ilgili örnek soru? 3.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 3.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 3.A1 = Havaya fışkıran su animasyonu. 3.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 3.B3 = basınçla ilgili giriş gider Etkileşimler: 3B1: Konu anlatımı (3) sayfasına gider 3B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 3B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

5 Ekran No:4 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 4.R1 = kitapların ağırlığı 4.R2= kitapların yüzeyi 4.R3 = süngerler ve kitaplar 4.R4 = Karakter 4.M1 = metin1 4.B1 = ileri 4.B2 = geri 4.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 4.R1, 4.R2, 4.R4,4.R3 4.B1, 4.B2, 4.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 4.R1 = Aynı ağırlıkta bulunan iki kitap resmi 4.R2 = Kitabın yatay yüzey ve dikey yüzey alanını gösteren resmi. 4.R3 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitaplar resmi. 4.R4 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 4.M1 = 4.R3 deki farkın neden kaynaklandığı sorulur? 4.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 4.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 4.B3 = basınçla ilgili giriş gider. Etkileşimler: 4B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 4B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 4B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

6 Ekran No:5 İsim: Konu anlatımı (4) Geliştirme Öğeler 5.R1 = süngerler ve kitaplar 5.R2 = Karakter 5.M1 = metin1 5.B1 = ileri 5.B2 = geri 5.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 5.R1, 5.R25.B1, 5.B2, 5.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 5.R1 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitapların resmi. 5.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 5.M1 = 5.R1 olayın açıklaması yapılır. 5.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 5.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 5.B3 = basınçla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 5B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 5B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 53: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

7 Ekran No:6 İsim: Konu anlatımı (5) Geliştirme Öğeler 6.R1 = süngerler ve kitaplar 6.R2 = Karakter 6.M1 = metin1 6.B1 = ileri 6.B2 = geri 6.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 6.R1, 6.R26.B1, 6.B2, 6.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 6.R1 = Aynı boyutlardaki süngerlerin üzerine farklı yüzey alanları ile koyulan kitapların resmi. 6.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 6.M1 = 6.R1 resmi ile ilişkilendirerek basıncın tanımı verilir. 6.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 6.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 6.B3 = basınçla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 6B1: Konu anlatımı (6) sayfasına gider 6B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (4) sayfasına gider. 6B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

8 Ekran No:7 İsim: Uygulama(1) Öğeler 7.M1 = başlık 7.R1 = Karakter 7.B1 = uygulama1 7.B2 = uygulama2 7.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 7.R17.B1, 7.B2, 7.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 7.M1 = Uygulama başlığı 7.B1 = birinci uygulamayı ifade eder. 7.B2 = ikincisi uygulamayı ifade eder. 7.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 7.B1: birinci uygulamaya gider. 7.B2: ikinci uygulamaya gider

9 Ekran No:8 İsim: Uygulama(2) Öğeler 8.M1 = uygulama baslığı 8.R1= Karakter 8.U1 = uygulama1 8.B1 = Vur 8.B2 = Yeniden başlat 8.B3 = 8.B4 8.B5 Olay Türü DurağanEtkileşimli 8.M1, 8.R18.B1, 8.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 8.M1 = Uygulama başlığı 8.U1 = Tahtaya çivi çakma uygulamasıdır. 8.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 8.B1 = butona her bastığında çiviye bir kere vurulur. 8.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 8.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 9.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 8.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 9.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider.

10 Ekran No:9 İsim: Uygulama(3) Öğeler 9.M1 = uygulama baslığı 9.R1= Karakter 9.U1 = uygulama2 9.B1 = Yürü 9.B1 = Ayakkabı seç 9.B3 = Yeniden başlat 9.B4 = uygulama sayfası 9.B5 = geri 9.B6 = ileri Olay Türü DurağanEtkileşimli 9.M1, 9.R1 9.B1, 9.B2, 9.B3, 9.B4, 9.B5, 9.B6 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 9.M1 = Uygulama başlığı 9.U1 = Karda yürümeye çalışmak. 9.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 9.B1 = Basıldığında karda yürür. 9.B2 = Karda yürüyeceği ayakkabıyı seçer. 9.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 9.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 9.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 9.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider. 9.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 9.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(2) sayfasına gider.

11 Ekran No:10 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 10.M1 = başlık 10.R1 = Karakter 10.B1 = değerlendirme1 10.B2 = değerlendirme2 10.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 10.R1, 10.M110.B1, 10.B2, 10.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 10.M1 = Değerlendirme başlığı 10.B1 = birinci değerlendirmeyi ifade eder. 10.B2 = ikincisi değerlendirmeyi ifade eder. 10.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 10.B1: birinci değerlendirme sayfasına gider. 10.B2: ikinci değerlendirme sayfasına gider

12 Ekran No:11 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 11.M1 = Değerlendirme baslığı 11.R1 = Karakter 11.M2 = soru1 11.B1 = secenek1 11.B1 = seçenek 2 11.B3 = seçenek 3 11.B4 = seçenek 4 11.B5 = geri 11.B6 = ileri 11.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 11.M111.B1, 11.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 11.M1 = Değerlendirme başlığı 11.M2 = Çoktan seçmeli soru 11.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 11.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 11.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 11.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 11.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 11.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 11.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 11.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

13 Ekran No:12 İsim: Değerlendirme(3) Öğeler 12.M1 = Değerlendirme baslığı 12.R1 = Karakter 12.M2 = soru2 12.B1 = secenek1 12.B1 = seçenek 2 12.B3 = seçenek 3 12.B4 = seçenek 4 12.B5 = geri 13.B6 = ileri 12.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 12.M1, 2.M2, 12.R1 12.B1, 12.B2, 12.B3, 12.B4, 13.B6 12.B5, 12.B7 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 12.M1 = Değerlendirme başlığı 12.M2 = Çoktan seçmeli soru 12.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 12.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 12.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 12.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 12.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 12.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 12.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 12.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

14 Ekran No:13 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 13.M1 = Değerlendirme baslığı 13.R1 = Karakter 13.M2 = soru2 13.B1 = secenek1 13.B1 = seçenek 2 13.B3 = seçenek 3 13.B4 = seçenek 4 13.B5 = geri 13.B6 = ileri 13.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 12.M111.B1, 11.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 13.M1 = Değerlendirme başlığı 13.M2 = Çoktan seçmeli soru 13.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 13.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 13.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 13.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 13.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 13.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 13.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 13.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.

15 Ekran No:14 İsim: Değerlendirme(5) Öğeler 14.M1 = Değerlendirme baslığı 14.R1 = Karakter 14.M2 = soru2 14.B1 = secenek1 14.B1 = seçenek 2 14.B3 = seçenek 3 14.B4 = seçenek 4 14.B5 = geri 14.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 14.M1, 14.M2, 14.R1 14.B1, 14.B2, 14.B3, 14.B4, 14.B6 14.B5, 14.B7 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 14.M1 = Değerlendirme başlığı 14.M2 = Çoktan seçmeli soru 14.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 14.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 14.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 14.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 14.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 14.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 14.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar.

16 Ekran No:15 İsim: :Yörünge Nedir? Giriş Öğeler 15.A1 = Yörünge animasyonu 15.R1 = Karakter 15.R2 = Yörünge 15.R3 = Yörünge Nedir? 15.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 15.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 15.A1 = Dikkat çekmek için sol tarafında yörüngeyi temsil eden bir flash animasyon yer alır. 15.R3 = Yörünge animasyonu bittikten sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 15B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

17 Ekran No:16 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 16.R1 = Yörünge Nedir? 16.R2 = Karakter 16.M1 = Örnekler 16.B1 = ileri 16.B2 = geri 16.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 16.B1, 16.B2, 16.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 16.M1 = Yörüngenin tanımı ile ilgili soru sorulur. 16.B1 = konu anlatımın ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 16.B2 = konu anlatımın ile ilgili bir önceki sayfaya gider 16.R1 = Yörüngeyi temsil eden bir resim yer alır. 16.R2 = Yörünge tanımını sesli olarak yapar. 16.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 16B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 16B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 16B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

18 Ekran No:17 İsim: Konu anlatımı(2) Dikkat çekme Öğeler 17.R1 = Yörünge Çeşitleri? 17.R2 = Karakter 17.M1 =Doğrusal Hareket 17.M2 = Eğrisel Hareket 17.M3 = Dairesel Hareket 17.B1 = ileri 17.B2 = geri 17.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 17.B1, 17.B2, 17.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 17.M1 = Doğrusal hareket. 17.M2 = Eğrisel hareket 17.M2 = Dairesel hareket 17.R1 = Yörüngeyi çeşitlerini temsil eden bir resim 17.R2 = Yörünge çeşitlerini söyler. 17.B3 = Giriş sayfasına gider. 17.B1 = konu anlatımın ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 17.B2 = konu anlatımın ile ilgili bir önceki sayfaya gider Etkileşimler: 17B1: Konu anlatımı (3) sayfasına gider 17B2: Konu anlatımı (1) sayfasına gider 17B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

19 Ekran No:18 İsim: Konu anlatımı (3) Dikkat çekme Öğeler 18.A1 = Doğrusal Hareket 18.R1 = Karakter 18.M1 = Tanım, açıklama 18.M2=Doğrusal Hareket Başlık 18.B1 = ileri 18.B2 = geri 18.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 18.B1, 18.B2, 18.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 18.M1 = Doğrusal hareketi tanımlar. 18.M2=Doğrusal hareket başlığı 18.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 18.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 18.A1 = Doğrusal hareketi temsil eden bir animasyon. 18.R1 = Doğrusal hareketi açıklar. 18.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 18B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 18B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 18B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

20 Ekran No:19 İsim: Konu anlatımı (4) Dikkat çekme Öğeler 19.A1 = Eğrisel Hareket 19.R1 = Karakter 19.M1 = Tanım, açıklama 19.M2=Eğrisel Hareket Başlık 19.B1 = ileri 19.B2 = geri 19.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 19.B1, 19.B2, 19.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 19.M1 = Eğrisel hareketi tanımlar. 19.M2= Eğrisel hareket başlığı 19.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 19.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 19.A1 = Eğrisel hareketi temsil eden bir animasyon. 19.R1 = Eğrisel hareketi açıklar. 19.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 19B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 19B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 19B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

21 Ekran No:20 İsim: Konu anlatımı (5) Dikkat çekme Öğeler 20.A1 = Dairesel Hareket 20.R1 = Karakter 20.M1 = Tanım, açıklama 20.M2= Dairesel Hareket Başlık 20.B1 = ileri 20.B2 = geri 20.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 20.B1, 20.B2, 20.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 20.M1 = Dairesel hareketi tanımlar. 20.M2= Dairesel hareket başlığı 20.B1 = konu anlatımı ile ilgili bir sonraki sayfaya gider 20.B2 = konu anlatımı ile ilgili bir önceki sayfaya gider 20.A1 = Dairesel hareketi temsil eden bir animasyon. 20.R1 = Dairesel hareketi açıklar. 20.B3 = Giriş sayfasına gider Etkileşimler: 20B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 20B2: Bu butona tıklandığında uygulama sayfasına gider. 20B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

22 Ekran No:21 İsim: Uygulama Öğeler 21.M1 = başlık 21.R2 = Karakter 21.B1 = uygulama1 21.B2 = uygulama2 Olay Türü DurağanEtkileşimli 21.B1, 21.B2, 21.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 21.M1 = Uygulama başlığı 21.B1 =birinci uygulamayı açar 21.B2 = ikinci uygulamayı açar. 21.B3: ana sayfaya gider 21.R2 = Bu sayfada yer alan uygulamaları açıklar. Etkileşimler: 21.B1: birinci uygulama sayfasına gider. 21.B2: ikinci uygulama sayfasına gider

23 Ekran No:22 İsim: Uygulama(1) Öğeler 22.M1 = başlık 22.A1=Animasyon 22.R2 = Karakter 22.B1 = uygulama1 22.B2 = uygulama2 22.B3=uygulama ana sayfası 22.B4=ileri 22.B5=geri Olay Türü DurağanEtkileşimli 22.B4, 22.B5 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 22.M1 = Uygulama başlığı 22.B1 = bilgi giriş kutusu. Etkileşimde bulunan buraya animasyonda yöneltilen soru ile ilgili bilgi girer. 22.B2 = etkileşimde bulunanın girdiği bilginin sınanmasını sağlar. Sonucu ekrana getirir. 22.R2 = Uygulama1’i açıklar 22.A1= uygulama animasyonunun olduğu kısım. Etkileşim: 22.B1 = bilgi giriş kutusu. 22.B2 = girilen bilgiyi sınar. 22.B3=uygulama ana sayfası 22.B4=ileri 22.B5=geri

24 Ekran No:23 İsim: Uygulama(2) Öğeler 23.M1 = başlık 23.A1=Animasyon 23.R2 = Karakter 23.B1 = uygulama1 23.B2 = uygulama2 Olay Türü DurağanEtkileşimli 23.B1, 23.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 23.M1 = Uygulama başlığı 23.B1 = bilgi giriş kutusu. Etkileşimde bulunan buraya animasyonda yöneltilen soru ile ilgili bilgi girer. 23.B2 = etkileşimde bulunanın girdiği bilginin sınanmasını sağlar. Sonucu ekrana getirir. 23.R2 = Uygulama1’i açıklar 23.A1=uygulama animasyonunun olduğu kısım. Etkileşim: 23.B1 = bilgi giriş kutusu. 23.B2 = girilen bilgiyi sınar. 23.B3=uygulama ana sayfası 23.B4=ileri 23.B5=geri

25 Ekran No:24 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 24.M1 = Değerlendirme baslığı 24.R1 = Karakter 24.M2 = soru1 24.B1 = secenek1 24.B1 = seçenek 2 24.B3 = seçenek 3 24.B4 = seçenek 4 24.B5 = geri 24.B6 = ileri 24.B7 = anasayfa sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 24.M124.B1, 24.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 24.M1 = Değerlendirme başlığı 24.M2 = Çoktan seçmeli soru 24.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 24.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 24.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 24.B7: Bu butona tıklandığında ana sayfaya gider. 24.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 24.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 24.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 24.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

26 Ekran No:25 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 25.M1 = Değerlendirme baslığı 25.R1 = Karakter 25.M2 = soru2 25.B1 = secenek1 25.B1 = seçenek 2 25.B3 = seçenek 3 25.B4 = seçenek 4 25.B5 = geri 25.B6 = ileri 25.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 25.M125.B1, 25.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 25.M1 = Değerlendirme başlığı 25.M2 = Çoktan seçmeli soru 25.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 25.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 25.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 25.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 25.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 25.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 25.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 25.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

27 Ekran No:26 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 26.M1 = Değerlendirme baslığı 26.R1 = Karakter 26.M2 = soru2 26.B1 = secenek1 26.B1 = seçenek 2 26.B3 = seçenek 3 26.B4 = seçenek 4 26.B5 = geri 26.B6 = ileri 26.B7 = ana sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 26.M126.B1, 26.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 26.M1 = Değerlendirme başlığı 26.M2 = Çoktan seçmeli soru 26.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 26.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 26.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 26.B7: Bu butona tıklandığında ana sayfaya gider. 26.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 26.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 26.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 26.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.

28 Ekran No:27 İsim:Sürat nedir? Giriş Öğeler 27.A1 = Sürat animasyonu 27.R1 = Karakter 27.R3 = Sürat Nedir? 27.B1 = Başla Olay Türü DurağanEtkileşimli 27.B1 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 27.A1 = Dikkat çekmek yarış arabası karakteri ekranda vın sesi ile beraber geçer. 27.R3 = Animasyondaki sürat arabası geçtikten sonra ortaya çıkar. Etkileşimler: 27B1: Başla butonu ile konu anlatıma gider.

29 Ekran No:28 İsim: Konu anlatımı(1) Dikkat çekme Öğeler 28.R1 = Sürat Nedir? 28.R2 = Karakter 28.M1 = Örnek olay 28.B1 = ileri 28.B2 = geri 28.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 2.B1, 2.B2, 2.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 28.M1 = Süratle ilgili araba yarışı hikayesi anlatıyor 28.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 28.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 28.R1 = Yarış pistinde ki arabaların resmi olacak 28.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar.Karakterin başlığı olacak ve pilot görünümü verilecek. 28.B3 = Giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 28B1: Konu anlatımı (2) sayfasına gider 28B2: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider. 28B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

30 Ekran No:29 İsim: Konu anlatımı (2) Dikkat çekme Öğeler 29.A1 = Yarış arabası 29.R1 = Karakter 39.M1 = Örnek 29.B1 = ileri 29.B2 = geri 29.B3 = ana sayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 29.B1, 29.B2, 29.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 29.M1 = örnek olayla ilgili sorular? 29.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 29.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 29.A1 = Pistte yarış yapan araba resmi 29.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 29.B3 = süratle ilgili girişe gider Etkileşimler: 29B1: Konu anlatımı (29) sayfasına gider 29B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 29B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

31 Ekran No:30 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 30.R1 = Yarış arabası 30.R4 = Karakter 30.M1 = metin1 30.B1 = ileri 30.B2 = geri 30.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 30.B1, 30.B2, 30.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 30.R1 = Yarış yapan iki araba resmi 30.M1 = Sürat kavramı açıklanır. 30.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 30.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 30.B3 = süratla ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 30B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 30B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 30B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

32 Ekran No:31 İsim: Konu anlatımı (3) Geliştirme Öğeler 31.A1 = Araba yarışma 31.R4 = Karakter 31.M1 = metin1 31.B1 = ileri 31.B2 = geri 31.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 31.B1, 31.B2, 31.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 31A1 = Yarış yapan iki araba animasyonu 31.M1 = Sürat kavramı açıklanır. 31.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 31.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 31.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 31B1: Konu anlatımı (4) sayfasına gider 31B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (2) sayfasına gider. 31B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

33 Ekran No:32 İsim: Konu anlatımı (4) Geliştirme Öğeler 32.R1 = yarış resmi 32.R2 = Karakter 32.M1 = metin1 32.B1 = ileri 32.B2 = geri 32.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 32.B1, 32.B2, 32.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 32.R1 Koşu yarışmasında bitiş çizgisine yaklaşmış çocukların resmi bulunur. 32.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 32.M1 = 5.R1 olayın açıklaması yapılır. 32.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 32.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 32.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 32B1: Konu anlatımı (5) sayfasına gider 32B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (3) sayfasına gider. 32: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

34 Ekran No:33 İsim: Konu anlatımı (5) Geliştirme Öğeler 33.R1 = Otobüs yolculuğu 33.R2 = Karakter 33.M1 = metin1 33.B1 = ileri 33.B2 = geri 33.B3 = anasayfa Olay Türü DurağanEtkileşimli 33.B1, 33.B2, 33.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 33.R1 =Otobüsün hızını hesaplayacaktır. Giden otobüs resmi konur. 33.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 33.M1 = Otobüsün zamana bağlı hızını hesaplar 33.B1 = konu anlatımın la ilgili bir sonraki sayfasına gider 33.B2 = konu anlatımın la ilgili bir önceki sayfasına gider 33.B3 = süratle ilgili giriş sayfasına gider. Etkileşimler: 33B1: Konu anlatımı (6) sayfasına gider 33B2: Bu butona tıklandığında Konu anlatımı (4) sayfasına gider. 33B3: Bu butona tıklandığında Giriş sayfasına gider.

35 Ekran No:34 İsim: Uygulama Öğeler 34.M1 = başlık 34.R2 = Karakter 34.B1 = uygulama Olay Türü DurağanEtkileşimli 34.B1, 34.B2, 34.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 34.M1 = Uygulama başlığı 34.B1 = uygulamayı ifade eder. 34.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 34.B1: uygulamaya gider.

36 Ekran No:35 İsim: Uygulama(2) Öğeler 35.M1 = uygulama baslığı 35.R1= Karakter 35.U1 = uygulama1 35.B1 = Değerlendir 35.B2 = Yeniden başlat 35.B3 = 35.B4 35.B5 Olay Türü DurağanEtkileşimli 35.M135.B1, 35.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 35.M1 = Uygulama başlığı 35.U1 =Grafik çizme uygulamasıdır. 35.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 35.B1 = hız-zaman grafiğini doğru bir şekilde doldurur ve değerlendirmeye basar. 35.B2 = Uygulama tekrar başlatılır. Etkileşimler: 35.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 35.B4: Bu butona tıklandığında uygulama ana sayfasına gider. 35.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 35.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(4) sayfasına gider.

37 Ekran No:36 İsim: Değerlendirme(1) Öğeler 36.M1 = başlık 36.R2 = Karakter 36.B1 = değerlendirme1 36.B2 = değerlendirme2 36.B3 = uygulama3 Olay Türü DurağanEtkileşimli 36.B1, 36.B2, 36.B3 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 36.M1 = Değerlendirme başlığı 36.B1 = birinci değerlendirmeyi ifade eder. 36.B2 = ikincisi değerlendirmeyi ifade eder. 36.R2 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. Etkileşimler: 36.B1: birinci değerlendirme sayfasına gider. 36.B2: ikinci değerlendirme sayfasına gider

38 Ekran No:37 İsim: Değerlendirme(2) Öğeler 37.M1 = Değerlendirme baslığı 37.R1 = Karakter 37.M2 = soru1 37.B1 = secenek1 37.B1 = seçenek 2 37.B3 = seçenek 3 37.B4 = seçenek 4 37.B5 = geri 11.B6 = ileri 37.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 37.M137.B1, 37.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 37.M1 = Değerlendirme başlığı 37.M2 = Çoktan seçmeli soru 37.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 37.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 37.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 37.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 37.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 37.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 37.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 37.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

39 Ekran No:38 İsim: Değerlendirme(3) Öğeler 38.M1 = Değerlendirme baslığı 38.R1 = Karakter 38.M2 = soru2 38.B1 = secenek1 38.B1 = seçenek 2 38.B3 = seçenek 3 38.B4 = seçenek 4 38.B5 = geri 13.B6 = ileri 38.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 38.M138.B1, 38.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 38.M1 = Değerlendirme başlığı 38.M2 = Çoktan seçmeli soru 38.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 38.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 38.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 38.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 38.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 38.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider. 38.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 38.B5: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider.

40 Ekran No:39 İsim: Değerlendirme(4) Öğeler 39.M1 = Değerlendirme baslığı 39.R1 = Karakter 39.M2 = soru2 39.B1 = secenek1 39.B1 = seçenek 2 39.B3 = seçenek 3 39.B4 = seçenek 4 39.B5 = geri 13.B6 = ileri 39.B7 = Değerlendirme sayfası Olay Türü DurağanEtkileşimli 39.M139.B1, 39.B2 AÇIKLAMALAR: Öğeler: 39.M1 = Değerlendirme başlığı 39.M2 = Çoktan seçmeli soru 39.R1 = Bu sayfada yer alan yörüngeleri açıklar. 39.B1 = 1. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B2 = 2. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B3 = 3. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. 39.B4 = 4. seçeneği seçmesini sağlar. Doğru ve ye yanlış yaptığını gösterir. Etkileşimler: 39.B7: Bu butona tıklandığında Değerlendirme ana sayfasına gider. 39.B1: kullanıcının uygulamayı yapması sağlar. 39.B6: Bu butona tıklandığında uygulama(5) sayfasına gider. 39.B2: Kullanıcının uygulamayı baştan yapmasını sağlar. 39.B5: Bu butona tıklandığında uygulama(3) sayfasına gider.


"HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR V ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BTÖ411 - Proje Geliştirme ve Yönetimi I Ders Sorumlusu: Prof. Dr. Arif." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları