Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü."— Sunum transkripti:

1 12.01.20151

2  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü  Taşınır Mal Kayıt Kontrol Şube Müdürlüğü 12.01.2015 2

3  Daire Başkanı  Şube Müdürü  Ayniyat Saymanı  Şef  Memur  Hizmetli  Şoför  Sivil Savunma Uzmanı Toplam 1 4 1 2 15 2 9 1 35 12.01.2015 3

4 4 Satınalma Şube Müdürlüğü Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Genel Evrak Şube Müdürlüğü İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANI Mustafa YAZICI Taşınır Mal Kayıt-Kontrol Şube Müdürlüğü Ömer KAŞ Şef Dursun ATASEVEN Bilg.İşletmeni Gülyaz KARADERE Sekreter M. Fatih SERT V.H. K.İ Ali C.KAHRAMAN V.H.K.İ Volkan TOY Bilgisayar İşletmeni Hasan EYÜPLER Şube Müd. İrfan ÜRKMEZ Memur Adnan ÇİĞDEM Şoför Gürcan ÇELİK Şoför Muammer SOY Şoför O. Nuri HAYIRLI Şoför Zeki DEDECAN Şoför Muhammet YILMAZ Şoför Cahit TUFAN Şoför Levent ÇETİNKAYA Şoför Muzaffer SAY Şoför Galip EROĞLU Hizmetli M.Emin KARAKAŞ Hizmetli Çetin KIRAL Ayniyat Saymanı Ahmet UYSAL Şef Mesut BERBER V.H.K.İ Nurettin KARA Veznedar Şaban AZGI Şube Müdürü Volkan NOHUTÇU V.H.K.İ Sevda ONBAŞIOĞLU Tekniker Kerime KAPICI Şube Müdürü Galip KARAGÜLLE Bilgisayar İşletmeni Gülizar PAT Bilgisayar İşletmeni Nazlı KARTAL Bilgisayar İşletmeni İhale Şube Müdürlüğü Metin TAN Şube Müdürü Hediye AKTAŞ Bilg. İşletmeni Uğur DEMİR Teknisyen Harun ALTUN Sivil Savunma Uzmanı 12.01.2015

5 1. 2014 yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adıİhale Tarihi ● Elektrik enerjisi alımı 06.03.2014 (Yapılmadı) ● 2015 yılı Özel Güvenlik Hizmeti Alımı 04.09.2014 (Yapıldı) ● 2015 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı 11.09.2014 (Yapıldı) ● 2015 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı16.09.2014 (Yapıldı) ● 2015 yılı Akaryakıt Alımı 23.09.2014 (Yapıldı) ● 2015 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı30.09.2014 (Yapıldı) ● 2015 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı14.10.2014 (Yapıldı) 2. Mayıs ayı içerisinde 18 kişilik Minibüs alım işinin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 3. Üniversite bazında tüm birimlere yeni alınacak personel durumuna bağlı olarak ofis donanım malzemelerinin (250 adet masa,koltuk ve ahşap dosya dolabı vb.) alım işlemi Mayıs ayı içerisinde yapılacaktır. (Yapıldı) 12.01.20155 2014 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR (09 Ocak 2014 tarihli Sunu)

6 4. Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek. (Yapıldı) 5. Birimlerden gelen 8 adet fotokopi makinesi talebinin yıl içersinde alım işleminin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 6. Kurum arşivinde genel düzenin sağlanabilmesi için compact sistemine geçilmesi sağlanacak. (Yapıldı) 7. 2014 yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini 2.324.000,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) 8. 2014 yılı güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini 2.226.000,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) 9. 2014 yılı içerisinde Güvenlik Hizmeti Alımının 3 yıllık yapılabilmesi için Maliye bakanlığından uygun görüş alınması. (Yapıldı) 10. Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılacak(Yapıldı) 12.01.20156 2014 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR (09 Ocak 2014 tarihli Sunu)

7 7 EKONOMİK SINIFLANDIRMAYA GÖRE ÖDENEK TEKLİFLERİ İCMALİ ( BİRİNCİ DÜZEY ) KURUM ADI:38.40.09.04 - İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KODUAÇIKLAMA 201320142015 Başlangıç Ödeneği HARCAMA Başlangıç Ödeneği EKLENENHARCAMABÜTÇE TEKLİFİ 01PERSONEL GİDERLERİ1.915.0001.559.280 1.697.0000 2.266.000 02 SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ 292.000271.475 275.00034.000309.000 305.000 03 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ 16.680.00020.153.940 17.426.0004.814.66022.240.660 21.854.000 05CARİ TRANSFERLER950.000902.596 1.002.0000 1.062.000 06SERMAYE GİDERLERİ1.450.0003.627.273 2.800.0001.329.1704.129.170 3.990.000 SERMAYE GİDERLERİ (İMİD+SKS) BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ALIMI BASILI YAYIN ALIMLARI HİZMET TESİSLERİ+BİNASI GENEL TOPLAM21.287.00026.514.56423.200.0006.177.83029.377.83029.477.000 12.01.2015

8 2012 2012- 2013 % artış 2013 2013- 2014 % artış 2014 Başlangıç Ödeneği EKLENEN TOPLAM TUTAR 2014- 2015 % artış BÜTÇE Kanunu 2015 PERSONEL GİDERLERİ 1.479.0005,411.559.28036,03 1.697.0000 33,53 2.266.000,00 SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ 293.900-0,65292.000-3.43 275.00034.000309.000 10,91 305.000,00 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ 15.067.00010,7116.680.000-2,5 17.426.0004.814.66022.240.660 25,41 21.854.000,00 CARİ TRANSFERLER 801.00018,60950.0005,48 1.002.0000 5,99 1.062.000,00 SERMAYE GİDERLERİ 800.00081,251.450.00093,11 2.800.0001.329.1704.129.170 42,50 3.990.000,00 Genel Toplam18.440.90015,4421.287.00020,70 23.200.0006.177.83029.377.830 27,06 29.477.000,00 12.01.20158

9 İhale Şube Müdürlüğü Her yıl Maliye Bakanlığı tarafından Resmi Gazete de yayımlanan “Bütçe Kanunu“ doğrultusunda ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu çerçevesinde Daire Başkanı tarafından ihale şube müdürlüğüne havale edilen talep yazılarını incelenerek İlan metinlerinin hazırlanmasını, İdari şartnamelerin hazırlanması, sözleşme taslağının hazırlanması ve ihalenin yapılarak sonuçlandırılması ve Aylık hakedişlerin tahakkuklarının düzenlenerek hak sahiplerine ödenmesi sağlanır. 12.01.20159

10 Standart Mal ve Hizmet Alımı İhalelerimiz 2012Sözleşme Tutarı 2013Sözleşme Tutarı 2014Sözleşme Tutarı 2015Sözleşme Tutarı Temizlik380 Personel 6.631.722- TL 433 Personel (3 yıl) 25.082.107- TL* (10.646.094- TL) 453 Personel 25.082.107- TL* (11.518.000) 453 Personel 25.082.107-TL* (12.523.902) Personel Servisi 28 Araç 1.447.735 (7 gün doğr.tem.+5 8günlük pazarlık) 28 Araç 1.630.000-TL31 Araç 2.419.657,0032 Araç 2.264.214,96 Güvenlik İhalesi 185 Personel 3.696.186,4 8-TL 185 Personel 4.247.525-TL185 personel 7.696.078,00200 Personel (3 Yıl) 20.397.098,03 Araç Kiralama İhalesi 25 Araç 354.600-TL20 Araç 252.600-TL20 Araç 278.952.0020 Araç 304.800,00 Akaryakıt İhalesi (Litre) 63.000 Lt. 196.050-TL80.000 Lt. 259.200-TL154.000 Lt. 628.680.000130.000 Lt. 456.000,00 Bilişim Personeli Alımı 20 Kişi440.159,6125 Kişi699.974,0025 Kişi1.276.882.1125 Kişi1.104.774,00 * Sözleşme tutarına asgari ücret fiyat farkı ve işçi sayısı artmasından kaynaklanan maliyet farkı eklenecektir. 12.01.201510

11 12.01.201511

12 Satın alma Şube Müdürlüğü DÜZENLENEN SATINALMA 2011201220132014 Doğrudan Temin Usulü İle Yapılan Alımlar 251554280282 Yurt içi ve Yurt dışı yollukları286248268225 Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon ve benzeri Ödemeler 157116112134 Yayın Teşvikten yararlanan personel913147 ÖYP Yurt içi ve Yurt dışı yollukları005862  Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Bölüm ve Merkezler, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlığımıza ait yıllık Bütçe Tekliflerini hazırlamak, bütçe ödenekleri ve harcama durumlarını izlemek.  Üniversitemiz Rektörlüğüne bağlı birimlerinin her tür malzeme ve hizmete ilişkin ihtiyaçlarının karşılanması alınan malzemelerin ödeme evraklarının hazırlanması.  Rektörlük, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlıklarının Yurtiçi, yurtdışı yolluk, elektrik, su, yakacak, Sosyal Güvenlik Kurumlarına yapılan ve Gazete ilan giderleri evraklarının Ödeme Emri Belgelerini hazırlanması satınalma şube müdürlüğü tarafından yapılmaktadır. 12.01.201512

13 12.01.201513 2014 YILI GENEL GİDERLERİ VEHARCAMA MİKTARLARI 1. Büro Malzemesi 919.000 2. Kırtasiye Malzemesi 132.133 3. Yurtdışı Yolluklar 126.863 4. Yurtiçi Yolluklar 24.453 5. Bilişim malzemesi 1.896.840 6. Temsil Ağırlama 1.149.856 7. Su Giderleri 125.600 8. Doğalgaz Giderleri 299.105 9. Elektrik Giderleri 3.047.829 10. ÖYP Kapsamında yapılan harcamalar 367.229 11. Temizlik Giderleri 11.518.000 12. Güvenlik Giderleri 6.562.837 13. Yakıt (Mazot+Benzin) Giderleri 306.681 14. Personel Servisi 2.429.298

14 12.01.201514 2014 YILI GENEL GİDERLERİ VEHARCAMA MİKTARLARI 15. Araç Kiralama 770.472 16. Memur Yemek Gideri 964.540 17. Bilişim Personeli 18. Fotokopi Makinesi 99.214 19. Diğer sarf Malzemesi 59.311 20. İlan Giderleri 17.863 21. Telefon Gideri 107.167 22. Diğer Tüketim Malzemeleri 98.383 23. Diğer Dayanıklı Giderler 31.775 24.Kurslara Katılım Giderleri 15.930 25. Makine Teçhizat Bakım Onarım 157.774 26. Uluslar arası kuruluşlara ödemeler 11.358 27.Posta Giderleri 24.000 28. İşletme Ruhsatı, Sigorta Giderleri 17.702 GENEL TOPLAM 31.281.213

15 SATINALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ FALİYETLER 201220132014 KIRTASİYE ALIMLARI (03.2) DEĞER403919 BÜTÇE158.411,13317.035,00 132.133,00 LABORATUVAR, TIBBİ VE DİĞER ÖZEL MALZEME ALIMLARI (03.2) DEĞER18716 BÜTÇE231.001,0765.068,00 157.694,00 YURTİÇİ VE YURTDIŞI YOLLUK GİDERLERİ (03.3) DEĞER248268216 BÜTÇE166.960,24282.556,00151.315,00 POSTA, TELGRAF VE TELEFON ABONELİK GİDERLERİ (03.5) DEĞER63588 BÜTÇE95.471,70120.140,00 128.081,00 İŞLETME RUHSATI, SİGORTA, GEÇİŞ ÜCRETİ GİDERLERİ (03.4) DEĞER811 BÜTÇE2.470,902.533,00 2.442,00 İLAN GİDERLERİ (03.5) DEĞER433922 BÜTÇE48.274,7481.861,00 73.193,00 KURSLARA KATILIM GİDERLERİ (03.5) DEĞER4102 BÜTÇE14.655,60114.938,0054.017,00 ELEKTRİK ALIMLARI (03.2) DEĞER1814 BÜTÇE2.536.318,643.269.937,00 3.047.828,00 SU ALIMLARI (03.2) DEĞER211514 BÜTÇE151.040,5161.600,00 125.599,00 YAKACAK ALIMLARI (03.2) DEĞER162524 BÜTÇE184.557,50222.530,00 299.104,00 GAYRİ MADDİ HAK ALIMLARI (BİLGİ İŞLEM) (03.7) DEĞER338 BÜTÇE4.273,704.507,0043.284,00 BÜRO VE İŞYERİ MAKİNE TECHİZAT ALIMLARI (03.7)-(06.1) DEĞER164255 BÜTÇE2.010.431,762.688.423,002.950.642,00 MAKİNE TECHİZAT VE TAŞIT BAKIM, ONARIM GİDERLERİ (03.7) DEĞER554235 BÜTÇE112.300,28106.308,00 157.774,00 GAYRİMENKUL MAL BAKIM ONARIM GİDERLERİ (03.8) DEĞER854 BÜTÇE16.054,5010.662,0015.054.00 ULUSLAR ARASI KURULUŞLARA ÜYELİK (05.6) DEĞER334 BÜTÇE12.778,1391.022,0011.358,00 BİLGİSAYAR YAZILIMLARI VE PROJE ALIMLARI (06.3) DEĞER216 BÜTÇE172.944,34292.216,00110.614,00 SGK YAPILAN ÖDEMELER (05.1) DEĞER814 BÜTÇE1.794.799,982.004.600,002.649.734,00 7.794.938,729.419.218,009.509.866,00 12.01.201515

16 12.01.201516 2014 YILINDA OKULLARA ALINAN DEMİRBAŞLAR TIP FAKÜLTESİ: Büro Mobilyası : 9.912,00 TL Kadavra : 40.824,00 TL Laboratuvar malzemesi : 6.515,00 TL TOPLAM : 56.887,00 TL TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ: Sunucu ve Yazılım Alımı: 125.000,00.TL BİLİŞİM FAKÜLTESİ: Büro Mobilyası: 44.000,00.TL Projeksiyon Cihazı: 34.450,00.TL TOPLAM: 78.450,00.TL UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ: Bilgisayar Sunucu ve Dep. Üni. Alımı:141.472,00.TL KIRKPINAR MYO: Büro Mobilyası Alımı: 8.240,00 TL GÜZEL SANATLAR FAK: Büro Mobilyası Alımı: 31.835,00 TL FEN EDEBİYAT FAK: Kimya Bölümüne Labr. Malz. Alımı: 57.560,00.TL YABANCI DİLLER BÖLÜM BŞK. Yabancı Dil Kitap Alımı: 126.930,00.TL GENEL TOPLAM: 626.374,00.TL

17 12.01.201517 2011201220132014 TÜKETİM%TUTAR % (TL) TÜKETİM%TUTAR % (TL) TÜKETİM%TUTAR% (TL)TÜKETİM%TUTAR% (TL) ELEKTRİK (Kwh ) 6.410.25221,74 1.702.243 TL 24,327.339.04514,48 2.536.319 TL 49 9.066.20523,54 3.269.937 TL 28,939.279.423 2,35 3.435.997 5,08

18 12.01.201518 2011201220132014 TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) TÜKETİM m3 TUTAR% (TL) DOĞALG AZ (M3) 223.817231.311 TL68,84174.167184.558 TL-20,21173.302222.530 TL12,21 212.011299.104 TL 34.41

19 12.01.201519 2011201220132014 TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL)TÜKETİMTUTAR% (TL) SU (M3) 18.70278.409 TL54,3035.252151.041 TL92,63 12.42961600 TL-59,2222.007125.599 TL100,90

20 12.01.201520 201120122013 2014 HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) HAT SAYISITUTAR% (TL) 5798.720-15,815784.572 - 14,33 57103.92222,8858 107.167 3,12 TELEFON VE ABONELİK KULLANIM GİDERLERİ

21 Taşınır Mal Kayıt Şube Müdürlüğü 10.12.2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun 44 ve 45 inci maddeleri hükümlerine dayanılarak, “Taşınır Mal Yönetmeliği” esaslarına uygun olarak; kaynağına ve edinme yöntemine bakılmaksızın kamu idarelerine ait taşınırların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilmesi ve kamu idareleri arasında taşınırın bedelsiz devrine ilişkin işlemleri yapmak. Taşınır Mal Programı (Otomasyon Sistem): Rektörlük ve bağlı birimlere ait kesilen taşınır işlem fişlerinin, demirbaş ve sarf kayıtlarının yapılıp kullanıma verilmesi, her ayın ilk haftasında depo stok durumları ve sene sonu raporları hazırlanarak Sayıştay’a gönderilmek üzere Strateji Geliştirme Dairesi başkanlığına gönderilmesi. 2112.01.2015

22 22 TAŞINIR MAL KAYIT KONTROL ŞB. MD. İŞLEM SAYISI 2011201220132014 Düzenlenen Taşınır İşlem Fişi Sayısı 3089 Adet3186 Adet1311 Adet688 Adet Depoya Giren Malzemenin Parasal Değeri 8.616.532- TL 11.239.96 7-TL 3.565.513,3 9-TL 3.977.753,38 -TL Depodan Kullanım Verilen Malzemenin Parasal Değeri 7.074.821- TL 10.778.86 5-TL 2.230.301,4 6-TL 4.619.037,54- TL

23 12.01.201523 Sıra NoHarcama Birimi Tüketim Malzemesi Kullanım Miktarı Demirbaş Malzemesi Kullanım Miktarı 1İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı 60.368,80 2Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı 144.838,66582.698,87 3Rektörlük Özel Kalem 7.432,5381.718,78 4Genel Sekreterlik Özel Kalem 313.081,11116.326,71 5Rektörlüğe Bağlı Merkezler 254.914,86124.601,25 6Rektörlüğe Bağlı Bölümler 131.319,179.923,96 7Personel Dairesi Başkanlığı 21.040,3745.192,91 8Hukuk Müşavirliği 1.489,681.260,24 Toplam 934.481961.718 TAŞINIR KAYIT KONTROL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 2014 MALİ YILI BİRİM İÇİNDE KULLANIM ÇIKIŞI YAPILAN TAŞINIRLAR

24 2014 yılı içerisinde Başkanlığımızdan Rektörlüğe bağlı birimlere verilen demirbaş malzeme listesi Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Rektörlük Özel Kalem 11284176253023521009856.101,99 Gn. Sekr. Özel Kalem 212141210942455215388.725,04 Rektörlüğe Bağlı Merkezler 7111294243221484682179242.789,11 Rektörlüğe Bağlı 45321417.277,66 Bölümler Personel Dai. Bşk. 235109.206,28 Sağlık, Kültür ve Spor Dai. Bşk. 352887413824.909,63 Strateji Geliştirme Dai. Bşk. 10488113221.636,27 Bilgi İşlem Dai. Bşk. 4222126557384122.702,05 Öğrenci İşleri 511134421021143920.926,31 Dai. Bşk. Yapı İşleri Dai. Bşk. 2666712811.841,72 Kütüphane ve Dok. Dai.Bşk. 127221108592559016132501085370.989,06 Mühendislik Fakültesi 432848492785252924225385642.738,36 12.01.201524

25 12.01.201525 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Sağlık Hizmetleri MYO 41115 7187036.509,28 Arifiye MYO 4326 2051049877.744,77 Sapanca MYO 2021 10 152029938.738,37 Akyazı MYO 1164122.180,28 Geyve MYO 20 4035.214,44 Hendek MYO 11124 36146561.909,41 Pamukova 5117120 22102119163.517,02 Karasu MYO 4328 46117562.770,72 Eğitim Bilimleri Enst. 23443672725.888,72 Sağlık Bilimleri Enst. 2243.521,48 Teknoloji Fakültesi 20115132 123113751170174.906,13

26 12.01.201526 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi 26110455388952120310237134.244,14 Fen-Edb. Fakültesi 62101347 615781255319175.155,15 İkt. ve İdr. Bil. Fakültesi 88135 820512087.550,76 İşletme Fakültesi 5046 15303190103.323,78 Hukuk Fakültesi 6210 2143537.434,77 İletişim Fakültesi 6112224212119.873,22 Güzel Sanatlar Fakültesi 22727 204513440196101.449,414 Devlet Konservatuarı 711515107 255429.576,02 Beden Eğitim ve Spor Yüksekokulu 252211132 816232614294.360,41 Tıp Fakültesi 8545104010822.221,99 Sağlık Yüksekokulu Eğitim Fakültesi 101828 211576613991.723,94 İlahiyat Fakültesi 711 610155142.618,55

27 Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Üniversitemiz Kampüsü iç ve dış mekan temizliklerinin yapılması ve Rektörlüğe bağlı birimlerde temizlik şirketi üzerinden görev yapan 420 personelin denetim ve kontrolünü yapmak Resmi ve kiralık araçların sevk, idare, bakım, onarım kilometre, sigorta, muayene ve yakıt takip işlerini yapmak, Personel taşıma işlerinin denetim ve kontrollerini yapmak 12.01.201527

28 12.01.201528

29 12.01.201529

30 Not : Resmi araç sayısı,2011 yılı 21 adet, 2012 yılı 18 adet, 2013 yılı 18 adet, 2014 yılı 21 adettir. RESMİ ARAÇ DURUMU-2014 S.NOPLAKAMODELKULLANILDIĞI BİRİM 1 54 E 3496WOLKWAGENREKTÖRLÜK 2 54 TF 138FORD AMBULANSSAĞLIK HİZM. MYO 3 54 DU 205FORD KAMYONETREKTÖRLÜK 4 54 TK 872İVECO OTOBÜSSAPANCA.MYO. 5 54 FA 315MİTSUBİSHİ PANELSKS YURTLAR 6 54 ED 852DODGE KAMYONETREKTÖRLÜK 7 54 YU 131YAMAHA MOTORSİKLETGÜVENLİK MD. 8 54 DH 900NİSSAN PRİMEİRASAĞLIK HİZM. MYO 9 54 TV 093İVECO VİDANJÖRREKTÖRLÜK 10 54 TZ 224HYUNDAİ ACCENTREKTÖRLÜK 11 54 TK 659MİTSUBİSHİ KAMYONETYAPI İŞL.DAİ.BŞK. 12 54 YR 416WOLKSWAGEN CARAVELLAREKTÖRLÜK 13 54 ZC 358MİTSUBİSHİ CANTER KAMYONREKTÖRLÜK 14 54 ZC 359HYUNDAİ ACCENT ERAREKTÖRLÜK 15 54 FS 332MERCEDES VİTOİLETİŞİM FAKÜLTESİ 16 SAÜ 07 01MİTSUBİSHİ YOL SÜP. ARACI.REKTÖRLÜK 17 54 TP 631BAŞAK TRAKTÖRREKTÖRLÜK 18 54 DN 627OTOKAR OTOBÜSREKTÖRLÜK 19 54 ZS 741NİSSAN NAVARAYAPI İŞLERİ 20 54 FP 720TOYOTAARİFİYE MYO 21 54 UD 855DOBLOKIRKPINAR MYO 12.01.201530

31 12.01.2015 KİRALIK ARAÇ DURUMU 2013 S.NOPLAKAMODELKULLANILDIĞI BİRİM 134 FE 0868 AUDİ A-6REKTÖRLÜK 234 BP 3296 FORD FOCUSREKTÖRLÜK 334 BP 3285 FORD FOCUSREKTÖRLÜK 434 FE 1511 RENAULT FLUENCEREKTÖRLÜK 534 FE 0485 RENAULT FLUENCEREKTÖRLÜK 634 GN 3820 ISUZU KAMYONETBİLG.İŞL.DAİ.BŞK. 734 FE 7815 RENAULT CLİOEĞİTİM FAK. 834 FE 8005 RENAULT CLİO GEYVE MYO 934 FE 7669 RENAULT CLİOTEK.EĞT.FAK. 1034 FE 4198 RENAULT CLİOMÜHENDİSLİK FAK. 1134 FE 9717 RENAULT CLİOKAYNARCA MYO 1234 FE 9905 RENAULT CLİOHENDEK MYO 1334 FE 9145 RENAULT CLİOAKYAZI MYO 1434 FE 1199 RENAULT CLİOSAPANCA MYO 1534 FE 7645 RENAULT CLİOFEN.EDB.FAK 1634 J 6889 RENAULT CLİOALİ FUAT PAŞA 1734 J 9679 RENAULT CLİOFERİZLİ MYO 1834 YB 4189 RENAULT CLİOSAKARYA M.Y.O. 1934 J 6289 RENAULT CLİOEĞİTİM BİLİMLERİ ENS. 2034 J 9176 RENAULT CLİOKARASU MYO 2134 EA 8817 RENAULT CLİOİLAHİYAT FAK. 2234 FE 7562 RENAULT CLİOTIP FAKÜLTESİ 2334 EA 2360 RENAULT CLİOKIRKPINAR M.Y.O. 2434 EA 4727 RENAULT CLİOPAMUKOVA M.Y.O. 31

32 32 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ KİRALIK ARAÇLAR AYLIK TÜKETİMİ SIRA NOBİRİMİAYLIK KMLİTRETAHSİS MİKTARI 1EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSİ 70 X 25 = 1750135 LT3 DEPO 2EĞİTİM FAKÜLTESİ 70 X 25 = 1750135 LT3 DEPO 3İLAHİYAT FAKÜLTESİ 20 X 25 = 50045 LT1 DEPO 4TIP FAKÜLTESİ 40 X 25 = 100090 LT2 DEPO 5SAKARYA M.Y.O. 10 X 25 = 25045 LT1 DEPO 6HENDEK M.Y.O 70 X 25 = 1750135 LT3 DEPO 7GEYVE M.Y.O 70 X 25 = 175090 LT2 DEPO 8PAMUKOVA M.Y.O.120 X 25 = 300090 LT2 DEPO 9ALİFUATPAŞA M.Y.O. 60 X 25 = 150090 LT2 DEPO 10AKYAZI M.Y.O. 60 X 25 = 150090 LT2 DEPO 11KARASU M.Y.O.120 X 25 = 3000135 LT3 DEPO 12FERİZLİ M.Y.O. 50 X 25 = 125090 LT2 DEPO 13KAYNARCA M.Y.O. 80 X 25 = 200090 LT2 DEPO 14SAPANCA M.Y.O. 40 X 25 = 100090 LT2 DEPO AYLIK LİTRE : 30 X 45 = 1.350 LT AYLIK TUTAR : 1.350 LT X 4,46 TL = 6.021 TL YILLIK LİTRE: 1.350 LT X 12 = 16.200 LT YILLIK TUTAR : 6.021 TL X 12 = 72.252 TL 12.01.2015

33 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ TEMİZLİK FİRMASI ELEMAN DAĞILIM LİSTESİ BİRİM KİŞİ SAYISI BİRİMKİŞİ SAYISI REKTÖRLÜK12İŞLETME FAKÜLTESİ11 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI37FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ21 BASIM EVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ2TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ12 EFQM REKTÖRLÜK 1 GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ9 SINAV KOORDİNASYON MERKEZİ 1 EĞİTİM FAKÜLTESİ12 ERASMUS 3 EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1 GENEL EVRAK ŞUBE MD.3İLAHİYAT FAKÜLTESİ8 KORUMA GÜV.ŞB.MÜDÜRLÜĞÜ1SAĞLIK YÜKSEKOKULU5 İLETİŞİM FAKÜLTESİ2DEVLET KONSERVATUARI3 ORTADOĞU ARAŞTIRMALARI ENS.3BESYO15 TIP FAKÜLTESİ7SAĞLIK HİZMETLERİ MYO6 SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1SAKARYA MYO10 KONGRE MERKEZİ12AKYAZI MYO6 ATÖLYELER1GEYVE MYO7 DÖNER SERMAYE2HENDEK MYO6 PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI1SAPANCA MYO5 YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI2KIRKPINAR MYO3 BİLGİSAYAR LABORATUVARI1KARASU MYO4 BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI1ARİFİYE MYO2 TÖMER1ALİ FUAT CEBESOY MYO5 ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI9PAMUKOVA MYO6 KÜTÜPHANE DAİRESİ BAŞKANLIĞI11FERİZLİ MYO4 STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI3KAYNARCA MYO3 ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI1SKS DAİRESİ BAŞKANLIĞI6 BİLİŞİM FAKÜLTESİ3SPOR TESİSLERİ3 ADAPAZARI MYO1YEMEKHANE10 FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ1YEMEKHANE LOKALİ1 SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ2YURTLAR52 YABANCI DİLLER BÖLÜM BAŞKANLIĞI3SAÜSEM7 MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ33MEDİKO SOSYAL MERKEZİ4 İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ10TOPLAM420 HUKUK FAKÜLTESİ2PEYZAJ 33 TOPLAM 453 12.01.201533

34 34 TEMİZLİK HİZMETLERİ DEPO MALZEME ÇIKIŞ TUTARLARI 2011201220132014 REKTÖRLÜKTE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 124,087,32 TL143,316,96 TL148,261,18 TL149,015,00 TL DIŞ BİRİMLERDE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 251,512,68 TL224,897,16 TL234,480,082 TL234,985,00 TL YILLIK TOPLAM 375,600,00 TL368,214,12 TL383,062,00 TL384,000,00 TL 12.01.2015

35 Genel Evrak Şube Müdürlüğü 12.01.201535  Kurum dışından gelen ve kurum dışına giden evrakların kayıt ve takip işlemi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılmaktadır.  Kurum dışından Rektörlüğe gelen evraklar taranarak EBYS ortamında kayıt altına alınıp ilgili birimlere havalesi yapılmaktadır.  Birimlerce oluşturulan giden evrakları (Kurum/kuruluş/şahıs) PTT veya kurum personeline imza karşılığı teslim ederek ulaşımını sağlamaktadır.  Kurum adına ile Genel Sekreterlik ve alt birimlerine gelen İTM, APS, Taahhütlü evrakların imza karşılığında teslimini sağlamaktadır.  2014 yılı içerisinde posta makinesinde damgalanan 8541 adet kayıt dışı postanın (Davetiye, seminer, konferans vb.) ilgili adreslere gönderimi sağlanmıştır.

36 12.01.201536 20102011201220132014 Gelen Evrak Sayısı 23.07025.85525.37427.25514.822 Giden Evrak Sayısı10.13310.94411.34510.4366237 ITM, APS,Taahhütlü Posta Sayısı21212555253224312867 Kargo (Rektörlük)12501266124012771443 TOPLAM 36.57440.62040.49141.39925.369 YILLARA GÖRE EVRAK SAYILARI

37 Arşiv Şube Müdürlüğü 37 1-Tüm birimlerden 2014 yılı için birim arşivlerinde yapmış oldukları faaliyetlerle ilgili raporlar alınarak düzenlenmiş ve Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne 28.01.2014 tarihinde gönderilmiştir. 2-02.01.2014 tarihinde tüm birim arşiv sorumluları ile yazı işlerinde çalışan personellerine Standart Dosya Planı, Dosyalama işlemi ile Arşiv İşleriyle ilgili güncel konular hakkında seminer verilmiştir. 3) Tüm birimlerin 2014 yılı için ayıklama-imha komisyonları belirlenmiştir. 4) Tüm birimlerin 2014 yılı için birim arşiv sorumlularının güncellemesi yapılmıştır. 5)Tüm birim arşivlerinde 1 Nisan - 31 Mayıs 2014 tarihleri arasında; uygunluk kontrolü, tasnif, ayıklama ve imha işlemleri ile ilgili inceleme yapılmıştır. 6) Tüm birimlerin birim arşivlerinde; evrakların uygunluk kontrolü ve tasnifi esnasında saklanmasına lüzum görülmeyen evrakların imhası için listeler düzenlenmiştir. 7) Birimlerden gelen imha listelerinin, imha işlemlerinin yapılması için uygunluk görüşü alınmak üzere 08.07.2014 tarihinde Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne gönderilmiştir. 07.08.2014 tarihinde de Rektörlük Olur’u alınarak imha işlemlerine başlanmıştır. 8) Genel Evrak Şube müdürlüğünden zimmetle alınan 10267 adet ıslak imzalı evrakın kayıt işlemi yapılmış ve ilgili doyasına kaldırılarak arşivlenmiştir. 12.01.2015

38 BİRİM ADI2011( 14 Birim)2012 (11 Birim)2013 (12 Birim)2014 (12 Birim) Küt.Ve Dok.Da.Bşk. 443 adet-1723 adet1240 adet Döner Ser.Müd. 24351 adet4282 adet4867 adet Pers. Da.Bşk. -12607 adet357 adet Ali Fuat Cebesoy MYO 345 adet- Geyve MYO 8280 adet8450 adet2604 adet6679 adet Sosyal Bil.Enst. 2247 adet2294 adet Güzel Sanatlar Fak. 1353 adet-3156 adet2124 adet SKS Daire Bşk. 270 adet41468 adet18708 adet Sağlık Yüksekokulu -1530 adet2272 adet1574 adet İdari Ve Mali İşler D.Bşk. 4955 adet-16541 adet37974 adet İktisadi Ve İdari Bil. Fak. 1078 adet8100 adet18014 adet16298 adet Atatürk İlk.Ve İnk.Böl.Bşk. 125 adet-559 adet Hendek MYO 6467 adet2768 adet3391 adet3067 adet Fen-Edebiyat Fak. 7201 adet- Sağlık MYO 2164 adet-1898 adet Karasu MYO --1623 adet Mühendislik Fak. --3920 adet Türk Dili Böl.Bşk. 117 adet-582 adet Yabancı Diller YO -1191 adet4278 adet Öğrenci İşleri Daire Bşk. -20158 adet Strateji Gel.Daire Bşk. -25221 adet TOPLAM 59.396 adet128.069 adet77176 adet 24500 adet 12.01.201538 2011-2014 YILLARINA AİT BİRİMLERE GÖRE İMHA EDİLEN EVRAK LİSTESİ

39 1. 2015 yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adıİhale Tarihi ● 2016 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı 10.09.2015 ● 2016 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı16.09.2015 ● 2016 yılı Akaryakıt Alımı 21.09.2015 ● 2016 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı30.09.2015 ● 2016 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı14.10.2015 2016-2017-2018 Temizlik ve Yeşil Alanların Bakımı (3 yıl) 01.09.2015 2016-2017-2018 Yemek Hizmeti Alımı(3 yıl) 08.09.2015 2. Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek. 3. 2015 yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini 1.642.902,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi 12.01.201539 2015 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR

40 2015 yılı Güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini 2.175.270,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılması Senato odasındaki tüm oturma gruplarının yenilenmesi 2016 bütçesi hazırlanırken hizmet aracı talebi yapılması 12.01.201540 2015 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR

41 Görüş ve Öneriler 41 Yıl sonunda oluşan net finans fazlası miktarı ile ilgili olarak yıl içerisinde oluşabilecek ihtiyaçlar için bir miktar havuzda ödenek ayrıldıktan sonra kalan kısmının dağılımı ihtiyaçlara göre şubat ayında belirlenmesi. Sempozyum,panel vb. organizasyonlarda giderlerin karşılanması için (yemek,konaklama,ulaşım vb.) en az 15 gün öncesinden başkanlığımızın bilgilendirilmesi. 2016 yılı bütçesi hazırlanmadan önce Fakülte, Enstitü, Yüksekokullar tarafından birimlerinin yıllık ihtiyaçları belirlenmeli ve bütçe teklifi bu doğrultuda yapılmalı. Rektörlüğe bağlı tüm birimlerde yıl başlarında bütçe ödenekleri doğrultusunda cari giderler ( elektrik, su, doğalgaz, kırtasiye vb..) ve sermaye giderleri ( laboratuvar malzemeleri, araç gereç vb..) tespitinin yapılması. 12.01.2015

42 İl dışı araç görevlendirmelerinde tasarrufa gidilmeli Okullara tahsis edilen hizmet araçlarının 2015 yılı itibariyle modelleri değiştirilmiş olup il dışı görevlendirmelerde kendilerine tahsis edilen bu araçların kullanılması Resmi araç sayımızın arttırılması gerekmektedir. (kamyonet, 45 kişilik otobüs ve hizmet aracı gibi) Elektrik., su ve doğalgaz giderlerini asgariye indirebilmek amacıyla tasarruf tedbirleri alınmalı. Elektrik enerjisi alım ihalesi yapılması. (Tüm yan kampüsler dahil) 2015 yılında yapılacak olan 2016,2017,2018 yılları temizlik ihalesinde personel artışının yapılması. Son 3 yıl içerisinde ofis mobilyaları yeterince alındığından yenilenmesinin önüne geçilmeli sadece yeni göreve başlayan personele ofis mobilyası verilmeli. Personele kullanımı için verilen masalarının da en az 10 yıl değiştirilmemesi kuralının getirilmesi. 12.01.201542

43 TEŞEKKÜR EDERİZ… 12.01.201543


"12.01.20151.  İhale Şube Müdürlüğü  Satınalma Şube Müdürlüğü  Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü  Genel Evrak Şube Müdürlüğü  Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları