Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİMİ EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİMİZ ETKİNLİKLERİMİZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİMİ EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİMİZ ETKİNLİKLERİMİZ."— Sunum transkripti:

1 GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİMİ EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİMİZ ETKİNLİKLERİMİZ

2 Palmarina Hakkında PALMARINA Bodrum, Mega Yat Kapasitesi ile Türkiye’de Tek… Sunduğu eğlence dünyasının yanı sıra: Türkiye’nin tek yüksek kapasiteli Mega & Giga Yat konaklama limanı olan PALMARINA Bodrum 2014 sezonundan itibaren 710 deniz kapasitesi ile, çeşitli boylardaki yelkenli ve Motor Yatların yanı sıra 69 adet 40 m ve üzeri Mega Yatlara bağlama ve yıl boyu konaklama imkanı veriyor. Palmarina Bodrum, Tam donanımlı kara “çekek” sahasında ise maksimum 45 m boya kadar 140 tekneye de teknik servis hizmeti veriyor. Tüm markalarıyla 12 ay boyunca hizmet vermeye hazırlanan PALMARINA Bodrum Türkiye’nin en güvenli ve tek Mega Yat marinası olarak farklılığını ortaya koyuyor. Palmarina, aynı zamanda Lloyd’s Register of Shipping (LRQA) tarafından verilen ISO belgeli ilk ve tek marinadır.

3 2014 YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ Etkinlik Adı Hedef Grup Tarih 1.Dünya Çevre Günü Etkinliği Marina Personeli Ocak Katı Atık Eğitimi İlköğretim Öğrencileri Şubat Dünya Su Günü Etkinliği Marina Personeli Mart Çevre Duyarlılığı Etkinliği İlköğretim Öğrencileri Nisan Doğal Afetlere Karşı Korunma Eğitimi Marina Personeli Mayıs 2014

4 Etkinlik 1 : Dünya Çevre Günü Etkinliği Eğitim Amacı: Doğal çevrenin korunması ile ilgili tarihsel gelişmeler hakkında bilgiler verilerek ülkemizde yapılan etkinliklere, birey olarak bize düşen görevlere ve alınması gereken önlemler hakkında bilgiler verildi. Eğitimin İçeriği ; Başlıca çevre sorunları, Doğal çevrenin korunması, Çevre Programının Geliştirilmesi -Sorumlulukların Tanımlanması -Çevre Prosedürlerinin tanımlanması Pratik ve Örnek Çalışmalar

5 Etkinlik 2 : Katı Atık Eğitimi Eğitim Amacı: İnsanlar var oldukları günden bu yana çevre ile etkileşim içindedirler. Hızlı nüfus artışı, plansız kentleşme, sürekli gelişen teknoloji ve artan talep sonucunda çevre zarar görmeye kirlenmeye başlamıştır. Çevre kirliliğine yol açan ve Yirminci Yüzyılın dünyasında en önemli sorunlardan biri olarak karşımıza çıkan katı atıklar; insanların sosyal ve ekonomik faaliyetleri sonucunda işe yaramaz hale gelen ve akıcı olabilecek kadar sıvı içermeyen her türlü madde ve malzemeyi içermekte ve çevre üzerinde büyük bir baskı oluşturmaktadır. Sürekli bir mal akımı olarak düşünülen ekonomik faaliyetler sırasında çevreden bitki, hayvan ve mineral kökenli girdi alınıp işlenerek ekonomik nitelikli mal elde edilir ve tüketilir. Tüketim esnasında fiziki ve kimyevi değişikliklere uğrayan bu malların bir kısmı istenmeyen maddeler olarak geri verilirler. Atıklar üretim faaliyetleri sonucunda da ortaya çıkar. Görüldüğü gibi atıklar üretim ve tüketim sürecinin bir olgusudur. Palmarina ailesi olarak Neşe Doğan İlköğretim Okulu öğrencilerine katı atık ile ilgili eğitim vererek öğrenim yılı içerisinde katı atıkların nasıl ayrıştırılması gerektiğini, nerelerde ne şekilde toplanıp, muhafaza edilmesi gerektiğinin bilgisini verdik. Verdiğimiz bilgilerin ne kadar faydalı olduğunun denetimi içinde Haziran ayı içerisinde okulumuzu tekrar ziyaret ettik. Çocuklarımızın her ayrıntıyı harfi harfine uygulayarak, çevre konusundaki ve katı atık konusundaki duyarlılıkları ile gurur duyduk.

6 Etkinlik 3 : Dünya Su Günü Etkinliği Dünya Su Günü Etkinlik kapsamında marina içersin de çalışan personelimize içme suyunun arıtılması konusunda bilgiler verildi. Suyun kaynağından bardağa gelinceye kadar yapılan arıtma işlemleri anlatıldı. Gelecek nesillere çevre bilincini aşılama,dünya genelinde küresel anlamda yaşanan ekolojik felaketlere, azalan temiz su kaynaklarına, küresel ısınmaya ve bilinçli su kullanımına dikkat çekerek 'doğaya ve suya sahip çıkalım' mesajı verildi.

7 Etkinlik 4 : Çevre Duyarlılığı Etkinliği Gelecek nesillere iyi bir çevre bırakmak için kirliliğin mutlaka önlenmesi, yeşil alanların çoğaltılması, bilinçsizce sağa sola atılan her çöpün beraberinde bir kirlilik getirdiği ve ürünlerin tabiatta yok olma sürelerinin değişkenlik gösterdiği ve uzun süre çürümeden kalan atıklar hem toprağı zehirlemekte hem de kirlilik süresini artırdıkları konularına değindiğimiz eğitimimizin sonunda, çevremizi emanet edeceğimiz genç ve dinamik zihinlerimize sertifikalarını verdik.

8 Etkinlik 5 : Doğal Afetlere Karşı Korunma Eğitimi Marina Personelimize ; Doğal afetlerin büyük oranda veya tamamen insanların kontrolü dışında gerçekleşen, mal ve can kaybına neden olabilecek tehlikeli ve genellikle büyük çaplı olaylar olduğunu belirterek başladığımız eğitimimizde bu afetlerin de; sel ve su baskınları (tsunami), depremler, toprak kayması, erozyon, çığ, yangınlar, yanardağ patlaması, yıldırım düşmesi ve fırtınalar olduğunu belirttik. Meteorolojik ve Jeolojik olarak ikiye ayrıldığını belirttiğimiz ve örneklendirerek tamamladığımız eğitimimizin sonunda, hem personelimizi bilgilendirerek bilinçlendirdik hem de keyifli ve katılımı yüksek dakikalar paylaştık.

9 TEKNELERDE MAVİ BAYRAK TANITIMI Mavi Bayrağa sahip olan teknelerimizle birlikte diğer tekneleri ziyaret ederek mavi bayrak tanıtımı yaptık. Kapsamlı bilgiler vererek olumlu sonuçlar almayı hedefledik.

10 2015 YILI GERÇEKLEŞTİRİLMESİ PLANLANAN ETKİNLİK TABLOSU 1.Dünya Çevre Günü Etkinliği 2.Doğal Afetlere Karşı Korunma Eğitimi 3. Katı Atık Eğitimi 4.Dünya Su Günü Etkinliği 5.Çevre Duyarlılığı Etkinliği


"GERÇEKLEŞTİRİLEN ÇEVRE EĞİTİMİ EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİMİZ ETKİNLİKLERİMİZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları