Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

AloPRATİKAloPRATİK KA Bilişim Teknolojileri. İçerikİçerik  AloPratik nedir ?  AloPratik hizmet başlatma  AloPratik Türk Telekom başvuru  AloPratik.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "AloPRATİKAloPRATİK KA Bilişim Teknolojileri. İçerikİçerik  AloPratik nedir ?  AloPratik hizmet başlatma  AloPratik Türk Telekom başvuru  AloPratik."— Sunum transkripti:

1 AloPRATİKAloPRATİK KA Bilişim Teknolojileri

2 İçerikİçerik  AloPratik nedir ?  AloPratik hizmet başlatma  AloPratik Türk Telekom başvuru  AloPratik arıza ve çözümleri  AloPratik değişiklik ve iptaller  AloPratik aktivasyon ekranı eğitimi

3 AloPratik nedir?  A Tipi UMT hizmetleri ses servisidir.  Taşıyıcı ön seçimi yöntemi ile verilen uzak mesafe telefon hizmeti  Müşterinin telefon numarasının Türk Telekom santralinde bir kere tanımlanması sonucu tüm Uluslararası, Şehirlerarası ve GSM (Avea, Telsim, Turkcell) görüşmelerini Borusan Telekom üzerinden yapabilmesi anlamına gelmektedir.  Bu sistemde müşteri daha önceden belirlemiş olduğu seçimle hizmet almak istediği operatörü belirler.  Bu hizmeti almaya baslayınca müşterinin görüşme yönü bazında tercih hakkı olmamaktadır. (Şehirlerarası görüşmelerim Borusan Telekom üzerinden, Turkcell aramalarım X operatöründen olsun gibi) Türk Telekom bir müşterinin aynı anda 2 operatörden A Tipi Hizmet almasına imkan vermemektedir.

4 AloPratik nedir? Borusan Telekom IP AloPratik Hizmet Müşteri Numarası 1 kere ilgili TT santralinde tanımlanır-Daha sonra o hattan yapılan tüm görüşmeler Borusan Telekom üzerinden akar TT Santrali Santraldeki Hatlar Ya da Telefon Hattı

5 AloPratik hizmet başlatma  Müşteri ile AloPratik hizmet sözleşmesi yapılır.  İmza sirküleri  Faaliyet belgesi  Güncel su faturası  Müşterinin sözleşmesinde belirtilen,telefon numaralarının ( ANI ), Borusan Telekom sisteminde aktivasyonu yapılır.  Müşterinin telefon no prefiks’ine göre, ilgili Telekom Müdürlüğüne başvuru dilekçesi verilir.  Dilekçeyi yetkili imzalar  Türk Telekom Müdürlüğü, yapılan başvuru onayını Borusan Telekom’dan yazılı olarak aldıktan sonra, yönlendirme işlemini gerçekleştirir.

6 AloPratik Türk Telekom’a başvuru  Satış esnasında müşteriden yetki belgesi alınır.  Yetki belgesi, müşteri adına Türk Telekom’a başvurulması için gereklidir. A Tipi\A Tipi müracaat için müşteri yetki belgesi örneği.doc

7 AloPratik Türk Telekom’a başvuru  Müşterinin her ANI ‘si için başvuru dilekçesi doldurulur. A Tipi\TT a tipi dilekçe müşteri.doc  Türk Telekom’a başvuru için gidildiğinde,aşağıdaki belgeler hazır bulundurulur.  Müşteri ile yapılan sözleşme,  İmza sirküleri  Yetki belgesi  Başvuru dilekçeleri

8 AloPratik Türk Telekom’a başvuru  A Tipi hizmeti bizim santral desteklemiyor.  Bu hizmetin nasıl verileceğini bilmiyoruz.  Evraklarınız eksik  Vekalet olmadan yapamayız.  Müşterinin tarifesi buna uygun değil  Vb

9 AloPratik arıza ve çözümleri  AloPratik müşterileri satış sonrası destek ve hizmetle ilgili bilgiler için numaralı telefon’a veya mail adresine yönlendirilirler.  ŞA ve MA arama yapamama  Lokalizasyon  Müşteriye, ilgili ANI’den şehiriçi görüşme yapıp yapamadığı sorgulanır. Şehiriçi arama yapamıyor ise, sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu ve 121 ‘e arıza kaydı vermesi istenir.

10 AloPratik değişiklik ve iptaller  ANI değişikliği  A Tipi özellik kaybolur. Yeniden başvuru yapılır.  Adres değişikliği  Müşterinin ANI’si değişirse A Tipi özellik kaybolur. Yeniden başvuru yapılır.  İptal  İlgili Telekom Müdürlüğüne, iptal dilekçesi verilir. ( Müşteri veya müşteri yetkilisi )

11 SORULARSORULAR


"AloPRATİKAloPRATİK KA Bilişim Teknolojileri. İçerikİçerik  AloPratik nedir ?  AloPratik hizmet başlatma  AloPratik Türk Telekom başvuru  AloPratik." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları