Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

D&D MEDYAFORUM BURBERRY 2011 EYLÜL LANSMAN PLANLAMA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "D&D MEDYAFORUM BURBERRY 2011 EYLÜL LANSMAN PLANLAMA."— Sunum transkripti:

1 D&D MEDYAFORUM BURBERRY 2011 EYLÜL LANSMAN PLANLAMA

2 PROJE KAPSAMI Event Lansman etkinlikleri esnasında Number 1 FM Canlı Yayını Radyo Reklam Planlama Radyo Medya Planlama ve Satınalma DJ Talk Program Arası Sunum Açık Hava Görselleri Megalight, One Way Vision, Outdoor TV Hand Out Tasarım Tüm Mağazalarda Dağıtılmak Üzere

3 D&D MEDYAFORUM BURBERRY 2011 EVENT TEKLİFİ Calvin Klein’in 2 günlük event satış adedi adettir.

4 CALVIN KLEIN ÖRNEK EVENT ÇALIŞMASI

5 ► 6-7 Haziran Ctsi-Pazar ► Bağdat Caddesi ndeki, Boyner-Suadiye mağazası önündeki event, 12:00’de canlı müzik ve canlı bağlantı ile başladı. Boyner Mağazası önü Suadiye trafik ışıklar, CALVIN KLEIN ÖRNEK EVENT ÇALIŞMASI

6 ► Boyner Mağazası, Calvin Klein event için mağaza içinde 10 adet 70X100 cm’lik panoyla hafta içinde tanıtım yaptı. ►Poster panolar aynı zamanda Caddedeki kapı girişinde de yer aldı. CALVIN KLEIN ÖRNEK EVENT ÇALIŞMASI

7 ►Onur Ergen’in akşama kadar sokakta yaptığı yarışmalara çok kişi katıldı. Doğru cevabı ilk bilen 3 kişi Formula 1-Gold kombine bilet kazandı. ►Ctsi-Pazar, her iki günde de Bağdat Caddesi çok kalabalıktı. ► Calvin Klein’in 2 gün için hedefi 900 adet iken toplam adet parfüm satıldı. ► Satış rekoru şampanya ile kutlandı… Calvin Klein’in şampanyalı rekor satış kutlaması CALVIN KLEIN ÖRNEK EVENT ÇALIŞMASI

8 Noktada Fark Yaratacak Ayrıcalık EVENT Burberry tarafından belirlenen bir alanda (Mağazada) istenilen gün adedinde Number 1 FM DJ event aktivitesi yapılacaktır. Aktivite süresince her saatte bir kez Number 1 FM’e bağlanılarak event hakkında bilgi paylaşılacaktır. Aynı zamanda event gününe özel Number 1 FM’den Burberry parfüm armağan edilecektir. (5 adet) BÜTÇE: TL + KDV / GÜN Satış Noktasından Number 1 FM Canlı Yayını

9 NUMBER ONE FM & BURBERRY EVENT ÇALIŞMASI Eylül ayında Burberry Parfüm lansmanını … günlük bir event çalışması yapılacaktır. Lansman eventlerinin … Eylül 2011 tarihinde istenilen noktadan gerçekleştirilecektir. Örneğin Bağdat Caddesi, İstinye Park,.. gibi. Eventler Number One FM tarafından yürütülecektir. Eventlerde NUMBER ONE FM – saatleri arasında noktadan yayın yapacaktır. Noktada Fark Yaratacak Ayrıcalık EVENT

10 NUMBER ONE FM & BURBERRY EVENT ÇALIŞMASI Her saat başı radyo ile canlı bağlantı kurularak, yaşanılanlar aktarılacak, varsa hediye çalışmaları gerçekleştirilecektir. Canlı bağlantılarda ayrıca bulunulan mağaza ve Burberry’nin kampanyası hakkında bilgi verilecektir. (30 sn.lik reklam üzerinden değerlendirilmiştir.)

11 D&D MEDYAFORUM BURBERRY RADYO MEDYA PLANLAMA VE SATINALMA TEKLİFİ

12 N.ONE FMÖrnek Rezervasyon SıraY.TarihiY.SaatiProgram AdıFilm AdıSüre :55:00CARDFİNANS MORNİNG SHOWBURBERRY :20:00CARDFİNANS MORNİNG SHOWBURBERRY :20:00HİTBOX MESUTBURBERRY :55:00HİTBOX MESUTBURBERRY :55:00CARDFİNANS MORNİNG SHOWBURBERRY :20:00CARDFİNANS MORNİNG SHOWBURBERRY :20:00HİTBOX MESUTBURBERRY :55:00HİTBOX MESUTBURBERRY30

13 ReklamverenCK Ürün Plan Başlığı Rezervasyon No Dönemi HAZİRAN 2011 RADYO KLAS Örnek Rezervasyon KuşakPtSaÇaPşCu 11 CtPaPtSaÇaPşCuCtPa : :30 CK 08: :00 09: :00 CK 10: :00 11: :30 11: :00 12: :30 12: :00 13: :30 13: :00 14: :30 14: :00 15: :30 15: :00 16: :30 16: :00 17: :00 18: :30 CK 18: :00 CK

14 SPOT PLAN KANALBÜTÇESANİYEYAYIN AD BÜTÇE: TL6000 Sn.200 ORTALAMA SANİYE ÜCRETİ 3,3 TL *Radyo yayını 10 günlük planlanmıştır.

15 NUMBER 1 FM & BURBERRY ÖNERİLEN BÜTÇE KULLANIMINDA LANSMAN DESTEĞİMİZ Sahip olduğu üye sayısıyla Türkiye’nin alanındaki 1 numarası “Number 1 FM Facebook sayfasında parfüm hediye verilecektir. (5 Adet) adresinde parfüm hediye görseli yeralacaktır. Son olarak tamamı VIP üyelerden oluşan kişiljk Number 1 özel listesine gönderilen newsletter’larla yeni parfüm duyurusu yapılacak.

16 D&D MEDYAFORUM BURBERRY AÇIK HAVA MEDYA PLANLAMA VE SATINALMA TEKLİFİ

17 MEGALIGHT  Sürücülere hitap eden yüksek mesaj konumu  Büyük görsel sergileme imkanı  Hedef kitle ya da amaç odaklı planlama  Örnek: Çekim merkezleri etrafında noktasal seçim yapılarak sadece ihtiyaca uygun bölgelerde reklam imkanı Megalight

18 Megaboard MEGABOARD  Uzun süreli marka sergileme  Kampanya ömrü boyunca erişimi sürekli artırma  Seçili noktadan düzenli geçenlere sık sık görünürlük yaratma kapasitesi  Çok büyük görsel kullanımına olanak tanıması  Boyutları itibariyle kullanıldığı yerde hakimiyet yaratması  Özel proje uygulandığı taktirde artan etkinlik

19 MEGALIGHT KULLANIM ÖRNEKLERİ CHLOÉ

20 MEGALIGHT KULLANIM ÖRNEKLERİ GIORGIO ARMANI

21 MEGALIGHT KULLANIM ÖRNEKLERİ CLINIQUE

22 MEGALIGHT KULLANIM ÖRNEKLERİ DIESEL

23 15-21 Eylül 2011 Megalight kullanım noktaları *Sunulan liste Armani Code kullanımı ile aynı listedir. SınıfAdresAçıklamaSemtMiktarDurum A14. LEVENT AKBANK ÖNÜ4.Levent metro çıkışıBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1AKMERKEZ ULUS KAPISI KARŞISIUlus'tan Levent/Etiler'e gidişETİLER11. Opsiyon A1BALMUMCU POINT OTEL ÖNÜGayrettepe'den Balmumcu'ya gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1BEBEK MEYDANBeşiktaş'tan Sarıyer'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1BÜYÜKDERE CAD. LEVENT İŞ MERKEZLERİZincirlikuyu'dan 4.Levent'e gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A1İSTİNYE İMKBİstinye'den Maslak'a gidişSARIYER11. Opsiyon A1KANYON ÖNÜ (1)4.Levent'ten Zincirlikuyu'ya gidişLEVENT11. Opsiyon A1LEVENT METRO ÇARŞI GİRİŞİZincirlikuyu'dan 4.Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1MAÇKA AVEA GENEL MÜDÜRLÜK KARŞISINişantaşı'ndan Maçka'ya gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A1SWISSOTEL KARŞISIDolmabahçe'den Nişantaşı'na gidişMAÇKA11. Opsiyon A1MASLAK BAYINDIR HOLDİNG ÖNÜMaslak'tan Sarıyer'e gidişSARIYER11. Opsiyon A1SHERATON ÖNÜ ORTA REFÜJSarıyer'den Maslak'a gidişMASLAK11. Opsiyon A1HARBİYE ORDU EVİ KARŞISIŞişli'den Taksim'e gidişTAKSİM11. Opsiyon A1MEYDAN THE MARMARA YANITaksim'den Gümüşsuyu'na gidişTAKSİM11. Opsiyon A1MAÇKA G-MALL ÖNÜNişantaşı'ndan Dolmabahçeye gidişBEYOĞLU11. Opsiyon A1YILDIZ YOKUŞU DOMİNOS ÖNÜBeşiktaş'tan Balmumcu'ya gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1PAPERMOON YANI 2Ulus'tan Etiler'e gidişETİLER11. Opsiyon A2MAYADROM YANIAkatlar'dan Mayadrom'a gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2ETİLER AKMERKEZ KARŞISI ZEYTİNOĞLU CAD. Etiler'den Akatlar'a gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2ETİLER SARI KONAKLAR SİTE YANIAkatlar'dan Etiler'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2LEVENT KANYON SAPAĞILevent çarşıdan 4.Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2CEVAHİR AVM YANI OTOPARK GİRİŞİŞişli Fulya'dan Cevahir AVM'ye gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A2ORTAKÖY CARREFOURSAUlus/Zincirlikuyu'dan Ortaköy'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİBarbaros'tan Yıldız Sarayı'na gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2LEVENT KOZAEVLERİ KARŞISIAkatlar'dan Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon

24 SınıfAdresAçıklamaSemtMiktarDurum A14. LEVENT AKBANK ÖNÜ4.Levent metro çıkışıBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1AKMERKEZ ULUS KAPISI KARŞISIUlus'tan Levent/Etiler'e gidişETİLER11. Opsiyon A1BALMUMCU POINT OTEL ÖNÜGayrettepe'den Balmumcu'ya gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1BEBEK MEYDANBeşiktaş'tan Sarıyer'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1BÜYÜKDERE CAD. LEVENT İŞ MERKEZLERİZincirlikuyu'dan 4.Levent'e gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A1İSTİNYE İMKBİstinye'den Maslak'a gidişSARIYER11. Opsiyon A1KANYON ÖNÜ (1)4.Levent'ten Zincirlikuyu'ya gidişLEVENT11. Opsiyon A1LEVENT METRO ÇARŞI GİRİŞİZincirlikuyu'dan 4.Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1MAÇKA AVEA GENEL MÜDÜRLÜK KARŞISINişantaşı'ndan Maçka'ya gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A1SWISSOTEL KARŞISIDolmabahçe'den Nişantaşı'na gidişMAÇKA11. Opsiyon A1MASLAK BAYINDIR HOLDİNG ÖNÜMaslak'tan Sarıyer'e gidişSARIYER11. Opsiyon A1SHERATON ÖNÜ ORTA REFÜJSarıyer'den Maslak'a gidişMASLAK11. Opsiyon A1HARBİYE ORDU EVİ KARŞISIŞişli'den Taksim'e gidişTAKSİM11. Opsiyon A1MEYDAN THE MARMARA YANITaksim'den Gümüşsuyu'na gidişTAKSİM11. Opsiyon A1MAÇKA G-MALL ÖNÜNişantaşı'ndan Dolmabahçeye gidişBEYOĞLU11. Opsiyon A1YILDIZ YOKUŞU DOMİNOS ÖNÜBeşiktaş'tan Balmumcu'ya gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A1PAPERMOON YANI 2Ulus'tan Etiler'e gidişETİLER11. Opsiyon A2MAYADROM YANIAkatlar'dan Mayadrom'a gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2ETİLER AKMERKEZ KARŞISI ZEYTİNOĞLU CAD.Etiler'den Akatlar'a gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2ETİLER SARI KONAKLAR SİTE YANIAkatlar'dan Etiler'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2LEVENT KANYON SAPAĞILevent çarşıdan 4.Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2CEVAHİR AVM YANI OTOPARK GİRİŞİŞişli Fulya'dan Cevahir AVM'ye gidişŞİŞLİ11. Opsiyon A2ORTAKÖY CARREFOURSAUlus/Zincirlikuyu'dan Ortaköy'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİBarbaros'tan Yıldız Sarayı'na gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon A2LEVENT KOZAEVLERİ KARŞISIAkatlar'dan Levent'e gidişBEŞİKTAŞ11. Opsiyon Eylül 2011 Megalight kullanım noktaları

25 SınıfTeklif Şirket NoAdresSemtMiktarAçıklamaDurum A1STRÖER KENTVİZYON4. LEVENT ZİRAAT BANKASI ÖNÜBEŞİKTAŞ14.Levent'ten Levent'e gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONARNAVUTKÖY KAZIKLI YOL ORTA REFÜJBEŞİKTAŞ1Kuruçeşme'den Bebek'e gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBALMUMCU POINT OTEL ÖNÜBEŞİKTAŞ1Gayrettepe'den Balmumcu'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBALTALİMANI POLİS EVİ YANISARIYER1İstinye'den Rumeli Hisarı'na gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBEBEK SAHİLBEŞİKTAŞ1Bebek'ten Rumeli Hisarı'na gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBEBEK AŞİYAN DURAĞIBEŞİKTAŞ1Bebek'ten Rumeli Hisarı'na gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBÜYÜKDERE CAD. METROCITY ÖNÜŞİŞLİ14.Levent'ten Zincirlikuyu'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONBÜYÜKDERE CAD. YKB PLAZA ÖNÜ ORTA REFÜJBEŞİKTAŞ14.Levent'ten Zincirlikuyu'ya gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONETİLER AKMERKEZ KARŞISI ZEYTİNOĞLU CAD.BEŞİKTAŞ1Akatlar'dan Etiler'e gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONETİLER ŞİŞLİ TERAKKİ LİSESİBEŞİKTAŞ1Akatlar'dan Etiler'e gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONETİLER ZEYTİNOĞLU CAD.BEŞİKTAŞ1Etiler'den Akatlar'a gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONİSTİNYE İMKBSARIYER1Maslak'tan İstinye'ye gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONKANYON ÖNÜ (2)LEVENT14.Levent'ten Zincirlikuyu'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONEYTAM ORTA REFÜJMAÇKA1Dolmabahçe'den Nişantaşı'na gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONDİVAN OTELİ ORTA REFÜJTAKSİM1Taksim'den Şişli'ye gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONMEYDAN THE MARMARA YANITAKSİM1Gümüşsuyu'ndan Taksim'e gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONYEŞİLKÖY MEYDAN KİLER MARKET ÖNÜBAKIRKÖY1Yeşilköy çarşıdan Florya'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONATAŞEHİR ÇARŞI GİRİŞİKADIKÖY1Batı Ataşehir'den Ataşehir Çarşı'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONATAŞEHİR MİGROS ÖNÜKADIKÖY1Batı Ataşehir'den Meydan'a gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONİETT OTOBÜSLERİ DURAĞIKADIKÖY1Moda'dan Kadıköy'e gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONSAHİL YOLU ÇINAR DURAĞIMALTEPE1Bostancı'dan Maltepe'ye gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONBJK SOSYAL TESİSLERİ ÖNÜPENDİK1Pendik'ten Kartal'a gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONSUADİYE SAHİL YOLUKADIKÖY1Caddebostan'dan Bostancı'ya gidişOnay A2STRÖER KENTVİZYONSÜREYYA PLAJI MİGROS KARŞISIMALTEPE1Maltepe'den Bostancı'ya gidişOnay A1STRÖER KENTVİZYONTEPE NAUTİLUS ÖNÜ ORTA REFÜJKADIKÖY1Üsküdar'dan Kadıköy'e gidişOnay Chloé (MM Kozmetik) Megalight kullanım noktaları

26 *** OPERASYON BEDELİ HARİÇ TUTARLARDIR. Bütçe ve Ödeme Koşulları o Tüm illerde her metro poster pano posteri için 2 TL + KDV, her CLP ve her metro board ve metro büyük ürünleri posteri için 5 TL + KDV, her megaboard posteri için 50 TL + KDV operasyonel bedel alınır. OPERASYON BEDELLERİ MegalightÜnite başına TL + KDV MEGABOARD Kullanımı (Ankara) ayın 1’i ile 30’u arasındadır. ŞehirÜrünAdetSüreDönemFiyatToplam Bütçe (Net TL) ISTANBUL MEGALIGHT252Haftalık600 TL TL ANKARAMEGABOARD11Aylık TL İZMİRMEGALIGHT12Haftalık450 TL9000 TL

27 OUTDOOR TV  105 sn.’de bir tekrarlanan görsel  Günde 600 frekans görünürlük  Kampanya ömrü boyunca erişimi sürekli artırma  Seçili noktadan düzenli geçenlere sık sık görünürlük yaratma kapasitesi  Çok büyük görsel kullanımına olanak tanıması  Boyutları itibariyle kullanıldığı yerde hakimiyet yaratması  Çekici görünüm sayesinde mutlak farkedilme ve artan etkinlik

28 OUTDOOR KULLANIM NOKTALARI

29 OUTDOOR KULLANIM ÖRNEĞİ

30 NOKTAMETREKAREEKRAN ADEDİFREKANS / GÜNSPOT SANİYESÜREBÜTÇE BEŞİKTAŞ MEYDAN, HAFTA TL BAKIRKÖY ÖZGÜRLÜK MEYDANI HAFTA KADIKÖY MEYDANI HAFTA ATAŞEHİR MEYDANI HAFTA MECİDİYEKÖY MEYDANI HAFTA MAÇKA MEYDANI HAFTA TAKSİM MEYDANI HAFTA TAKSİM GEZİ PARKI HAFTA TOPLAM HAFTA İSTANBUL316 M212 EKRAN8-151 HAFTA TL OUTDOOR BÜTÇE

31 ASTORIA ONE WAY VISION ONE WAY VISION  Yüksek konum itibarıyla fazla görünürlük  Çok büyük görsel kullanımına olanak tanıması 17 m. X 42 m.  Seçili noktadan düzenli geçenlere sık sık görünürlük yaratma kapasitesi  Kullanıldığı yerde hakimiyet yaratması  Çekici görünüm sayesinde mutlak farkedilme ve artan etkinlik

32 ASTORIA ONE WAY VISION BÜTÇESİ 1 Temmuz – 31 Aralık 2011 Kullanım: TL+KDV Uygulama maliyeti nedeniyle 6 aylık fiyat verilmiştir. Montaj, demontaj, vergi fiyatlandırması hariç fiyattır.

33 SAPPHIRE LED EKRAN AVRUPA’NIN EN BÜYÜK LED EKRANI 305 metrekarelik dev reklam alanı Bulunduğu konum itibariyle A+, A ve B müşteri kitlelerine direk ulaşım Baskı – montaj – demontaj masrafı yok İstanbul’un en yoğun bölgelerinden biri Yüksek kaliteli yüksek çözünürlüklü hareketli reklam imkanı Büyük ebatlarda çok uzak mesafelerden görülebilme imkanı Dijital mecralarda yaratıcı reklam fikirlerine açık bir mecra Metro giriş çıkışları içinde bulunan 6 katlı alışveriş merkezi ve çok yoğun araç trafiği ile yüksek erişim imkanı FSM köprü çıkışı, Levent, Etiler yolundan kolay ulaşım İstanbul’un en yüksek binası ve Avrupa’nın en yüksek rezidansı olan Sapphire’in seyir terası günlük ziyaretçi sayısı kişi Sabit reklam alanlarının aksine dikkat çekici nitelikte hareketli reklamlar

34 SAPPHIRE LED EKRAN GÖRSEL

35

36 SAPPHIRE LED EKRAN BÜTÇESİ 10 saniyelik reklam film / fotoğraflarını günde 300 tekrar yayınlanacaktır. 15 günlük reklam bütçesi Euro + KDV

37 D&D MEDYAFORUM BURBERRY HAND OUT TASARIM ve BASKI TEKLİFİ

38

39

40 Hand Out Kağıt özelliği: 10x20 cm, ön ve arka baskılı, 240 gr. mat kuşe kağıda, selefonlu, renkli, Tasarım: 750 TL +KDV İstenilen mağaza adediyle doğru orantılı tasarım çeşitlendirilecektir. Baskı adedi: 5.000, , adet Baskı bütçesi: TL + KDV Bütçede adet baskı baz alınmıştır.

41 Sizlere hizmet desteği vermekten mutluluk duyarız… Abide-i Hürriyet Cad. 131/4 Şişli/İstanbul Tel: Fax:


"D&D MEDYAFORUM BURBERRY 2011 EYLÜL LANSMAN PLANLAMA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları