Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MARKA YÖNETİMİ HAFTA V.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MARKA YÖNETİMİ HAFTA V."— Sunum transkripti:

1 MARKA YÖNETİMİ HAFTA V

2 Sizin Marka Kişiniz Kim?
Neden?

3 Bireysel Markalaşma Kişisel marka, kişinin hayattaki duruşuyla ilgili dış dünyaya yansıttığı mesaj, aynı işi yapan herkese göre yarattığı fark ve işine veya statüsüne kattığı değerlere dayalı bir kişisel kimliktir.

4 Bu kimlik; Nitelikler Yetenekler Performans Kişisel değerler
Diğer insanların algıların bir toplamıdır.

5 “Başkaları tarafından nasıl algılanıldığınızı yönetmektir”.
Bireysel markalamada esas olan, “Başkaları tarafından nasıl algılanıldığınızı yönetmektir”.

6 İnsanların düşüncelerinde Özgün Güçlü Olumlu etkiler oluşturma çabalarını içermektedir.

7 Bireysel Markalamaya Neden İhtiyaç Duyulur?

8 Kendimizi rakiplerden farklı kılmak.
Verilmek istenen mesajı, hedef kitlenin beynine ve kalbine yerleştirmek. Sizi takip eden değil, takip edilen yapmak. Oluşturduğunu değerlerle ilgili algılar oluşturmak. Duygusal bağlantılar kurmak. Değerleri dış dünyaya yansıtmak. Kurallara uyan değil, belirleyen olmak.

9 Güven ve itimat yaratmak.
Otoriteyi ve kabul edilirliği yükseltmek. Kendini lider olarak konumlandırmak. Prestij kazanmak. Trend oluşturmak. Daha iyi ücret oluşturmak. Kriz yönetimini sağlamak.

10 Markanı yönet Kendini konumlandır Ne yaptığını belirle Kim olduğunu belirle

11 Kim Olduğunu Belirle Özgün tarafların vurgulanması Taklitten kaçınma.
Doğruyu söyleme.

12 Ne Yaptığını Belirle Profesyonel ilgi alanları ve hedefler.
Hayatta yapılmak istenen işler. “Ben hangi özgün, farklı değerleri üretebiliyorum?”. Güçlü yanlarını farkına varma ve insanlara sunmak.

13 Kendini Konumlandır En güçlü yönlere vurgu yapmak.
Yaratılan değerlere manevi anlam yüklemek. Açık olma. Anlaşılması kolay olma. Orijinal olma. İnsanları faydasına inandırma.

14 Konumlandırma Başarılı ve güçlü bir marka yaratmanın ön koşulu, markanın rakiplerinden farklılaşmasıdır.

15 Konumlandırma Marka konumlandırma, marka farkındalığının sağlanması ile birlikte markanın tüketicilerce hangi “kişilik” ve “kimlik” öğeleri ile hatırlanacağını belirlemektedir

16 Konumlandırma Konumlandırma, hedef kitlenin zihninde kişiyi tanımlayan bir fikir, bir söz üzerine yoğunlaşmaktır. Bir marka, marka adına çağrışım yapan, arzu edilebilir bir fayda sunulmasıyla da konumlandırılabilir.

17 Markanı Yönet Bireysel markada anahtar, hakkınızda konuşulmasıdır. Onların söylediklerine bağlı olarak markanın değeri oluşmaktadır.

18 Markanı Yönet Bireysel marka olarak rakiplerden ayıran beş özellik nedir? Başkaları ne düşünüyor? En önemli beş değeriniz nedir? Hedef kitle kim? Profesyonellerle düzenli iletişim kurmak. Kişisel stilin marka ve hedef kitle ile uyumlu olması. Çalışma ortamının marka iletişimi ile uyumlu olması.

19 Özet Olarak Bireysel Markalaşma
İletişim Disiplin Farklılaşma


"MARKA YÖNETİMİ HAFTA V." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları