Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BİR FİRMADA EN BÜYÜK YATIRIM İNSAN  Bir yöneticinin çalışma gücünün dörtte üçünü üzerinde harcadığı şey; “insan”dır  Pek çok işte en pahalı kalem; “insan”dır.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BİR FİRMADA EN BÜYÜK YATIRIM İNSAN  Bir yöneticinin çalışma gücünün dörtte üçünü üzerinde harcadığı şey; “insan”dır  Pek çok işte en pahalı kalem; “insan”dır."— Sunum transkripti:

1 BİR FİRMADA EN BÜYÜK YATIRIM İNSAN  Bir yöneticinin çalışma gücünün dörtte üçünü üzerinde harcadığı şey; “insan”dır  Pek çok işte en pahalı kalem; “insan”dır  Bir kuruluşun sahip olduğu en büyük ve en değerli kaynak; “insan”dır  Bir yöneticinin tüm tasarılarını gerçekleştiren veya gerçekleştirmeyen; “insan”dır D A N I Ş M A N L I K ®

2 POTANSİYELİ YÜKSEK ELEMANLARLA ÇALIŞMAYI KİM İSTEMEZ Kİ?.. Elemanların Potansiyeli Basamak Basamak Yükseltilirse Sonuç Ne Kadar Değişir? Eğer potansiyeli “3” olan beş eleman var ise; 3 x 3 x 3 x 3 x 3 = 243 Eğer potansiyeli “4” olan beş eleman var ise; 4 x 4 x 4 x 4 x 4 = 1024 Eğer potansiyeli “5” olan beş eleman var ise; 5 x 5 x 5 x 5 x 5 = 3125 Eğer potansiyeli “6” olan beş eleman var ise; 6 x 6 x 6 x 6 x 6 = 7776 D A N I Ş M A N L I K ®

3 RONA Danışmanlık’ın kurucusu Lâle Rona, kariyerine 1980 yılında California’nın Los Angeles şehrinde başladı yılında satış elemanı olarak çalışmaya başladığı bir mağaza zincirinde gösterdiği yüksek performanstan dolayı, şirket kendisini çeşitli kurs ve seminer programlarına dahil ederek, eğitimini sağladı yılında bölge koordinatörü görevine atanarak, bu görevinin yanında, mağaza zincirindeki diğer elemanlara periyodik olarak eğitim vermeye başladı. Daha sonraları satıcılığa mortgage sektöründe broker olarak devam etti ve 1994 yılında Türkiye’ye kesin dönüş yaptı Haziran’ında RONA Danışmanlık’ı kuran Lâle Rona, halen şirketlerin hızlı gelişim ve değişim süreçlerine uyum göstermesini sağlayan eğitim programları geliştirmekte ve hayata geçirmektedir. Kişisel gelişim, motivasyon, satış becerileri, insan ilişkileri, liderlik ve koçluk konularında den fazla kişiye kitabı ve seminerleri ile ulaşan Lâle Rona, bireysel potansiyel ve liderlik yeteneklerinin ortaya çıkmasını sağlamada ışık tutması amacı ile 2004 Mart’ında kurduğu Su Damlası Organizasyonu’nun da başkanlık görevini yürütmektedir. Lâle Rona’nın, deneyim ve birikimlerini paylaşmak amacı ile yazdığı, satış ve müşteri memnuniyetine yeni bir bakış açısı getiren “Önce Ben, Sonra Müşteri” adlı bir kitabı vardır. LÂLE RONA ® ® D A N I Ş M A N L I K ® ®

4 A. K. O. R. T. EĞİTİMLERİ ® D A N I Ş M A N L I K ® “ÖNCE BEN, SONRA…” KİŞİSEL GELİŞİM ve FARKINDALIK SEMİNERİ “ÖNCE BEN, SONRA MÜŞTERİ” SATIŞ BECERİLERİ SEMİNERİ “ÖNCE BEN, SONRA BİZ” YÖNETİMDE LİDERLİK SEMİNERİ “SİNERJİK İLETİŞİM” LİDERLİK VE YÖNETİCİLİK GELİŞTİRME SEMİNERİ “KOÇLUK” SEMİNERİ LİDERLİK VE YÖNETİCİLİK GELİŞTİRME SEMİNERİ “TELEFONDA MÜKEMMEL MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” SEMİNERİ (CALL CENTER) “TELEFONDA SATIŞ” SEMİNERİ (TELEMARKETING)

5 “ÖNCE BEN, SONRA…” Motivasyon ve Kişisel Gelişim Semineri Motivasyon dışarıdan verilemez, içeriden dışarı çıkartılır. İnsanların harekete geçmesi için, duygularının harekete geçmesi gerekir. Yaşamlarını yönetenin koşullar yani dış etkenler değil, kendi kararları olduğunu öğrenip, proaktif davranmanın ve yaşamlarını yönetebilmenin “Nasıl”larını almaları, katılımcılarda değişim hevesi uyandırmakta ve sonucu olumlu etkilemektedir. Bir insan paradigmasını değiştirdiği, kendini tanıdığı, güçlü yönlerini keşfettiği ve potansiyelini beceriye “Nasıl” dönüştürebileceğinin yollarını öğrendiği zaman özgüveni yükselir, motive olur ve harekete geçer. Biz de eğitimlerimizi oluştururken, diğer bir çok program ve bilgi kaynağında eksikliğini fark ettiğimiz “Nasıl”ları vermek üzerine odaklandık. “Önce Ben, Sonra…” seminerinde “Ne-Neden-Nasıl” formatında interaktif olarak işlenen konular şunlardır: • Başarı Kavramı • Mutluluk Kavramı • Hayal, Amaç, Hedef • Kişisel Gelişim • Değişim • Düşünceler- Paradigmalar • Etkin Alışkanlıklar • Tutum • İnsan İlişkileri • Empati • Kişilik Profilleri Tüm çalışanlara yönelik bu seminer bir gün (sekiz saat) sürer. Katılımcı maksimum 40 kişidir D A N I Ş M A N L I K ®

6 “ÖNCE BEN, SONRA MÜŞTERİ” Satış Becerileri Semineri Satıcılar çıkmaza girdiklerinde, genelde eski ve kendilerini yakın hissettikleri davranış tarzlarına geri dönüş yaparlar. Bu daha çok kendilerinin ürün ve servis satmaya çalıştıkları, “ürün odaklı” satış tarzıdır. Rona Danışmanlık, günümüzde değişen müşteri beklentilerini de göz önünde tutarak, “müşteri ihtiyaçlarına odaklı” satış tarzını onaylamaktadır. “Önce Ben, Sonra Müşteri” seminerinde işlenen konular şunlardır:  M. M. M. - Mükemmel Müşteri Memnuniyeti - Kavramı  Satışta Bütünlük Sistemlerinde “6” Basamak (Yaklaşım, Ön görüşme, Sunum, Onaylatma, Pazarlık, Bağlama)  İletişim Becerileri  Satış Öncesi Hazırlık  Satış Sonrası Takip  Telefonda Konuşma ve Randevu Alma Teknikleri  Problem Çözme Teknikleri  Takım çalışması ve sinerji “Önce Ben, Sonra Müşteri” semineri, “Önce Ben, Sonra…” seminerini alan gruplar içindir. “Satışta Bütünlük Sistemleri” semineri bir gün (sekiz saat) sürer. Katılımcı sayısı maksimum 20 kişidir D A N I Ş M A N L I K ® ®

7 “ÖNCE BEN, SONRA BİZ” Liderlik Semineri Günümüzde firmaların başarısı; lider veya yöneticilerinin, olabileceklerinin en iyisi olmaları için insanlara yardım etme yani koçluk becerisine bağlı olmaktadır. Bugün uygulanan birçok yönetim stratejisi, insanların doğal olarak içinde varolan potansiyeli bastırmaktır. Genelde yöneticiler bu çok güçlü insan enerjisini nasıl dışarı çıkartacağı konusunda eğitilmemiştir. Bazı kişiler bunu doğal olarak yaparlar ama, birçok kişi de yapamaz. “Önce Ben, Sonra Biz” liderlik semineri, üstün başarılı kişilerin sahip olduğu “5” özelliği kazandırır: 1. Net olarak görülen bir hedef 2. Yüksek başarı dürtüsü 3. Güçlü duygusal zeka 4. Mükemmel sosyal beceriler 5. Kişisel yönetim / zaman yönetimi Bu 5 özellik öğrenilebilir. Ancak sadece güçlü bir liderlikle hayata geçirilebilir. “Önce Ben, Sonra Biz” liderlik semineri, elemanlarınızdaki bu temel özelliklerin geliştirilmesi için hazırlanmış olan, güçlü bir programdır. D A N I Ş M A N L I K ®

8 ® “Yönetimde Liderlik” seminerinde işlenen konular şunlardır:  Liderlik nedir?  Yönetimde Liderliğin Önemi  Liderlik Basamakları 1. Örnek Olmak  Bütünlük 2. Motive Etmek  Anlamak  İnanmak  Beslemek  Dinlemek  Fark Etmek 3. Koçluk / Mentorluk  Bağ kurmak  Yönlendirmek  Geliştirmek 4. Liderler Yetiştirmek  Sorumluluk Vermek  Yetkelendirmek (Empowerment)  İletişim Becerileri “Önce Ben, Sonra Biz” liderlik semineri, “Önce Ben, Sonra…” seminerini alan gruplar içindir. “Önce Ben, Sonra Biz” liderlik semineri bir gün (sekiz saat) sürer. “ÖNCE BEN, SONRA BİZ” Liderlik Semineri

9 “SİNERJİK İLETİŞİM” Liderlik ve Yöneticilik Destek Semineri D A N I Ş M A N L I K ® Bir çok insanın aile ve iş yaşamında sinerjik iletişimden uzak olmasının nedeni, kendilerini savunmalarını ve korumalarını gerektiren iletişimler kuracak biçimde eğitilmeleridir. Ne yazık ki bu durum, yaşamın en büyük trajedilerinden ve israflarından biridir. Çünkü büyük bir potansiyel kullanılmadan kalır; hiç geliştirilmez ve yararlanılmaz. Bunun bilincinde olan firma yöneticileri genellikle yüksek maliyetler ödeyerek, çalışanlar için eğitim programları organize etmekte, ancak bir çok bilgi almalarına rağmen, çoğunlukla sonuç alınmadığı için, bir fark yaratılamamaktadır. Sinerji ile iletişim kurulduğu zaman ise, zihinler ve yürekler yeni olanaklara ve yeni seçeneklere açılır, heyecan doğar, güven güçlenir ve her şeyin eskisinden daha iyi olacağına olan inanç artar. Zaten hedeflenen de budur. “Sinerjik İletişim” seminerinde “Ne-Neden-Nasıl” formatında interaktif olarak işlenen konular şunlardır: • Sinerji Nedir? • Sinerji Nasıl Oluşur? • Negatif Sinerji • Firmada Sinerji • İş Dünyasında Sinerji • Sinerji-İşbirliği Farkı • İletişim Nedir? • İletişim Becerileri Nasıl Güçlendirilir? • İletişimde Güven Sağlamak • Kişisel Bütünlük • İlke Merkezli Olmak • Sinerjik İletişim Nedir? • Sinerjik İletişim Süreci • Yönetici Tarzı Modelleri • Kazan/Kazan Paradigması • Empatik Dinlemek • Farklılıklara Değer Vermek • Üçüncü Seçenek “Sinerjik İletişim” semineri, “Önce Ben, Sonra Biz” seminerini alan gruplar içindir. Katılımcı sayısı maksimum 14 kişidir. Yöneticilere yönelik bu seminer dört saat sürer.

10 D A N I Ş M A N L I K ® “KOÇLUK” Liderlik ve Yöneticilik Destek Semineri “Koçluk” seminerinde işlenen konular şunlardır: •Koçluk Nedir? •Koçluk Becerileri Neden Önemlidir? •Koçluk Ve Mentorluk Arasındaki Fark •Koçluk Değerlendirmesi •Anlatmak Değil, Soru Sormak •Güçlendirmek Ve Denetlemek Arasındaki Fark •Geribildirim Nedir? •Nasıl Geribildirim Alınır? •Koçluk Gerçekleri •Geribildirim Sunmak •ADSU Modeli •İyi Bir Koçluk Toplantısı Nasıl Yapılır? •İki Çok Farklı İnsan Nasıl Bir Arada Çalışır? •Etkileşim Tarzları •Koçluk Engelleri Ve Bunları Aşma Yolları •Acil Sonuç İçin Koçluk •Koçluk Tarzları •Beceri / İstek Dengesi •Koçluk Seansı •Yetkelendirmek (Empowerment) •Motive Etmek •Takım Ortamında Koçluk “Koçluk” semineri, “Önce Ben, Sonra Biz” seminerini alan gruplar içindir. Katılımcı sayısı maksimum 14 kişidir. Yöneticilere yönelik bu seminer dört saat sürer.

11 D A N I Ş M A N L I K ® A. K. O. R. T. EĞİTİMİ ALAN KURULUŞLARDAN BAZILARI ® AKBANK AXA OYAK / SON&SON BANKALAR BİRLİĞİ BAŞARI ELEKTRONİK BENKAR BİLGİ ÜNİVERSİTESİ BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ BORUSAN CRM INSTITUTE TURKEY DEMİR HAYAT SİGORTA DLC DOĞAN MÜŞTERİ HİZMETLERİ DOĞUŞ HOLDİNG EBİL SAÇ TASARIM EGEBANK FİKRET SEVENCAN İNŞAAT FİLMACAS GLOBAL BİLGİ GÖKSU ELEKTRİK HUZUR MAĞAZALARI HÜRRİYET İNSAN KAYNAKLARI İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ KOÇ ÜNİVERSİTESİ KONYA SELÇUK ÜNİVERSİTESİ MANAGEMENT CENTRE TÜRKİYE MARMARA ÜNİVERSİTESİ MONOPLAST MUNDES REPLİK FİLM YAPIM SABANCI HOLDİNG SANİCOR ŞEKER SİGORTA TEGV TE-HA KOZMETİK YKM

12 A. K. O. R. T. EĞİTİMİ ALAN KURULUŞLARDAN BAZILARI ® D A N I Ş M A N L I K ® ACTİVE TURİZM ANTİS KOZMETİK AYDIN EKİN MÜŞAVİRLİK BÜROSU BUN DESIGN COMPANY DHL DİEM KOZMETİK ECZACIBAŞI ERCİŞ MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ER-TUR TURİZM GENPA HAYAT YAYIN GRUBU IXIR İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İŞ BANKASI KANAL 7 KOÇ BİLGİ GRUBU KOÇBANK LC WAİKİKİ METİS MOD AJANS PARSAN REEL OPTİK SAYISAL GRAFİK TEB TE-HA KOZMETİK TELESİNE TOYS R US TÜRKİYE GAZETESİ UNILEVER UPS YEDİ 24 ONLİNE YURTİÇİ KARGO


"BİR FİRMADA EN BÜYÜK YATIRIM İNSAN  Bir yöneticinin çalışma gücünün dörtte üçünü üzerinde harcadığı şey; “insan”dır  Pek çok işte en pahalı kalem; “insan”dır." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları