Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BİR MARKA GELİŞTİRME OYUNUNUN ÖYKÜSÜ İSTANBUL 3.12.2014 Hazırlayan:Necdet Bükülmez.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BİR MARKA GELİŞTİRME OYUNUNUN ÖYKÜSÜ İSTANBUL 3.12.2014 Hazırlayan:Necdet Bükülmez."— Sunum transkripti:

1 BİR MARKA GELİŞTİRME OYUNUNUN ÖYKÜSÜ İSTANBUL Hazırlayan:Necdet Bükülmez

2 İÇERİK I- SLOGAN, HEDEFLER VE NEDEN NECOWALKS? II-TANITIM/İLETİŞİM III-PLANLAMA IV-UYGULAMA V-STANDARTLARIN OLUŞTURULMASI VE TAKİBİ VI-REKLAM VE PAZARLAMA VII-GERİ BİLDİRİM VE İYİLEŞTİRME VIII-MİZAH DUYGUSU

3 I- SLOGANIMIZ “YAŞADIĞIMIZ ŞEHİRDE TURİST OLMANIN KEYFİNİ ÇIKARTALIM.” “BEN ZATEN YÜRÜYORUM, BİRLİKTE YÜRÜYELİM, İSTANBUL’U KEŞFEDELİM” ŞEKLİNDE PROFESYONEL KAYGILARDAN UZAK BİR YAKLAŞIM.

4 I-HEDEFLERİMİZ İstanbul'u -efsaneleri ve anekdotları dinleyerek- yürümek (min adım garantili) Doğanın ve şehrin güzelliklerinin farkına varmak Temel fotoğraf bilgisi alarak fotoğraf çekmek Arka sokak lezzetlerinin tadına bakmak, Her Necowalks sonrası "gezi bahane dostluk şahane" dedirten sıcak anılarla ayrılmak.

5 I- Neden markamızın adı “NECOWALKS” “Neden bizim bir uluslararası markamız yok” söylemine rağmen bir şey yapılmamasının karşısında eleştirel duruş sergilemek. Yabancı konukları da programa dahil ettiğimiz hatta onlar için Necowalks düzenlediğimiz oluyor. Turizm’in evrensel dili İngilizce..

6 II- TANITIM /İLETİŞİM : necowalks : /necowalks Web sitesi:

7 İletişim:Facebook Necowalks Grubu paylaşımları

8 Facebook Necowalks Grubu paylaşımları

9 III- PLANLAMA ANKET ÇALIŞMASI /GÜN VE ROTA BELİRLENMESİ

10 IV-UYGULAMA/ SAHAYA ÇIKIŞ 1-Necowalks EYÜP BALAT FENER (3 ayrı grupla) 2-Necowalks BEYAZIT-VEFA-SÜLEYMANİYE ZEYREK ( 3 ayrı grupla) 3-Necowalks SULTANAHMET-KADIRGA-K.AYASOFYA- ARASTA 4-Necowalks TOPKAPI SARAYI AYASOFYA-YEREBATAN- SULTANAHMET-HİPODROM 5-Necowalks CİHANGİR- ÇUKURCUMA (2 ayrı grupla) 6-Necowalks HANLAR (Kapalıçarşı-Tahtakale-Mahmutpaşa-Sultanhamam-MısırÇ.)

11 IV-UYGULAMA/ SAHAYA ÇIKIŞ (devam...) 7-Necowalks KADIKÖY-MODA 8-Necowalks ÜSKÜDAR-SALACAK-KUZGUNCUK 9-Necowalks GALATA-PERA (2 ayrı grupla) 10-Necowalks BOĞAZİÇİ YALILARI- ANADOLUKAVAĞI 11-Necowalks KARAKÖY-TOPHANE 12-Necowalks SAMATYA-YEDİKULE

12 IV-YÜRÜYÜŞLERDEN ANI FOTOĞRAFLARI

13 IV.YÜRÜYÜŞLERDEN ANI FOTOĞRAFLARI

14 IV. YÜRÜYÜŞLERDEN BİR HİKAYE YENİKAPI ismi nereden geliyor? Bir padişah, bir falcı ve bir kayıkçı aynı sandalda Üsküdar’dan yola çıkarlar...

15 IV.NECOWALKS’TAN ÇEŞİTLEMELER-1 NECOARTS AMAÇ: İstanbul’daki sanatsal faaliyetleri, grup olarak izlemek, mekanlara gezi düzenlemek, bilgi aktarmak. GERÇEKLEŞEN: -İstanbul Tasarım Bienali II -Beşiktaş Fotoğraf Şenliği -Pera Müzesi“ Grafiti Sokak Sanatı” -Arter “Göçebe Bakış” Sergisi -Salt Galata “İsmail Saray Sergisi” -Milli Saraylar Resim Müzesi PLANLANAN: -Miro Sergisi- Sabancı Müzesi

16 IV.NECOWALKS’TAN ÇEŞİTLEMELER-2 NECOKIDS* AMAÇ: Çocuklara İstanbul’da turist olmayı sevdirmek, gezdirirken onların interaktif katılımını sağlamak, sürprizler sunmak (resim yaptırmak, çıkartmalar hazırlamak, şifreler verip tarihi eseri bulmalarını sağlatmak gibi), temel fotoğraf çekmeyi gösterip, sonrasında çekilen fotoğrafları sitede yayınlamak İLK GEZİ: Aralık ayı ikinci yarısında 4 çocuk 4 anne’den oluşan bir grupla Sultanahmet-Ayasofya-Yerebatan-Hipodrom-Yeni Cami turu. *Necoarts ve Necokids, bir Necowalks iştirakidir

17 V- STANDARTLARIN OLUŞTURULMASI VE TAKİBİ Necowalks yürüyüş standartları: 1-Gün ve rotayı sitede yayınlamak 2-Minimum dört kaynaktan ön hazırlık 3-Yeni rota için ön keşif gezisi 4-Yürüyüşte önceden belirlenen soruların yanıtlarının verilmesi 5-Çekilen fotoğrafların sitede paylaşılması ve her yürüyüş sonrası geziyi en iyi anlatan 2 fotoğrafın katılanlar tarafından belirlenmesi ve yayınlanması 6-Katılanlardan geri bildirim alınması ve iyileştirilmelerin yapılması.

18 VI-REKLAM/PAZARLAMA 1-LOGO ÇALIŞMASI

19 VI-REKLAM/PAZARLAMA 2-PROMOSYON ÜRÜNLERİ

20 VII. GERİ BİLDİRİM ALINMASI VE İYİLEŞTİRME Necowalks Gezginlerinden gelen geri bildirimler

21 VII.Necowalks Gezginlerinden gelen geri bildirimler ‪ Ipek Meltem Eltetik‪ Ipek Meltem Eltetik‪ Yaşasın çok heyecanli programlar, Necokids 'i heyecanla bekliyoruz. Neco Kupa neden olmasın. Harikasıniz Dün, 07:55 · Beğenmekten Vazgeç · 1 ‪Ceren Pasco‪ Yaraticiligin,ictenligin,bilgin ve bu farkli bakisin olduktan sonra kim tutar seni dayicim.Yurudukce ve yuruttukce farkli pencereler açıyorsun.Seni takip etmek buyuk keyif. Tum projelerinin buyumesi dilegiyle YURU YA NECO Dün, 09:30 · Beğenmekten Vazgeç · 1 ‪Banu Soydan Bekbay‪ Ceren oyle guzel dile getirmiş ki, aynı duygular içerisindeyim. Hayatımıza deger katıyorsun, iyi ki varsın! Yürü be Neco kim tutar seni Dün, 11:03 · Beğenmekten Vazgeç · 1 ‪Ayşe Uraz Aydemir‪ Guzel Nitelikler arti arti deger katar her işe.Hele gönül de veriliyorsa...Yolun (yolumuz:))açık olsun.Sevgiyle... Dün, 11:08 · Beğenmekten Vazgeç · 1 ‪Selma Alpaslan‪ Tüm projelerinin, hedeflerinin gerçekleşmesini diliyorum. Sevgiyle üretilen her proje hedefi bulur. Emeklilikte de ancak böyle severek başlanan bir proje gerçekleşince tamda hayattaki yerini bulur. Şansın açık olsun. Dün, 11:22 · Beğenmekten Vazgeç · 2 Dün, 07:551 ‪Ceren Pasco Dün, 09:30 1 ‪Banu Soydan Bekbay Dün, 11:031 ‪Ayşe Uraz Aydemir Dün, 11:081 ‪Selma Alpaslan Dün, 11:222

22 VIII. BİRAZ DA MİZAH DUYGUSU ŞİMDİ ALDIĞIMIZ BİR HABER ! Papa Francis, uçaktan iner inmez,Sultanahmet’e “Necowalks” ile yürümek istedi...

23 NECOWALKS’ TA GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN.


"BİR MARKA GELİŞTİRME OYUNUNUN ÖYKÜSÜ İSTANBUL 3.12.2014 Hazırlayan:Necdet Bükülmez." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları