Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İster Bulutta, İster Ofisinizde Tümleşik İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama Platformu Neler Yapabilirsiniz? PBX, CALL CENTER,PREDICTIVE DIALER,IVR,CALL.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İster Bulutta, İster Ofisinizde Tümleşik İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama Platformu Neler Yapabilirsiniz? PBX, CALL CENTER,PREDICTIVE DIALER,IVR,CALL."— Sunum transkripti:

1

2 İster Bulutta, İster Ofisinizde Tümleşik İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama Platformu Neler Yapabilirsiniz? PBX, CALL CENTER,PREDICTIVE DIALER,IVR,CALL RECORDING,VOICE MAIL,CRM, TTS, MARKETING, SMS, API, RAPORLAMA... Zeepeak Zeepeak Nedir? Nasıl Çalışır?

3 Cloud(Bulut) Hosted Bulut Çağrı Merkezi, Bulut Santral Avatajları Nelerdir? Analitik Raporlama Hazır raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçları için dinamik-kolay-hızlı ve kolay kullanımlı rapor üretimi. Excel, Word, PDF, HTML... çıktılar Servisler Yerinde Kurulum, Bulut Kullanım, Yerinde Kiralama, Yazılım Geliştirme. Çözümler IP Santral, Çağrı Merkezi, IVR, Otomatik Arama, Ses Kayıt, CRM, Marketing, SMS, TTS...

4 Teşekkürler Biz Kimiz? Müşterilerimiz Ürün ve Servislerimizi kullanan 300' ün üzerindeki müşterimize teşekkür ediyoruz.

5 Zeepeak Tümleşik İletişim Platformu İnfoset Ltd. Şti. Hoşgeldiniz

6 Zeepeak Nedir? Nasıl Çalışır?

7 Zeepeak Nedir? Akıllı mobil cihazlar üzerinden softphone ile kullanın Akıllı Telefon IP Telefonlarla kullanın IP Telefon Tablet üzerinden softphone ile kullanın Tablet Bilgisayar üzerinden softphone ile kullanın Bilgisayar Zeepeak Zeepeak, tüm haberleşme ihtiyaçlarını bünyesine barındıran, bütünleşik IP tabanlı iletişim platformudur. IP Santral, Çağrı Merkezi, IVR, Otomatik Arama, Ses Kayıt, Sesli Posta, CRM, Marketing, SMS, TTS ve daha fazlası tek bir sistemdedir. Esnek mimarisi sayesinde 4 porttan binlerce porta kadar ölçeklenebilir. Zeepeak; bir proxy sunucusuna benzer; SIP istemcileri yani yazılım ya da donanım tabanlı telefonlar, Zeepeak sunucusuna kaydolur ve bu telefonlar arama yapmak istediklerinde Zeepeak’in bağlantı kurmasını isterler. Zeepeak üzerinde tüm telefonların/kullanıcıların ve cevap veren SIP adreslerinin bir listesi vardır, dahili arama, VOIP cihazı veya bir VOIP servis sağlayıcısı aracılığıyla harici arama yapabilir veya gelen çağrıları karşılayabilir.

8 Voip Nedir? Voip "Voice Over Internet Protocol" yani "Internet Protokolü Üzerinden Ses" olan VOIP kısaca; internet hattı üzerinden ses aktarımı teknolojisi olarak tanımlanır. Internet hattı üzerinden yapılan telefon görüşmelerindeki amaç, görüşme maliyetlerini düşürmek ve yüksek özellikli telefon sistemleri kullanabilmektir. Günümüzde internet altyapısı gittikçe geliştiğinden dolayı VoIP görüşmelerindeki ses kalitesi de analoglara göre daha iyi durumdadır. Nasıl Çalışır? VOIP, analog ses (bakır telefon kabloları ile iletilen ses) sinyalini alarak dijital sinyallere dönüştüren ve bu sinyalleri internet üzerinden ileten bir teknolojidir. İster masaüstü VOIP telefon kullanarak, isterseniz de bilgisayarınıza ya da iPhone & Android cep telefonunuza kuracağınız uygulamalar sayesinde IP Santral üzerinden telefon görüşmeleri yapabilirsiniz. Bu özelliği sayesinde internet olan herhangi bir yerde sanki ofisinizdeymiş gibi ofis telefonunuza gelen çağrıları karşılayabilir ve aramalar yapabilirsiniz. İhtiyacınız olan tek şey internettir. Avantajları Nelerdir? o Voip, telekom maliyetlerini azaltır. *Faturalarınızda %50-80 tasarruf sağlar. o Çalışanlarınız ile sınırsız ve ücretsiz görüşürsünüz. o Aramalarda sınır yoktur! Santralinize yapılan aramalar asla meşgul çalmaz. o Numara taşıma sayesinde mevcut numaranızı kaybetmeden de VoIP hattı ve santral sahibi olabilirsiniz. o Voip numaralarını tahsis etmek hızlı ve ücretsizdir(0850, 0212, 0216, ) o Windows, Iphone ve Android telefonunuza yüklenen uygulamalar ile sabit numaranızdan çağrı alabilir ve arama yapabilirsiniz. * Hizmet aldığınız VOIP operatör ve kullanım şekline göre değişkenlik gösterebilir.

9 Zeepeak Nasıl Çalışır? Zeepeak nereye isterseniz oraya kurulur, kolayca taşınır. İster ofisinizde, isterseniz Zeepeak Bulut(Cloud Hosted) üzerinde kullanabilirsiniz.

10 Zeepeak ile Neler Yapabilirsiniz? Çağrı YönetimiCRMYönetim o IP Santral Uygulamaları o Çağrı Merkezi Yönetimi o Çok Şubeli Çağrı Yönetimi o Otomatik Arama İşlemleri o IVR Uygulamalar o Ses Kayıt o Sesli Posta o Konferans Odası o SMS o Kredi Kartı ile Tahsilat o Müşteri Yönetimi o Olay/Aktivite/Süreç Takibi o Sipariş Takibi o Marketing o SMS o Sosyal Medya Pazarlama o Web Tabanlı Yönetim o Çoklu Dil Desteği o Dinamik Rapor Tasarımı o API Entegrasyonu o Kullanıcı Yetkilendirme o Wallboard o Dashboard(Anlık Özet Bilgiler) o Kolay Kullanım

11 Çözümler Zeepeak IP Santral(PBX) Gelişmiş bir PBX santralin(Analog yada Dijital) sağladığı tüm özellikleri üzerinde barındırır. Çok şubeli yerlerde şubeler arasında ücretsiz görüşme imkanı sağlar. Zeepeak IP Çağrı Merkezi Müşteri hizmeti için ihtiyaç duyduğunuz çağrı merkezi fonksiyonlarını (ACD, Sesli Posta, Ses Kayıt, Text To Speech...) diğer çağrı merkezi cihazlarına oranla çok daha düşük bir maliyete size sunar. Zeepeak CRM & Marketing Müşteri Yönetimi, Talep/Şikayet yönetimi, Sipariş toplama. İzinli E-posta & SMS Pazarlama. Zeepeak Otomatik Arama Müşteri memnuniyeti ve satış artışı hedeflerinizi artırmak için dış aramaları otomatik yaptırabilir ve yönetebilirsiniz. Dışarıdan arama yapıkacak müşteri bilgilerini sisteme yükleyebilirsiniz. Zeepeak Ses Kayıt Zeepeak, telefon(IP/Analog/PRI/Djital), telsiz ve diğer ses kaynaklarından yapılan görüşmelerinizi bilgisayara kaydeder. Ayrıca bir donanım kullanmadan santral ve çağrı merkezinde yapılan görüşmeler kayıt altına alınabilir. IVR Uygulamalar Fatura sorgulama borç hatırlatma, kredi Kartı ile tahsilat, randevu onayı alma, randevu hatırlatma,anket vb. İşlemleri sistem üzerinden kolaylıkla yapabilirsiniz. Varolan yazılımlarınızla entegre edebilirsiniz.

12 ÇALIŞANLARINIZLA VE ŞUBELERİNİZLE ÜCRETSİZ GÖRÜŞÜN! Windows tabanlı Zeepeak IP Santral(PBX) Sistemi, geleneksel analog santralların yerine kullanabileceğiniz, tüm telefon iletişim ihtiyaçlarını bünyesine barındıran, yeni nesil bir IP İletişim platformudur. Zeepeak IP Santral(PBX) Right Click -> Format Shape -> Picture  Gelişmiş çağrı yönetimi  Sınırsız dahili abone tanımlama  Sınırsız karşılama menüleri tanımlama (Robot Operatör)  Her dış hat için ayrı bir anons, ayrı bir lisan veya ayrı bir uygulama  Sesli Mesaj Kutusu  Ses Kayıt Sistemi  Anons dosyaları ve çağrı bekletme müzikleri yükleme  Haftanın gününe göre veya günün saatine göre ayrı bir karşılama  Gruba, çağrı merkezine, sesli posta kutusuna veya bir numaraya çağrı yönlendirme  3'lü Konferans özelliği  Şubeler arası doğrudan erişim numaraları  Gelişmiş Web arayüzü  Dinamik rapor tasarım ekranı ve çağrı raporları  ve daha fazlası...

13 GELİŞMİŞ ÇAĞRI YÖNETİMİ Windows tabanlı Zeepeak IP Çağrı Merkezi, esnek yapısı ile her ölçekteki işletmeler için işletmenizin ihtiyaçlarına göre şekillenir. ACD, Sesli Posta, Ses Kayıt, Predictive Dailer, TTS,CRM... Çağrı merkezi fonksiyonlarını diğer çağrı merkezi cihazlarına oranla çok daha düşük bir maliyete size sunar. Zeepeak IP Çağrı Merkezi Right Click -> Format Shape -> Picture  Web tabanlı arabirim ile kolay kullanım ve yönetim  Sınırsız kuyruk tanımlama  Çağrıları operatörlere farklı senaryolara göre dağıtma  Esnek ve değiştirilebilir senaryo seçenekleri  Sesli Mesaj Kutusu  Ses Kayıt Sistemi  Anons dosyaları ve çağrı bekletme müzikleri yükleme  Telefon veya web arayüzünden login-logout mod geçişleri yapabilme  Süpervizörlerin operatör görüşmesini izleyebilme -görüşmeye dahil olabilme (whisper-barge-in)  Wallboard ve Dashboard  Farklı çağrı dağıtma seçenekleri (Öncelikli sırayla, Hepsini çaldır, Round Robin, En fazla boşta çağrı bekleyen)  CRM (Müşteri Yönetimi, Olay/Aktivite Yönetimi-Süreç Takibi)  Dinamik rapor tasarım ekranı, operatör performans ve çağrı raporları  ve dafa fazlası...

14 ANALİTİK RAPORLAMA Hazır raporlar dışında, tüm rapor ihtiyaçları için dinamik-kolay-hızlı ve kolay kullanımlı rapor üretimi. Excel, Word, PDF, HTML... çıktılar. Dinamik Rapor Tasarımı Right Click -> Format Shape -> Picture Hazır Raporlar  Gelen/Giden Çağrı Raporları  Gelen/Giden Çağrı Listesi  Çağrı İşlem Raporu  Kayıp Çağrı Listesi  Kuyruk Çağrı Raporu  Kuyruk Süre Raporu  Kuyruk Durum Raporu  Kuyruk Durum Detay Raporu  Servis Seviyesi Raproru  Operatör Performans Raporları  IVR İşlem Raporları  Operasyonel Raporlar(Şikayet,Talep,Sipariş vs. ) Doğru Raporlama, Doğru Karar Gelen/Giden Çağrı Sayıları, Cevaplanan Kuyruk Çağrı Sayısı,Kayıp Çağrı Sayısı, Servis seviyesi, Ortlama Cevap Süresi, Ortalama Bekleme Süresi, Operatör Mod Süreleri, Kuyruk Çağrı Dağılımları ve daha fazlası....

15 Wallboard(Süpervizör Ekranı) Anlık kuyruk durumlarını, dış hat durumlarını, çağrı sayıları ve ortalamalarını, operatörlerin durumlarını (aktif-pasif-mola-konuşuyor vs.), erişilebilirlik, servis seviyesi durumlarını ve kayıp çağrıları izleme ekranı.

16 Dashboard (Anlık Özet Bilgiler) Çağrı Merkezinin tüm performansı webden «Dashboard» üzerinde görüntülenir. Kullanıcılar yetkileri dahilinde «Dashboard» üzerindeki akıllı panelleri görebilirler. Kuyruklara göre wallboard, dahili hatların durumları(konuşuyor, kapalı vs.), operatörlerin durumları, kuyruk durumu, aktif çağrılar, saatlik, aylık, yıllık bazda gelen, giden, kayıp çağrı rapor grafikleri vs. web arayüzünden izlenebilir.

17 Ses Kayıt Sistemi Çağrı Merkezi ve santraliniz üzerinden yapılan görüşmeleriniz bilgisayara kaydeddilir. Güçlü ve yüksek kapasiteli arşivleme/yedekleme sistemi sayesinde, önemli ses kayıtlarınız güvenlik altına alınmış olur. Aranan ses dosyaları çok kolay ve hızlı biçimde bulunur. İnternete ulaşılan her noktadan(WAN, LAN) yetkisi olanlar için erişim olanağı sunar. Web arayüzü üzerinden kayıtlar dinlenebilir yada farklı kaydedilebilir.

18 Sesli Mesaj Kutusu(Voice Mail) Dahili hattınıza gelen çağrılarda cevap veremediğiniz yada mesai saatleri dışında gelen aramalarda, sistem posta kutunuza mesaj bıraktırabilir. Posta kutunuza bırakılan sesli mesajlar tanımlı e-posta adresinize otomatik olarak mail gönderelir. Bu mesajları web panelinizden yada IVR üzerinden posta kutunuzdan da dinleyebilirsiniz.

19 Zeepeak CRM & Marketing Zeepeak CRM ile; o Excel, Csv ve Xml dosyalarından eski müşteri kayıtlarınızı tek seferde programa aktarabilir, o Yeni müşteri ve kontaklarınızı saklayabilir, o Agent ‘ a çağrı aktarılmadan önce arayan numara bilgisinden müşteri kartını açabilir, o Müşterilerinizle yapılan tüm görüşmeleri ve yazışmaları kaydedebilir(Talep/İstek/Şikayet vs.), o Ürünlerinizi tanımlayabilir, o Siparişlerinizi toplayabilir, o Grupladığınız müşterilerinize otomatik arama başlatabilir, o İzinli marketing ve SMS gönderebilir, izleyebilir ve raporlayabilir,(www.infomsg.com)www.infomsg.com o Ve yapılan işlemleri doğru olarak raporlayabilirsiniz. Müşterilerinizle iletişiminizi güçlendirir!

20 Servisler Bulut Üzerinden Kullanım(Cloud Hosted) İnternette Bulut sunucuları üzerinden tüm telefon iletişim ihtiyaçlarını kullanabileceğiniz bir. servistir. Ofisinize ya da bulunduğunuz ortama kurulmaz Yerinde Kurulum Müşteri lokasyonuna fiziksel olarak kuruluş yapılır. Yerinde Kiralama Müşteri lokasyonuna fiziksel olarak kiralama modeline göre kuruluş yapılır. Dinamik Rapor Tasarımı Müşteri ihtiyaçlarına göre rapor tasarım ekranında SQL sorgu cümlesi ile dinamik sorgular oluşturulabilir. API Entegrasyonu-Yazılım Geliştirme Mevcut uygulamalarınız ile Zeepeak ‘i entegre etmeniz gerektiği durumlarda kullanılan araçlardır.

21 Bulut Servisleri(Cloud Hosted) Şimdi Buluta Taşının!

22 Zeepeak Bulut Santral Kablo, Montaj Yok! Çalıştığı ortama yük oluşturmaz. Aramalarda sınır yoktur! Santralinize yapılan aramalar asla meşgul çalmaz. Yatırım maliyeti yoktur! * Faturalarınızda %50-80 tasarruf sağlar. Zeepeak Bulut Santral; herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın, tüm telefon iletişim ihtiyaçlarının internet üzerinden hizmet olarak sunulan, yeni nesil IP Santral Bulut Teknolojisi servisidir. 30 dakikada kullanmaya başlarsınız. Destek,Bakım ve Güncelleme ücretsizdir! Sınırsız dahili ekleyin, dahililer ve şubeleriniz ile ücretsiz görüşün! Her Yerden Erişim * Hizmet aldığınız VOIP operatör ve kullanım şekline göre değişkenlik gösterebilir. Yapılan tüm görüşmeler kaydedin.

23 Başlangıç Sürümü 39 ₺ aylık Sınırsız Dahili Abone Anlık 5 görüşme Santral(PBX) Özel Plan İste Şirket Sürümü 49 aylık Sınırsız Dahili Abone Anlık 10 görüşme Santral(PBX) Şirket Planı İste Kurumsal Sürüm 89 aylık Sınırsız Dahili Abone Anlık 20 görüşme Santral (PBX) Kurumsal Plan İste Zeepeak Bulut Santral Paketleri ₺ ₺ 7 Gün Ücretsiz Deneyin Sesli Posta(Voice Mail) Ses Kayıt Sistemi Sesli Posta(Voice Mail) Ses Kayıt Sistemi Sesli Posta(Voice Mail) Paket fiyatlarına görüşme ücretleri dahil değildir.

24 Zeepeak Bulut Çağrı Merkezi Kablo, Montaj Yok! Çalıştığı ortama yük oluşturmaz. Aramalarda sınır yoktur! Çağrı Merkezine yapılan aramalar asla meşgul çalmaz. Yatırım maliyeti yoktur! * Faturalarınızda %50-80 tasarruf sağlar. Zeepeak Bulut Çağrı Merkezi; herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın, tüm telefon iletişim ihtiyaçlarının internet üzerinden hizmet olarak sunulan, yeni nesil IP Çağrı Merkezi Bulut Teknolojisi servisidir. 30 dakikada kullanmaya başlarsınız. Destek,Bakım ve Güncelleme ücretsizdir! Ücretsiz CRM modüllerini kullanabilirsiniz. Her Yerden Erişim * Hizmet aldığınız VOIP operatör ve kullanım şekline göre değişkenlik gösterebilir.

25 Başlangıç Sürümü 99 ₺ aylık 3 Agent Anlık 5 görüşme Çağrı Merkezi Modülü Özel Plan İste Şirket Sürümü 159 aylık Şirket Planı İste Kurumsal Sürüm 299 aylık Kurumsal Plan İste Bulut Çağrı Merkezi Paketleri ₺ ₺ Hepsi Bir Arada! Çağrı Merkezi+Santral+CRM Sınırsız Dahili Abone 1 Süpervisör Santral(PBX) Başlangıç CRM Ses Kayıt Sistemi Sesli Posta(Voice Mail) 5 Agent Anlık 10 görüşme Çağrı Merkezi Modülü Sınırsız Dahili Abone 1 Süpervisör Santral(PBX) Başlangıç CRM Ses Kayıt Sistemi Sesli Posta(Voice Mail) 10 Agent Anlık 20 görüşme Çağrı Merkezi Modülü Sınırsız Dahili Abone 2 Süpervisör Santral(PBX) Başlangıç CRM Ses Kayıt Sistemi Sesli Posta(Voice Mail) Paket fiyatlarına görüşme ücretleri dahil değildir.

26 4 Aşamada Kullanmaya Başlayın Mevcut hattınız VOIP sistemine taşınır veya yeni bir VOIP hat tahsis edilir. Zeepeak bulut hesabınız oluşturulur. Çağrı Merkezi ve/veya Sesli karşılama menüleri tanımlanır. Sistem ayarlarına VoIP hattınızın bilgileri girilir ve santraliniz ile operatörünüz arasında bağlantı sağlanır. Akıllı telefonunuzdan, bilgisayar veya tabletinizden ya da mevcutsa masaüstü IP telefonunuzdan görüşme yapmaya başlarsınız

27 Biz Kimiz? İnfoset®, mevcut çalışmakta olduğu 300’ ü aşkın seçkin müşteri portföyü ve çeşitlilik içeren tamamlanmış projeleri ile Telekomünikasyon alanında geniş bir tecrübeye sahiptir. Kendi Ar-Ge birimine sahip olan İnfoset®, Türkiye' de üretilmemiş donanım ve yazılımları üretmekte, Türk telekomünikasyon ve bilişim pazarına yeni ürünler sunmaktadır. Ürün ve Servislerimizi kullanan 300' ün üzerindeki müşterimize teşekkür ediyoruz.

28 Orta Mah. Nazır Sok. No:14/22 Pendik-İstanbul Bize Ulaşın


"İster Bulutta, İster Ofisinizde Tümleşik İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama Platformu Neler Yapabilirsiniz? PBX, CALL CENTER,PREDICTIVE DIALER,IVR,CALL." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları