Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana."— Sunum transkripti:

1 OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana

2 OTS Platform Modülleri 7x24 Destek ve Operasyon Yönetimi ile Mobiliva OTS Platfomu Modülerdir. Zincir İstediği modülü kullanır, sistem esnektir. Diğer Modüller •Kampanya •CRM •PIN Yönetimi •Duyuru Diğer... Gelecekte • E-Bilet Satışı • Tahsilat • Sadakat Kartı.... Duyuru Modülü Mobiliva Hakkında 2005 yılında kurulan Mobiliva, geliştirdiği öncü ve yenilikçi elektronik dağıtım ve ödeme çözümleriyle Türkiye'nin önde gelen zincirlerine Ar-Ge ve İş Geliştirme şirketi olarak hizmet vermektedir.

3 OTS Platformu Her Yeni Zincir Mağaza ile Yaygınlaşmaya Devam Ediyor Ayda 4.3 Milyon Tekil Kişiye Hizmet Ayda 4.3 Milyon Tekil Kişiye Hizmet 81 Şehirde 81 Şehirde 16 Ulusal Zincir ile Gıda Market Zincirinde %63 Pazar Payı Mağazada Yazar Kasada Yazar Kasada

4 OTS Platform Özetle OTS mağazalara yüklenen bir eklenti yazılım ile yazarkasaların dış dünya ile konuşarak • Sosyal medyada yada basında başlayan kampanyanın Zincir mağazada ödül ile sonlanmasını >> Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Ve dahası, Kampanya dolayısı ile Mağazaya gelen müşterilerin nümerik verilerini kaydetmesini sağlayan bir sistemdir.

5 Esnek Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü ile MARKAYA esnek kampanya yapabilme imkanı sunuyor.

6 Kampanyalar Raporlama OTS ile markaların ürünleri için kurgulanması kolay, maliyeti düşük ancak etkisi güçlü ve ölçülebilir kampanyalar yaratır. Kampanyalar anında izlenir. Ayrıca MARKALAR, müşterilerinin GSM Numaralarını elde eder ve sonra bu numara grubuna istediği başka bir kampayayı yapar. Her kampanya kurgusunda baştan raporlamada istenilen format bildirilir. Önceden formatı belirlenmiş excel raporlar OTS sisteminden otomatik olarak ilgili kişilere istenilen periyotta eki olarak iletilir.

7 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi

8 Zincir Yazarkasaları Üzerinden Verilen PIN • Mağazada listelen bir ürün veya barcode’u önceden tanımlanmış bir kurgu yazarkasadan geçirildiğinde mali fiş yanında PIN numarasının basıldığı bir bilgi fişi üretebilir OTS Platformu. • Kurgu sahibi şirket isterse kendine ait geçerli PIN’leri Mobiliva’ya teslim eder, OTS Platformuna tanıtılan PIN’ler bilgi fişinde kullanılır. • Veya şirket için PIN üretimini Mobiliva OTS sistemleri otomatik yapar. • Bilgi fişi üzerine basılan PIN ve altına istenilen karakter sayısında yazılan metin ile müşteri yönlendirilebilir. Zincir Dışında Verilen PIN Numarasının Zincirde Kullanılması • Başka ortamlarda, dijital medya, Sosya Medya, SMS ile müşteriye gönderilen PIN’ler de kasiyer tarafında OTS Platformuna girilebilir, iş kurgusu neyse buna göre müşteriye «ücretsiz ürün» gibi bazı promosyonlar verilebilir. PIN Yönetimi ile her türlü yaratıcı senaryonuzu gerçekleyin! PIN Yönetimi ile Zincirde bir Promosyon Verin, Müşterinizi Başka bir Satış Noktasına Yönlendirin, İsterseniz İndirim olarak PIN’i kurgulayın İsterseniz Bir Bilgi Doğrulama yapın! Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi

9 Dijital aktivite mecraları kullanılır,gerçek satış noktalarından ürün hediyesi verilir. Marka ve market Kolay, Hızlı kampanyalar başlatılır. Kampanya Kurgusunun Hazırlanması ve Başlatılması Diğer Kampanya Modellerine Göre Daha Az Zaman Alır. Ürünlerin Özel Olarak Üretilmesi ve Stoklanmasına Gerek Duyulmaz. Kargo maliyeti yoktur. Markanın kendisi promosyon olabilir, başka marka, hediye çeki çözümüne gerek kalmaz. Müşteri istenilen zincir veya onun mağazalarına yönlendirilebilir. Kampanya katılım, kupon, koçan gibi kampanya kontrol araçlarına gerek kalmaz. Promosyon süistimalini ortadan kaldırır. PIN’ler ŞİFRE’ler elektronik ortamda kontrol edilir, kimin promosyona katıldığı excel raporlar ile izlenir. Kasa üzerinden alınan GSM numarası ile promosyonun aktiviteye katılan m yoksa bir yakını tarafından mı kullanıldığı takip edilir. Böylece, yeni GSM numaraları ayrıca pazarlama aktivitelerine davet edilebilir. İstenirse, dijital medyada verilen promosyon PIN’i tüketicinin print alabileceği şekilde tasarlanıp SMS maliyetleri sıfırlanabilir. Dijital aktivite mecraları kullanılır,gerçek satış noktalarından ürün hediyesi verilir. Marka ve market Kolay, Hızlı kampanyalar başlatılır. Kampanya Kurgusunun Hazırlanması ve Başlatılması Diğer Kampanya Modellerine Göre Daha Az Zaman Alır. Ürünlerin Özel Olarak Üretilmesi ve Stoklanmasına Gerek Duyulmaz. Kargo maliyeti yoktur. Markanın kendisi promosyon olabilir, başka marka, hediye çeki çözümüne gerek kalmaz. Müşteri istenilen zincir veya onun mağazalarına yönlendirilebilir. Kampanya katılım, kupon, koçan gibi kampanya kontrol araçlarına gerek kalmaz. Promosyon süistimalini ortadan kaldırır. PIN’ler ŞİFRE’ler elektronik ortamda kontrol edilir, kimin promosyona katıldığı excel raporlar ile izlenir. Kasa üzerinden alınan GSM numarası ile promosyonun aktiviteye katılan m yoksa bir yakını tarafından mı kullanıldığı takip edilir. Böylece, yeni GSM numaraları ayrıca pazarlama aktivitelerine davet edilebilir. İstenirse, dijital medyada verilen promosyon PIN’i tüketicinin print alabileceği şekilde tasarlanıp SMS maliyetleri sıfırlanabilir. Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Avantajları

10 Platform Kiralama Tarifesi İşlem Bazlı Tarife İlave Kampanyalar İkinci – Üçüncü Çalışmalar İndirimli Zincir sayısını belirle İşlem başına 0,50 TL + KDV öde 1 kampanya süresi 3 ay ile sınırlıdır İşlem Bazlı Tarife sistemi ile marka, işlem başına ücret öder. İŞLEM = Verilen promosyon / kasadır. Eklemeler sistemi ile 2.kampanya ücretlendirmesi Örn, “Biskrem” için ödeme yapmıştır, ancak “Halley” için de kampanya yapmak isterse marka sadece %50 fiyatını ödeyerek ikinci kez kampanya yapabilir. Yukarıdaki rakamlar sadece bir örnektir. Aktiviteler için tek tek ücret teklifi istenmelidir. Markanın 2.kampanyası aynı mağazalarda %50 indirimli

11 Yapılmış Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü henüz çok yeni ve GSM Operatörleri kendi kampanyalarını yapmaya başladılar. Yapılan kampanyaların katılım oranları ise benzer kampanyalardan oldukça yüksek.

12 Çözümümüz : Gençturkcell müşterileri, cep telefonlarından, SMS ile gençturkcell indirim PIN’i isterler. PIN’i alışveriş sırasında kasıyere verir ve indirim kullanırlar. MarkalarGençturkcell, Playstation MecralarCarrefour Konu Gençturkcell müşterilerine Playstation indirim kampanyası yapılması Hedef Kitle15-30 yaş grubu Sonuçlar Gençturkcell müşteri memnuniyeti arttırıldı ve Carrefour’lardaki Playstation satışları arttırıldı Redemption Rate % 5 Gençturkcell Playstation İndirimi Temmuz Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

13 Çözümümüz: Müşteri, BP istasyonlarından, alışveriş karşılığında, hediye kuponu alır, Carrefour’a gelir. Ödeme yaparken, kasıyer kuponu okutur ve ardından Cola ürünü geçirilir, indirim uygulanır. Coca Cola BP Kampanyası MarkalarCoca Cola, BP MecralarCarrefour Konu Coca Cola’ya üretim bandı maliyeti olmayan kampanya geliştirilmesi Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Marka memnuniyetini arttırıcı bir kampanya gerçekleşti Redemption Rate % 0,1 Mart-2013 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

14 Çözümümüz : Carrefour mağazalarından alışveriş yapan Visa müşterisi, 3 defa 50 TL ve üstü alışveriş yaptığında, müşteriye SMS ile indirim PIN’i gönderildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, dilediği Carrefour mağazasından 30 TL indirim hakkını kullandı. MarkalarVisa MecralarCarrefour Konu Carrefour mağazalarından, 3 kez 50 TL ve üzeri alışveriş yapanlara indirim hediye edilir. Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Visa müşteri memnuniyetini arttırırken, cirosunu da arttırmış oldu. Redemption Rate % 15 Visa – 30 TL İndirim Kampanyası Ekim-Kasım-2013 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

15 Çözümümüz : Carrefour mağazalarından herhangi bir Pepsi alışverişi yapan müşterilere kasada bilgi fişi aracılığı ile PIN verildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, trendyol.com’dan yaptığı 50TL ve üzeri alışverişlerde 10TL indirim hakkını kullandı. MarkalarPepsi - Trendyol MecralarCarrefour Konu Carrefour mağazalarından, herhangi bir Pepsi alana trendyol.com’da 50tl ve üzeri alışverişlerinde 10tl indirim Hedef Kitle yaş grubu Sonuçlar Redemption Rate PEPSİ – Trendyol Mart-2014 Verilen PİN’lerin e-ticaret sitesinde kullanılmasına örnek örnek

16 Tüm yapı OTS tarafındaki yazılım ile yönetilir. • Alınan bilginin doğrulaması, değerlendirilmesi, sınıflandırılması, dış dünya ile ilişkilendirilmesi ( Operatörlerin TL Satışı, MVNO ürünleri satışı vb ) işlem kontrollerinin yapılması ( hem anlık hem batch olarak) sağlayan yazakasalar ve operasyon Mobiliva OTS Platformu tarafından yapılır. • Bilgi fişlerinin tasarlanması, basılması ve bir çok fonksiyon modüller ve katman yapısındaki bir mimari ile gerçekleşir. • Raporlama bunlara bağlı olarak çalıştırılır. • Raporlama esnek ve ihtiyaca özel yapılır. Mobiliva OTS yapısı ile kod geliştirmeye gerek yoktur. Mobiliva OTS OTS Platform Sonuç

17 Onlarca parakende zinciri ile görüşmeler devam ediyor. Teşekkürler


"OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları