Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SLOGANIMIZ ; 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SLOGANIMIZ ; 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu."— Sunum transkripti:

1

2 SLOGANIMIZ ;

3 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu.

4 4 • Yalınkaya Holding, Yalın Yatırım Holding,Goldaş Dış Ticaret, Yalınkaya Enerji Üretim A.Ş. ve Goldart Holding’in ana grup şirketidir. • Grubun altın ve mücevher konulu şirketleri özel bir bölüm olarak Goldart Holding bünyesinde faaliyet göstermektedir. Grup Şirketi: YALINKAYA HOLDİNG

5 5 YALINKAYA HOLDİNG Goldart Holding Goldaş Kıymetli Madenler Tic. A.Ş. Goldaş Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Goldaş Kuyumculuk BTC-Belgium Trading Company Goldaş Dağıtım ve Pazarlama A.Ş. Meydan Döviz ve Kıymetli Maden Tic. A.Ş. Pregold Madencilik A.Ş. Goldoro Altın Rafinerisi A.Ş. Goldaş DMCC Goldaş (HK) Trading Ltd. Grup Organizasyon Şeması Goldaş Uluslararası Maden Tic. A.Ş.

6 Hasan YalınkayaYönetim Kurulu Başkan Sedat YalınkayaGenel Müdür Hüsnü Naci BozkurtYönetim Kurulu Üyesi Ahmet Ali ÇelikYönetim Kurulu Üyesi Osman Saner SeymanYönetim Kurulu Üyesi Mustafa Sezai Hamamcı Yönetim Kurulu Üyesi Yavuz YağcıYönetim Kurulu Üyesi

7 ORTAKLIK YAPISI ve SERMAYE DAĞILIMI 2012 Ortağın Adı, Soyadı / Unvanı Grubu/İmtiyaz Pay Adedi/Sayısı Sermaye Payı (TL) 1-Goldart Holding A.Ş. A (İmtiyazlı) * 679,660, ,796, Goldart Holding A.Ş. B (İmtiyazlı) ** 67,965, , Goldart Holding A.Ş. C 8,016,512, ,165, Diğer B (İmtiyazlı) ** Diğer C Diğer (Halka Açık Kısım) C 11,235,860, ,358, TOPLAM 20,000,000, ,000, İmtiyazlı Paylara İlişkin Bilgiler * Yönetim Kurulu’nun 5 üyesi (A) grubu pay sahipleri tarafından gösterilecek adaylar arasından Genel Kurulca seçilir. Yönetim Kurulu üyelerinin seçiminde (A) grubu payların her biri bir milyon adet oy hakkına sahiptir. ** Yönetim Kurulu’nun 2 üyesi (B) grubu pay sahipleri tarafından gösterilecek adaylar arasından Genel Kurulca seçilir. Yönetim Kurulu üyelerinin seçiminde (B) grubu payların her biri birer adet oy hakkına sahiptir.

8 8 Goldaş Mağazaları

9 1996 İhracat yapılan ülke sayısı 15'e ulaştı.

10 10 • Büyüme stratejisi doğrultusund a Goldaş dünya çapında önemli uluslararası kuyumculuk fuarlarına katılmaktadır yılında katıldığımız fuarlar Kuyumculuk fuarlarına katılım 2008 Yılı Fuar Listesi 9-11 JanuaryGermanyPSI Messe JanuaryChinaMacau Int. Jewellery&Watch Fair JanuaryItalyVicenza First JanuaryGermanyMerchandising Messe 27 Feb-2 MarchThailandBangkok Gems&Jewellery Fair 28 Feb-2 MarchChina China Shenzhen Int. Gold,Jewellery&Gems Fair MarchTurkeyIstanbul Jewelry Show Mart AprilSwitzerlandBaselworld AprilUKPromotional Marketing Exhibition April-1 MayChinaHong Kong Gifts&Premium Fair MayItalyVicenza Charm May-3 JuneUSAJCK Las Vegas JulyGermanyTendence Lifestyle SepItalyVicenza Choice SepChinaShenzen International Jewellery Fair SepHong Kong Hong Kong Int. Jewellery&Watch Fair NovemberVietnamInt. Jewelry&Watch Fair Vietnam

11 1998 ISO 9002 Kalite Belgesi'nin alınmasıyla Türk Kuyumculuk Sektöründe ISO 9002 Kalite Belgesi alan ilk kuruluş oldu.

12

13

14 1999 Goldaş Kuyumculuk, İMKB'de halka açılan ilk kuyumculuk şirketi oldu.

15 • 2011 Walt Disney ve karakterlerinin altın ve diğer madenlerden mamul mücevherat olarak üretimi ve satışı konusunda anlaşmalar imzalandı. • 2002 • Yüzüklerin Efendisi (Lord of The Rings) filmindeki ana obje olan yüzüğün, altın ve diğer madenlerden mamul mücevherat olarak üretimi ve satışı konusunda anlaşmalar imzalandı. • Türkiye'nin önde gelen spor kulüplerinden Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe Kulüplerine ait amblem, renk, marka ve logoların altından mamul mücevherat olarak üretimi konusunda anlaşmalar imzalandı

16

17

18

19

20 MİSYONUMUZ ; Tüm Dünyada yaşam sevinci ve kalitesi yaymamıza yardım eden ve insanların kendini iyi hissetmesini sağlayan katma degerli ürünler yaratmak VİZYONUMUZ ; Değer verdiğimiz sadık Goldaş müşterileri yaratarak dünyanın en saygın, en güvenilir takı ve mücevher markası olmak; uluslararası değerli metal ticaretinde güçlü bir oyuncu olmak.

21 İNSAN KAYNAKLARI Toplam kalitenin sağlanabilmesi için "bireysel kalitenin sürekli geliştirilmesi" gerekir yaklaşımı üzerinde yükselen insan kaynakları politikalarımız; 1.İşin niteliklerine uygun eleman seçimi ve yerleştirilmesi, 2.Sürekli gelişim için personel eğitimleri, 3.Adil ve objektif performans sistemiyle başarının ödüllendirilmesi, 4.Personelin niteliklerini geliştirmeye yönelik bir kariyer değerlemesinin yapılması, 5.Verimli ve huzurlu çalışma ortamı yaratılması için altyapının hazırlanmasını kapsar.

22  ÇALIŞANLAR; Günlük ve haftalık çalışma saatleri, günlük işe başlama ve bitiş saatleri, ara dinlenme süreleri ve saatleri; işin gereklerine, şirket ihtiyacına, yerel koşullara ve mevsimsel özelliklere göre yasal süreleri aşmayacak şekilde ve İş Mevzuatı çerçevesinde uygulanmaktadır.  Takım Ruhu arttırmaya yönelik olarak Bowling Turnuvaları, Yılbaşı yemekleri, piknik organizasyonları düzenlenmektedir. İnsan Kaynakları Koordinatörlüğü tarafından iletişimi, takım ruhunu ve motivasyonu arttırabilmek amacıyla İç İletişim Faaliyetleri kapsamında şirket genelinde; Yılsonu Yemekleri, Bowling Turnuvası, Tiyatro Klubü Oluşumu, Intranet ( İç İletişim Portalı ), İletişim Bülteni ( Paquet ) gibi organizasyonlar yapılmaktadır.

23 • Ücret Yönetimi Personelin Performans Değerlendirmesine göre yapılandırılmaktadır. • Personelimizin özel gün kutlamalarında (evlilik, doğum, sünnet) Şirket personeli için şirket yönetim kararı ile limitleri belirlenmiş sosyal yardımlar yapılmaktadır.

24 Goldaş’tan Kanserle Savaşa Destek

25 Yalınkaya İlköğretim Okulu

26 26 •Kuyumculuk sektörünün lider markası •Yurtdışında hakimiyet •Benzersiz teknoloji ve kalite •Türkiye’nin ilk halka açık kuyumculuk şirketi •Sektöründe lider bir grubun lokomotif şirketi Goldaş...

27

28


"SLOGANIMIZ ; 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları