Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları."— Sunum transkripti:

1 Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları

2 1800’lü yılların sonunda, İngiltere’den başlayarak tüm dünyaya yayılan ve büyük ilgiyle karşılanan modern futbolun ülkemizde benimsenmesi, Fenerbahçe Spor Kulübü’nün kuruluşu ile başlar. Resmi olarak 1907 yılında, Kadıköy’de kurulan Fenerbahçe Spor Kulübü, kuruluşundan itibaren ülkenin en sevilen spor kulüplerinin başında gelir. Kulübün bu denli sevilmesinde, mütareke yıllarında işgal kuvvetleri askeri takımlarına karşı kazandığı parlak galibiyetlerin rolü büyüktür. Fenerbahçe bugün Türk tarihiyle özdeşleşen yüzyıllık geçmişi, yurtiçi ve yurtdışındaki önemli başarıları, modern tesisleri ve milyonlarca taraftarı ile Türkiye’nin en büyük Spor Kulübü’dür. Sporun çeşitli branşlarında katıldığı müsabakalarda geniş kitlelerin ilgi odağı olan Fenerbahçe Spor Kulübü, aldığı reklam ve sponsorluklarla sizlerin de bu kitlelere ulaşmasına aracı olmaktadır.

3 Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Pazarlama Direktörlüğü Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Kadıköy - İstanbul / Türkiye Tel: Faks:

4 Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu

5 Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Türkiye’nin en modern stadyumu; Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu toplam kapasitesi: kişi Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır. Geçmişte, Papazın Çayırı ismiyle anılan Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, ülkemizin ilk nizami futbol sahasıdır. Union Club adı altında 1908 yılında faaliyete geçen stadyum, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne devir edildikten sonra, birçok kez yenilenmiştir. Bugün, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın da katkılarıyla, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Türkiye’nin en modern stadyumu şeklini almıştır.

6 Kale arkalarında bulunan led ışıklı panolarda, üç ya da beş dakikalık görsel paketler şeklinde hazırlanmış, animasyonlu reklamlar yer alabilir. Boyut: 192 x 0.8 m 90 dk. maç süresince; 3 dk. görsel paketi ve 5 dk. görsel paketi Led board

7

8

9 Rulopan reklam alanları toplam 20 adet olup kale arkalarında bulunmaktadır. Bu alanlardaki reklamlar kısa peryodlarla değişerek toplam 22.5 dakika yayınlanmaktadır. Rulopanlarda en fazla 4 firmanın reklamı yer alabilmektedir. Rulopan

10

11 Sabit panolar, saha kenarlarında ve kornerlerde olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Saha kenarlarında 8 adet kornerlerde 4 adet sabit reklam panoları bulunmaktadır. Sabit panolar

12

13

14 Fenerium tribünü önünde bulunan çift taraflı panoları, hem arkadaki hem de öndeki seyirciler rahatlıkla görebilmektedir. Toplam 10 adet olan bu panolardaki reklamlar maç süresince sabit kalmaktadır. Çift taraflı pano

15

16

17 Halı reklamları ve orta saha reklamları Orta saha yuvarlağı içinde bulunan reklamlar, maç öncesinde ve devre arasında kalmaktadır. Kalelerin iki yanında ve Maraton tribünün önünde bulunan halı reklamları ise, maç süresince sabittir.

18

19

20 VIP koltuklarında, sırtlıkların ön ve arka yüzlerinde reklamlara yer verilmektedir. VIP koltuk giydirmesi

21

22 Stadyum girişinde, dış cephede yer alan reklam alanlarıdır. Bu alanlar, maça gelen seyirciler kadar, stadyumun önünden geçenler tarafından da rahatça görülebilecek şekilde konumlandırılmıştır. Stadyum girişi dış cepheleri

23

24

25 Stadyumun dış cephe alınlıkları da, aynı rüzgâr panellerinin dış yüzeyleri gibi, stadyumun görülebileceği her noktadan kolaylıkla görülen, etkili açık hava reklam mecralarıdır. Stadyum dış cephe alınlıkları

26

27

28

29 Stadyuma girişlerde, otopark içinde ve katlar arası merdivenlerde yer alan reklam panoları da etkili mecralardır. Otopark ve iç mekân cepheleri

30

31

32

33

34 VIP katlarında, maç öncesinde ve arasında seyircilerin zaman geçirdiği mekânlarda, restoran girişlerinde çeşitli reklam panoları yer almaktadır.

35 Sporcuların maç sonrası röportaj yaptığı tek yer mixed zonedur. Burada yer alan reklamlar, çekimlerde görülmekte, basına yansımaktadır. Bu nedenle mixed zoneda bulunan mecralar reklamlarınız için oldukça etkilidir. Mixed zone

36

37 Stadyumun iç mekânlarında stand, araç ve ürün sergileme, çeşitli tanıtım etkinlikleri yer almaktadır. Bu etkinliklerin yanı sıra, maç süresince saha kenarlarında, markaların tanıtımında etkili olabilecek maskot çalışmaları da yapılmaktadır. Diğer reklam çalışmaları

38

39

40


"Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları Fenerbahçe Spor Kulübü Reklam ve Sponsorluk Alanları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları