Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

AnasayfaİKSOPE-learning Personel Yönetimi Toplantı Odaları Yönetimi SatışPazarlamaMedikal.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "AnasayfaİKSOPE-learning Personel Yönetimi Toplantı Odaları Yönetimi SatışPazarlamaMedikal."— Sunum transkripti:

1

2 AnasayfaİKSOPE-learning Personel Yönetimi Toplantı Odaları Yönetimi SatışPazarlamaMedikal

3 Şifre Giriş EkranıAnasayfa Duyurular / Haberler / Özel Günler Sosyal Medya Şirket İçi Bilgilendirme Platformu

4 Bizi SevindirenlerOrganizasyon ŞemasıPersonel ListesiMeda AlbümKargo Takip

5 OryantasyonAktif Sınavlar

6 Personel Bilgileri CPM Master Entegre Bordro Görüntüleme Ekranı Personel Görev Tanımları Personel Sicil Kart Notlarına eklenen cezalar

7 Kontrol EkranıRezervasyonToplantı Katılımcıları

8 Yetki dahilinde yüklenen çeşitli raporlara ulaşabilme; - IMS Raporları (Satış) - Kuşman (CRM) - Fiyat Lİsteleri

9 Ürün BilgilendirmePazarlama Dönemleri RehberiKongrelerToplantı OrganizasyonlarıSunumlarKitap, Dergi Talep FormuVitrin Görseli Talep FormuSpesifik Masraf Talep FormuKongre Katılım Talep Formu

10 Tedavi AlanlarıLiteratürlerKüb-KT ( Teknik Dokümanlar)Literatür Talep Formu

11 Performans Gelişim Sistemiİş Gezisi Talep Formu Tahakkuk Eden Ücret Talep Formu İş Avans Talep FormuMesai Dışı Araç Kullanım FormuEğitim Talep Formuİzin Talep

12 Tüm departmanlara özel SOP’ler

13 Meda Türkiye’de özellikle ilaç sektörünün en sıkıntılı süreçlerinden olan fason üretim maliyetlendirmesi, imha, promosyon stoklarının seri bazında takibi ve kullanıldığı zaman giderleştirilmesi, yurtdışı raporlama, gider bütçe yönetimi, sözleşme takibi, ihale, kongre masraf yönetimi, saha personeli masraf takibi ve onay süreci gibi konuların hepsi çözüldü. İK’dan demirbaş yönetimine, satıştan satın almaya, fason üretimden muhasebeye tüm iş süreçlerimizi de CPM MASTER ERP üzerinde takip ediyoruz PRODA Web Ekibi tarafından iki yıldır geliştirilen CPM MASTER ERP ile tam entegre çalışan Meda Intranet ile zimmetten izin yönetimine, doküman yönetiminden bilgilendirmelere kadar tüm şirket içi bilgi akışı online ortamda sağlanıyor. E-Learning projesi ile tüm şirket içi eğitimler, sınavlar ve değerlendirmeler online ortamda yürütülüyor ve 2015 yılında da PRODA ile yeni projeler geliştirmeye devam edeceğiz. Bu projelerden bazıları ; Tüm kurumsal satın alma sürecini web ortamında yürüteceğimiz Meda Online İhale Yönetimi, kongrelerde yaşanan yoğun iş takibini, davet yönetimini, masraf yönetimini ve satın alma sürecini takip edeceğimiz Meda Kongre Yönetimi, özellikle saha personelinin tüm masraf ve onay sürecini web ortamında ve tamamen CPM MASTER ERP ile entegre yürüteceğimiz Web Masraf Girişi yılından itibaren PRODA danışmanlığında iş süreçlerini tekrar gözden geçiren ve güncelleyen Meda Türkiye olarak, Meda AB tarafından her yıl yapılan iç denetimlerde, sistem tarafında, 3 yıldır tam not alıyoruz.. Funda Evirgen Gücer, Meda Türkiye Ülke Müdürü

14 TEŞEKKÜR EDERİZ


"AnasayfaİKSOPE-learning Personel Yönetimi Toplantı Odaları Yönetimi SatışPazarlamaMedikal." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları