Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN."— Sunum transkripti:

1

2 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN ŞARKILAR EYLÜL AYI OKUNAN HİKAYE KİTAPLARI EYLÜL AYI GEZİMİZ EYLÜL AYI SİNEMAMIZ GENEL VELİ TOPLANTIMIZ EYLÜL AYI BRANŞ DERSLERİMİZ EKİM AYI MİNİ PROGRAMI EKİM AYI AİLE KATILIMI

3

4 TANIŞMA GÜNÜMÜZ

5

6

7

8

9

10

11

12 PSİKOMOTOR ALAN Amaç 1.Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme Kazanımlar 1. Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar. 4. Sözel yönergelere uygun olarak yürür. Amaç 2.El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme Kazanımlar 1. Küçük nesneleri toplar 4. Nesneleri takar. 5. Nesneleri çıkarır. 7. El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır 10. Yönergeye uygun çizgiler çizer Amaç 4.Küçük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yapabilme Kazanımlar 1. Nesneleri kopartır ve yırtar 2. Nesneleri sıkar. 4. Malzemelere elleriyle şekil verir. SOSYAL-DUYGUSAL ALAN Amaç1.Kendini tanıyabilme Kazanımlar 1. Fiziksel özelliklerini söyler. 2. Belli başlı duyuşsal özelliklerini söyler Amaç 2.Duygularını fark edebilme Kazanımlar 1. Duygularını söyler. 2. Duygularının nedenlerini açıklar

13 Amaç 4. Kendi kendini güdüleyebilme Kazanımlar 1. Kendiliğinden bir işe başlar 2. Başladığı işi bitirme çabası gösterir Amaç 6.Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme Kazanımlar 1. Kendiliğinden iletişimi başlatır. 2. Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır. Amaç 11.Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme Kazanımlar 1. Estetik bedensel hareketlerle yürür/dans eder. 2. Özgün şiir, öykü, şarkı vb. söyler DİL ALANI Amaç 4.Kendini sözel olarak ifade edebilme. Kazanımlar 1. Dinlerken/konuşurken göz teması kurar. 2. Sohbete katılır. 5. Söz almak için sırasını bekler 6. Duygu, düşünce ve hayallerini söyler. Amaç 8. Görsel materyalleri okuyabilme Kazanımlar 1.Görsel materyalleri inceler., 2.Görsel materyallerle ilgili sorular sorar. 3. Görsel materyallerle ilgili sorulara cevap verir

14 BİLİŞSEL ALAN Amaç 1. Kendisi ve ailesi ile ilgili bilgileri kavrayabilme Kazanımlar 1.Kendisi ile ilgili bilgileri açıklar 2.Aile bireyleri ile ilgili bilgileri açıklar Amaç 2. Olay ya da varlıkların çeşitli özelliklerini gözlemleyebilme Kazanımlar 1.Olay ya da varlıkların özelliklerini söyler. Amaç 3. Dikkatini toplayabilme Kazanımlar 1. Dikkat edilmesi gereken nesneyi/durumu/olayı fark eder Amaç 4. Algıladıklarını hatırlayabilme Kazanımlar 1. Olay ya da varlıkları söyler 4. Varlıkların sayısını söyler Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme 1. Varlıkları birebir eşleştirir 2. Varlıkları şekillerine göre eşleştirir Amaç 6. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre gruplayabilme 2. Varlıkları şeklilerine göre gruplar Amaç 7. Nesne durum ya da olayları çeşitli özelliklerine göre sıralayabilme 7. Olayları oluş sırasına göre sıralarAmaç 9. Nesneleri sayabilme Kazanımlar 1.20 sayısı içinde ileriye doğru birer birer ritmik sayar 5. Nesneleri sayarak miktarlarını az ya da çok olarak söyler. Amaç 19. Nesne grafiği hazırlayabilme Kazanımlar 1.Nesneleri kullanarak grafik oluşturur

15 ÖZBAKIM BECERİLERİ Amaç 1. Temizlik kurallarını uygulayabilme Kazanımlar 1.Temizlikle ilgili malzemeleri doğru kullanır 2.El, yüz ve vücudun diğer kısımlarını uygun biçimde yıkar Amaç 3. Doğru beslenmenin önemini fark edebilme Kazanımlar 1.Yiyecekleri ayrım yapmadan yer/içer 2.Yiyecekleri ve içecekleri yeterli miktarda yer/içer

16

17 RENKLERSarı Kırmızı Mavi SAYILAR/SAYMA1-10 Arası Ritmik Sayma 1-5 Arası Nesne Nesne Eşleştirme 1-5 Arası Nokta Nokta Eşleştirme. BOYUTBüyük-Küçük Uzun-Kısa KARŞILAŞTIRMAAynı-Farklı ŞEKİLLERHer Şeyin Bir Şekli Olduğunu Keşfetme Daire YÖN/KONUMFarklı Konumları Fark Etme Açık-Kapalı ZAMAN /SIRALAMAÖnce-Sonra

18

19 “KAYIP OLANI BUL” İSİMLİ OYUN OYNANDI.

20 İLK KİTAP OKUMA GÜNÜMÜZ

21 SORUMLULUK NEDİR? SORUMLULUKLARIMIZ NELERDİR? SOHBET EDİLEREK OKULDAKİ İLK SORUMLULUKLAR ÖĞRENİLDİ

22 SINIF KURALLARINA KARAR VERİLEREK, SINIF SÖZLEŞMESİ İMZALANDI

23 “OKULA NASIL GELİYORUM?” GRAFİK ÇALIŞMASI YAPILDI

24 AYNA KULLANILARAK FİZİKSEL ÖZELLİKLERİMİZ KONUŞULDU

25 SANAT ETKİNLİĞİNDE KENDİ BEDENİMİZİ ÇİZME ÇALIŞMASI YAPILDI

26 “VÜCUDUMUZ HAKKINDA NELER BİLİYORUZ?” “NELER ÖĞRENMEK İSTİYORUZ?” PANOLARI HAZIRLANDI

27

28 ÇEŞİTLİ HAREKETLER YAPILDI, FOTOĞRAFLANARAK İNCELENDİ

29

30

31 SAĞLIĞIMIZ İÇİN YARARLI BESİNLER ÖĞRENİLEREK BESİN PİRAMİDİ OLUŞTURULDU

32 OKUL REVİRİNE GİDİLEREK BOY VE KİLO ÖLÇÜMÜ YAPILDI

33 SINIF MEVCUDUNU GÖSTEREN GRAFİK HAZIRLANDI

34 “DUVAR BOYAMA” İSİMLİ DRAMA ETKİNLİĞİ UYGULANDI

35 İSKELET MAKETİ İNCELENDİ

36 SANAT ETKİNLİĞİNDE KULAK ÇUBUKLARI KULLANILARAK İSKELET FİGÜRÜ OLUŞTURULDU

37 IŞIKLI MASADA RÖNTGEN FİLMLERİ İNCELENDİ

38 İNCELENEN RÖNTGEN FİLMLERİNDEN İNSAN VÜCUDU OLUŞTURULDU

39 BAHÇEDE DUYULAR KULLANILARAK KEŞİFLER YAPILDI. KEŞİF SONUÇLARI RAPORLAŞTIRILDI

40

41

42 KAVRAM HARİTALARI İNCELENEREK DUYU ORGANLARININ GÖREVLERİ ÖĞRENİLDİ

43 KAVRAM HARİTALARI VE İNSAN VÜCUDU MAKETİ İNCELENEREK İÇ ORGANLARI TANITILDI VE GÖREVLERİ ÖĞRENİLDİ

44 SANAT ETKİNLİĞİNDE İÇ ORGANLARIN RESİMLERİ BOYANARAK İNSAN VÜCUDU ÇALIŞMASI YAPILDI

45 DAİRE ŞEKLİNİ TANIMA, YUVARLAK VE ÇEMBER ŞEKİLLERİ ARASINDAN FARK ETME ÇALIŞMALARI YAPILDI, DAİRE KÖŞESİ HAZIRLANDI

46 SANAT ETKİNLİĞİNDE FARKLI BÜYÜKLÜKLERDE DAİRE ŞEKİLLERİ KESİLEREK YARATICI ÇALIŞMALAR YAPILDI

47 “VÜCUDUMUZ HAKKINDA NELER ÖĞRENDİK?” POSTERİ HAZIRLANARAK “VÜCUDUMUZ HAKKINDA NELER BİLİYORUZ?” VE “VÜCUDUMUZ HAKKINDA NELER ÖĞRENMEK İSTİYORUZ?” POSTERLERİYLE KARŞILAŞTIRILDI

48 “YETENEK NEDİR?” SORUSU İLE POSTER HAZIRLANDI

49 “YETENEĞİMİ BUL” İSİMLİ OYUN OYNANDI

50 “MATEMATİK DEHASI” KİTABINDAN ÇALIŞMALAR YAPILDI

51 SAYI-NESNE EŞLEŞTİRME ÇALIŞMASI YAPILDI

52 BAHÇEDE OYUNLAR OYNANDI

53

54

55 KOMŞU (PARMAK OYUNU) -Komşu komşu huu - Oğlun geldi mi? - Geldi - Ne getirdi? - İnci boncuk - Kime kime? - Sana bana - Başka kime? - Kara kediye - Kara kedi nerede? -Ağaca kaçtı -Ağaç nerede? -Balta kesti Balta nerede? -Suya düştü -Su nerede? -İnek içti -İnek nerede? -Dağa kaçtı -Dağ nerede? -Yandı bitti kül oldu RAP (PARMAK OYUNU) Rap rap rap o da ne? Çimenli bir yol Altından geçemem, üstünden geçemem Ama üzerinden geçebilirim Fışır fışır fışır… Rap rap rap o da ne? Taşlı bir yol Altından geçemem, üstünden geçemem Ama üzerinden geçebilirim Fışır fışır fışır… Rap rap rap o da ne? Çamurlu bir yol Altından geçemem, üstünden geçemem Ama üzerinden geçebilirim Fışır fışır fışır… Rap rap rap o da ne? Kocaman bir ev Hadi kapıyı çalalım Tık tık tık kimse var mı? Anahtarı üzerindeymiş hadi açalım Kocaman bir ayı Hadi kaçalımmmmmm!

56 VÜCUDUMUZ (ŞARKI) İki elim iki kolum, bacaklarım var Her insanda bir burun birde ağız var, Sen hiç gördün mü? Üç kulaklı bir adam Olur mu? Hiç üç kulak Dön de aynaya bak / HEY İki kulak iki yanak bir de başım var Gözlerimde kirpiğim saçlarım da var Sen hiç gördün mü? Üç dudaklı bir adam Olur mu? Hiç üç dudak Dön de aynaya bak / HEY DİK DUR KARDEŞİM (ŞARKI) Dik dur dik dur kardeşim Koy elleri beline Sallan sallan kardeşim Sonra eller yerine Kolları öne uzat Sonra da yukarıya Sol ayağın ileri Sağ ayağın havaya Haydi kuşlar gibi uç Mutlu ol bu yuvada Yaşa yaşa çok yaşa Sağlıklı ol kardeşim Dik dur dik dur kardeşim Koy elleri beline Sallan sallan kardeşim Sonra eller yerine Kolları öne uzat Çevir çevir kardeşim Zıpla zıpla kardeşim El çırp el çırp kardeşim Yaşa yaşa çok yaşa Sağlıklı ol kardeşim

57

58

59

60 OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71 HAZIR RESİMLERİ BOYAMA UYGULAMALARI YAPILDI MOUSE KULLANIMINI PEKİŞTİRMEK, EL-GÖZ KOORDİNASYONUNU ARTTIRMAK AMACIYLA “BALON PATLATMA”, “TOPYAKALAMA” GİBİ KOORDİNASYON OYUNLARI OYNANDI

72 MİMİKLERİ VE DUYGULARI İFADE ETME ÇALIŞMALARI YAPILDI “SİHİRLİ SANDALYELER” DRAMASI UYGULANDI

73 STRECİNG VE KOŞU ÇALIŞMALARI YAPILDI MİNDERLİ PARKURDA DENGEDE YÜRÜME, YUVARLANMA ÇALIŞMALARI YAPILDI “AYI”, “YENGEÇ”, “TOPUK PARMAK UCU” YÜRÜME ÇALIŞMALARI YAPILDI FARKLI AĞIRLIKTAKİ TOPLARI TAŞIMA ÇALIŞMASI YAPILDI

74 SATRANÇ OYUNUNUN TANITIMI YAPILDI SATRANÇ TAHTASI ÜZERİNDE DİKEY-YATAY-ÇAPRAZ HATLAR ANLATILDI SATRANÇ TAŞLARININ TANITIMI YAPILDI

75 ELEKTİRİĞİN CİSİMLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ “ŞİMŞEK” DENEYİ YAPILDI ISININ MADDELER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ “ZIPLAYAN PARA” DENEYİ YAPILDI HAVA MI, SU MU, YER KAPLAR? “GENİŞLEYEN TOP” DENEYİ YAPILDI

76 ISINMA VE ESNEME HAREKETLERİ ÇALIŞILDI STRECHİNG, PİLİE, RELEVE, VE DENGE ÇALIŞMALARI YAPILDI POİNT VE FLEX KLASİK BALE TEMEL ADIMLARI ÇALIŞILDI

77 TANIŞMA VE BASİT HALK DANSLARI FİGÜRLERİ ÇALIŞILDI EL VE AYAK VURUŞLARI KULLANILARAK RİTM ÇALIŞMALARI YAPILDI

78 SES AÇMA ÇALIŞMASI YAPILDI “VÜCUDUMUZ” ŞARKISININ BİRİNCİ BÖLÜMÜ ÖĞRENİLDİ “VÜCUDUMUZ ŞARKISININ İKİNCİ BÖLÜMÜ ÖĞRENİLDİ

79 SERBEST RESİM ÇALIŞMASI YAPILDI ZIMPARA KAĞIDINA “PORTRE” ÇALIŞMASI YAPILDI SICAK RENK KARIŞIMLAR İLE “İTFAİYECİ VE ALEVLER” ÇALIŞMASI YAPILDI

80

81 01 “1 EKİM DÜNYA ÇOCUK GÜNÜ “ ile ilgili sohbet ediyoruz. Okuldaki ve evdeki haklarımızı öğreniyoruz. Demokrasi Duvarına haklarımızı yazıyoruz ve resimlerini yapıyoruz. “BEN BİR ÇOCUĞUM” isimli şarkıyı öğreniyoruz ve ritm çalışması yapıyoruz. 02 “FİLLER VE FİL YAVRULARI” GEMS konumuza başlıyoruz. Yap-boz parçalarını tamamlayarak resmi tahmin ediyoruz. “İLK FİL” resmimizi yapıyoruz. 03 “FİLLER HAKKINDA NELER BİLİYORUZ?” “FİLLER HAKKINDA NELER ÖĞRENMEK İSTİYORUZ?” posterlerini tamamlıyoruz. Fil posterlerini inceliyoruz ve fil panomuzu hazırlıyoruz. Fillerle ilgili belgesel film izliyoruz. 04 “4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ “ ile ilgili sohbet ediyoruz. Farklı hayvan seslerini dinleyerek hangi hayvana ait olduğunu buluyoruz. NOT: Evinde beslediğin evcil hayvanını bugün okula getirebilirsin. “ONLAR İÇİN, BİR KAP YEMEK BİR KAP SU” kampanyası için kaplar hazırlıyoruz. Not: Evden gelirken 1 adet plastik kap getirmeyi unutma!.. 05 Farklı resimlerden fillerin hortumlarını inceliyoruz. “FİLİN HORTUMU” isimli drama çalışmasını yapıyoruz. “MATEMATİK DEHASI” isimli kitabımızdan çalışmalar yapıyoruz. 08 Sanat etkinliğinde fil kulakları yapıyoruz. Fillerin kulakları ne işe yarar? öğreniyoruz. “FİL VE ARI” isimli şarkıyı öğreniyoruz. “ŞIMARIK FİL” isimli hikayeyi dinliyoruz. 09 Filler ne yer? Bir gün boyunca ne kadar yiyecek tüketir? Soruları ile ilgili sohbet ediyoruz. Hazırlayacağımız fil yemeğimize oy kullanarak karar veriyoruz. “DEMOKRASİ” nedir? Konuşuyoruz. “OBUR JOJO” isimli hikayeyi dinliyoruz. Not: Evinde bulunan sebze ve meyvelerden birer adet getirmeyi unutma!.. 10 Tepegöz kullanarak duvara yansıttığımız yavru fil resmi ile kendi boyumuzu kıyaslıyoruz. Artık malzemelerle fil çalışması yapıyoruz. “FİLLER KAÇ TANEYDİ” isimli hikayeyi dinliyoruz. 11 Çeşitli resimlerden filin derisi hakkında bilgi ediniyoruz. Kesik çizgilerden oluşan fil resmini tamamlayarak fil derisine benzer kumaşları resme yapıştırıyoruz. NOT: YAPACAĞIMIZ ÇALIŞMA İÇİN EVDEN FARKLI KUMAŞLAR GETİREBİLİSİN. 12 Islak-Kuru kavramını fillere çamur banyosu yaptırarak öğreniyoruz. Filler neden çamur banyosu yapar? Öğreniyoruz. “PAPU ÇİZGİLER” isimli kitabımızdan çalışmalar yapıyoruz.

82 15 ASYA VE AFRİKA fillerinin özelliklerini posterleri inceleyerek öğreniyoruz. “GECEYİ UNUTAN FİL” isimli hikayeyi dinliyoruz. Kare şeklini öğreniyoruz. Daire ve kare şeklini kullanarak örüntü çalışması yapıyoruz. 16 Erkek- Dişi ve Yavru filin ayak izlerini karşılaştırıyoruz. Daire şeklindeki nesnelerle ayak izlerini ölçüyoruz. Kendi ayağımızla yavru filin ayak izini karşılaştırıyoruz. Legoları kullanarak kendi ayağımızı ölçüyoruz. “MİNİK FİL HEFFALUMP” isimli çizgi sinemayı izliyoruz. 17 “FİLLER HAKKINDA NELER ÖĞRENDİK?” posterini hazırlıyoruz. “SON FİL” resmini yaparak ilk fil resmi ile karşılaştırıyoruz. 18 Bayram için kartlar hazırlıyoruz. “TEMEL DİKKAT ÇALIŞMALARI” isimli kitabımızdan çalışmalar yapıyoruz. 19 “ŞENLİKKÖY POSTANESİNE” geziye gidiyoruz. Gezi sonrası gördüklerimizin resmini yapıyoruz. 22 “ATATÜRK’Ü” tanıyoruz. Atatürk’ün çeşitli resimlerini inceliyoruz ve “ATATÜRK ALBÜMÜ” oluşturuyoruz. “CUMHURİYET” isimli şarkıyı öğreniyoruz. 23 “DOLMABAHÇE SARAYI’NA” geziye gidiyoruz. Gezi sonrası gördüklerimizin resmini yapıyoruz. “CUMHURİYET BAYRAMI” için okulumuzu süslüyoruz. 24 Ülkemizdeki Bayramlar ve Bayramlaşmanın önemi hakkında sohbet ediyoruz. Arkadaşlarımızla ve öğretmenlerimizle bayramlaşıyoruz. NOT: ARİFE GÜNÜ NEDENİYLE BUGÜN OKULUMUZ 13:00 DA TATİLE GİRECEKTİR EKİM KURBAN BAYRAMI TATİLİ SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE SAĞLIKLI VE MUTLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE… EKİM CUMHURİYET BAYRAMI NEDENİYLE RESMİ TATİL. 30 Bugün okulumuzda CUMHURİYET BALOSU var. NOT: OKULA KIRMIZI-BEYAZ RENKTE GİYSİLER GİYİNEREK GELMEYİ UNUTMA!.. Cumhuriyet’in getirdiği yenilikler hakkında sohbet ediyoruz. 31 DEĞERLER EĞİTİMİ konumuz “BARIŞ” Barış nedir? Barış olmasaydı ne olurdu? Barış dolu bir ülkede yaşam nasıl olur? Soruları ile ilgili sohbet ediyoruz. Barış yıldızları yapıyoruz ve “BARIŞ YILDIZLARI” isimli hikayeyi dinliyoruz.

83

84 01 Çocuğunuzla evdeki haklarının neler olduğu ile konuşun. 02 Çocuğunuzla fil konulu bir kitap, oyuncak vb… materyal satın alın. 03 Çocuğunuzla birlikte filler hakkında bir araştırma yapın. Filler hakkında bulduğunuz bilgileri, resimleri okula getirmesini sağlayın. 04 Çocuğunuzla 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü ile ilgili sohbet edin. Bugün eve getirdiği kabı su doldurarak bina dışında hayvanlar için uygun bir yere bırakın. 05 Çocuğunuza renkli mandallar verin. Bu mandalları renklerine göre ayırmasını, sonra her grupta kaç mandal olduğunu sayarak söylemesini isteyin. 08 Çocuğunuzdan okulda öğrenmiş olduğu Fil ve Arı isimli şarkıyı size söylemesini isteyin. Fil ve arı arasında bulunan farklılıkları size anlatmasını isteyin.(Fil büyük, arı küçük, fil ağır, arı hafif gibi…) 09 Çocuğunuzla birlikte buzdolabınızda bulunan yiyecekleri inceleyin ve fillerin yedikleri yiyecekler hakkında sohbet edin. 10 Çocuğunuzdan en sevdiği oyuncağının boyunu Legolarını yan yana dizerek ölçmesini isteyin. 11 Çocuğunuzla birlikte sitesinden fillerin sesli videolarını izleyerek çıkarttıkları sesleri dinleyin. 12 Klasik müzik eşliğinde, çocuğunuzla birlikte boş bir kağıda düz,yamuk,dikey,yatay dalgalı çizgiler çizin. 15 Çocuğunuzla evinizdeki kare şeklinde olan nesneleri bularak bir araya toplayın ve “kare köşesi” oluşturun. 16 Çocuğunuzla birlikte aile bireylerinin ayak izlerini çıkarın. Sonra keserek büyükten küçüğe, küçükten büyüğe sıralayın. 17 Çocuğunuzdan Filler ve Yavruları GEMS konusunda öğrendiklerini size anlatmasını isteyin. 18 Çocuğunuzla birlikte bayram kutlaması için bir e-kart hazırlayarak yakınlarınıza gönderin. Not: Yarın yapılacak olan postane gezisi için çantana 2 TL koymayı unutma! 19 Çocuğunuzla gezi yerindeki izlenimleri hakkında sohbet edin.

85 22 Çocuğunuz ile birlikte çeşitli kaynaklardan Atatürk ile ilgili araştırma yapın. 23 Çocuğunuzla Dolmabahçe Sarayı gezisindeki gözlemleri hakkında sohbet edin. 24 Çocuğunuzla birlikte bayram tatili süresince yapacaklarınızı planlayın BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN 29 Çevrenizde yapılan Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına çocuğunuz ile birlikte katılın. 30 Çocuğunuzla Cumhuriyet Bayramı’nın önemi hakkında sohbet edin. Bugün okulda yapılan Cumhuriyet Balosunu size anlatmasını isteyin. 31 Çocuğunuzla barışı simgeleyen kalp, yıldız, güvercin vb… nesne ve resimler ile evinizde bir köşe oluşturun. Yaşadığınız problem ya da çatışma durumlarını bu köşede konuşarak çözmeye çalışın.


"2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINA BÖYLE BAŞLADIK EYLÜL AYI AMAÇ VE KAZANIMLARIMIZ EYLÜL AYI KAVRAMLARIMIZ EYLÜL AYI ETKİNLİK ÖRNEKLERİMİZ EYLÜL AYI ÖĞRENİLEN." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları