Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Ocak 2015 23.01.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Ocak 2015 23.01.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı."— Sunum transkripti:

1 İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Ocak Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı

2 Personel Durumu Kadro/UnvanStatüsüSayı Daire Başkanı V.Kadrolu Müdür / Müdür VKadrolu3/2 Müdür YardımcısıKadrolu2 ŞefKadrolu2 VeznedarKadrolu1 Rehber-DanışmanKadrolu1 DoktorKadrolu1 HemşireKadrolu3 Öğr. GörevlisiKadrolu / Konservatuar1 OkutmanKadrolu / Konservatuar1 AşçıbaşıKadrolu1 HamurkarKadrolu2 Aşçı YardımcısıKadrolu8 Ekmek PişiriciKadrolu1 MemurKadrolu21 HizmetliKadrolu16 TOPLAM:66 Sözleşmeli personelAylık Sözleşmeli 44 TOPLAM:110

3 SKSDB Yapılmış İşler Eylül 2014 tarihinde Evrak Yazışma otomasyon programı yazılıp, Başkanlığa ve Müdürlüklere kurulmuştur; Başkanlık ve Müdürlüklerde yazı işlerin yürüten personellere söz edilen programın eğitimi verilmiştir. Programın Avantajları,  Hızlı şekilde yazı yazmak; Eski yazıları şablon olarak kullanmak;  Elektronik arşifi tutmak; Arşifde hızlı tarama yapmak;  Başkanlığa bağlı alt birilmlerin Gelen –Giden yazıların Başkanlık tarafından takip edilmesi;  Birim Yöneticinin İnternete bağlı olan yerden takip etmek (Yurt Dışından Bile);  V.b.

4

5

6 SKSDB Yapılmış İşler 18 Kasım 2014 tarihinde Kırgızistan'ın Sokuluk bölgesi Petrovka köyünde bulunan Petrov Zihinsel Engelli Çocuklar Yatılı Okulu Rektörümüz Prof. Dr. Sebahattin BALCI ile birlikte ziyaret edildi; Başkanlığa bağlı alt birimlerin istatistik bilgilerinin yeni şablonları hazırlandı, ortak şekilde kullanılacak biçimde aylık ve yıllık istatistikler (2014 yılı için) toplandı.

7 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Genel Durum Kız Erkek Toplam Yeni Öğrenci Evi Eski Öğrenci Evi kat Toplam

8 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür V.1 Müdür Yardımcısı2 Şef1 Memur11 Hizmetli7 Sözleşmeli personel7 TOPLAM:29 personel

9 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Yapılmış İşler Yeni Öğrenci Evlerinin sıcak su ve kalorifer tesisatı tamir edildi; Eski Öğrenci Evlerindeki kız öğrenci odalarının bir kısmında eskimiş kalorifer boruları değiştirilerek odaların ısınma problemi çözüldü; Yeni Öğrenci Evinin yanındaki basketbol sahasına nizami potalar yapıldı; 9 Katlı binadaki daireler için beş (5) adet yeni giriş kapısı ve 46 numaralı dairenin girişindeki beton zemin yenilendi; Yeni Öğrenci Evindeki müdür odası için yeni bir pano yaptırıldı; Eski Öğrenci Evleri çamaşırhanesindeki bazı çamaşır makinaları tamir edildi.

10  Eğitim yılının başında kız ve erkek öğrencilerimizle Toplu Yaşama Kuralları konusunda bilgilendirme toplantıları yapıldı;  Ekim 2014 Ayı içerisinde Kurban bayramı etkinlikleri çerçevesinde Karabalta Panfilov Kimsesiz Çocuklar Yurdu ziyaret edilerek çocuklara yiyecek götürüldü ve çeşitli hediyeler verildi;  Üniversitemiz Rektörü Sayın Prof. Dr. Sebahattin Balcı’nın talimat ve katılımıyla Öğrenci Evlerinde barınan kız öğrencilerimiz için tarihinde, erkek öğrencilerimiz için tarihinde bir Tanışma ve Eğlence Programı düzenlendi;

11 Öğrenci Evleri Müdürlüğü Devam Eden ve Yapılacak İşler Sosyal Kültürel Etkinlikler Devam Etmektedir; Genel Sekreterlik tarfından gönderilen yağlıboya resimler çerçeveletilip Yeni Öğrenci Evlerinin girişine ve öğrenci kafeteryasına astırılmaktadır; Sömestri tatilinde Yeni Öğrenci Evlerinde genel temizlik yapılmaktadır; Rutin İşlerimiz Devam Etmektedir;

12 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Rehber-Danışman1 Memur1 Sözleşmeli personel1 TOPLAM:4 personel

13 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler 10 Kasım 2014 tarihinde Akşam saatleri çalıştırılması amacıyla 1 sözleşmeli yarı zamanlı Rehber-Danışman işe alındı; Öğrencilerin çoğu akşam saatleri ve hafta sonu günleri müsait olduğundan dolayı 2014 Aralık ayından itibaren Merkezimiz akşam saatleri ve hafta sonu günleri de çalışmaya başlamıştır. Hafta içi 08:30-21:00, Cumartesi 10:00-18:00; Gelişimsel Psikoeğitim Programlarının konuları arttırıldı; Cumartesi günü «Psikoeğitim» günü olarak Merkezce kabul edildi.

14 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler N 2012 Eylül - Aralık 2013 Eylül - Aralık 2014 Eylül - Aralık 1Bireysel Psikolojik Danışma Hizmetleri 91 öğrenci / 347 seans 50 öğrenci / 170 seans 67 öğrenci / 220 seans 2Yapılmış Gelişimsel Psikoeğitim Program sayısı Gelişimsel Psikoeğitim Programlarının konu sayısı 127 4Gelişimsel Psikoeğitim Programlarına katılan öğrenci sayısı

15 Gelişimsel Psikoeğitim Programları Konuları: 2012 Eylül-Aralık ‘Etkili Ders Çalışma Yöntemleri’ 2013 Eylül-Aralık ‘Etkili Ders Çalışma Yöntemleri’ ‘Sınıfım ve Ben’ 2014 Eylül-Aralık ‘Kendimizi Daha İyi Tanıyalım’ ‘Persona’ ‘Şimdi ve Burada’ ‘Etkili Ders Çalışma Yöntemleri’ ‘Pozitif Düşünce’ treningi, ‘Kendine Güvenmek ve Saygı Duymak- 1’ ‘Kendine Güvenmek ve Saygı Duymak- 2’

16 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü Devam Eden ve Yapılacak İşler ‘Çekingenlik’ ‘Beden Dili’ ‘Etik Kuralları’ ‘Kişilerarası İletişim’ ‘Kişisel İmaj’ ‘Grup Önünde Konuşma’ ‘Zamanı Doğru Kullanma’ ‘Hedefleri Doğru Belirleme’ ‘Motivasyon’ ‘Kızlara Özel’ ‘Erkeklere Özel’ Konulardaki Gelişimsel Psikoeğitim Programları Yaz tatiline kadar devam edecektir. Bireysel Psikolojik Danışma Hizmetleri Devam etmektedir

17 Öğrenci Gelişim ve Danışma Merkezi Müdürlüğü İhtiyaclarımız Gelişimsel Psikoeğitim Programlarında kullanılması için 1 adet Projeksyon makinesi ve 1 adet Leptop’a ihtiyacımız vardır.

18 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür V.1 Doktor1 Hemşire3 Sözleşmeli personel (Doktor)5 Sözleşmeli personel (Hemşire) 3 TOPLAM: 13 personel

19 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Cihazlar Cihazın adıDurumuSayı Elektrokardiyografi (EKG) Çalışıyor2 Ultrasonografi (USG) Çalışıyor1 X-ray (sabit röntgen cihazı) Çalışıyor1 Hasta başucu monitör Çalışıyor1 Reanimasiyon seti Çalışıyor2 Biyokimyasal analizör HumaLyzer-3500 Yeni1 Hematolojik analizör BC-2300 Mindray Yeni1 Klinik laboratuar Santrifüji OPn-3.01 Dastan Yeni1 Toplam 10

20 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler Merkezimiz deposunda bulunan tüm ilaçların sayımı yapıldı Üniversite öğrencileri ve personellerinin kciğer röntgen çekim işi yapıldı, sonucuna göre uygun önlemler alındı; K.C. Sağlık Bakanlığı’na bağlı Denetleme Kurumları tarafından her senede bir defa yapılacak Öğrenci Evleri’nin ve Sağlık Merkezi’nin sıhhi ve hijyen durumları kurallara uygun olup olmadığı kontrol edildi; Sağlık Bakanlığının kullandığı standartlara göre hekimlerin uzman alanı uyumluluğunu dikkate alarak, çalıştığı odaların dönüştürülmesi yapıldı; Devlet Sıhhi Epidemiyoloji Merkezi tarafından deratizasyon ve diğer böcek ilaçlama işlemlerinin yapılması için sözleşme imzalandı, ödemeleri yapıldı ve gerçekleşti, toplam m2, geçen sene toplam alan m2 Son kullanım süresi yaklaşan ilaçlar, Rektörlük Makamı’nın oluru ile Huzur Evine hibe edildi Kullanım süresi geçmiş olan ilaçların, Rektörlük Makamı’nın oluru ile imhası yapıldı

21 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Yapılmış İşler Yarı zamanlı sözleşmeli KBB Hastalıklar Uzmanı kendi isteği ile çalışmaktan vazgeçtiğinden dolayı yerine yeni bir KBB Hastalıklar Uzmanı alındı; 1 hemşire kendi isteği ile görevinden ayrıldı, yerine de yeni hemşire sözleşmeli olarak işe alındı; Yarı zamanlı sözleşmeli Cerrahi Hastalıklar Uzmanı kendi isteği ile çalışmaktan vazgeçtiğinden dolayı yerine Dahiliye Uzmanının alındı; Merkezimizde bulunan tüm bilgisayarlar yenisine değiştirildi ve kullandığımız otomasyon programı da yeni versiyona güncellendi; Yeni Öğrenci Evinde bulunan revir odalar kullanmadığımızdan dolayı ÖEM’e teslim edildi; Kan bağış kampanyası düzenlendi ve 43 kişi kan bağışında bulundu; İlköğretim okulu öğrencilerinin sağlık kontrolü yapıldı, toplam 217 kişi; Haftada 7 gün ve günde 24 saat sağlık hizmetinin devam etmesini dikkate alarak hemşirelerin bu eğitim- öğretim yılı için çalışma çizelgesi hazırlandı.

22 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Devam Eden İşler Plan çerçevesinde öğrenci yurdunda en aktüel konularda seminerler düzenleniyor; Deratizasyon işlemleri için kullanılan ilaçların tarafımızca ÖEM, sosyal tesisler ve kantin-kafeterya, misafirhane, lojman, bodrum ve zemin katlar için görevlilere iade ediliyor; Ekim ve Kasım 2014 aylarında gerçekleşmiş olan sağlık kontrolü sonuçları personelin sağlık dosyasında belirtilip, sorumlu olan 2 no.lu şehir polikliniğinin onayı alınıyor; Tıp hizmetine muhtaç olan hastalarımıza günde 24 saat, haftada 7 gün hizmet veriliyor; Sağlık Merkezine alınan ilaçların kullanma süresinin kontrolü ve tıp malzemelerinin çalışma tekniklerinin öğrenilmesi yapılıyor; Öğrenci Evi odaların sıhhi ve hijyen durumu kontrol edilmektedir;

23 Sağlık Merkezi Müdürlüğü Yapılacak İşler Merkezimizde bulunan laboratuarın çalıştırılması planlanmaktadır; Devlet Sıhhi Epidemiyoloji Kontrol Merkezinin kullandığı standartlara göre KBB Hastalıklar Uzmanı için ayrı bir oda yapılması planlanılmaktadır; Yaz döneminde Bişkek Şehri Salgın Epidemiyolojik Daire Başkanlığı ile Üniversitemiz arasında yapılmış sözleşme gereğince 1 sefer dezenfeksiyon işlemleri yapılacaktır; Yaz döneminde Spor Yüksek Okulu hazırlık sınıf öğrencilerine özel tıp kontrolü yapılacaktır; Yaz döneminde Öğrenci Seçme Sınavı sırasında öğrenciler için tıbbi yardım sağlanacaktır.

24 Sağlık Merkezi Müdürlüğü İhtiyaclarımız KBB Hastalıklar Uzmanı için ayrı bir oda yapılması için gerekli malzemelerin alınması gerekmektedir; Merkezimizde bulunan laboratuarın çalıştırılması için gerekli malzemelerin alınması gerekmektedir.

25 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Veznedar1 Memur3 Aşçıbaşı1 Hamurkar2 Aşçı Yardımcısı8 Ekmek Pişirici1 Hizmetli9 Sözleşmeli personel26 TOPLAM:52 personel

26 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Yapılan İşler  Yemekhanemizin sandalye kılıfları yenilendi;  Merkez Bina ve İİBF kantinine coffee makineleri yerleştirilmiştir;  Yemekhanemizde ve kantinlerimizde bulunan sentez programının 1 (bir) yıllık bakım sözleşmesi yapılmıştır;  DIGI Türk anten kanalı Yeni yurdumuzun kantininde kurulmuştur;  Yemekhanemizin kazanlarının büyük sıcak su ısıtıcısı ve rezidansların tamiri yapılmıştır;  tarihlerinde Mühendisler ve Mimarlar Birliğinden gelen misafirlerimize 400 kişilik açık büfe verilmiştir;  tarihinde Roza OTUNBAYEVA’nın master klas programına yapılmasına destekler verilmiştir;  Menü komisyonu ile birlikte aylık yemek menüsü hazırlanmıştır;  Kalite kontrol üyeleriyle pazardan gelen malların kontrolü yapılmıştır;  2014 yılı sonunda Depo ve Kantin sayımları yapılmıştır.

27 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Devam Eden İşler  Üniversitemizin akademik ve idari birimleri tarafından düzenlenen faaliyetlere yemek, coffee-break ve kokteyller yapılmaktadır;  Günlük ortalama kişilik öğle ve akşam yemekleri, ekmek, 1400 samsı (kıymalı, lorlu ve kabaklı), 300 Simit, 300 top kek aksamadan çıkarılmaktadır.

28 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü Yapılacak İşler  Personellerin üniformasının yenilenmesi planlanmaktadır;  VİP Konuk Evi ve Çok Fonksiyonlu Toplantı Salonunun masa örtülerinin yapılması planlanmaktadır;  Yeni açılacak Rektörlük binasındaki kantine hazırlıkların yapılması, gerekli malzeme ile makinaların alınması planlanmaktadır;  Kullandığımız Sentez programının server makinesinin yenilenmesi planlanılmaktadır.

29 Sosyal Tesisler ve Kantin-Kafeterya İşletmeleri Müdürlüğü İhtiyaclarımız Yeni açılacak Rektörlük Kantinde çalıştırılması için 4 (dört), Yeni Yurt Kantininde pizzacı olarak çalıştırılması için 1 (bir) personel alınması gerekmektedir.

30 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Personel Durumu Kadro/UnvanSayı Müdür1 Memur1 TOPLAM:2 personel

31 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Yapılan İşler 61 Daireli Blok Lojmanları A-1, A-2, A-3 Blok giriş kapıları tamir edilmiştir boya badana işleri yapılmıştır; Dairelerin uydu sisteminin yeniden ayarı ve bakımı yapılmıştır; Üniversitemize bağlı Bişkek şehri Yunusalieva 6 nolu evinin tamir, boya – badana işleri yapılıp, tesisat, marangöz, elektrik sorunları giderilmiştir. Mobilyalar ve ihtiyac olan diğer malzemeler götürülmüştür; 24 Daireli Blok Lojmanları 15,16 ve 20 nolu dairelerin parkeleri yapımıştır; 3, 4, 5 ve 6’nolu misafirhanelerin ilaçlaması yapılmıştır; Vip konutevi, B-12, A1-10, A2-11, A2-9 ve A2-5’nolu misafirhanelerin halıları yıkanmıştır; 24 Daireli Blok Lojmanların misafirhanelerin halıları yıkanmıştır;

32 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Yapılan İşler VİP konutevinin tesisat tamiri yapılmıştır; A2/5 ve A 2/11 misaifirhanenin pencere ayarları ve tesisat sorunları çözülmüştür; 61 Daireli Blok Lojmanların çatısı gözden geçirilmiştir; B-4, B-1,B -23, A-7, no’lu dairede badana boya işleri yapılmıştır; 24 Daireli Blok Lojmanları 2, 14, 18 ve 22’nolu dairelerin eskimiş ve kullanılamaz haline gelen beyaz eşyaları yenilenmiştir 61 Daireli Blok Lojmanların b Bloğun merdiven fayansları yapıştırılmıştır.

33 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Devam Eden İşler Rutin İşlerimiz devam etmektedir; Misafirhanelerde ve Lojmanlarda bulunan dayanıklı demirbaşlar sayımı devam etmektedir; Lojmanların ana giriş kapılarına Kapıcek mekanizmi takılmaktadır; Misafirhaneler için yeni kayıt bilgisayar programı yapılmaktadır; Yönetim Kurulu Toplantısındaki alınan yeni kararlara gore işlemler yapılmaktadır.

34 Misafirhane ve Lojmanlar Müdürlüğü Yapılacak İşler Ocak-Şubat arası misafirhanelerin genel temizliği yapılacaktır; Mart ayı lojmanlarda bulunan bahçelerin genel temizliği ve Çocuk Bahçesinin control edilmesi, boya işleri yapılacaktır; VİP Konuk Evinin banyo küvetinin kaldırılıp duş kabin konulacaktır; 61 Daireli Blok Lojmanlarının ve VİP konuk Evinin dış duvarların boyaması yapılacaktır; 24 Daireli Blok Lojmanların ana giriş yerine çöp kutu mekanı, çatı temizliği, otopark yerindeki çukurları düzeltilmesi, Güvenlik Külübe arkasına yeni otopark yeri yapılması planlanmaktadır; 61 Daireli Blok Lojmanların Dairelerıne havlupanlar alınacaktır; Yaz Döneminde Lojmanların ve Misafirhanelerin ilaçlanacaktır.

35 Kültür Şefliği Yapılan İşler Türk Halk Danslarının ve Kafkas Dans kıyafetlerinin ayakkabıları tamir edildi; Kasım TINISTANOV konferans Salonunda sahnede kullanmış masa ve sehpalara örtü diktirildi; Üniversitemizin etkinliklerinde ve konserlerinde kullanmak üzere yeni mikşer satın alındı; Sayım Komisyonu Kurularak Şefliğe ait malzemelerin sayımı yapıldı. Sayım sonucunda bozulmuş ve tamire uygun olmayan malzemeler terkin edildi.

36 Kültür Şefliği Devam eden ve Yapılacak İşler Üniversitemiz birimleri tarafından düzenlenen faaliyetlere ses düzeni, kültür programları yapılmaktadır; «Dastan» Komuzcular Grubu, «Manasın Kızları» Dans Grubu, «Kafkaz» Dans Grubu, «Modern Dans», «Sancıra» gibi grupların çalışmaları devam etmektedir; «Dastan» Komuzcular Grubuna, «Kafkaz» Dans Grubuna ve «Sancıra» Grubuna yeni kostümlerin diktirilmesi planlanmaktadır.

37 Maksatbek INAKBEKOV Sağlık, Kültür ve Sport Dairesi Başkan V. Teşekkür ederiz!


"İDARİ BİRİMLER GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Ocak 2015 23.01.2015 Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları