Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

M ETRON EĞITIM ARAŞTıRMA PROM GıDA TUR LTD ŞTI. Metron, 2000 yılından beri global araştırma şirketlerinin retail araştırmaları ağırlıklı olmak üzere saha.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "M ETRON EĞITIM ARAŞTıRMA PROM GıDA TUR LTD ŞTI. Metron, 2000 yılından beri global araştırma şirketlerinin retail araştırmaları ağırlıklı olmak üzere saha."— Sunum transkripti:

1 M ETRON EĞITIM ARAŞTıRMA PROM GıDA TUR LTD ŞTI

2 Metron, 2000 yılından beri global araştırma şirketlerinin retail araştırmaları ağırlıklı olmak üzere saha araştırmalarını gerçekleştiren bir araştırma firmasıdır.

3 METRON KİMDİR? 2000 yılında kurulan Metron saha araştırmalarında uzmanlaşmıştır. Mecidiyeköy merkez ofisi ile Türkiye’nin farklı illerinde bölge ofisleri bulunmaktadır: Samsun İzmir Adana

4 Misyonumuz.. Vizyonumuz Misyonu Müşteri ihtiyaç ve beklentilerine en uygun şekilde, dönemin modern yöntemleri doğrultusunda, doğru ve hızlı data teslimi yapmak. Vizyonu: Araştırma sektöründe lider saha firması olabilmek için çalışan memnuniyetinin yüksek olduğu dinamik ekipler yaratmak ve veri toplama tekniklerini gelişen teknoloji ile harmanlayıp üst düzeye çıkartmak.

5 Metron Değerleri Kalite: Yüksek kalitede hizmet üretebildiğimiz işbirlikleri kurarız. Uzmanlık: Kendi yetiştirdiği kadro ile hareket eden Metron, süreklilik ve yüksek insan kalitesi ile başarısının devamlılığını sağlar. İç görü: Kendimizi araştırma firması olarak değil çalıştığımız firmanın bir departmanı olarak görürüz. Bu sebeple topladığımız veriyle birlikte size iç görülerimizi ve trendleri de sunarız. Esneklik: Metron, çalıştığı firmanın ihtiyaçlarına göre esnek çözümler üretir. Yenilikçilik: Metron, size insan hatasını en aza indirecek ve zamanında aksiyon almanızı sağlayacak yenilikçi çözümleri ile hizmet sunar.

6 N EDEN METRON ?

7 Neden Metron? 14 yıllık global firma ile çalışma deneyimi Geniş coğrafyada çalışma deneyim 4 bölge ofisinde ve 23 ilde deneyimli merkeze bağlı elemanlar Büyük ölçekli projeler gerçekleştiren Esnek raporlama

8 Metron Sözü Güvenilir Veri Güvenilir Saha Güncel Analizler Metron Çözümleri

9 Devam Eden Projelerimiz (aylık) Pos-Track noktada 81 ilde 398 ilçede Aylık bazda – data 14 yıldır devam etmekte olan bir Metron projesidir. Scanned Cash Slip 51 mağazada 21 ilde 120 ziyaret Aylık bazda data

10 Periyodik Projelerimiz Merchandising 1 Üç ayda bir 570 nokta 45 il ve 122 ilçe Merchandising 2 Üç ayda bir 81 il ve 398 ilçe Toplamda 3000 ziyaret Merchandising 3 Üç ayda bir 9 ilçe, 54 nokta ve 162 örneklem Census 22 il, 116 ilçe ve 1400 blok Universe Monitoring

11 Ö RNEK PROJELERIMIZDEN BAZ I LAR I Yüzyüze (rasgele örneklem) Yüzyüze (Kotalı Hane-İşyeri) Yüzyüze (Adresli) Gizli Müşteri B2B Görüşmeleri CAPI Panel Çalışmaları Müşteri Memnuniyet Araştırmaları Medya Araştırmaları İmaj Araştırmaları

12 Ö RNEK PROJELERIMIZDEN BAZ I LAR I Kamuoyu Araştırmaları Otomotiv Araştırmaları Turizme yönelik Araştırmalar Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları Müşteri Memnuniyet Araştırmaları Pilot Araştırması Cips Merchandising Sales Fundamental Tracking Fiyat Alımı

13 Teşekkür ederiz…


"M ETRON EĞITIM ARAŞTıRMA PROM GıDA TUR LTD ŞTI. Metron, 2000 yılından beri global araştırma şirketlerinin retail araştırmaları ağırlıklı olmak üzere saha." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları