Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Şirket Profili*  Hissedarlar:Barut ve Esirtgen Aileleri  Abdi İbrahim Tower: İstanbul, Türkiye  Üretim ve Ar-Ge: Esenyurt, İstanbul  Ciro:US $ 853.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Şirket Profili*  Hissedarlar:Barut ve Esirtgen Aileleri  Abdi İbrahim Tower: İstanbul, Türkiye  Üretim ve Ar-Ge: Esenyurt, İstanbul  Ciro:US $ 853."— Sunum transkripti:

1

2 Şirket Profili*  Hissedarlar:Barut ve Esirtgen Aileleri  Abdi İbrahim Tower: İstanbul, Türkiye  Üretim ve Ar-Ge: Esenyurt, İstanbul  Ciro:US $ 853 milyon  İhracat: US $ 27 milyon  Üretim Kapasitesi: 350 milyon kutu  Ürün Gamı:% 53 Referans ilaç % 47 Eşdeğer ilaç  Lisansör:~ 30 Uluslararası firma  Çalışan sayısı:~3300 Günümüzde Abdi İbrahim Kurumsal * 2011 verilerine göre

3 Vizyon Türkiye'de ilaç pazarından daha hızlı büyüyen, tercih edilen, saygın, global bir oyuncu olmak. Kurumsal Misyon İnsan sağlığına yönelik ilaç ve ürünleri, öncü ve yenilikçi yaklaşımlarla tıbbın ve insanlığın hizmetine sunmak.

4 Zirveye Uzanan 100 Yıllık Yolculuk  1912’de İstanbul Küçükmustafapaşa’da küçük bir eczaneyle yola çıkıldı.  1940’da laboratuvarda üretilen ürün sayısı 80’e ulaştı.  1994’de üretim tesislerinin temeli atıldı.  1999’da uluslararası pazarlardaki yapılanma Cezayir ile başladı.  Portföy: 150 Marka, 250’den fazla Ürün, 30’a yakın Lisansör, 20’den fazla ülkeye ihracat  AB GMP onaylı üretim merkezi ve ilk akredite Ar-Ge merkezi faaliyete geçti İstanbul Cezayir İstanbul Kurumsal

5 Cirosuyla 9 Yıldır Sektör Birincisi Ciro — Konsolide Satışlar (TL) * Aralık 2011 verilerine göre Ciro — Konsolide Satışlar (Milyon USD)

6 Yurt İçi Satış Gelişimi Yurt içi satış cirosu (fason dahil) Sektör Lideri Ciro Gelişimi (TL) Ciro Gelişimi (USD milyon) * Aralık 2011 verilerine göre Yurt içi satış cirosu (fason dahil)

7 Pazar Payında Türkiye Lideri Pazar Payı — Kutu (2011) Pazar Payı — USD Ciro (2011) Sektör Lideri Kaynak: IMS

8 İhracat Gelişimi Sektör Lideri

9 USD 274 Milyon Yatırım ( ) Sabit yatırımlar US $ milyon Sektör Lideri

10 Başarı Bir Takım Oyunudur Türkiye’nin En Geniş Satış ve Pazarlama Kadrosu ( ) Sektör Lideri * Abdica, Reformed ve Uluslararası Pazarlar dahil Çalışan Sayısı ~ 3300* Çalışan Sayısı ~ 3300*

11 Üretim Tesisleri Üretim Kapasitesi:350 milyon kutu Üretim Alanı: m Çalışan sayısı: > 500  Uluslar arası standartlara uygun  cGMP ve cGLP sertifikaları  ISO Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası  OHSAS İş Güvenliği Sertifikası  AB GMP onaylı tesis  2007 ‘Enerji Verimli Endüstriyel Tesisi’ Birincilik Ödülü  Çağdaş, Verimli ve Çevre Dostu Teknoloji  Üretim Hattı Otomasyon Sisteminde “Kare Barkod” Teknolojisini Başarıyla Uygulayan Şirket Lojistik Merkezi  Kapalı Alan: m²  Toplam Palet Kapasitesi: •35 milyon USD yatırımı ile Türkiye’nin en yüksek teknolojiyle donatılmış Lojistik Merkezi Türk İlaç Sektörünün İlk Akredite Ar-Ge Merkezi Toplam Kapalı Alan: m2 Laboratuvarlar: m2 Pilot Üretim Alanı: 900 m2 Ofisler: 450 m2 Depo Alanı: 350 m2 Çalışan Sayısı: > 150  Bioeşdeğerlik çalışmalarında yüksek başarı oranı  Türkiye ve Avrupa için CTD dosyaları  Eşdeğer ürün geliştirme süreçlerinin hızlandırılması  Değer katılmış ürünlerin geliştirilmesi

12 Dünyada Abdi İbrahim 20’den Fazla Ülkeye İhracat, Referans İlaç & Eşdeğer İlaç Üretim, Lisanslama, Pazarlama ve Ruhsatlandırma Global

13 Lisansörler Global

14 Global Doğrudan Faaliyet Gösterilen Ülkeler  Azerbaycan  Cezayir  Gürcistan  Kazakistan  Irak  Moldova *  Ukrayna Distribütör Kanalıyla Faaliyet Gösterilen Ülkeler  Afganistan  Almanya  Arnavutluk  Belçika  Fransa  Hollanda  Hong Kong  İngiltere  Kanada  Kosova  Libya  Lübnan  Mauritius  Rusya  Sudan  Türkmenistan  Uganda  Ürdün  Vietnam

15 Global • Avusturya • Brezilya • Bulgaristan • Güney Afrika • Hırvatistan • İspanya • İsviçre • Macaristan • Morocco • Tunus • Venezuella • Körfez Arap Ülkeleri İşbirliği Konseyi Lisans Verilen Ülkeler ( 2012’ye göre)

16 100. Yıl Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası İlk kez Dünya Sağlık Örgütü tarafından 1985 yılında başlatılan ve 1992’den bu yana T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan “Akılcı İlaç Kullanımı” konusunda sorumluluk üstlenen Abdi İbrahim, başlattığı kampanya ile bilinçsiz ilaç kullanımının toplum sağlığı ve ekonomiye yansımalarının önlenmesine katkıda bulunmayı hedefliyor. Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası kapsamında doktor ve eczacı işbirliğinde, görsel ve basılı malzemelerle sağlık kuruluşları üzerinden kamuoyuna mesajlarını ulaştıran Abdi İbrahim; ayrıca TV reklamları, radyo spotları ve dergi ilanlarıyla da daha geniş bir kitleye ulaşarak, kaynak israfının engellenmesi ve daha sağlıklı bir toplum oluşumuna katkıda bulunmayı amaçlıyor. Van Gogh Alive Abdi İbrahim, 100’üncü kuruluş yıldönümünü dünyanın en büyük ressamlarından biri olarak kabul edilen Van Gogh’un eserlerini bugüne kadar hiç deneyimlenmemiş yepyeni bir formatta sunan etkileyici bir sergiyle kutluyor. Sanat, bilim ve teknolojiyi yenilikçi bir şekilde harmanlayan ve bu özelliğiyle Abdi İbrahim’in 100 yıllık bakış açısını yansıtan sergi, dahi ressam Van Gogh’un en ünlü eserlerini, 3.000’in üzerinde dijital imajla çerçevenin içinden çıkarıyor, izleyicilerine klasik müze gezisinin çok ötesinde bir deneyim yaşatıyor.

17


"Şirket Profili*  Hissedarlar:Barut ve Esirtgen Aileleri  Abdi İbrahim Tower: İstanbul, Türkiye  Üretim ve Ar-Ge: Esenyurt, İstanbul  Ciro:US $ 853." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları