Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

KA Bilişim Teknolojileri

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "KA Bilişim Teknolojileri"— Sunum transkripti:

1 KA Bilişim Teknolojileri
AloPRATİK KA Bilişim Teknolojileri

2 İçerik AloPratik nedir ? AloPratik hizmet başlatma
AloPratik Türk Telekom başvuru AloPratik arıza ve çözümleri AloPratik değişiklik ve iptaller AloPratik aktivasyon ekranı eğitimi

3 AloPratik nedir? A Tipi UMT hizmetleri ses servisidir.
Taşıyıcı ön seçimi yöntemi ile verilen uzak mesafe telefon hizmeti Müşterinin telefon numarasının Türk Telekom santralinde bir kere tanımlanması sonucu tüm Uluslararası, Şehirlerarası ve GSM (Avea, Telsim, Turkcell) görüşmelerini Borusan Telekom üzerinden yapabilmesi anlamına gelmektedir. Bu sistemde müşteri daha önceden belirlemiş olduğu seçimle hizmet almak istediği operatörü belirler. Bu hizmeti almaya baslayınca müşterinin görüşme yönü bazında tercih hakkı olmamaktadır. (Şehirlerarası görüşmelerim Borusan Telekom üzerinden, Turkcell aramalarım X operatöründen olsun gibi) Türk Telekom bir müşterinin aynı anda 2 operatörden A Tipi Hizmet almasına imkan vermemektedir.

4 AloPratik nedir? AloPratik Hizmet TT Santrali Borusan Telekom IP
Müşteri Numarası 1 kere ilgili TT santralinde tanımlanır-Daha sonra o hattan yapılan tüm görüşmeler Borusan Telekom üzerinden akar TT Santrali Santraldeki Hatlar Ya da Telefon Hattı

5 AloPratik hizmet başlatma
Müşteri ile AloPratik hizmet sözleşmesi yapılır. İmza sirküleri Faaliyet belgesi Güncel su faturası Müşterinin sözleşmesinde belirtilen ,telefon numaralarının ( ANI ), Borusan Telekom sisteminde aktivasyonu yapılır. Müşterinin telefon no prefiks’ine göre, ilgili Telekom Müdürlüğüne başvuru dilekçesi verilir. Dilekçeyi yetkili imzalar Türk Telekom Müdürlüğü, yapılan başvuru onayını Borusan Telekom’dan yazılı olarak aldıktan sonra , yönlendirme işlemini gerçekleştirir.

6 AloPratik Türk Telekom’a başvuru
Satış esnasında müşteriden yetki belgesi alınır. Yetki belgesi , müşteri adına Türk Telekom’a başvurulması için gereklidir. A Tipi\A Tipi müracaat için müşteri yetki belgesi örneği.doc

7 AloPratik Türk Telekom’a başvuru
Müşterinin her ANI ‘si için başvuru dilekçesi doldurulur. A Tipi\TT a tipi dilekçe müşteri.doc Türk Telekom’a başvuru için gidildiğinde,aşağıdaki belgeler hazır bulundurulur. Müşteri ile yapılan sözleşme, İmza sirküleri Yetki belgesi Başvuru dilekçeleri

8 AloPratik Türk Telekom’a başvuru
A Tipi hizmeti bizim santral desteklemiyor. Bu hizmetin nasıl verileceğini bilmiyoruz. Evraklarınız eksik Vekalet olmadan yapamayız. Müşterinin tarifesi buna uygun değil Vb

9 AloPratik arıza ve çözümleri
AloPratik müşterileri satış sonrası destek ve hizmetle ilgili bilgiler için numaralı telefon’a veya mail adresine yönlendirilirler. ŞA ve MA arama yapamama Lokalizasyon Müşteriye, ilgili ANI’den şehiriçi görüşme yapıp yapamadığı sorgulanır. Şehiriçi arama yapamıyor ise, sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu ve 121 ‘e arıza kaydı vermesi istenir.

10 AloPratik değişiklik ve iptaller
ANI değişikliği A Tipi özellik kaybolur. Yeniden başvuru yapılır. Adres değişikliği Müşterinin ANI’si değişirse A Tipi özellik kaybolur. Yeniden başvuru yapılır. İptal İlgili Telekom Müdürlüğüne , iptal dilekçesi verilir. ( Müşteri veya müşteri yetkilisi )

11 SORULAR


"KA Bilişim Teknolojileri" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları