Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür. Kaynak: TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür. Kaynak: TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu)"— Sunum transkripti:

1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür

2

3

4 Kaynak: TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu)

5 Araştırma evreni Türkiye’de faaliyet gösteren arası çalışanı olan işletmelerdir. Bu kapsamda Türkiye’de işletme vardır. KOBİ Araştırması yılda 2 defa, 16 şehirde yapılmaktadır. Araştırma 602 örneklemle yapılmıştır. İnterpromedya Araştırma Hizmetleri’nin 2011’de yaptığı KOBİ Araştırmasına göre;

6 Sektör dağılımı Baz:

7 Nhmjv Çalışan sayısı dağılımı Baz: işletmede toplam 1.5 milyon kişi çalışmaktadır. Ortalama çalışan sayısı 111 kişidir. 99 çalışan altı işletmelerde ortalama 70, 100 çalışan üstü işletmelerde ise ortalama 169 çalışan mevcuttur.

8 2010 ciroları İşletmelerin 2010 ciroları 43 milyon TL, 100 çalışan üstü olan işletmelerin ortalama cirosu ise 70 milyon TL olarak belirlenmiştir. 99 çalışan altı olan işletmelerin yüzde 39’unun cirosu 10 milyon TL’nin altındadır. Baz:

9 Firma faaliyet süresi Baz: Yanıtsızlar grafikte yer almıyor.

10 Nhmjv Bilgi işlem departmanı Baz:

11 Internet erişim şekli Baz: çalışan ve üzeri işletmelerde Metro Ethernet kullanım oranı yüzde 19, ADSL ise yüzde 73’dür.

12 Nhmjv İşletmelerin interneti kullanma amaçları Baz:14.231

13 Aylık ortalama telekom giderleri Baz: TOPLAM Aylık ortalama internet giderleri (TL) Aylık ortalama cep telefonu giderleri (TL) Aylık ortalama sabit telefon giderleri (TL) Aylık ortalama telekom giderleri (TL)

14 2011 bilişim bütçesi Baz: İşletmelerin ortalama bilişim bütçeleri 65 bin TL’dir. 99 çalışan altı işletmelerde ortalama 50 bin TL, 100 çalışan üstü işletmelerde ise ortalama 84 bin TL olarak belirlenmiştir.

15 Yatırım yapılması planlanan IT konuları Baz:

16 18.yılını kutlayan BThaber ile 7. yılında BThaber Platform’da 6.Kez Bilgi ve Doküman Yönetimi etkinliğini düzenliyoruz.

17 İş süreçlerinin hızlanması, bilgiyi her an her yerden ulaşabilme isteği, yasal düzenlemeler gibi nedenlerden dolayı bilgi ve doküman yönetim sistemlerine olan ihtiyaç her geçen gün biraz daha artıyor. Her ölçekteki şirket için giderek önem kazanan bir yapıyı ortaya koyan bilgi ve doküman yönetim uygulamaları, kurumların bütününde 360 derece faydayı beraberinde getiriyor. Elektronik belgeler, kurumlar açısından işgücü, kırtasiye, postalama, gibi masraflarını büyük ölçüde azaltırken, iş süreçlerinde hız da kazanıyorlar. Ayrıca, belgelendirme denetimlerinde harcanacak gayret ve stres de minimum düzeye inmektedir. Sektör Şirketlerimizin Görüş ve Öngürleri

18 Bilgi ve doküman yönetiminde tarama süreçleri önemli bir adımı oluştururken, sunulan çözümlere bakıldığında aslında tarama işlemleri buzdağının sadece görünen kısmını oluşturuyor. Bu uygulamalar; bir dokümanın oluşturulmasından, imhasına kadar tüm süreçleri (sınıflandırılması, yönetilmesi, işlenmesi, analizi, saklanması vs) kapsamaktadır. Verimli bir şekilde kullanılan bilgi ve doküman yönetim uygulamaları; şirket içi performans arttığı gibi şirket için değerli bilgiler de kontrol altında tutulabilmekte. Bilgi ve doküman yönetim sistemleri artık süreç yönetimi çözümleri ile entegre olmaya başladılar.

19 Kurumsal şirketlerin yanı sıra KOBİ’ler de bilgi ve doküman kaybının zaman ve para kaybı olduğunun farkına vardılar. Kurumların yüzde 70’i bilgi yönetiminde tek merkezden otomatik olarak yönetilen tam kapsamlı çözümleri tercih ediyor. Yeni yapıya geçiş süreçleri bazı kurumlar açısından sancılı olabilmektedir. BT personeli de bu geçiş sürecinin sancılı olabilmesinden çekinebilmektedir. Bu noktada çözüm ve hizmet alınan şirketlerin yetkinliği önemli bir rol oynamaktadır. Kurumlar orta ve uzun vadede, doküman yönetimi ihtiyaçlarını bulut üzerinden almaya yönelecekler.

20 İnterpromedya Bilgi ve Doküman Araştırmasına göre öne çıkan konular aşağıdaki şekilde önem sırasına göre sıralanmıştır: Fiziki Arşivleme Veri Giriş veya İndeksleme Doküman Yönetimi Gelen Giden Evrak Yönetimi Elektronik Arşivleme Süreç Yönetimi ve İş Akışı Şirketlerde doküman yönetimi konusunda yapılan çalışmalar

21 Şirketlerin ihtiyaçlarına göre öne çıkan konular aşağıdaki şekilde önem sırasına göre sıralanmıştır: Kağıt Bilgilerin Sisteme Aktarımı Elektronik Arşivleme Saklama – Depolama Yönetimi Gelen Giden Evrak Yönetimi Kayıt Yönetimi Süreç Yönetimi Fiziki Arşivleme Doküman yönetimi proje ihtiyaçları

22 İSTANBUL

23 Etkinliğimizde 2 şanslı katılımcımıza Canon fotoğraf makinesi hediye ediyoruz.

24 TEŞEKKÜRLER…


"Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür. Kaynak: TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları