Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SEKRETERLİK BİLGİSİ SEKRETER : Büro yönetimi konusunda birikimli, doğrudan emir almadan, sorumluluk alma yeteneği gösterebilen, alınan karar ve sorumlulukları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SEKRETERLİK BİLGİSİ SEKRETER : Büro yönetimi konusunda birikimli, doğrudan emir almadan, sorumluluk alma yeteneği gösterebilen, alınan karar ve sorumlulukları."— Sunum transkripti:

1 SEKRETERLİK BİLGİSİ SEKRETER : Büro yönetimi konusunda birikimli, doğrudan emir almadan, sorumluluk alma yeteneği gösterebilen, alınan karar ve sorumlulukları uyguladığı gibi, kendisine verilen yetki sınırları içinde kararlar verebilen, yönetim kadrosu içerisinde yeri bulunan bir büro görevlisidir. Sekreter yönetici yardımcısıdır, büro organizasyonunu yapan kişidir, yönetici asistanıdır.

2 SEKRETERİN NİTELİKLERİ 1.SEKRETERİN KİŞİSEL NİTELİKLERİ Kıyafet Uygun makyaj Temizlik ve Düzen Oturuş, ayakta duruş, yürüyüş Jest ve mimikler Zarafet ve estetik*

3 2.SEKRETERİN MESLEKİ NİTELİKLERİ  Türkçeyi Kusursuz Konuşma  Yabancı Dil Bilme  Yazışma Yeteneğine Sahip Olma  Temsil Etme Becerisi  Dosyalama Tekniklerini Bilme  Protokol Kurallarını Bilme  Büro Otomasyonunu Bilme  İnisiyatif Sahibi Olma

4  Mesleğini Sevme  Eğitim  İş Hayatına Uyum Sağlama  Planlama ve Organize Etme  Karar Verme  Risk Alma  Güvenilir Olma  Zamanı Etkin Kullanma  İş ve Meslek Etiği


"SEKRETERLİK BİLGİSİ SEKRETER : Büro yönetimi konusunda birikimli, doğrudan emir almadan, sorumluluk alma yeteneği gösterebilen, alınan karar ve sorumlulukları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları