Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Mustafa YAZICI İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanı 2015

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Mustafa YAZICI İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanı 2015"— Sunum transkripti:

1 Mustafa YAZICI İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanı 2015

2 Şube Müdürlükleri İhale Şube Müdürlüğü Satınalma Şube Müdürlüğü
Şube Müdürlükleri İhale Şube Müdürlüğü Satınalma Şube Müdürlüğü Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Genel Evrak Şube Müdürlüğü Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü Taşınır Mal Kayıt Kontrol Şube Müdürlüğü

3 Personel SayIsI 1 4 2 15 9 35 Daire Başkanı Şube Müdürü
Personel SayIsI Daire Başkanı Şube Müdürü Ayniyat Saymanı Şef Memur Hizmetli Şoför Sivil Savunma Uzmanı Toplam

4 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANI
Satınalma Şube Müdürlüğü Arşiv Hizmetleri Şube Müdürlüğü Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü Genel Evrak Şube İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANI Mustafa YAZICI Taşınır Mal Kayıt-Kontrol Şube Müdürlüğü Ömer KAŞ Şef Dursun ATASEVEN Bilg.İşletmeni Gülyaz KARADERE Sekreter M. Fatih SERT V.H. K.İ Ali C.KAHRAMAN  V.H.K.İ Volkan TOY Bilgisayar İşletmeni Hasan EYÜPLER Şube Müd. İrfan ÜRKMEZ Memur Adnan ÇİĞDEM Şoför Gürcan ÇELİK Muammer SOY O. Nuri HAYIRLI Zeki DEDECAN Muhammet YILMAZ Cahit TUFAN Levent ÇETİNKAYA Muzaffer SAY Galip EROĞLU Hizmetli M.Emin KARAKAŞ Çetin KIRAL Ayniyat Saymanı Ahmet UYSAL Mesut BERBER V.H.K.İ Nurettin KARA Veznedar Şaban AZGI Şube Müdürü Volkan NOHUTÇU Sevda ONBAŞIOĞLU Tekniker Kerime KAPICI Galip KARAGÜLLE Gülizar PAT Nazlı KARTAL İhale Metin TAN Hediye AKTAŞ Bilg. İşletmeni Uğur DEMİR Teknisyen Harun ALTUN Sivil Savunma Uzmanı

5 2014 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR
(09 Ocak 2014 tarihli Sunu) yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adı İhale Tarihi ● Elektrik enerjisi alımı (Yapılmadı) ● 2015 yılı Özel Güvenlik Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı Akaryakıt Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı (Yapıldı) ● 2015 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı (Yapıldı) 2. Mayıs ayı içerisinde 18 kişilik Minibüs alım işinin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 3. Üniversite bazında tüm birimlere yeni alınacak personel durumuna bağlı olarak ofis donanım malzemelerinin (250 adet masa,koltuk ve ahşap dosya dolabı vb.) alım işlemi Mayıs ayı içerisinde yapılacaktır. (Yapıldı)

6 2014 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR
(09 Ocak 2014 tarihli Sunu) 4. Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek. (Yapıldı) 5. Birimlerden gelen 8 adet fotokopi makinesi talebinin yıl içersinde alım işleminin gerçekleştirilmesi. (Yapıldı) 6. Kurum arşivinde genel düzenin sağlanabilmesi için compact sistemine geçilmesi sağlanacak. (Yapıldı) yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) yılı güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi. (Yapıldı) yılı içerisinde Güvenlik Hizmeti Alımının 3 yıllık yapılabilmesi için Maliye bakanlığından uygun görüş alınması. (Yapıldı) 10.Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılacak(Yapıldı)

7 EKONOMİK SINIFLANDIRMAYA GÖRE ÖDENEK TEKLİFLERİ İCMALİ
( BİRİNCİ DÜZEY ) KURUM ADI: İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KODU AÇIKLAMA 2013 2014 2015 Başlangıç Ödeneği HARCAMA EKLENEN BÜTÇE TEKLİFİ 01 PERSONEL GİDERLERİ 02 SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ 34.000 03 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ 05 CARİ TRANSFERLER 06 SERMAYE GİDERLERİ SERMAYE GİDERLERİ (İMİD+SKS) BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ALIMI BASILI YAYIN ALIMLARI HİZMET TESİSLERİ+BİNASI GENEL TOPLAM

8 2012 2012-2013 % artış 2013 2013-2014 2014 Başlangıç Ödeneği EKLENEN
2012 % artış 2013 2014 Başlangıç Ödeneği EKLENEN TOPLAM TUTAR BÜTÇE Kanunu 2015 PERSONEL GİDERLERİ 5,41 36,03 33,53 ,00 SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ -0,65 -3.43 34.000 10,91 ,00 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ 10,71 -2,5 25,41 ,00 CARİ TRANSFERLER 18,60 5,48 5,99 ,00 SERMAYE GİDERLERİ 81,25 93,11 42,50 ,00 Genel Toplam 15,44 20,70 27,06 ,00

9 İhale Şube Müdürlüğü Her yıl Maliye Bakanlığı tarafından Resmi Gazete de yayımlanan “Bütçe Kanunu“ doğrultusunda ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu çerçevesinde Daire Başkanı tarafından ihale şube müdürlüğüne havale edilen talep yazılarını incelenerek İlan metinlerinin hazırlanmasını, İdari şartnamelerin hazırlanması, sözleşme taslağının hazırlanması ve ihalenin yapılarak sonuçlandırılması ve Aylık hakedişlerin tahakkuklarının düzenlenerek hak sahiplerine ödenmesi sağlanır.

10 Standart Mal ve Hizmet Alımı İhalelerimiz
2012 Sözleşme Tutarı 2013 2014 2015 Temizlik 380 Personel TL 433 Personel (3 yıl) TL* ( TL) 453 Personel ( ) ( ) Personel Servisi 28 Araç (7 gün doğr.tem.+58günlük pazarlık) TL 31 ,00 32 ,96 Güvenlik İhalesi 185 ,48-TL TL personel ,00 200 Personel (3 Yıl) ,03 Araç Kiralama İhalesi 25 TL 20 TL ,00 Akaryakıt İhalesi (Litre) 63.000 Lt. TL 80.000 TL ,00 Bilişim Personeli Alımı 20 Kişi ,61 25 Kişi ,00 ,00 *Sözleşme tutarına asgari ücret fiyat farkı ve işçi sayısı artmasından kaynaklanan maliyet farkı eklenecektir.

11 AÇIKLAMA 2013 2014 2015 Başlangıç Ödeneği Eklenen Toplam Harcama Gerçekleşen ihale tutarı Eklenmesi gereken tutar GÜVENLİK HİZMETLERİ - ,96 TEMİZLİK HİZMETLERİ ,00 ,60 PERSONEL SERVİS HİZMETLERİ ,40 39.297 ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ,00 20.472 0,00 AKARYAKIT GİDERİ 8.370,76 ,76 GENEL TOPLAM ,76 ,72

12 Satın alma Şube Müdürlüğü
Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Bölüm ve Merkezler, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlığımıza ait yıllık Bütçe Tekliflerini hazırlamak, bütçe ödenekleri ve harcama durumlarını izlemek. Üniversitemiz Rektörlüğüne bağlı birimlerinin her tür malzeme ve hizmete ilişkin ihtiyaçlarının karşılanması alınan malzemelerin ödeme evraklarının hazırlanması. Rektörlük, Genel Sekreterlik ve Daire Başkanlıklarının Yurtiçi, yurtdışı yolluk, elektrik, su, yakacak, Sosyal Güvenlik Kurumlarına yapılan ve Gazete ilan giderleri evraklarının Ödeme Emri Belgelerini hazırlanması satınalma şube müdürlüğü tarafından yapılmaktadır. DÜZENLENEN SATINALMA 2011 2012 2013 2014 Doğrudan Temin Usulü İle Yapılan Alımlar 251 554 280 282 Yurt içi ve Yurt dışı yollukları 286 248 268 225 Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon ve benzeri Ödemeler 157 116 112 134 Yayın Teşvikten yararlanan personel 9 13 14 7 ÖYP Yurt içi ve Yurt dışı yollukları 58 62

13 2014 YILI GENEL GİDERLERİ VE HARCAMA MİKTARLARI 1. Büro Malzemesi
2. Kırtasiye Malzemesi 3. Yurtdışı Yolluklar 4. Yurtiçi Yolluklar 24.453 5. Bilişim malzemesi 6. Temsil Ağırlama 7. Su Giderleri 8. Doğalgaz Giderleri 9. Elektrik Giderleri 10. ÖYP Kapsamında yapılan harcamalar 11. Temizlik Giderleri 12. Güvenlik Giderleri 13. Yakıt (Mazot+Benzin) Giderleri 14. Personel Servisi

14 2014 YILI GENEL GİDERLERİ VE HARCAMA MİKTARLARI 15. Araç Kiralama
16. Memur Yemek Gideri 17. Bilişim Personeli 18. Fotokopi Makinesi 99.214 19. Diğer sarf Malzemesi 59.311 20. İlan Giderleri 17.863 21. Telefon Gideri 22. Diğer Tüketim Malzemeleri 98.383 23. Diğer Dayanıklı Giderler 31.775 24.Kurslara Katılım Giderleri 15.930 25. Makine Teçhizat Bakım Onarım 26. Uluslar arası kuruluşlara ödemeler 11.358 27.Posta Giderleri 24.000 28. İşletme Ruhsatı, Sigorta Giderleri 17.702 GENEL TOPLAM

15 SATINALMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ
FALİYETLER 2012 2013 2014 KIRTASİYE ALIMLARI (03.2) DEĞER 40 39 19 BÜTÇE ,13 ,00 ,00 LABORATUVAR, TIBBİ VE DİĞER ÖZEL MALZEME ALIMLARI (03.2) 18 7 16 ,07 65.068,00 ,00 YURTİÇİ VE YURTDIŞI YOLLUK GİDERLERİ (03.3) 248 268 216 ,24 ,00 ,00 POSTA, TELGRAF VE TELEFON ABONELİK GİDERLERİ (03.5) 63 58 8 95.471,70 ,00 ,00 İŞLETME RUHSATI, SİGORTA, GEÇİŞ ÜCRETİ GİDERLERİ (03.4) 11 2.470,90 2.533,00 2.442,00 İLAN GİDERLERİ (03.5) 43 22 48.274,74 81.861,00 73.193,00 KURSLARA KATILIM GİDERLERİ (03.5) 4 10 2 14.655,60 ,00 54.017,00 ELEKTRİK ALIMLARI (03.2) 14 ,64 ,00 ,00 SU ALIMLARI (03.2) 21 15 ,51 61.600,00 ,00 YAKACAK ALIMLARI (03.2) 25 24 ,50 ,00 ,00 GAYRİ MADDİ HAK ALIMLARI (BİLGİ İŞLEM) (03.7) 3 4.273,70 4.507,00 43.284,00 BÜRO VE İŞYERİ MAKİNE TECHİZAT ALIMLARI (03.7)-(06.1) 42 55 ,76 ,00 ,00 MAKİNE TECHİZAT VE TAŞIT BAKIM , ONARIM GİDERLERİ (03.7) 35 ,28 ,00 ,00 GAYRİMENKUL MAL BAKIM ONARIM GİDERLERİ (03.8) 5 16.054,50 10.662,00 ULUSLAR ARASI KURULUŞLARA ÜYELİK (05.6) 12.778,13 91.022,00 11.358,00 BİLGİSAYAR YAZILIMLARI VE PROJE ALIMLARI (06.3) 1 6 ,34 ,00 ,00 SGK YAPILAN ÖDEMELER (05.1) ,98 ,00 ,00 ,72 ,00 ,00

16 2014 YILINDA OKULLARA ALINAN DEMİRBAŞLAR
TIP FAKÜLTESİ: Büro Mobilyası : 9.912,00 TL Kadavra : ,00 TL Laboratuvar malzemesi : 6.515,00 TL TOPLAM : ,00 TL TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ: Sunucu ve Yazılım Alımı : ,00.TL BİLİŞİM FAKÜLTESİ:  Büro Mobilyası : ,00.TL Projeksiyon Cihazı : ,00.TL TOPLAM : ,00.TL UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ:  Bilgisayar Sunucu ve Dep. Üni. Alımı : ,00.TL KIRKPINAR MYO:  Büro Mobilyası Alımı : 8.240,00 TL GÜZEL SANATLAR FAK:  Büro Mobilyası Alımı : ,00 TL FEN EDEBİYAT FAK:  Kimya Bölümüne Labr. Malz. Alımı : ,00.TL YABANCI DİLLER BÖLÜM BŞK.  Yabancı Dil Kitap Alımı : ,00.TL GENEL TOPLAM: ,00.TL

17 2011 2012 2013 2014 TÜKETİM % TUTAR % (TL) ELEKTRİK (Kwh) 21,74 TL 24,32 14,48 TL 49 23,54 TL 28,93 2,35 5,08

18 2011 2012 2013 2014 TÜKETİM m3 TUTAR % (TL) DOĞALGAZ (M3) TL 68,84 TL -20,21 TL 12,21 TL 34.41 Not:2010 Aralık ayına ait Elektrik ve Doğalgaz giderleri için ödeme yapılmamıştır.

19 2011 2012 2013 2014 TÜKETİM TUTAR % (TL) SU (M3) 18.702 TL 54,30 35.252 TL 92,63 12.429 61600 TL -59,22 22.007 TL 100,90

20 TELEFON VE ABONELİK KULLANIM GİDERLERİ
2011 2012 2013 2014 HAT SAYISI TUTAR % (TL) 57 98.720 -15,81 84.572 -14,33 22,88 58 3,12

21 Taşınır Mal Kayıt Şube Müdürlüğü
tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun 44 ve 45 inci maddeleri hükümlerine dayanılarak, “Taşınır Mal Yönetmeliği” esaslarına uygun olarak; kaynağına ve edinme yöntemine bakılmaksızın kamu idarelerine ait taşınırların kaydı, muhafazası ve kullanımı ile yönetim hesabının verilmesi ve kamu idareleri arasında taşınırın bedelsiz devrine ilişkin işlemleri yapmak. Taşınır Mal Programı (Otomasyon Sistem): Rektörlük ve bağlı birimlere ait kesilen taşınır işlem fişlerinin, demirbaş ve sarf kayıtlarının yapılıp kullanıma verilmesi, her ayın ilk haftasında depo stok durumları ve sene sonu raporları hazırlanarak Sayıştay’a gönderilmek üzere Strateji Geliştirme Dairesi başkanlığına gönderilmesi.

22 TAŞINIR MAL KAYIT KONTROL ŞB. MD. İŞLEM SAYISI
2011 2012 2013 2014 Düzenlenen Taşınır İşlem Fişi Sayısı 3089 Adet 3186 Adet 1311 Adet 688 Adet Depoya Giren Malzemenin Parasal Değeri TL TL ,3 9-TL ,38 -TL Depodan Kullanım Verilen Malzemenin Parasal Değeri TL TL ,4 6-TL ,54- TL

23 Tüketim Malzemesi Kullanım Miktarı Demirbaş Malzemesi Kullanım Miktarı
TAŞINIR KAYIT KONTROL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 2014 MALİ YILI BİRİM İÇİNDE KULLANIM ÇIKIŞI YAPILAN TAŞINIRLAR Sıra No Harcama Birimi Tüketim Malzemesi Kullanım Miktarı Demirbaş Malzemesi Kullanım Miktarı 1 İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı 60.368,80 2 Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı ,66 ,87 3 Rektörlük Özel Kalem 7.432,53 81.718,78 4 Genel Sekreterlik Özel Kalem ,11 ,71 5 Rektörlüğe Bağlı Merkezler ,86 ,25 6 Rektörlüğe Bağlı Bölümler ,17 9.923,96 7 Personel Dairesi Başkanlığı 21.040,37 45.192,91 8 Hukuk Müşavirliği 1.489,68 1.260,24 Toplam

24 2014 yılı içerisinde Başkanlığımızdan Rektörlüğe bağlı birimlere verilen demirbaş malzeme listesi
Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa 140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Rektörlük Özel Kalem 1 2 8 4 7 6 25 30 3 5 98 56.101,99 Gn. Sekr. Özel Kalem 14 12 10 94 153 88.725,04 Rektörlüğe Bağlı Merkezler 9 42 43 22 179 ,11 Rektörlüğe Bağlı 17.277,66 Bölümler Personel Dai. Bşk. 9.206,28 Sağlık, Kültür ve Spor Dai. Bşk. 38 24.909,63 Strateji Geliştirme Dai. Bşk. 32 21.636,27 Bilgi İşlem Dai. Bşk. 57 84 ,05 Öğrenci İşleri 39 20.926,31 Dai. Bşk. Yapı İşleri Dai. Bşk. 28 11.841,72 Kütüphane ve Dok. Dai.Bşk. 21 108 59 590 16 250 1085 ,06 Mühendislik Fakültesi 48 49 27 85 29 24 385 ,36

25 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa 140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Sağlık Hizmetleri MYO 4 11 15 7 18 70 36.509,28 Arifiye MYO 3 26 20 5 10 98 77.744,77 Sapanca MYO 21 2 99 38.738,37 Akyazı MYO 1 6 12 2.180,28 Geyve MYO 40 35.214,44 Hendek MYO 24 65 61.909,41 Pamukova 22 91 63.517,02 Karasu MYO 28 75 62.770,72 Eğitim Bilimleri Enst. 27 25.888,72 Sağlık Bilimleri Enst. 3.521,48 Teknoloji Fakültesi 32 31 13 170 ,13

26 Dosya Dolabı Masa Takımı Toplantı Masası L Tipi Masa 160 lık Masa 140 lık Masa Müdür Koltuğu Bilgisayar Kasası Monitör Çalışma Koltuğu Misafir Sandalyesi Misafir Koltuğu Fotokopi Makinesi projeksiyon Dizüstü Bilgisayar Yazıcı Tarayıcı Kanepe Takımı Öğrenci Masası Labaratuar Malzemesi Toplam Miktar Toplam Fiyat Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi 26 1 10 45 5 3 8 95 2 20 237 ,14 Fen-Edb. Fakültesi 62 47 61 57 12 319 ,15 İkt. ve İdr. Bil. Fakültesi 35 120 87.550,76 İşletme Fakültesi 50 46 15 30 190 ,78 Hukuk Fakültesi 6 4 37.434,77 İletişim Fakültesi 21 19.873,22 Güzel Sanatlar Fakültesi 22 7 27 40 196 ,414 Devlet Konservatuarı 54 29.576,02 Beden Eğitim ve Spor Yüksekokulu 25 11 32 16 142 94.360,41 Tıp Fakültesi 108 22.221,99 Sağlık Yüksekokulu Eğitim Fakültesi 18 28 139 91.723,94 İlahiyat Fakültesi 51 42.618,55

27 Genel Hizmetler Şube Müdürlüğü
Üniversitemiz Kampüsü iç ve dış mekan temizliklerinin yapılması ve Rektörlüğe bağlı birimlerde temizlik şirketi üzerinden görev yapan 420 personelin denetim ve kontrolünü yapmak Resmi ve kiralık araçların sevk , idare , bakım , onarım kilometre , sigorta , muayene ve yakıt takip işlerini yapmak, Personel taşıma işlerinin denetim ve kontrollerini yapmak

28

29

30 RESMİ ARAÇ DURUMU-2014 S.NO PLAKA MODEL KULLANILDIĞI BİRİM 1 54 E 3496 WOLKWAGEN REKTÖRLÜK 2 54 TF 138 FORD AMBULANS SAĞLIK HİZM. MYO 3 54 DU 205 FORD KAMYONET 4 54 TK 872 İVECO OTOBÜS SAPANCA .MYO. 5 54 FA 315 MİTSUBİSHİ PANEL SKS YURTLAR 6 54 ED 852 DODGE KAMYONET 7 54 YU 131 YAMAHA MOTORSİKLET GÜVENLİK MD. 8 54 DH 900 NİSSAN PRİMEİRA 9 54 TV 093 İVECO VİDANJÖR 10 54 TZ 224 HYUNDAİ ACCENT 11 54 TK 659 MİTSUBİSHİ KAMYONET YAPI İŞL.DAİ.BŞK. 12 54 YR 416 WOLKSWAGEN CARAVELLA 13 54 ZC 358 MİTSUBİSHİ CANTER KAMYON 14 54 ZC 359 HYUNDAİ ACCENT ERA 15 54 FS 332 MERCEDES VİTO İLETİŞİM FAKÜLTESİ 16 SAÜ 07 01 MİTSUBİSHİ YOL SÜP. ARACI. 17 54 TP 631 BAŞAK TRAKTÖR 18 54 DN 627 OTOKAR OTOBÜS 19 54 ZS 741 NİSSAN NAVARA YAPI İŞLERİ 20 54 FP 720 TOYOTA ARİFİYE MYO 21 54 UD 855 DOBLO KIRKPINAR MYO Not : Resmi araç sayısı ,2011 yılı 21 adet, 2012 yılı 18 adet, 2013 yılı 18 adet, 2014 yılı 21 adettir.

31 KİRALIK ARAÇ DURUMU 2013 12.01.2015 S.NO PLAKA MODEL
KULLANILDIĞI BİRİM 1 34 FE 0868 AUDİ A-6 REKTÖRLÜK 2 34 BP 3296 FORD FOCUS 3 34 BP 3285 4 34 FE 1511 RENAULT FLUENCE 5 34 FE 0485 6 34 GN 3820 ISUZU KAMYONET BİLG.İŞL.DAİ.BŞK. 7 34 FE 7815 RENAULT CLİO EĞİTİM FAK. 8 34 FE 8005 GEYVE MYO 9 34 FE 7669 TEK.EĞT.FAK. 10 34 FE 4198 MÜHENDİSLİK FAK. 11 34 FE 9717 KAYNARCA MYO 12 34 FE 9905 HENDEK MYO 13 34 FE 9145 AKYAZI MYO 14 34 FE 1199 SAPANCA MYO 15 34 FE 7645 FEN.EDB.FAK 16 34 J 6889 ALİ FUAT PAŞA 17 34 J 9679 FERİZLİ MYO 18 34 YB 4189 SAKARYA M.Y.O. 19 34 J 6289 EĞİTİM BİLİMLERİ ENS. 20 34 J 9176 KARASU MYO 21 34 EA 8817 İLAHİYAT FAK. 22 34 FE 7562 TIP FAKÜLTESİ 23 34 EA 2360 KIRKPINAR M.Y.O. 24 34 EA 4727 PAMUKOVA M.Y.O.

32 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ KİRALIK ARAÇLAR AYLIK TÜKETİMİ
SIRA NO BİRİMİ AYLIK KM LİTRE TAHSİS MİKTARI 1 EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSİ 70 X 25 = 1750 135 LT 3 DEPO 2 EĞİTİM FAKÜLTESİ 3 İLAHİYAT FAKÜLTESİ 20 X 25 = 500 45 LT 1 DEPO 4 TIP FAKÜLTESİ 40 X 25 = 1000 90 LT 2 DEPO 5 SAKARYA M.Y.O. 10 X 25 = 250 6 HENDEK M.Y.O 7 GEYVE M.Y.O 8 PAMUKOVA M.Y.O. 120 X 25 = 3000 9 ALİFUATPAŞA M.Y.O. 60 X 25 = 1500 10 AKYAZI M.Y.O. 11 KARASU M.Y.O. 12 FERİZLİ M.Y.O. 50 X 25 = 1250 13 KAYNARCA M.Y.O. 80 X 25 = 2000 14 SAPANCA M.Y.O. AYLIK LİTRE : 30 X 45 = LT AYLIK TUTAR : LT X 4,46 TL = TL YILLIK LİTRE: LT X 12 = LT YILLIK TUTAR : TL X 12 = TL

33 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ TEMİZLİK FİRMASI ELEMAN DAĞILIM LİSTESİ
BİRİM KİŞİ SAYISI REKTÖRLÜK 12 İŞLETME FAKÜLTESİ 11 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI 37 FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ 21 BASIM EVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 2 TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ EFQM REKTÖRLÜK 1 GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ 9 SINAV KOORDİNASYON MERKEZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ERASMUS 3 EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ GENEL EVRAK ŞUBE MD. İLAHİYAT FAKÜLTESİ 8 KORUMA GÜV.ŞB.MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK YÜKSEKOKULU 5 İLETİŞİM FAKÜLTESİ DEVLET KONSERVATUARI ORTADOĞU ARAŞTIRMALARI ENS. BESYO 15 TIP FAKÜLTESİ 7 SAĞLIK HİZMETLERİ MYO 6 SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SAKARYA MYO 10 KONGRE MERKEZİ AKYAZI MYO ATÖLYELER GEYVE MYO DÖNER SERMAYE HENDEK MYO PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI SAPANCA MYO YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI KIRKPINAR MYO BİLGİSAYAR LABORATUVARI KARASU MYO 4 BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI ARİFİYE MYO TÖMER ALİ FUAT CEBESOY MYO ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI PAMUKOVA MYO KÜTÜPHANE DAİRESİ BAŞKANLIĞI FERİZLİ MYO STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI KAYNARCA MYO ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI SKS DAİRESİ BAŞKANLIĞI BİLİŞİM FAKÜLTESİ SPOR TESİSLERİ ADAPAZARI MYO YEMEKHANE FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ YEMEKHANE LOKALİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YURTLAR 52 YABANCI DİLLER BÖLÜM BAŞKANLIĞI SAÜSEM MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ 33 MEDİKO SOSYAL MERKEZİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ TOPLAM 420 HUKUK FAKÜLTESİ PEYZAJ 453

34 2011 2012 2013 2014 TEMİZLİK HİZMETLERİ DEPO MALZEME ÇIKIŞ TUTARLARI
REKTÖRLÜKTE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 124,087,32 TL 143,316,96 TL 148,261,18 TL 149,015,00 TL DIŞ BİRİMLERDE KULLANILAN YILLIK MALZEME TUTARI 251,512,68 TL 224,897,16 TL 234,480,082 TL 234,985,00 TL YILLIK TOPLAM 375,600,00 TL 368,214,12 TL 383,062,00 TL 384,000,00 TL

35 Genel Evrak Şube Müdürlüğü
Kurum dışından gelen ve kurum dışına giden evrakların kayıt ve takip işlemi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden yapılmaktadır. Kurum dışından Rektörlüğe gelen evraklar taranarak EBYS ortamında kayıt altına alınıp ilgili birimlere havalesi yapılmaktadır. Birimlerce oluşturulan giden evrakları (Kurum/kuruluş/şahıs) PTT veya kurum personeline imza karşılığı teslim ederek ulaşımını sağlamaktadır. Kurum adına ile Genel Sekreterlik ve alt birimlerine gelen İTM, APS, Taahhütlü evrakların imza karşılığında teslimini sağlamaktadır. 2014 yılı içerisinde posta makinesinde damgalanan 8541 adet kayıt dışı postanın (Davetiye, seminer, konferans vb.) ilgili adreslere gönderimi sağlanmıştır.

36 2010 2011 2012 2013 2014 TOPLAM YILLARA GÖRE EVRAK SAYILARI 36.574
Gelen Evrak Sayısı 23.070 25.855 25.374 27.255 14.822 Giden Evrak Sayısı 10.133 10.944 11.345 10.436 6237 ITM, APS,Taahhütlü Posta Sayısı 2121 2555 2532 2431 2867 Kargo (Rektörlük) 1250 1266 1240 1277 1443 TOPLAM 36.574 40.620 40.491 41.399 25.369

37 Arşiv Şube Müdürlüğü 1-Tüm birimlerden 2014 yılı için birim arşivlerinde yapmış oldukları faaliyetlerle ilgili raporlar alınarak düzenlenmiş ve Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne tarihinde gönderilmiştir. tarihinde tüm birim arşiv sorumluları ile yazı işlerinde çalışan personellerine Standart Dosya Planı, Dosyalama işlemi ile Arşiv İşleriyle ilgili güncel konular hakkında seminer verilmiştir. 3) Tüm birimlerin 2014 yılı için ayıklama-imha komisyonları belirlenmiştir. 4) Tüm birimlerin 2014 yılı için birim arşiv sorumlularının güncellemesi yapılmıştır. 5)Tüm birim arşivlerinde 1 Nisan - 31 Mayıs 2014 tarihleri arasında; uygunluk kontrolü, tasnif, ayıklama ve imha işlemleri ile ilgili inceleme yapılmıştır. 6) Tüm birimlerin birim arşivlerinde; evrakların uygunluk kontrolü ve tasnifi esnasında saklanmasına lüzum görülmeyen evrakların imhası için listeler düzenlenmiştir. 7) Birimlerden gelen imha listelerinin, imha işlemlerinin yapılması için uygunluk görüşü alınmak üzere tarihinde Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü’ne gönderilmiştir tarihinde de Rektörlük Olur’u alınarak imha işlemlerine başlanmıştır. 8) Genel Evrak Şube müdürlüğünden zimmetle alınan adet ıslak imzalı evrakın kayıt işlemi yapılmış ve ilgili doyasına kaldırılarak arşivlenmiştir.

38 2011-2014 YILLARINA AİT BİRİMLERE GÖRE İMHA EDİLEN EVRAK LİSTESİ
BİRİM ADI 2011( 14 Birim) 2012 (11 Birim) 2013 (12 Birim) 2014 (12 Birim) Küt.Ve Dok.Da.Bşk. 443 adet - 1723 adet 1240 adet Döner Ser.Müd. 24351 adet 4282 adet 4867 adet Pers. Da.Bşk. 12607 adet 357 adet Ali Fuat Cebesoy MYO 345 adet Geyve MYO 8280 adet 8450 adet 2604 adet 6679 adet Sosyal Bil.Enst. 2247 adet 2294 adet Güzel Sanatlar Fak. 1353 adet 3156 adet 2124 adet SKS Daire Bşk. 270 adet 41468 adet 18708 adet Sağlık Yüksekokulu 1530 adet 2272 adet 1574 adet İdari Ve Mali İşler D.Bşk. 4955 adet 16541 adet 37974 adet İktisadi Ve İdari Bil. Fak. 1078 adet 8100 adet 18014 adet 16298 adet Atatürk İlk.Ve İnk.Böl.Bşk. 125 adet 559 adet Hendek MYO 6467 adet 2768 adet 3391 adet 3067 adet Fen-Edebiyat Fak. 7201 adet Sağlık MYO 2164 adet 1898 adet Karasu MYO 1623 adet Mühendislik Fak. 3920 adet Türk Dili Böl.Bşk. 117 adet 582 adet Yabancı Diller YO 1191 adet 4278 adet Öğrenci İşleri Daire Bşk. 20158 adet Strateji Gel.Daire Bşk. 25221 adet TOPLAM adet adet 77176 adet adet

39 2015 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR
yılında yapılacak ihalelerin tarihleri belirlenmiştir. İhalenin Adı İhale Tarihi ● 2016 yılı 20 adet Araç Kiralama Hizmeti Alımı ● 2016 Personel Servisi Kiralama Hizmeti Alımı ● 2016 yılı Akaryakıt Alımı ● 2016 yılı Bilişim Personeli Hizmet Alımı ● 2016 yılı S.K.S Araç Kiralama Hizmet Alımı Temizlik ve Yeşil Alanların Bakımı (3 yıl) Yemek Hizmeti Alımı(3 yıl) 2. Rektörlük ve bağlı birimlerin yıllık kırtasiye ihtiyaçlarının alım işlemi nisan ayında gerçekleştirilecek. yılı temizlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi

40 2015 YILINDA YAPILMASI PLANLANANLAR
2015 yılı Güvenlik hak edişlerinin ödenebilmesi için yıl sonu itibari ile eksik olan tahmini ,00 TL’ nin karşılanabilmesi için Maliye Bakanlığından ödenek talep edilmesi Temsil ağırlama giderleri için Başbakanlıktan izin alınması işleminin Şubat ayı içerisinde yapılması Senato odasındaki tüm oturma gruplarının yenilenmesi 2016 bütçesi hazırlanırken hizmet aracı talebi yapılması

41 Görüş ve Öneriler Yıl sonunda oluşan net finans fazlası miktarı ile ilgili olarak yıl içerisinde oluşabilecek ihtiyaçlar için bir miktar havuzda ödenek ayrıldıktan sonra kalan kısmının dağılımı ihtiyaçlara göre şubat ayında belirlenmesi. Sempozyum,panel vb. organizasyonlarda giderlerin karşılanması için (yemek,konaklama,ulaşım vb.) en az 15 gün öncesinden başkanlığımızın bilgilendirilmesi. 2016 yılı bütçesi hazırlanmadan önce Fakülte, Enstitü, Yüksekokullar tarafından birimlerinin yıllık ihtiyaçları belirlenmeli ve bütçe teklifi bu doğrultuda yapılmalı. Rektörlüğe bağlı tüm birimlerde yıl başlarında bütçe ödenekleri doğrultusunda cari giderler ( elektrik, su, doğalgaz, kırtasiye vb..) ve sermaye giderleri ( laboratuvar malzemeleri, araç gereç vb..) tespitinin yapılması.

42 İl dışı araç görevlendirmelerinde tasarrufa gidilmeli
Okullara tahsis edilen hizmet araçlarının 2015 yılı itibariyle modelleri değiştirilmiş olup il dışı görevlendirmelerde kendilerine tahsis edilen bu araçların kullanılması Resmi araç sayımızın arttırılması gerekmektedir. (kamyonet, 45 kişilik otobüs ve hizmet aracı gibi) Elektrik., su ve doğalgaz giderlerini asgariye indirebilmek amacıyla tasarruf tedbirleri alınmalı. Elektrik enerjisi alım ihalesi yapılması. (Tüm yan kampüsler dahil) 2015 yılında yapılacak olan 2016,2017,2018 yılları temizlik ihalesinde personel artışının yapılması. Son 3 yıl içerisinde ofis mobilyaları yeterince alındığından yenilenmesinin önüne geçilmeli sadece yeni göreve başlayan personele ofis mobilyası verilmeli. Personele kullanımı için verilen masalarının da en az 10 yıl değiştirilmemesi kuralının getirilmesi.

43 TEŞEKKÜR EDERİZ…


"Mustafa YAZICI İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanı 2015" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları