Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN… 0541 226 55 17

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN… 0541 226 55 17"— Sunum transkripti:

1 HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN…

2 Öğrencilerimi ne kadar tanıyorum? Adım…, müzik dinlemek, …olmak istiyorum.. Ben Mesut, babam …, Adım …, hobilerim… Merhaba ben …, yeni …öğretmeniniz …….

3

4

5

6 İlk Adım Nedir Sosyolojik yapıya uygun, öğrenci üzerinde bilimselliği onaylanmış, Öğrencinin; kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, baskın zeka alanını, öğrenme türünü, mesleki ilgisini ve alan yeteneğini tek oturumda belirleyerek, doğru yönlendirilmesini sağlayan, DataSİS teknolojik alt yapısı ile desteklenmiş, Bilimsel Birey Tanıma Envanteri’dir.

7

8 Nasıl Uygulanır 3 – 12 Sınıf Seviyesinde uygulanabilir. Rehber ve sınıf öğretmenleri için “Uygulama Yönergesi” Kağıt – Kalem testi uygulamasıdır.

9 Öğrenme Stilleri Görsel İşitsel Dokunsal Kişilik Özellikleri Popüler Eylemci Düşünsel Soğukkanlı Çalışma Alışkanlıkları 0-20 Puan Aralığı Puan Aralığı Puan Aralığı Puan Aralığı Mesleki İlgi Yönetim – Ekonomi Biyolojik – Tıbbi Bilimler Sosyal Bilimler Doğa Bilimleri İletişim Bilimleri Eğitim Bilimleri Tasarım Mühendislik – Teknik Bilgisayar – Matematik Sanat Çoklu Zeka Sözel - Dilsel Kişilerarası - Sosyal Mantıksal - Matematiksel Görsel – Uzamsal İçsel Müziksel – Ritmik Bedensel – Kinestetik Doğa

10

11 Değerlendirme Raporları ve Grafikleri Öğrenci bazında “Öğrenci Gözlem Raporu” ( Öğrenme Stilleri – Çalışma Alışkanlıkları – Çoklu Zeka – Kişilik Özellikleri – Mesleki İlgi ) Sınıf – seviye – okul – ilçe ve il bazında baskın özellikleri gösterir “Demografik Yapı Raporu” ( Öğrenme Stilleri – Çalışma Alışkanlıkları – Çoklu Zeka – Kişilik Özellikleri – Mesleki İlgi )

12

13 İl – İlçe Okul Seviye Sınıf Öğrenci Bazlı Raporlama

14

15 Sınıf Bazlı Raporlama Yeşiller…, … görsel, … dokunsal

16 Dünya’ya bir daha gelecek olsaydık, hangi mesleği yapmak isterdik ? En güzel meslek, sevdiğimiz meslek midir? Seviye Bazlı Raporlama

17 Ders çalışmak kadar; onu nasıl çalıştığın da önemlidir.

18 Seviye Bazlı Raporlama Öğrencilerimiz; Düzenli İdealist Samimi Şüpheci Kinci ?

19 Seviye Bazlı Raporlama Eğer, bireylerin öğrenme stillerinin ne olduğu belirlenirse, bireylerin nasıl öğrendiği ve nasıl bir öğretim tasarımı uygulanması gerektiği daha kolay bir şekilde anlaşılabilir. (Ref. MED Sayı 157 Kış 2003) Belki sınıflarımızın mevcutlarını 40 kişiden aşağıya çekemeyebiliriz; ama size kimlerin hangi öğrenme stillerine sahip olduğunun güvenini verebiliriz.

20 Seviye Bazlı Raporlama Öğrencilik yıllarımda, Kolumuzdan Tutup, Yol Gösterenimiz Olmadı Diyenler Kulübü ( KTYGOD Kulübü)

21 Çok değerli eğitim bilimcileri ile oluşturulmuş, en gelişmiş bilişim teknolojilerinin kullanıldığı, “ Birey Tanıma Sistemimizi” okulunuzda uygulamayı diler, birlikte çalışmaktan büyük memnuniyet duyacağımızı belirtiriz. Teşekkürler.


"HIZLI DOĞRU EKONOMİK ÇÖZÜMLER İÇİN… 0541 226 55 17" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları