Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 2 İLETİŞİM KASIM 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 2 İLETİŞİM KASIM 2013."— Sunum transkripti:

1 İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 2 İLETİŞİM KASIM 2013

2 İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

3 İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

4 4 İnsanın lügatindeki en güzel kelime. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

5 5 İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

6 6 Bey – Hanım diye hitap edelim. Hitabet EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

7 7 Abi, Abla, Hoca. Hacı. Lakaplar kullanmayalım EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

8 8 Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.....olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

9 SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

10 Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. Yüz İfadesi EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

11 11 İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir. Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız! EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

12 Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

13 Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. Temiz ve Düzgün olmalı. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

14 Hijyen kurallarına mutlaka UYALIM EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

15 15 Kişilerle aramızda mesafe olsun. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

16 16 Fiziksel temastan kaçınalım. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

17 17 Hatır soracak kadar samimi EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

18 18 Şaka yapılmayacak kadar Seviyeli olalım EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

19 19 Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

20 Asla “ sinirlenmeyin ”, “ sinirlenmeye gerek yok ” demeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

21 Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

22 Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

23 23 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013 Ofis temizliğinde oda sahibinin bilgisi dahilinde ne zaman temizlik yapılması istendiğini öğrenelim.

24 24 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013 Oda boş olsa bile kapıya vuralım. Bir müddet bekledikten sonra odaya giriş yapalım.

25 25 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013 Oda sahibinin izni olmadan odaya giriş yapmayalım.

26 İş yerinde birinci muhatabınız; Uzman dır,

27 Kurum Yetkilileri kesinlikle muhatabınız değildir.

28 Uzman arkadaşımızın çözemediği konularda Şirket Merkezi çözüm arayacağınız asıl yerdir.

29 Karşılaştığımız Sorunları Derhal Uzmana Bildirelim.

30 Verilen görevin sonucunu uzmana dönelim.

31 Görevimiz olmayan görevler 3. kişiler tarafından verildiğinde Uzman’a bilgi verelim. Kişilerle tartışmaya girmeyelim

32 32 Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013


"İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 2 İLETİŞİM KASIM 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları