Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

FAYDALI LİNKLER 1 KİMYASALLAR nglish&alph=A&carcinogen=false&new=false2. SHEET Kısa yol

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "FAYDALI LİNKLER 1 KİMYASALLAR nglish&alph=A&carcinogen=false&new=false2. SHEET Kısa yol"— Sunum transkripti:

1 FAYDALI LİNKLER 1 KİMYASALLAR nglish&alph=A&carcinogen=false&new=false2. SHEET Kısa yol veya CAS numarası bilinen kimyasallar hk bilgi pdfKimyasallar ve medikal testler ERGONOMİ /index.html GÜRÜLTÜ HASAPLAMALARI DİĞER

2 İş Sağlığı ve Güvenliği Ajansı hastaliklari.html ILO Mesleki Hastalıklar Listesi(Recommendation No. 194) Geneva, 27–30 October Sağlık Örgütü sh/index.htmHastalık riskleri hasaplaması SEYAHAT SAĞLIĞI ve Sahiller Genel Müdürlüğü arası seyahat ve sağlık AŞILAR schedule.htm#printable AFET TIBBI RENK KÖRLÜĞÜ GLİSEMİK İNDEX

3 KARDİYOVASKÜLER RİSK HESAPLAMASI BAKANLIKLAR MESLEKİ ÖRGÜTLER/DERNEKLER hekimleri derneği ATIKLAR/ÇEVRE pcigi.htmevdeki tehlikeli atıklar admlar-reduce-reuse-recycle çocuklara yönelik slayt İŞ GÜVENLİĞİ Amerika'da bulunan Uluslararası Elektrik Guvenliği Vakfı isyerlerinde ve evlerde elektrik guvenligi ile ilgili pek cok egitici dokuman ve video bulunuyor ages/afis/İş Sağlığı Güvenliği Afişler &task=view&id=221&catid=36&Itemid=82İşçilerin tehlike sınıfları Kazaları

4 YEMEKHANE DENETİM FORMU 1 MUTFAK TARİH :…………………. saat: 1 GENEL TEMİZLİK YETERLİ Mİ? EVETHAYIR AÇIKLAMALAR 2 OCAK, FIRIN, BEN-MARİ TEMİZ Mİ? EVETHAYIR 3 BILAŞIK MAKİNASI İÇ VE DIŞ YÜZEYLERİ TEMİZ Mİ ? EVETHAYIR 4 KULLANILAN DETERJAN, TEMİZLİK MALZEMELERİ UYGUN MU? UYGUN UYGUN DEĞİL 5 MUTFAK KAPLARI TEMİZ Mİ ? KORUNMA KOŞULLARI UYGUN MU? EVETHAYIR 6 STOK BUZDOLAPLARI TEMİZ Mİ? DÜZENLİ Mİ? EVETHAYIR

5 7 STOK BUZDOLABI SICAKLIĞI UYGUN MU? EVETHAYIR 8 TEMİZLİK MADDELERİ İLE GIDALARIN TEMASI KESİLMİŞ Mİ ? EVETHAYIR 9 TEPSİ ARABALARI, TERMOBOXLAR TEMİZ Mİ ? EVETHAYIR 10 PİŞMİŞ YEMEK MUHAFAZASI UYGUN MU? EVETHAYIR 11 SON KULLANIM TARİHİ GEÇMİŞ ÜRÜN VAR MI? EVETHAYIR 12 YEMEKLER İLK GELDİĞİNDE VE SERVİS ÖNCESİ SICAKLIKLARI ÖLÇÜLÜYOR VE KAYDEDİLİYOR MU ? UYGUN MU ? EVETHAYIR 13 ETLİ, SÜTLÜ, YUMURTALI VB. YEMEKLER TERMOBOX İLE TAŞINIYOR MU ? EVETHAYIR 14 NUMUNELER ALINIYOR VE 72 SAAT UYGUN KOŞULLARDA SAKLANIYOR MU ? EVETHAYIR

6 15 PİŞMİŞ VE SERVİSE HAZIR YİYECEKLERE ÇIPLAK ELLE DOKUNULUYOR MU ? EVETHAYIR 16 EN SON İLAÇLAMA TARİHİ UYGUN MU ? UYGUN UYGUN DEĞİL 17 ÇÖP KOVALARI TEMİZ, POŞETLİ VE KAPAKLI MI ? EVETHAYIR 18 ELEKTRİKLİ ALETLER TOPRAKLI MI ? EVETHAYIR

7 YEMEK SALONU TARİH :…………………. saat: 19 YEMEK SALONU TEMİZ VE DÜZENLİ Mİ ? EVETHAYIR AÇIKLAMALAR 20 SERVİS EKİPMANLARI (tuzluk, biberlik, sosluk vb.) TEMİZ Mİ ? EVETHAYIR 21 SÜRAHİLER, TEPSİLER, BARDAKLAR, TABAKLAR, KAŞIK, ÇATAL VE BIÇAKLAR TEMİZ Mİ ? EVETHAYIR 22 MASA ÖRTÜLERİ TEMİZ VE ÜTÜLÜ MÜ ? EVETHAYIR 23 YEMEKHANE SU SEBİLLERİ TEMİZ Mİ? EVETHAYIR 24 YEMEKHANE SU SEBİLLLERİ TEMİZLİK TARİHİ YAZILMIŞ MI ? UYGUN MU ? EVETHAYIR

8 PERSONEL TARİH :…………………. saat: 25İŞ ELBİSELERİ TEMİZ VE UYGUN MU? EVETHAYIR AÇIKLAMALAR 26 AYAKKABILAR (SABOLAR) TEMİZ VE UYGUN MU ? EVETHAYIR 27 EL, TIRNAK TEMİZLİĞİ UYGUN MU ? EVETHAYIR 28 YEMEK DAĞITIMINDA AĞIZA KORUYUCU MASKE TAKILIYOR MU ? EVETHAYIR 29 PERSONEL BONE GİYİYOR MU ? EVETHAYIR 30 ÇALIŞANLARIN SAĞLIK KONTROLLARI ( PORTÖR MUAYENE RAPORLARI ) UYGUN MU ? UYGUN UYGUN DEĞİL İŞYERİ SAĞLIK BİRİMİ ( Ad-soyad ; İmza ) :

9 SIRA NO SİCİL NO ADISOYADIBÖLÜM YAPTIĞI İŞ BOYKİLO ÖZGEÇMİŞ SİGARA AKCİĞ ER HASTA LIĞI ÖYKÜS Ü ALLER Jİ BIRAKMIŞ ….. yıl/ay önce ….. adet/gün içme öyküsü E ….. yıl/ay.... adet/gün HE/H

10 TARİHFVCFEV 1FEF1%PEFFEF25FEF50FEF75 FEF UZMAN HEKİM N/PAÇIKLAMAÖNERİ

11 İŞYERİ HEKİMİ SEVK TARİHİSEVK SONUCUDİĞER

12 …….TALİMATI ŞİRKET LEGOSU Yayın Tarihi Hazırlayan Revizyon TarihiOnaylayan TALİMAT NO:

13 I. AMAÇ II. KAPSADIĞI BÖLÜMLER III. SORUMLULUK VE YETKİ IV. İLGİLİ DOKÜMANLAR V. TANIMLAR VI. UYGULAMA VII. İLGİLİ FORMLAR VIII. AKIŞ ŞEMASI

14 ………. YILI PA GRAFİ Hizmet, kurşun izalosyonlu ve termal konforu sağlanmış mobil araç ile …………bahçesinde yapılacaktır. Günlük çekim sayısı …….civarında olacak olup getirilecek X-R cihazı bu çekim sayısını yapabilecek kapasitede olmalıdır. Röntgen teknisyeninin/teknisyenlerinin kimlik fotokopileri ile beraber diploma fotokopileri ve ilgili kurumda sigortalı çalıştıkları firma yetkilisi tarafından aslı gibidir yazısıyla onaylanıp raporlanmalı ve………….’na teslim edilmelidir. Çekim için ayrılan süre ….. iş günü, saat ……arası olmalıdır. Bayan çalışanlar için ……gün süresince saat …….arası röntgen teknisyeni yanında hemşire veya bayan sekreter olmalıdır. Filmler uluslararası çalışma örgütü normlarında ve 1. teknik kalitede olmalıdır. Filmler 35*35 veya kişiye göre 35*43 ebatında olmalıdır. Röntgen banyo suyu atıkları hizmet veren firma tarafından bertaraf edilmelidir. Bertara f ile ilgili tutanağın bir nüshasını iş bitimi sonrası ’na teslim etmelidir. Çekim yapan personel EK 1’de özgeçmiş kısmını kısmını sorgulayıp kaydetmelidir. AC grafisi radyoloji uzmanı tarafından Ek 1’deki bilgiler dikkate alınarak değerlendirilmeli, imza ve kaşelenerek raporlanmalıdır. Raporlar personeli için sicil numarasına göre sıralandırılıp teslim edilmelidir. Bu maddede işyeri sağlık birimi t arafından verilen listeye uyulmalıdır. Patolojik sonuçlar öncelikli ve raporlandırılmış olarak İşyeri Sağlık Birimi’ne bildirilmelidir. (Patolojik çekimi takip eden 2 (iki) i ş günü içinde) Hizmetin tamamlanmasını takiben 7 (yedi) iş günü içinde tüm raporlar ve PA grafiler İşyeri Sağlık Birimi’ne teslim edilmelidir. Çekim kayıtları Ek 1 formundaki listeye kaydedilmeli ve çektirmeyenlerin ilgili satırları boş bırakılmalıdır. Listede değişik yapılmamalı ve sonuçlar excel formatında bilgisayar ortamında da verilmelidir. Grafilerin üzerine çıkmaz kalem ile tarih, personel sicil no (taşeron ise şirket adı), ve ad- soyad yazılmalıdır. Çekilen filmler personeli için sicil numarasına sıralandırılıp film kutularında (kutuların üzerine içindeki filmin maksimum ve minimum sicil numarası yazılarak) teslim edilmelidir. Çekim yapılacak PA grafi sayısı olup katılım %100 gerçekleşememektedir. Bu nedenle çekim ücreti verilen hedef sayı üzerinden değil gerçekleştirilen doğru çekim üzerinden yapılacaktır. Hatalı çekimler ücretsiz tekrarlanmalıdır. Liste dışı çekimlerin ücreti ödenmeyecektir. (Ek 1) ………..sınırları içerisinde hizmet veren firmanın vereceği her türlü zarar kendileri tarafından karşılanacaktır. Mevcut sözleşmenin şartları yerine getirilmediği takdirde ………..tarafından sözleşme fesih edilebilecektir.

15 ………………….YILI EKG Hizmet …………………….’nde yapılacaktır. Çekim yapılacak EKG cihazının kalibrasyon sertifikası bir yılı geçmemiş olmalı ve aslı gibidir onaylı şekliyle………………… ….’na verilmelidir. Günlük çekim sayısı ………..civarında olacak olup getirilecek EKG cihazı bu çekim sayısını yapabilecek kapasitede olmalıdır. Çekim yapacak sağlık personeli bayan olmalıdır. Çekim yapacak sağlık personelinin kimlik fotokopileri ile beraber diploma fotokopileri ve ilgili kurumda sigortalı çalıştıkları firma yetkilisi tarafından aslı gibidir yazısıyla onaylanıp raporlanmalıdır ve…………………..’na teslim edilmelidir. Çekim için ayrılan süre ………..iş günü, saat ………..arası olmalıdır. Hizmeti veren firma elemanı tarafından EKG kağıdına çıkmaz tükenmez kalem ile TA ölçülerek değeri, tarih, personel sicil no ve ad- soyad yazılmalıdır. EKG kardiyoloji uzmanı tarafından değerlendirilmeli, imza ve kaşelenerek önerilerle birlikte raporlanmalı ve…………….’ne teslim edilmelidir. Çekim kayıtları Ek 2 formundaki listeye kaydedilmeli ve çektirmeyenlerin ilgili satırları boş bırakılmalıdır. Listede herhangi bir değişiklik yapılmamalı ve sonuçlar excel formatında bilgisayar ortamında da verilmelidir. Patolojik sonuçlar öncelikli olarak İşyeri Sağlık Birimine EKG ile beraber kardiyolog önerisiyle beraber raporlandırılmış o larak bildirilmelidir. (Patolojik çekimi takip eden 2 (iki) iş günü içinde) Hizmetin tamamlanmasını takiben iş günü içinde tüm raporlar ve EKG’ler İşyeri Sağlık Birimi’ne teslim edilmelidir. EKG’ler personeli için sicil numarasına göre sıralandırılıp teslim edilmelidir. Bu maddede işyeri sağlık birimi t arafından verilen listeye uyulmalıdır. Çekim yapılacak EKG sayısı ortalama olup katılım %100 gerçekleşememektedir. Bu nedenle çekim ücreti verilen hedef sayı üzerinden değil gerçekleştirilen doğru çekim üzerinden yapılacaktır. Hatalı çekimler ücretsiz tekrarlanmalıdır. Liste dışı çekimlerin ücreti ödenmeyecektir. …………sınırları içerisinde hizmet veren firmanın vereceği her türlü zarar kendileri tarafından karşılanacaktır. Mevcut sözleşmenin şartları yerine getirilmediği takdirde …………….tarafından sözleşme fesih edilebilecektir.

16 ………………..YILI ODİO 1.Hizmet ses geçirgenliği, teknik özellikleri ve termal şartları sağlanmış mobil araç / kabin ile…………………… …….de yapılacaktır.(40dB) 2.Odiometri testinin yapılacağı kabinin ses geçirgenliği ve teknik özellikleri raporlanmalıdır. 3.Çekim yapılacak odiometri cihazının kalibrasyon sertifikası bir yılı geçmemiş olmalı ve aslı gibidir onaylı şekliyle……………..’na verilmelidir. 4.Günlük çekim sayısı civarında olacak olup getirilecek odiometri cihazı bu çekim sayısını yapabilecek 5.kapasitede olmalıdır. 6.Odiometristin/Odiolog’un kimlik fotokopileri ile beraber diploma fotokopileri ve ilgili kurumda sigortalı çalıştıkları 7.firma yetkilisi tarafından aslı gibidir yazısıyla onaylanıp raporlanmalı ve. ……………..na verilmelidir. 8.Çekim için ayrılan süre ……iş günü, saat …………arası olmalıdır. 9.Odiometri sonuçları KBB uzmanı tarafından değerlendirilmeli, imza ve kaşelenerek raporlanmalıdır. Raporlara ç ıkmaz kalem ile tarih, personel sicil no, ad soyad yazılmalıdır. Raporlar ……………….personei için sicil numarasına göre sıralandırılıp teslim edilmelidir. (EK 3) 10.Hizmetin tamamlanmasını takiben………….. iş günü içinde tüm raporlar……….’ne teslim edilmelidir. 11.Odiometrist Ek 3 deki formda istenenlere uygun çekim yapmalı ve form bilgilerine uygun olmayan çekimler ……………bünyesinde aynı şartlar ile tekrarlanmalıdır. 12.Çekim kayıtları Ek 3 formundaki listeye kaydedilmeli ve çektirmeyenlerin ilgili satırları boş bırakılmalıdır. Listede herhangi bir değişiklik yapılmamalı ve sonuçlar excel formatında bilgisayar ortamında verilmelidir. 13.Odiometri yapılacak kişi sayısı ortalama …….olup katılım %100 gerçekleşememektedir. Bu nedenle çekim ücreti verilen hedef sayı üzerinden değil gerçekleştirilen doğru çekim üzerinden ödenecektir. 14.Hatalı çekimler ücretsiz tekrarlanmalıdır. 15.Liste dışı çekimlerin ücreti ödenmeyecektir. 16.……………..sınırları içerisinde hizmet veren firmanın vereceği her türlü zarar kendileri tarafından karşılanacaktır. 17.Mevcut sözleşmenin şartları yerine getirilmediği takdirde ………………tarafından sözleşme fesih edilebilecektir.

17 …………………………….YILI BİYOKİMYA – HEMOGRAM - TİT 1.Kan alımı, en az 2 sağlık personeli ile …………………………’nde yapılacaktır. 2.Sağlık personelinin kimlik fotokopileri ile beraber diploma fotokopileri ve ilgili kurumda sigortalı çalıştıkları firma yetkilisi tarafından aslı gibidir yazısıyla onaylanıp raporlanmalı………………….’na verilmelidir. 3.Kan alımı için ayrılan sure……… iş günü, saat …………..arası olmalıdır. 4.Kan ve idrar alımında alımında kullanılacak olan eldiven, enjektör, tüp ve idrar kabı temini ve bertarafı hizmet veren firmaya ait olacaktır. Firma uygun tıbbi atık bidonunu kendisi temin edecek,tıbbi atığın berterafı yüklenici firmaya ait olacak ve bertarafı ile ilgili tutanağın bir nüshasını………………’na teslim edecektir. 5.Sonuçlar biyokimya veya intaniye uzmanı tarafından değerlendirilecek ve sonuç ve öneriler yazıldıktan sonra imza ve kaşelenerek raporlandırılacaktır. 6.AntiHbs titrasyon değeri belirtilecektir. 7.Raporlar ………..personeli için sicil numarasına göre, sıralandırılıp ……………..teslim edilmelidir. Rapor sonuçlarının üzerine çıkmaz kalem ile tarih, personel sicil no ve ad- soyad yazılacaktır. 8.Patolojik sonuçların bir nüshası önerileriyle beraber kan alımını takip eden……. iş günü içinde İşyeri Sağlık Birimi’ne öncelikli olarakbildirilecektir. 9.Hizmetin tamamlanmasını takiben ………..iş günü içinde tüm raporlar İşyeri Sağlık Birimi’ne teslim edilecektir. 10.Laboratuvar kayıtları Ek 4 formundaki listeye kaydedilmeli ve çektirmeyenlerin ilgili satırları boş bırakılacaktır. Listede herhangi bir değişiklik yapılmayacak ve sonuçlar excel formatında bilgisayar ortamında verilecektir. 11.Kan alım sayısı ortalama olup katılım %100 gerçekleşememektedir. Bu nedenle ücretlendirme verilen hedef sayı üzerinden değil gerçekleştirilen sayı üzerinden yapılacaktır. 12.Hatalı alım ( pıhtılaşan kan) ve işyeri hekimi tarafından şüpheli görülen sonuçlar ücretsiz tekrarlanacaktır. 13.Liste dışı ücret ödenmeyecektir. 14.……………..sınırları içerisinde hizmet veren firmanın vereceği her türlü zarar kendileri tarafından karşılanacaktır 15.Mevcut sözleşmenin şartları yerine getirilmediği takdirde ……………………tarafından sözleşme fesih edilebilecektir.

18 …………………………… YILI SOLUNUM FONKSİYON TESTİ (SFT) 1.Solunum fonksiyon testi, SFT teknisyeni tarafından ………………’nde yapılacaktır. 2.Çekim yapılacak SFT cihazının kalibrasyon sertifikası 1 yılı geçmemiş olmalı ve aslı gibidir onaylı şekliyle ………… ……….verilmelidir. 3.SFT ağızlığı tek kullanımlık olacaktır. Yüklenici firma tarafından yeterli sayıda ve yedekli ağızlık getirilmelidir. 4.Teknisyenin SFT konusunda en az 1 yıl deneyimli olduğu kimlik fotokopileri ile beraber diploma fotokopileri ve ilgili kurumda sigortalı çalıştığı firma yetkilisi tarafından aslı gibidir yazısıyla onaylanıp raporlanmalı ve ……………….verilmelidir 5.Çekim için ayrılan süre ……iş günü saat …………….arası olmalıdır. 6.Çekim yapan personel EK 6’da özgeçmiş kısmını kısmını sorgulayıp kaydetmelidir. 7.SFT sonuçları Göğüs Hastalıkları uzmanı tarafından Ek 6’dAki bilgiler dikkate alınarak değerlendirilmeli, SFT kağıdı üstüne uzman hekim görüşü raporlanarak imzalanmalı ve kaşelenmelidir. 8.Raporlarda tarih, personel sicil no, ad soyad, kilo ve boy bilgileri yazılmalıdır 9. Sağlik Birimi tarafından SFT si yapılacak personelin kilo ve boy bilgileri Ek6’da verilecek olup çekim sonuçlarının doğruluğu için çekim öncesi kayıt yapılırken bu rakamlar dikkate alınmalıdır 10.Raporlar …………….. personel için sicil numarasına gore sıralandırılıp İşyeri Sağlık Birimine teslim edilmelidir. 11.Hizmetin tamamlanmasını takiben ……… iş günü içinde tüm raporlar İşyeri Sağlık Birimi’ne teslim edilmelidir. 12.SFT sonuçlarının kayıtları Ek 6 formundaki listeye kaydedilmeli ve çektirmeyenlerin ilgili satırları boş bırakılmalıdır. Listede herhangi bir değişiklik yapılmamalı ve sonuçlar excel formatında bilgisayar ortamında da verilmelidir. 13.SFT yapılacak kişi sayısı ortalama olup katılım %100 gerçekleşememektedir. Bu nedenle çekim ücreti verilen h edef sayı üzerinden değil gerçekleştirilen doğru çekim üzerinden ödenecektir. 14.Hatalı çekimler ücretsiz tekrarlanacaktır.( tek kullanımlık yedek SFT ağızlığı bulundurulmalıdır) 15.Liste dışı çekimlerin ücreti ödenmeyecektir. 16.………………..sınırları içerisinde hizmet veren firmanın vereceği her türlü zarar kendileri tarafından karşılanacaktır. 17.Mevcut sözleşmenin şartları yerine getirilmediği takdirde …………….tarafından sözleşme fesih edilebilecektir. NOT Teklif veren firmaların il sınırları içerisinde faliyet göstediklerini belirten evrakları teslim etmeleri gerekmektedir


"FAYDALI LİNKLER 1 KİMYASALLAR nglish&alph=A&carcinogen=false&new=false2. SHEET Kısa yol" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları