Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

STRATEJİ|MORI Türkiye’de Bilgisayar ve Internet Kullanımı Ön Rapor-Şubat 2001.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "STRATEJİ|MORI Türkiye’de Bilgisayar ve Internet Kullanımı Ön Rapor-Şubat 2001."— Sunum transkripti:

1 STRATEJİ|MORI Türkiye’de Bilgisayar ve Internet Kullanımı Ön Rapor-Şubat 2001

2 Son bir yılda bilgisayar sahibi olanların oranında bir düşüş var...

3 Sadece bir bilgisayar yeterli diyenlerin oranı yüzde 70’e ulaştı...

4 Bilgisayar sahibi olmak istenen birşey...

5 İhtiyaç yok diyenlerin oranında bir düşme var...

6 Yeni bir PC almanın ciddi bir fedakarlık istediğini söyleyenlerin oranında yükselme görülüyor

7 Düşük gelir grupları için bilgisayar almak daha büyük bir fedakarlık...

8 Gelir yükseldikçe bilgisayar sahibi olma oranı da yükseliyor...

9 Bilgisayar sahipleri daha yüksek eğitim almış insanlar....

10 Internet kullananların oranında bir değişme görülmüyor...

11 Internet’i duyanların oranında bir yükselme görülse de, hakkında birşey bilmediğini söyleyenler yüzde 60’a yükselmiş...

12 Sonuç Olarak: Türkiye’de bilgisayar sahipliğinin yükselme trendinde bir duraklama var... Internet kullananların oranında da bir duraklama görülüyor... Bilgisayar almama eğiliminin en önemli nedeni hala “ihtiyaç olmaması”... Bununla beraber bilgisayar sahibi olmanın çok büyük fedakarlık gerektirdiği düşüncesi de önemli bir engel oluşturuyor...

13 Yapılması gerekenler : Türkiye’de bilgisayar sahipliğini arttırmanın en önemli yolu bireylerin alabilecekleri bilgisayarları üretmek... İkinci önemli yol da, kişilerin “bilgisayara ihtiyaç” yok demelerinin ardındaki bilişsel engelleri kaldırmak...


"STRATEJİ|MORI Türkiye’de Bilgisayar ve Internet Kullanımı Ön Rapor-Şubat 2001." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları