Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Math in Advertising.... Geleneksel Medya Planlama Digital Advertising Eco System 2011-2012 Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Math in Advertising.... Geleneksel Medya Planlama Digital Advertising Eco System 2011-2012 Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler."— Sunum transkripti:

1 Math in Advertising...

2 Geleneksel Medya Planlama Digital Advertising Eco System Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler Teknoloji Platformu Kampanya Yönetimi ve Optimizasyon İş Akışı Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri Örnek Başarı Hikayeleri Referanslar Ajanda

3 Reklamveren Medya Planlama Direk Envanter Network Performans Geleneksel Medya Planlama

4 2011/2012 Display Advertising

5 Admath Nedir? Admath ; birçok farklı sistemi biraraya getiren akıllı ve esnek bir platformdur. DSP/SSP RTB Sistemleri ve Hedefleme Teknolojileri Gelişmiş Algoritmalar Doğrultusunda Anlık ve Sürekli Kampanya Optimizasyonu Geniş Envanter Erişimi (250M gösterim/ günlük) Gelişmiş Raporları ve Uyarı Sistemleri Media harcamalarınızın, mümkün olan en iyi sonuca (ROI) ulaşması için stratejik önerilerin sunulması

6 Reklamveren Direk Envanter Network Performans Teknoloji Platformu Analiz ve Optimizasyon Admath Platformu

7 Örnek Siteler Admath, bir network değildir. Sistemde binlerce site ve network bulunmaktadır...

8 Veri Yönetimi Uygulamaları Hedefleme Uygulamaları Kampanya Bazlı Hedefleme Behavioral Targeting GeoTargeting Demographic Targeting Keyword Targeting Retargeting Kampanya Bazlı Hedefleme Behavioral Targeting GeoTargeting Demographic Targeting Keyword Targeting Retargeting İzinli veri toplama mekanizmaları Veri madeniliği İzinli veri toplama mekanizmaları Veri madeniliği Kreatif Uygulamaları Adextend Skinected Adextend Skinected Raporlama Uygulamaları Adobe Comscore Adobe Comscore Ad auditing Brand Safety Ad auditing Brand Safety Comscore Teknoloji Platformu

9 Kullanıcı Arayüzleri Platform API Bağlantıları RTB Yönetim Servisleri Kampanya Yayın Servisleri Yayıncı Entegrasyon Servisleri (Yayın ve Raporlama) Yield Management Hedefleme ve Kampanya Sonuçları Anlık ve Sürekli Optimizasyon 3. Parti Adserver Entegrasyonu Kreatif Kütüphanesi Data Yönetim Servisleri Kampanya Verileri Veri Ambarı Kullanıcı Arayüzleri Temel Servisler Optimizasyon Entegrasyon Veri Yönetim Katmanı

10 Reklamveren brief Data AnalizKampanya Onay Iş Akışı Hedefleme Optimizasyon Analiz ROI Gelen brief doğrultusunda, admath ekosisteminde bulunan data providerlar üzerinden toplanan mevcut veriler ile bir çalışma yapılarak öneri plan sunulmaktadır (örnek bütçe, örnek hedefleme...) Kampanya onayının ardından, yayına başlanmaktadır. otomatik optimizasyon algoritmaları devreye girerek, hedefler doğrultusunda gerekli yönlendirmeler yapılarak ilerlenmektedir. Tüm kampanyalarda, maksimum performans hedeflenmekte ve bu hedef doğrultusunda reklamveren bilgilendirilmektedir.

11 Hedeflere ulaşmak ancak; hedef kitleyi doğru olarak belirlemek ve büyük çapta bir envanter üzerinde güvenilir veriler yardımı ile sürekli optimizasyon gerçekleştirmek ile mümkün… Sonuç

12 Kampanya hedeflerine uygun bir senaryonun oluşturulması, Kullanıcıda aksiyon iştahı yaratacak mesajların belirlenmesi, Doğru ve etkin görsel seçimi ve yönetimi, Görsel ve mesaj çeşitliliği, Dönüş sayfalarının etkin ve amaca uygun olarak üretilmesi, Geniş envanter kullanımı, İleri seviye hedefleme yeteneklerini barındıran teknolojilerin kullanımı, Anlık ve sürekli optimizasyon, Görsel optimizasyonu, Hedefleme optimizasyonu, Envanter optimizasyonu, Kullanıcı dostu ve detaylı raporlanma altyapısı… Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri

13 Örnek Başarı Hikayeleri

14

15 Referanslar...

16 Teşekkürler...


"Math in Advertising.... Geleneksel Medya Planlama Digital Advertising Eco System 2011-2012 Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları