Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender."— Sunum transkripti:

1 BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender

2 Anket Kullanıcılara sunulan servislerin/uygulamaların tanınırlığı, bu servislerin değerlendirilmesi ve tanınırlık konularında bilgi sağlamak amacıylaKullanıcılara sunulan servislerin/uygulamaların tanınırlığı, bu servislerin değerlendirilmesi ve tanınırlık konularında bilgi sağlamak amacıyla kişisel bilgi toplamaksızın gönüllülük esasına dayanarak Web üzerinden sadece Türkçe olarakkişisel bilgi toplamaksızın gönüllülük esasına dayanarak Web üzerinden sadece Türkçe olarak – tarihleri ve – arasında uygulandı – tarihleri ve – arasında uygulandı.

3 Anketin Temel Özellikleri Katılımcılara şu sorular soruldu ve seçenekler arasından uygun bulduklarını işaretlemeleri istendi: BİDB servislerinden hangilerini biliyorsunuz?BİDB servislerinden hangilerini biliyorsunuz? BİDB'nin yerini biliyor musunuz?BİDB'nin yerini biliyor musunuz? BİDB'nin sunduğu servisleri genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz?BİDB'nin sunduğu servisleri genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz? BİDB servislerinden hangi yolla haberdar oluyorsunuz?BİDB servislerinden hangi yolla haberdar oluyorsunuz? BİDB'nin uygulamalarının hangilerinden haberdarsınız?BİDB'nin uygulamalarının hangilerinden haberdarsınız? Ayrıca kullanıcıların yorum, görüş ve önerilerini yazacakları bir metin alanı sağlandı.

4 KatılımcılarÖğrenciPersonelToplam

5 Birimlere Göre Katılımcı Dağılımları

6 Servislerin Bilinirlikleri (Öğrenci) %0-50 Az bilinenler %50-75 Bilinenler % Çok bilinenler

7 Servisler Bilinirlikleri (Personel) %0-50 Az bilinenler %50-75 Bilinenler % Çok bilinenler

8 BİDB’nin Yerinin Bilinirliği

9 BİDB Servislerinin Değerlendirilmesi

10 Servislerden Haberdar Olma Yolları

11 Uygulamalardan Haberdarlık

12 Kullanıcı Yorumları Kullanıcı Yorumlarının Dağılımları KullanıcıSayıYüzdeSayıYüzde Yorum Yapan13731,14921,0 Yorum Yapan Öğrenci8633,91118,6 Yorum yapan Personel5127,63721,8 3 Ankete Katılan Olumlu Görüş3812

13 Konulara Göre Yorumlar Tanıtım (5) Tanıtım (12) Arayüzler (7) Arayüzler (8) Kullanıcı Eğitimleri (7) PC Salonları (6) Webmail (4) p2p/IP erişim kısıtlaması (6) Kablosuz Ağ (2) Lisanslı Yazılımlar (4) Erişim (3) Kablosuz Ağ (4)

14 Yorumlar i. Tanıtım: Kullanıcılarımız BİDB servis ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak istediklerini ve BİDB’nin hizmetlerini duyurmasını beklediklerini belirtmişlerdir fakat hali hazırda BİDB servislerini kullanıcılarına çeşitli yollarla duyurmaktadır (Web sitesi, kitapçıklar, broşürler, vs.).i. Tanıtım: Kullanıcılarımız BİDB servis ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak istediklerini ve BİDB’nin hizmetlerini duyurmasını beklediklerini belirtmişlerdir fakat hali hazırda BİDB servislerini kullanıcılarına çeşitli yollarla duyurmaktadır (Web sitesi, kitapçıklar, broşürler, vs.). ii. Arayüzler: Kullanıcılarımız özellikle ÖİBS ve Webmail ara yüzleri konusunda kullanım zorluklarına işaret eden bazı yorumlarda bulunmuşlardır. ÖİBS ve Webmail servisleri için daha sade, daha kullanışlı, yüksek performanslı, her sayfa için şifre girilmeden erişim imkanı talep etmişler ve BİDB web sayfası için de basit ve bilgilerin daha organize sunulduğu bir yapı önermişlerdir.ii. Arayüzler: Kullanıcılarımız özellikle ÖİBS ve Webmail ara yüzleri konusunda kullanım zorluklarına işaret eden bazı yorumlarda bulunmuşlardır. ÖİBS ve Webmail servisleri için daha sade, daha kullanışlı, yüksek performanslı, her sayfa için şifre girilmeden erişim imkanı talep etmişler ve BİDB web sayfası için de basit ve bilgilerin daha organize sunulduğu bir yapı önermişlerdir. iii. Kullanıcı Eğitimleri: Kullanıcılarımızdan eğitimlerin öğrencilerin derslerine uygun saatlerde yapılması ve temel kullanım konularında eğitimler verilmesi yönünde talepler gelmiştir. Fakat eğitmenler kullanıcıların ders giriş ve çıkış saatlerini dikkate alarak eğitimlerin başlangıç ve bitiş saatleri konusunda esnek davranmaktalar ve ayrıca açılan eğitimlere gösterilen talep sonucunda eğitim kontenjanlarının tamamen dolduğu ve kullanıcılardan gelen eğitim taleplerini karşılanmaya çalışılmaktadır.iii. Kullanıcı Eğitimleri: Kullanıcılarımızdan eğitimlerin öğrencilerin derslerine uygun saatlerde yapılması ve temel kullanım konularında eğitimler verilmesi yönünde talepler gelmiştir. Fakat eğitmenler kullanıcıların ders giriş ve çıkış saatlerini dikkate alarak eğitimlerin başlangıç ve bitiş saatleri konusunda esnek davranmaktalar ve ayrıca açılan eğitimlere gösterilen talep sonucunda eğitim kontenjanlarının tamamen dolduğu ve kullanıcılardan gelen eğitim taleplerini karşılanmaya çalışılmaktadır.


"BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları