Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ.  Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ?  Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ.  Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ?  Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma."— Sunum transkripti:

1 MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

2  Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ?  Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma

3  Kurumun verdiği hizmetin kalitesi değerlendirilirken müşteri tarafından kullanılan kriterler  Müşteri ile uzlaşmanın yolları

4  Etkili müşteri hizmet kuralları  Müşteri memnuniyetsizliğine karşı geliştirilecek tutumlar

5  Çatışma yönetimi  Müşteri ihtiyaçlarını anlamak

6  Müşteriyi rahatlatmak  Müşterinin güvenini kazanmak

7  İlk izlenimler  Beden dili

8  Yetersiz algılama  Maske

9  Telefonda iletişim  Müşteri ilişkilerinde duygusal zekanın önemi

10  Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemi  Dinlemenin amacı

11  Etkin dinleme  Etkin konuşma

12  Sözsüz iletişim  İletişim problemleri  Örnek yaşantılar

13 Katılımcı profili: Tüm çalışanlar Katılımcı sayısı: 15 kişi Süre: 1 gün

14 Katılımınız için teşekkür ederiz… Uzman Psikolog Leyla Genç Akaçlı Not: Konu hakkında detaylı bilgilere adresinden ulaşabilir veya sormak istediklerinizi numaralı telefondan sorabilirsiniz.


"MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ.  Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ?  Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları