Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü."— Sunum transkripti:

1

2  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü  Taşınır Mal Kayıt Kontrol Şube Müdürlüğü

3  Daire Başkanı  Şube Müdürü  Ayniyat Saymanı  Şef  Memur  Hizmetli  Şoför  Sivil Savunma Uzmanı Toplam

4 4 Satınalma Şube Müdürlüğü Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Genel Evrak Şube Müdürlüğü İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANI Mustafa YAZICI Taşınır Mal Kayıt-Kontrol Şube Müdürlüğü Ömer KAŞ Şef Dursun ATASEVEN Bilg.İşletmeni Gülyaz KARADERE Sekreter M. Fatih SERT V.H. K.İ Ali C.KAHRAMAN V.H.K.İ Volkan TOY Bilgisayar İşletmeni Hasan EYÜPLER Şube Müd. İrfan ÜRKMEZ Memur Adnan ÇİĞDEM Şoför Gürcan ÇELİK Şoför Muammer SOY Şoför O. Nuri HAYIRLI Şoför Zeki DEDECAN Şoför Muhammet YILMAZ Şoför Cahit TUFAN Şoför Levent ÇETİNKAYA Şoför Muzaffer SAY Şoför Galip EROĞLU Hizmetli M.Emin KARAKAŞ Hizmetli Çetin KIRAL Ayniyat Saymanı Ahmet UYSAL Şef Mesut BERBER V.H.K.İ Nurettin KARA Veznedar Şaban AZGI Şube Müdürü Volkan NOHUTÇU V.H.K.İ Sevda ONBAŞIOĞLU Tekniker Kerime KAPICI Şube Müdürü Galip KARAGÜLLE Bilgisayar İşletmeni Gülizar PAT Bilgisayar İşletmeni Nazlı KARTAL Bilgisayar İşletmeni İhale Şube Müdürlüğü Metin TAN Şube Müdürü Hediye AKTAŞ Bilg. İşletmeni Uğur DEMİR Teknisyen Harun ALTUN Sivil Savunma Uzmanı

5 yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adıİhale Tarihi ● Elektrik enerjisi alımı (Yapılmadı) ● 2015 yılı Özel Güvenlik Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı Akaryakıt Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı (Yapıldı) 2. Mayıs ayı içerisinde 18 kişilik Minibüs alım işinin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 3. Üniversite bazında tüm birimlere yeni alınacak personel durumuna bağlı olarak ofis donanım malzemelerinin (250 adet masa,koltuk ve ahşap dosya dolabı vb.) alım işlemi Mayıs ayı içerisinde yapılacaktır. (Yapıldı) YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR (09 Ocak 2014 tarihli Sunu)

6 4. Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek. (Yapıldı) 5. Birimlerden gelen 8 adet fotokopi makinesi talebinin yıl içersinde alım işleminin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 6. Kurum arşivinde genel düzenin sağlanabilmesi için compact sistemine geçilmesi sağlanacak. (Yapıldı) yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) yılı güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) yılı içerisinde Güvenlik Hizmeti Alımının 3 yıllık yapılabilmesi için Maliye bakanlığından uygun görüş alınması. (Yapıldı) 10. Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılacak(Yapıldı) YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR (09 Ocak 2014 tarihli Sunu)

7 7 EKONOMİK SINIFLANDIRMAYA GÖRE ÖDENEK TEKLİFLERİ İCMALİ ( BİRİNCİ DÜZEY ) KURUM ADI: İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KODUAÇIKLAMA Başlangıç Ödeneği HARCAMA Başlangıç Ödeneği EKLENENHARCAMABÜTÇE TEKLİFİ 01PERSONEL GİDERLERİ SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ CARİ TRANSFERLER SERMAYE GİDERLERİ SERMAYE GİDERLERİ (İMİD+SKS) BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ALIMI BASILI YAYIN ALIMLARI HİZMET TESİSLERİ+BİNASI GENEL TOPLAM

8 % artış % artış 2014 Başlangıç Ödeneği EKLENEN TOPLAM TUTAR % artış BÜTÇE Kanunu 2015 PERSONEL GİDERLERİ , , , ,00 SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ , , ,00 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ , , , ,00 CARİ TRANSFERLER , , , ,00 SERMAYE GİDERLERİ , , , ,00 Genel Toplam , , , ,

9 İhale Şube Müdürlüğü Her yıl Maliye Bakanlığı tarafından Resmi Gazete de yayımlanan “Bütçe Kanunu“ doğrultusunda ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu çerçevesinde Daire Başkanı tarafından ihale şube müdürlüğüne havale edilen talep yazılarını incelenerek İlan metinlerinin hazırlanmasını, İdari şartnamelerin hazırlanması, sözleşme taslağının hazırlanması ve ihalenin yapılarak sonuçlandırılması ve Aylık hakedişlerin tahakkuklarının düzenlenerek hak sahiplerine ödenmesi sağlanır

10 Standart Mal ve Hizmet Alımı İhalelerimiz 2012Sözleşme Tutarı 2013Sözleşme Tutarı 2014Sözleşme Tutarı 2015Sözleşme Tutarı Temizlik380 Personel TL 433 Personel (3 yıl) TL* ( TL) 453 Personel TL* ( ) 453 Personel TL* ( ) Personel Servisi 28 Araç (7 gün doğr.tem.+5 8günlük pazarlık) 28 Araç TL31 Araç ,0032 Araç ,96 Güvenlik İhalesi 185 Personel ,4 8-TL 185 Personel TL185 personel ,00200 Personel (3 Yıl) ,03 Araç Kiralama İhalesi 25 Araç TL20 Araç TL20 Araç Araç ,00 Akaryakıt İhalesi (Litre) Lt TL Lt TL Lt Lt ,00 Bilişim Personeli Alımı 20 Kişi ,6125 Kişi ,0025 Kişi Kişi ,00 * Sözleşme tutarına asgari ücret fiyat farkı ve işçi sayısı artmasından kaynaklanan maliyet farkı eklenecektir

11

12 Satın alma Şube Müdürlüğü DÜZENLENEN SATINALMA Doğrudan Temin Usulü İle Yapılan Alımlar Yurt içi ve Yurt dışı yollukları Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon ve benzeri Ödemeler Yayın Teşvikten yararlanan personel ÖYP Yurt içi ve Yurt dışı yollukları  Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Bölüm ve Merkezler, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlığımıza ait yıllık Bütçe Tekliflerini hazırlamak, bütçe ödenekleri ve harcama durumlarını izlemek.  Üniversitemiz Rektörlüğüne bağlı birimlerinin her tür malzeme ve hizmete ilişkin ihtiyaçlarının karşılanması alınan malzemelerin ödeme evraklarının hazırlanması.  Rektörlük, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlıklarının Yurtiçi, yurtdışı yolluk, elektrik, su, yakacak, Sosyal Güvenlik Kurumlarına yapılan ve Gazete ilan giderleri evraklarının Ödeme Emri Belgelerini hazırlanması satınalma şube müdürlüğü tarafından yapılmaktadır

13 YILI GENEL GİDERLERİ VEHARCAMA MİKTARLARI 1. Büro Malzemesi Kırtasiye Malzemesi Yurtdışı Yolluklar Yurtiçi Yolluklar Bilişim malzemesi Temsil Ağırlama Su Giderleri Doğalgaz Giderleri Elektrik Giderleri ÖYP Kapsamında yapılan harcamalar Temizlik Giderleri Güvenlik Giderleri Yakıt (Mazot+Benzin) Giderleri Personel Servisi

14 YILI GENEL GİDERLERİ VEHARCAMA MİKTARLARI 15. Araç Kiralama Memur Yemek Gideri Bilişim Personeli 18. Fotokopi Makinesi Diğer sarf Malzemesi İlan Giderleri Telefon Gideri Diğer Tüketim Malzemeleri Diğer Dayanıklı Giderler Kurslara Katılım Giderleri Makine Teçhizat Bakım Onarım Uluslar arası kuruluşlara ödemeler Posta Giderleri İşletme Ruhsatı, Sigorta Giderleri GENEL TOPLAM

15 SATINALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ FALİYETLER KIRTASİYE ALIMLARI (03.2) DEĞER BÜTÇE , , ,00 LABORATUVAR, TIBBİ VE DİĞER ÖZEL MALZEME ALIMLARI (03.2) DEĞER18716 BÜTÇE , , ,00 YURTİÇİ VE YURTDIŞI YOLLUK GİDERLERİ (03.3) DEĞER BÜTÇE , , ,00 POSTA, TELGRAF VE TELEFON ABONELİK GİDERLERİ (03.5) DEĞER63588 BÜTÇE95.471, , ,00 İŞLETME RUHSATI, SİGORTA, GEÇİŞ ÜCRETİ GİDERLERİ (03.4) DEĞER811 BÜTÇE2.470, , ,00 İLAN GİDERLERİ (03.5) DEĞER BÜTÇE48.274, , ,00 KURSLARA KATILIM GİDERLERİ (03.5) DEĞER4102 BÜTÇE14.655, , ,00 ELEKTRİK ALIMLARI (03.2) DEĞER1814 BÜTÇE , , ,00 SU ALIMLARI (03.2) DEĞER BÜTÇE , , ,00 YAKACAK ALIMLARI (03.2) DEĞER BÜTÇE , , ,00 GAYRİ MADDİ HAK ALIMLARI (BİLGİ İŞLEM) (03.7) DEĞER338 BÜTÇE4.273, , ,00 BÜRO VE İŞYERİ MAKİNE TECHİZAT ALIMLARI (03.7)-(06.1) DEĞER BÜTÇE , , ,00 MAKİNE TECHİZAT VE TAŞIT BAKIM, ONARIM GİDERLERİ (03.7) DEĞER BÜTÇE , , ,00 GAYRİMENKUL MAL BAKIM ONARIM GİDERLERİ (03.8) DEĞER854 BÜTÇE16.054, , ULUSLAR ARASI KURULUŞLARA ÜYELİK (05.6) DEĞER334 BÜTÇE12.778, , ,00 BİLGİSAYAR YAZILIMLARI VE PROJE ALIMLARI (06.3) DEĞER216 BÜTÇE , , ,00 SGK YAPILAN ÖDEMELER (05.1) DEĞER814 BÜTÇE , , , , , ,

16 YILINDA OKULLARA ALINAN DEMİRBAŞLAR TIP FAKÜLTESİ: Büro Mobilyası : 9.912,00 TL Kadavra : ,00 TL Laboratuvar malzemesi : 6.515,00 TL TOPLAM : ,00 TL TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ: Sunucu ve Yazılım Alımı: ,00.TL BİLİŞİM FAKÜLTESİ: Büro Mobilyası: ,00.TL Projeksiyon Cihazı: ,00.TL TOPLAM: ,00.TL UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ: Bilgisayar Sunucu ve Dep. Üni. Alımı: ,00.TL KIRKPINAR MYO: Büro Mobilyası Alımı: 8.240,00 TL GÜZEL SANATLAR FAK: Büro Mobilyası Alımı: ,00 TL FEN EDEBİYAT FAK: Kimya Bölümüne Labr. Malz. Alımı: ,00.TL YABANCI DİLLER BÖLÜM BŞK. Yabancı Dil Kitap Alımı: ,00.TL GENEL TOPLAM: ,00.TL

17 TÜKETİM%TUTAR % (TL) TÜKETİM%TUTAR % (TL) TÜKETİM%TUTAR% (TL)TÜKETİM%TUTAR% (TL) ELEKTRİK (Kwh ) , TL 24, , TL , TL 28, , ,08

18 TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) DOĞALG AZ (M3) TL68, TL-20, TL12, TL 34.41

19 TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL) SU (M3) TL54, TL92, TL-59, TL100,90

20 HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) , , , ,12 TELEFON VE ABONELİK KULLANIM GİDERLERİ

21 Taşınır Mal Kayıt Şube Müdürlüğü tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun 44 ve 45 inci maddeleri hükümlerine dayanılarak, “Taşınır Mal Yönetmeliği” esaslarına uygun olarak; kaynağına ve edinme yöntemine bakılmaksızın kamu idarelerine ait taşınırların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilmesi ve kamu idareleri arasında taşınırın bedelsiz devrine ilişkin işlemleri yapmak. Taşınır Mal Programı (Otomasyon Sistem): Rektörlük ve bağlı birimlere ait kesilen taşınır işlem fişlerinin, demirbaş ve sarf kayıtlarının yapılıp kullanıma verilmesi, her ayın ilk haftasında depo stok durumları ve sene sonu raporları hazırlanarak Sayıştay’a gönderilmek üzere Strateji Geliştirme Dairesi başkanlığına gönderilmesi

22 22 TAŞINIR MAL KAYIT KONTROL ŞB. MD. İŞLEM SAYISI Düzenlenen Taşınır İşlem Fişi Sayısı 3089 Adet3186 Adet1311 Adet688 Adet Depoya Giren Malzemenin Parasal Değeri TL TL ,3 9-TL ,38 -TL Depodan Kullanım Verilen Malzemenin Parasal Değeri TL TL ,4 6-TL ,54- TL

23 Sıra NoHarcama Birimi Tüketim Malzemesi Kullanım Miktarı Demirbaş Malzemesi Kullanım Miktarı 1İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı ,80 2Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı , ,87 3Rektörlük Özel Kalem 7.432, ,78 4Genel Sekreterlik Özel Kalem , ,71 5Rektörlüğe Bağlı Merkezler , ,25 6Rektörlüğe Bağlı Bölümler , ,96 7Personel Dairesi Başkanlığı , ,91 8Hukuk Müşavirliği 1.489, ,24 Toplam TAŞINIR KAYIT KONTROL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 2014 MALİ YILI BİRİM İÇİNDE KULLANIM ÇIKIŞI YAPILAN TAŞINIRLAR

24 2014 yılı içerisinde Başkanlığımızdan Rektörlüğe bağlı birimlere verilen demirbaş malzeme listesi Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Rektörlük Özel Kalem ,99 Gn. Sekr. Özel Kalem ,04 Rektörlüğe Bağlı Merkezler ,11 Rektörlüğe Bağlı ,66 Bölümler Personel Dai. Bşk ,28 Sağlık, Kültür ve Spor Dai. Bşk ,63 Strateji Geliştirme Dai. Bşk ,27 Bilgi İşlem Dai. Bşk ,05 Öğrenci İşleri ,31 Dai. Bşk. Yapı İşleri Dai. Bşk ,72 Kütüphane ve Dok. Dai.Bşk ,06 Mühendislik Fakültesi ,

25 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Sağlık Hizmetleri MYO ,28 Arifiye MYO ,77 Sapanca MYO ,37 Akyazı MYO ,28 Geyve MYO ,44 Hendek MYO ,41 Pamukova ,02 Karasu MYO ,72 Eğitim Bilimleri Enst ,72 Sağlık Bilimleri Enst ,48 Teknoloji Fakültesi ,13

26 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi ,14 Fen-Edb. Fakültesi ,15 İkt. ve İdr. Bil. Fakültesi ,76 İşletme Fakültesi ,78 Hukuk Fakültesi ,77 İletişim Fakültesi ,22 Güzel Sanatlar Fakültesi ,414 Devlet Konservatuarı ,02 Beden Eğitim ve Spor Yüksekokulu ,41 Tıp Fakültesi ,99 Sağlık Yüksekokulu Eğitim Fakültesi ,94 İlahiyat Fakültesi ,55

27 Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Üniversitemiz Kampüsü iç ve dış mekan temizliklerinin yapılması ve Rektörlüğe bağlı birimlerde temizlik şirketi üzerinden görev yapan 420 personelin denetim ve kontrolünü yapmak Resmi ve kiralık araçların sevk, idare, bakım, onarım kilometre, sigorta, muayene ve yakıt takip işlerini yapmak, Personel taşıma işlerinin denetim ve kontrollerini yapmak

28

29

30 Not : Resmi araç sayısı,2011 yılı 21 adet, 2012 yılı 18 adet, 2013 yılı 18 adet, 2014 yılı 21 adettir. RESMİ ARAÇ DURUMU-2014 S.NOPLAKAMODELKULLANILDIĞI BİRİM 1 54 E 3496WOLKWAGENREKTÖRLÜK 2 54 TF 138FORD AMBULANSSAĞLIK HİZM. MYO 3 54 DU 205FORD KAMYONETREKTÖRLÜK 4 54 TK 872İVECO OTOBÜSSAPANCA.MYO FA 315MİTSUBİSHİ PANELSKS YURTLAR 6 54 ED 852DODGE KAMYONETREKTÖRLÜK 7 54 YU 131YAMAHA MOTORSİKLETGÜVENLİK MD DH 900NİSSAN PRİMEİRASAĞLIK HİZM. MYO 9 54 TV 093İVECO VİDANJÖRREKTÖRLÜK TZ 224HYUNDAİ ACCENTREKTÖRLÜK TK 659MİTSUBİSHİ KAMYONETYAPI İŞL.DAİ.BŞK YR 416WOLKSWAGEN CARAVELLAREKTÖRLÜK ZC 358MİTSUBİSHİ CANTER KAMYONREKTÖRLÜK ZC 359HYUNDAİ ACCENT ERAREKTÖRLÜK FS 332MERCEDES VİTOİLETİŞİM FAKÜLTESİ 16 SAÜ 07 01MİTSUBİSHİ YOL SÜP. ARACI.REKTÖRLÜK TP 631BAŞAK TRAKTÖRREKTÖRLÜK DN 627OTOKAR OTOBÜSREKTÖRLÜK ZS 741NİSSAN NAVARAYAPI İŞLERİ FP 720TOYOTAARİFİYE MYO UD 855DOBLOKIRKPINAR MYO

31 KİRALIK ARAÇ DURUMU 2013 S.NOPLAKAMODELKULLANILDIĞI BİRİM 134 FE 0868 AUDİ A-6REKTÖRLÜK 234 BP 3296 FORD FOCUSREKTÖRLÜK 334 BP 3285 FORD FOCUSREKTÖRLÜK 434 FE 1511 RENAULT FLUENCEREKTÖRLÜK 534 FE 0485 RENAULT FLUENCEREKTÖRLÜK 634 GN 3820 ISUZU KAMYONETBİLG.İŞL.DAİ.BŞK. 734 FE 7815 RENAULT CLİOEĞİTİM FAK. 834 FE 8005 RENAULT CLİO GEYVE MYO 934 FE 7669 RENAULT CLİOTEK.EĞT.FAK FE 4198 RENAULT CLİOMÜHENDİSLİK FAK FE 9717 RENAULT CLİOKAYNARCA MYO 1234 FE 9905 RENAULT CLİOHENDEK MYO 1334 FE 9145 RENAULT CLİOAKYAZI MYO 1434 FE 1199 RENAULT CLİOSAPANCA MYO 1534 FE 7645 RENAULT CLİOFEN.EDB.FAK 1634 J 6889 RENAULT CLİOALİ FUAT PAŞA 1734 J 9679 RENAULT CLİOFERİZLİ MYO 1834 YB 4189 RENAULT CLİOSAKARYA M.Y.O J 6289 RENAULT CLİOEĞİTİM BİLİMLERİ ENS J 9176 RENAULT CLİOKARASU MYO 2134 EA 8817 RENAULT CLİOİLAHİYAT FAK FE 7562 RENAULT CLİOTIP FAKÜLTESİ 2334 EA 2360 RENAULT CLİOKIRKPINAR M.Y.O EA 4727 RENAULT CLİOPAMUKOVA M.Y.O. 31

32 32 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ KİRALIK ARAÇLAR AYLIK TÜKETİMİ SIRA NOBİRİMİAYLIK KMLİTRETAHSİS MİKTARI 1EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSİ 70 X 25 = LT3 DEPO 2EĞİTİM FAKÜLTESİ 70 X 25 = LT3 DEPO 3İLAHİYAT FAKÜLTESİ 20 X 25 = LT1 DEPO 4TIP FAKÜLTESİ 40 X 25 = LT2 DEPO 5SAKARYA M.Y.O. 10 X 25 = LT1 DEPO 6HENDEK M.Y.O 70 X 25 = LT3 DEPO 7GEYVE M.Y.O 70 X 25 = LT2 DEPO 8PAMUKOVA M.Y.O.120 X 25 = LT2 DEPO 9ALİFUATPAŞA M.Y.O. 60 X 25 = LT2 DEPO 10AKYAZI M.Y.O. 60 X 25 = LT2 DEPO 11KARASU M.Y.O.120 X 25 = LT3 DEPO 12FERİZLİ M.Y.O. 50 X 25 = LT2 DEPO 13KAYNARCA M.Y.O. 80 X 25 = LT2 DEPO 14SAPANCA M.Y.O. 40 X 25 = LT2 DEPO AYLIK LİTRE : 30 X 45 = LT AYLIK TUTAR : LT X 4,46 TL = TL YILLIK LİTRE: LT X 12 = LT YILLIK TUTAR : TL X 12 = TL

33 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ TEMİZLİK FİRMASI ELEMAN DAĞILIM LİSTESİ BİRİM KİŞİ SAYISI BİRİMKİŞİ SAYISI REKTÖRLÜK12İŞLETME FAKÜLTESİ11 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI37FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ21 BASIM EVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ2TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ12 EFQM REKTÖRLÜK 1 GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ9 SINAV KOORDİNASYON MERKEZİ 1 EĞİTİM FAKÜLTESİ12 ERASMUS 3 EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1 GENEL EVRAK ŞUBE MD.3İLAHİYAT FAKÜLTESİ8 KORUMA GÜV.ŞB.MÜDÜRLÜĞÜ1SAĞLIK YÜKSEKOKULU5 İLETİŞİM FAKÜLTESİ2DEVLET KONSERVATUARI3 ORTADOĞU ARAŞTIRMALARI ENS.3BESYO15 TIP FAKÜLTESİ7SAĞLIK HİZMETLERİ MYO6 SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1SAKARYA MYO10 KONGRE MERKEZİ12AKYAZI MYO6 ATÖLYELER1GEYVE MYO7 DÖNER SERMAYE2HENDEK MYO6 PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI1SAPANCA MYO5 YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI2KIRKPINAR MYO3 BİLGİSAYAR LABORATUVARI1KARASU MYO4 BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI1ARİFİYE MYO2 TÖMER1ALİ FUAT CEBESOY MYO5 ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI9PAMUKOVA MYO6 KÜTÜPHANE DAİRESİ BAŞKANLIĞI11FERİZLİ MYO4 STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI3KAYNARCA MYO3 ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI1SKS DAİRESİ BAŞKANLIĞI6 BİLİŞİM FAKÜLTESİ3SPOR TESİSLERİ3 ADAPAZARI MYO1YEMEKHANE10 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1YEMEKHANE LOKALİ1 SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ2YURTLAR52 YABANCI DİLLER BÖLÜM BAŞKANLIĞI3SAÜSEM7 MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ33MEDİKO SOSYAL MERKEZİ4 İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ10TOPLAM420 HUKUK FAKÜLTESİ2PEYZAJ 33 TOPLAM

34 34 TEMİZLİK HİZMETLERİ DEPO MALZEME ÇIKIŞ TUTARLARI REKTÖRLÜKTE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 124,087,32 TL143,316,96 TL148,261,18 TL149,015,00 TL DIŞ BİRİMLERDE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 251,512,68 TL224,897,16 TL234,480,082 TL234,985,00 TL YILLIK TOPLAM 375,600,00 TL368,214,12 TL383,062,00 TL384,000,00 TL

35 Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Kurum dışından gelen ve kurum dışına giden evrakların kayıt ve takip işlemi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılmaktadır.  Kurum dışından Rektörlüğe gelen evraklar taranarak EBYS ortamında kayıt altına alınıp ilgili birimlere havalesi yapılmaktadır.  Birimlerce oluşturulan giden evrakları (Kurum/kuruluş/şahıs) PTT veya kurum personeline imza karşılığı teslim ederek ulaşımını sağlamaktadır.  Kurum adına ile Genel Sekreterlik ve alt birimlerine gelen İTM, APS, Taahhütlü evrakların imza karşılığında teslimini sağlamaktadır.  2014 yılı içerisinde posta makinesinde damgalanan 8541 adet kayıt dışı postanın (Davetiye, seminer, konferans vb.) ilgili adreslere gönderimi sağlanmıştır.

36 Gelen Evrak Sayısı Giden Evrak Sayısı ITM, APS,Taahhütlü Posta Sayısı Kargo (Rektörlük) TOPLAM YILLARA GÖRE EVRAK SAYILARI

37 Arşiv Şube Müdürlüğü 37 1-Tüm birimlerden 2014 yılı için birim arşivlerinde yapmış oldukları faaliyetlerle ilgili raporlar alınarak düzenlenmiş ve Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne tarihinde gönderilmiştir tarihinde tüm birim arşiv sorumluları ile yazı işlerinde çalışan personellerine Standart Dosya Planı, Dosyalama işlemi ile Arşiv İşleriyle ilgili güncel konular hakkında seminer verilmiştir. 3) Tüm birimlerin 2014 yılı için ayıklama-imha komisyonları belirlenmiştir. 4) Tüm birimlerin 2014 yılı için birim arşiv sorumlularının güncellemesi yapılmıştır. 5)Tüm birim arşivlerinde 1 Nisan - 31 Mayıs 2014 tarihleri arasında; uygunluk kontrolü, tasnif, ayıklama ve imha işlemleri ile ilgili inceleme yapılmıştır. 6) Tüm birimlerin birim arşivlerinde; evrakların uygunluk kontrolü ve tasnifi esnasında saklanmasına lüzum görülmeyen evrakların imhası için listeler düzenlenmiştir. 7) Birimlerden gelen imha listelerinin, imha işlemlerinin yapılması için uygunluk görüşü alınmak üzere tarihinde Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne gönderilmiştir tarihinde de Rektörlük Olur’u alınarak imha işlemlerine başlanmıştır. 8) Genel Evrak Şube müdürlüğünden zimmetle alınan adet ıslak imzalı evrakın kayıt işlemi yapılmış ve ilgili doyasına kaldırılarak arşivlenmiştir

38 BİRİM ADI2011( 14 Birim)2012 (11 Birim)2013 (12 Birim)2014 (12 Birim) Küt.Ve Dok.Da.Bşk. 443 adet-1723 adet1240 adet Döner Ser.Müd adet4282 adet4867 adet Pers. Da.Bşk adet357 adet Ali Fuat Cebesoy MYO 345 adet- Geyve MYO 8280 adet8450 adet2604 adet6679 adet Sosyal Bil.Enst adet2294 adet Güzel Sanatlar Fak adet-3156 adet2124 adet SKS Daire Bşk. 270 adet41468 adet18708 adet Sağlık Yüksekokulu adet2272 adet1574 adet İdari Ve Mali İşler D.Bşk adet adet37974 adet İktisadi Ve İdari Bil. Fak adet8100 adet18014 adet16298 adet Atatürk İlk.Ve İnk.Böl.Bşk. 125 adet-559 adet Hendek MYO 6467 adet2768 adet3391 adet3067 adet Fen-Edebiyat Fak adet- Sağlık MYO 2164 adet-1898 adet Karasu MYO adet Mühendislik Fak adet Türk Dili Böl.Bşk. 117 adet-582 adet Yabancı Diller YO adet4278 adet Öğrenci İşleri Daire Bşk adet Strateji Gel.Daire Bşk adet TOPLAM adet adet77176 adet adet YILLARINA AİT BİRİMLERE GÖRE İMHA EDİLEN EVRAK LİSTESİ

39 yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adıİhale Tarihi ● 2016 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı ● 2016 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı ● 2016 yılı Akaryakıt Alımı ● 2016 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı ● 2016 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı Temizlik ve Yeşil Alanların Bakımı (3 yıl) Yemek Hizmeti Alımı(3 yıl) Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR

40 2015 yılı Güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılması Senato odasındaki tüm oturma gruplarının yenilenmesi 2016 bütçesi hazırlanırken hizmet aracı talebi yapılması YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR

41 Görüş ve Öneriler 41 Yıl sonunda oluşan net finans fazlası miktarı ile ilgili olarak yıl içerisinde oluşabilecek ihtiyaçlar için bir miktar havuzda ödenek ayrıldıktan sonra kalan kısmının dağılımı ihtiyaçlara göre şubat ayında belirlenmesi. Sempozyum,panel vb. organizasyonlarda giderlerin karşılanması için (yemek,konaklama,ulaşım vb.) en az 15 gün öncesinden başkanlığımızın bilgilendirilmesi yılı bütçesi hazırlanmadan önce Fakülte, Enstitü, Yüksekokullar tarafından birimlerinin yıllık ihtiyaçları belirlenmeli ve bütçe teklifi bu doğrultuda yapılmalı. Rektörlüğe bağlı tüm birimlerde yıl başlarında bütçe ödenekleri doğrultusunda cari giderler ( elektrik, su, doğalgaz, kırtasiye vb..) ve sermaye giderleri ( laboratuvar malzemeleri, araç gereç vb..) tespitinin yapılması

42 İl dışı araç görevlendirmelerinde tasarrufa gidilmeli Okullara tahsis edilen hizmet araçlarının 2015 yılı itibariyle modelleri değiştirilmiş olup il dışı görevlendirmelerde kendilerine tahsis edilen bu araçların kullanılması Resmi araç sayımızın arttırılması gerekmektedir. (kamyonet, 45 kişilik otobüs ve hizmet aracı gibi) Elektrik., su ve doğalgaz giderlerini asgariye indirebilmek amacıyla tasarruf tedbirleri alınmalı. Elektrik enerjisi alım ihalesi yapılması. (Tüm yan kampüsler dahil) 2015 yılında yapılacak olan 2016,2017,2018 yılları temizlik ihalesinde personel artışının yapılması. Son 3 yıl içerisinde ofis mobilyaları yeterince alındığından yenilenmesinin önüne geçilmeli sadece yeni göreve başlayan personele ofis mobilyası verilmeli. Personele kullanımı için verilen masalarının da en az 10 yıl değiştirilmemesi kuralının getirilmesi

43 TEŞEKKÜR EDERİZ…


"12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları