Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:"— Sunum transkripti:

1 1 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?: Alacaklı (İcra talebinde bulunan taraf) Borçlu (aleyhinde icra talebinde bulunulan taraf) İlgili üçüncü kişi Diğerleri (Lütfen belirtiniz): GI8. Ziyaret sebebinizi belirtiniz: Genel bilgi alma Takip talebinde bulunma İcra takibi hakkında bilgi talep etme Evrak sunma Satış Ödeme gerçekleştirme Bir evrakın nüshasını alma Diğer (Lütfen belirtiniz): GI1. Cinsiyet: BayBayan GI2. Yaş: GI6. Alacaklı iseniz, icra talebinde bulunmadan önce diğer alternatifleri denediniz mi? (alacaklı değilseniz, GI7 sorusuna geçiniz) EvetHayır GI5. Taraflardan biriyseniz, bir avukat tarafından mı temsil ediliyorsunuz? (Değilseniz GI6 sorusuna geçiniz) Evet Hayır < 18 yaş 18 – 29 yaş30 – 49 yaş50 – 64 yaş> 65 yaş Abonelik sözleşmesinden kaynaklanan talepler Çek, bono gibi kambiyo senetlerinden kaynaklanan talepler Rehnin paraya çevrilmesi İflas İlamlı takip Diğerleri: GI7. Bugün ne tür bir icra takibi sebebiyle icra dairesine geldiniz? GI3. eğitim düzeyi İlköğretim mezunuLise mezunuLisans ve üzeri GI3. Çalışma Durumu Çalışanİş verenSerbest meslekİşsiz

2 2 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ A. İCRA DAİRELERİNİN İŞLEYİŞİNİN GENEL DEĞERLENDİRMESİ B. BİLGİYE ERİŞİM Aşağıda verilen her ifade için lütfen 0 ila 6 arasında bir değerlendirme yapınız. Bu değerlendirmede 0 “kesinlikle katılmıyorum”, 6 “tamamen katılıyorum” anlamına gelecektir: (i) Memnuniyet seviyesi (ii) İfadeye verdiğiniz önem Memnuniyet SeviyesiÖnem 012345012345660123450123456601234501234566 1.İcra dairesinin işleyişi anlaşılır: 2.İcra dairesinde dosyalara hızlı bakılıyor: 3.Avukatların ücretleri hariç, icra masrafları makul: 4.İcra dairelerinin dosyayla ilgilenmesine güveniyorsunuz: 5.İcra dairesi çalışanlarını halka nazik yaklaştığını ve etkili çalıştığını düşünüyorsunuz: 0123450123456601234501234566 6.Genel olarak, haklarınız konusunda bilgiye erişmek kolay: 7.Dosyanız hakkında yeterli bilgiye sahipsiniz: 8.Herhangi bir soru için görüşülmesi gereken sorumlu personeli belirlemek kolay: 9.İcra dairesince verilen bilgiyi net buluyorsunuz: 10.İcra dairesi çalışanlarının zamanında bilgi verdiğini düşünüyorsunuz: 11.İcra dairesi çalışanlarının verdiği bilgiyi güvenilir buluyorsunuz; 12.Erişilebilir bilgi kanalları yeterli ve etkili (kısa mesaj, internet, e-devlet, birebir, vb.) Memnuniyet SeviyesiÖnem 01234501234566012345012345660123450123456601234501234566012345012345660123450123456601234501234566 C. İCRA DAİRESİNİN ERİŞİLEBİLİRLİĞİ VE DAİRE İÇİ OLANAKLAR 13.İcra dairesine ulaşmak kolaydır: 14.İcra dairesinin yeterli tesisatı bulunmaktadır (rahat, temiz, güvenli…) 15.Bekleme koşulları iyidir: 16.İcra dairesinin içindeki levha ve işaretler aranılanı bulma konusunda iyidir. Memnuniyet SeviyesiÖnem 01234501234566012345012345660123450123456601234501234566

3 3 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ D. İCRA DAİRESİNİN İŞLEYİŞİ 0123450123456601234501234566012345012345660123450123456601234501234566 17.İcra dairesinin tebligatlarının teslimatı usule uygun yapılmaktadır: 18.İcra dairesinin tebligatları zamanında gönderilmektedir: 19.İcra dairesinin kararları anlaşılır: 20.Dosyaların ele alınması zamanında gerçekleşmektedir: 21.İcra dairesi çalışanlarının tavırları şeffaftır: 22.İcra dairesi çalışanlarının tavırlarını ve nezaketlerini yeterli görüyorsunuz: 23.İcra dairesi çalışanlarının adil ve anlayışlı davrandığını düşünüyorsunuz: 24.İcra dairesi çalışanlarını nitelikli buluyorsunuz: 25.Bir takip talebinin işleme konulma ve sonuçlandırma sürecinin uzunluğu makuldür: 012345012345660123450123456601234501234566 Memnuniyet SeviyesiÖnem 01234501234566 E. SAĞLANAN HİZMETLER 26. Aşağıda verilen, icra dairesinin sunduğu hizmetlerden genel olarak ne kadar memnun kaldınız? (Sizin için uygun olan cevabı işaretleyiniz) a.Kayıt hizmetleri b.Bilgi hizmetleri c.Giderler d.Tebligat hizmetleri e.Haciz İşlemleri f.Satış işlemleri g.Diğer (Lütfen belirtiniz): ………………………. Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil F. GENEL MEMNUNİYET 27.Genel olarak, icra dairesinin hizmetlerinden ne kadar memnun kaldınız? Pek memnun değil Ne memnun ne değil Oldukça memnun Çok memnun Bilmiyorum Hiç memnun değil

4 4 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR II. MEMNUNİYET SEVİYESİ 28.İcra dairelerinin hizmet kalitesini arttırmak için burada yazılanlara eklemek istediğiniz bir husus var mıdır? Cevabınız evet ise, hususları önem sırasına göre belirtiniz (açık soru) 29.Lütfen belirtmek istediğiniz ya da icra dairelerinin işleyişi hakkında vurgulamak istediğiniz, hizmetlerimizi iyileştirmemize yardımcı olacak bir nokta varsa, bizimle paylaşmaktan çekinmeyin (açık uçlu soru) Birinci husus: İkinci husus: Üçüncü husus: EvetHayır


"1 1 2 7 9 8 11 3 4 5 6 10 12 İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları