Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KIYASLAMA BAŞKALARINDAN ÖĞRENMEK. TAMAMLANAN KIYASLAMA GRUP PROJELERİ 1999 – 2006 1999 – 2006 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 2000 MÜŞTERİ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KIYASLAMA BAŞKALARINDAN ÖĞRENMEK. TAMAMLANAN KIYASLAMA GRUP PROJELERİ 1999 – 2006 1999 – 2006 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 2000 MÜŞTERİ."— Sunum transkripti:

1 KIYASLAMA BAŞKALARINDAN ÖĞRENMEK

2 TAMAMLANAN KIYASLAMA GRUP PROJELERİ 1999 – 2006 1999 – 2006 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 2000 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN YÖNETİMİ 2000 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN YÖNETİMİ 2001 İNSAN KAYNAKLARINDA TEŞVİK SİSTEMLERİ 2001 İNSAN KAYNAKLARINDA TEŞVİK SİSTEMLERİ 2002 CRM-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 2002 CRM-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 2003 SÜREÇ YÖNETİMİ 2003 SÜREÇ YÖNETİMİ 2005 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK 2005 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK 2005 KURUMSAL PERFORMANS YÖNETİMİ 2005 KURUMSAL PERFORMANS YÖNETİMİ 2005 TEDARİK ZİNCİR YÖNETİMİ 2005 TEDARİK ZİNCİR YÖNETİMİ 2005 ÖZDEĞERLENDİRME PROJESİ 2005 ÖZDEĞERLENDİRME PROJESİ 2005 YÖNETİM SİSTEMLERİ ENTEGRASYONU 2005 YÖNETİM SİSTEMLERİ ENTEGRASYONU 2006 SÜREÇ YÖNETİMİ 2006 SÜREÇ YÖNETİMİ

3 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ Katılan Kuruluşlar;( 6 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ABB ELEKTRİK A.Ş. DUSA BEKO A.Ş. ERCİYAS BİRACILIK DEMİRBANK T.A.Ş. GARANTİ BANKASI FLOKSER GROUP PFİZER VOLSWAGEN ELEKT. A.Ş. PHİLİP MORRİS-SABANCI YAŞAR HOLDİNG Performans yönetimi grup projesi; kuruluşların performans parametrelerini nasıl tespit ettikleri, süreç hedeflerine nasıl yansıttıkları, bu ölçümlerin izleme sistemlerini, alınan sonuçların bütünsel değerlendirmesindeki yönetim tekniklerinin paylaşılmasını ve geliştirilmesini hedeflemektedir.

4 Katılan Kuruluşlar; ( 5 Kuruluş ) AKZO NOBEL BSH PROFİLO FLOKSER GROUP İPEK KAĞIT KOLEKSİYON MOBİLYA 2000 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİMİ2000 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİMİ Müşteri Memnuniyeti grup projesi; politika ve stratejiler, müşteri beklenti ve memnuniyetinin araştırılması, müşteri sesinin işletme fonksiyonlarına yayılımı başlıkları altında şirketlerle beraber paylaşılabilecek ortak bir kaynak yaratımında olmak yönündedir.

5 Katılan Kuruluşlar; ( 7 Kuruluş ) ANADOLU HONDA OTOMOTİV A.Ş. ATA YATIRIM MENKUL DEĞERLER A.Ş AYGAZ A.Ş. BEKO ELEKTRONİK A.Ş. BİRMOT A.Ş. VOLSWAGEN ELEKT. SİST. A.Ş. COCA COLA İÇECEK ÜRETİM A.Ş. 2001 İNSAN KAYNAKLARINDA TEŞVİK SİSTEMLERİ2001 İNSAN KAYNAKLARINDA TEŞVİK SİSTEMLERİ İnsan Kaynaklarında Teşvik Sistmeleri grup projesi; şirketlerde uygulanan Teşvik Sistemleri sistemleri hakkında bilgi sahibi olmak ve farklı uygulamaları tespit edebilmek amacıyla ilgilenen şirketlerle beraber paylaşılabilecek ortak bir kaynak yaratımında olmak yönündedir.

6 Katılan Kuruluşlar; ( 5 Kuruluş ) BEKSA NEXANS SIEMENS SODEXHO TEKOFAX 2002 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ CRM2002 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi grup projesi; Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda, kurumsal anlamda çalışmalar yapan şirketlerden edinilen bilgi ve iş yapış şekillerinin kıyaslama ilkeleri altında oluşturulduğu bir çalışmadır. Geniş çerçevede amaç, CRM konusuna ilgi duyan diğer kurumlar ile paylaşılabilecek bir kaynak yaratımında olmak yönündedir.

7 2003 SÜREÇ YÖNETİMİ2003 SÜREÇ YÖNETİMİ Katılan Kuruluşlar;( 5 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ASSAN ALİMUNYUM ECZACIBASI VITRA İGDAŞEMAR NISSAN OTOMOTIV A.Ş. SKF TURK PAŞABAHCE CAM SANAYI SUPERONLINE SIEMENSTNT Süreç Yönetimi grup projesi ; işlerin daha yalın hale getirilmesini ve katma değer yaratmayan faaliyetlerin ortadan kaldırılmasını sağlayan, şirket önceliklerine sistematik bir yaklaşım getiren, fonksiyonlar arası ilişkileri geliştiren, müşteri odaklı yönetimi teşvik eden, kaynakların daha etkin kullanımını ve hızlı karar alma avantajı sağlayarak sorumlulukları net olarak tanımlamayı hedeflemektedir.

8 2005 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK2005 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK Katılan Kuruluşlar;( 5 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ERDEMİR SIEMENS VIKO SKF TURK SOYAKDHL BİLİM İLAÇ TNT MARS LOJİSTİK Kurumsal Sosyal Sorumluluk grup projesi ; Bir kuruluşun çevre, etik, iş ilişkileri gibi alanlarla ilişkili yaklaşımlarını, performansını ve topluma etkisini, bu alanlarda toplumdaki imajını, toplumla ve paydaşlarla iletişimini belirleyen ve gösteren politikalarını ve uygulamalarını kıyaslama yöntemi ile paylaşmak, iyi uygulama örnekleri görmeyi, karşılıklı öğrenme ortamı sağlamayı amaçlamaktadır.

9 2005 KURUMSAL PERFORMANS YÖNETİMİ2005 KURUMSAL PERFORMANS YÖNETİMİ Katılan Kuruluşlar;( 7 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ERDEMİR SIEMENS İSDEMİR SKF TURK VIKOTNT SOYAKDHL PETKİM ASSAN ALUMİNYUM AKSA ECZACIBASI BAXTER ERBAKIR Kurumsal Performans yönetimi grup projesi ; kuruluşların performans parametrelerini nasıl tespit ettikleri, süreç hedeflerine nasıl yansıttıkları, bu ölçümlerin izleme sistemlerini, alınan sonuçların bütünsel değerlendirmesindeki yönetim tekniklerinin paylaşılmasını ve geliştirilmesini hedeflemektedir.

10 2005 TEDARİK ZİNCİR YÖNETİMİ2005 TEDARİK ZİNCİR YÖNETİMİ Katılan Kuruluşlar; ( 8 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ERDEMİR NESTLE İSDEMİR SERLOG SOYAKSIEMENS ERBAKIR ASSAN ALUMİNYUM BAYER TURK VIKO ORTA ANADOLU Tedarik zinciri yönetimi grup projesi; ilk temel hammaddeden başlayarak bir sonraki müşterinin tedariğini sağlayan şirketlerin oluşturduğu bir sistemdir. TZY grup projesi; tedarik zinciri ile oluşan değer zincirinin daha rekabetçi konuma getirilmesi için yapılacak çalışmalar konusunda bilgi ve deneyimlerin paylaşımı ve geliştirilmesini hedeflemektedir Tedarik zinciri yönetimi grup projesi; ilk temel hammaddeden başlayarak bir sonraki müşterinin tedariğini sağlayan şirketlerin oluşturduğu bir sistemdir. TZY grup projesi; tedarik zinciri ile oluşan değer zincirinin daha rekabetçi konuma getirilmesi için yapılacak çalışmalar konusunda bilgi ve deneyimlerin paylaşımı ve geliştirilmesini hedeflemektedir.

11 2005 ÖZDEĞERLENDİRME2005 ÖZDEĞERLENDİRME Katılan Kuruluşlar;( 5 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ERDEMİR ARÇELİK NUHPANELBEKSA EMASKORDSA SOYAKSIEMENS ERBAKIR ECZACIBASI BAXTER EFQM Mükemmellik Modeline göre Özdeğerlendirme grup projesi; yönetim sistemlerini bu modele göre değerlendirerek, özdeğerlendirme yapan kuruluşlardaki iyi uygulamaları ve çıkabilecek sorunların çözümlenme yöntemlerini paylaşmayı hedeflemektedir.

12 2005 YÖNETİM SİSTEMLERİ ENTEGRASYONU2005 YÖNETİM SİSTEMLERİ ENTEGRASYONU Katılan Kuruluşlar;( 3 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; ERDEMİR BRİSA İSDEMİRAYGAZ SOYAK AKSA AKRİLİK Yönetim sistemlerinin entegrasyonu grup projesi; farklı sistem standardlarını uygulamaya almayı hedefleyen ya da almış kuruluşlar için; ilgili standardların entegrasyonunu tümüyle sağlamış, etkin olarak uygulayan kuruluşların deneyim ve yöntemlerini paylaşmayı hedeflemektedir.

13 2006 SÜREÇ YÖNETİMİ2006 SÜREÇ YÖNETİMİ Katılan Kuruluşlar; ( 7 Kuruluş ) Kıyas Ortağı Kuruluşlar; SAKARYA ÜNİVERSİTESİ NESTLE ECZACIBASI BAXTER VİKO FİNANSBANK BİLİM İLAÇ TÜPRAŞ SABANCI ÜNİVERSİTESİ PETKİMSIEMENS ÇİMTAŞ PİPE MARSHALL BOYA AUTOLIV CANKOR OTOKOÇ-BİRMOT Süreç Yönetimi grup projesi ; işlerin daha yalın hale getirilmesini ve katma değer yaratmayan faaliyetlerin ortadan kaldırılmasını sağlayan, şirket önceliklerine sistematik bir yaklaşım getiren, fonksiyonlar arası ilişkileri geliştiren, müşteri odaklı yönetimi teşvik eden, kaynakların daha etkin kullanımını ve hızlı karar alma avantajı sağlayarak sorumlulukları net olarak tanımlamayı hedeflemektedir.


"KIYASLAMA BAŞKALARINDAN ÖĞRENMEK. TAMAMLANAN KIYASLAMA GRUP PROJELERİ 1999 – 2006 1999 – 2006 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 1999 PERFORMANS YÖNETİMİ 2000 MÜŞTERİ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları