Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1. Konu:Taksinet Proje Sunumu Sunucu:Birtan PABUÇCU | Yön.Kur.Bşk.Yrd. Tel: +90 (212) 481 34 47 (PBX) Tel:+90 (212) 481 34 48 Faks: +90 (212) 481 34 49.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1. Konu:Taksinet Proje Sunumu Sunucu:Birtan PABUÇCU | Yön.Kur.Bşk.Yrd. Tel: +90 (212) 481 34 47 (PBX) Tel:+90 (212) 481 34 48 Faks: +90 (212) 481 34 49."— Sunum transkripti:

1 1

2 Konu:Taksinet Proje Sunumu Sunucu:Birtan PABUÇCU | Yön.Kur.Bşk.Yrd. Tel: +90 (212) (PBX) Tel:+90 (212) Faks: +90 (212) Web: E-Posta: 2

3 The vision of Taxitronic on Flexible Transport Services By Taksinet Manager software and development 3

4 4

5 TAXİTRONİC Markası İnterfacom SA ait ispanyol menşeli bir şirkettir. Kuruluş tarihi ile 85 yıldan beri 18 ülkede faaliyet göstermektedir. 18 ülkede tamamen taksi taşımacılığı odaklı 25 distribütör ağı Bünyesinde 40 aktif çalışanı ve dünya geneli den fazla çalışan Başta ABD, İngiltere ve AB ülkelerinde pazar lideri 1700'den fazla taksi filo sahiplerini sistem ile donatmıştır. Taksi ulaşım sistemlerinde dünya pazar lideri (% 60- %65) den fazla taksimetre yakın GPRS sistemli Kendi yazılım ve geliştirme departmanı ; Taksi Rezervasyon Taksi Merkez Yönetimi Taksi Seyahat Planlama Taksi Sevk ve İdaresi Müşteri ve Taksi SMS Yazılımı Elektronik Ödeme Sistemi Online Araç Durumu ve CBS Yolculuk Veri Kayıtları Detaylı bilgi için : 5

6 6

7 Taksinet A.Ş. firmasının kurulma prensibi iki ana unsuru ihtiva eder;  Taksimetre satış ve teknik destek  Taksi işletmeciliği Tamamlanan Çalışmalarımız  Taksinet donanım üreticisi değil, sistem entegratörüdür.  Tamamen Taksilere ve Taksi müşterilerine odaklı projeler üretir.  Türkiye Taksi sektöründe 30 yıllık deneyime sahiptir.  Dünya piyasaları ile entegre çalışabilme 18 ülke Taxitronic kullanıcısı ile  Saha çalışmaları ile banka, kurum ve kuruluşlar ile taksiler arası köprü firmadır.  İnterfacom SA firması Know-How sistem transferi ve uygulayıcısı  Ulaşımı zarar eden değil, kar eden bir sektöre dönüştürür. Taksi ile taşımayla sınırlı kalmamak üzere alternatif gelir kaynakları yaratır. Araç giderlerini azaltır.  Ülkemize gelen turistlere güvenli Taksi yolculuğu sağlar ve ülke prestijine katkı sağlar.  Taksilerin müşteri potansiyelini arttırır ve boş seferleri azaltmada katkı sağlar. Taksinet A.Ş. Yetkilileri tarafından geliştirilen projenin dünyada benzerine nazaran çok daha gelişmiş bir sistemdir. Dolayısı ile uygulanacak bu proje ile dünya piyasalarına açılına bilinecek olup dünya taksi piyasasında rol model oyuncu olan Taxitronic markası ile hızla büyüyeceği düşünülmektedir. Detaylı bilgi için : 7

8 8

9 9 Plaka Sahibi Taksi Taksi Şoförleri Şoför Müşteri Kişi/Gün Araç Galerileri 14 Galeri Taksi Taksi İşletmecisi Taksi Yaşlı ve Görme Engelli Müşteri Kişi/Gün

10 10

11 11

12 12

13 13

14 14

15 Bireysel Müşteri Kurumsal Müşteri Turizim Müşteri 15

16 Taksinet olarak hedef planımızda müşterileri 3 (üç) bölüme ayırıp bu bölümlere ayrı Ayrı kampanyalar, hizmetler ve çalışmalarla Taksi müşterisini artırmak amacındayız. Kurumsal Müşteriler Kurumsal firmalarla anlaşmalar imzalayarak (TaksinetKart) ile şirket bünyesinde yolculuk edecek kişilere verilecek ve şirkete ay sonu itibariyle fatura edilecektir. Böylece art niyetli şirket çalışanı kalmayarak şirket dilediği an ve geriye dönük kendisine verilecek şifre ile aracın konumunu hızını sorgulaya bilecektir. Turizm Müşterisi Turizm firmaları ve otelleri ile anlaşarak turist müşterilere güven içinde hizmet verilip kalite ve güven ortamı oluşturulacaktır. Çağrı merkezi aracılığı ile yabancı dil konusunda sürücüye ve taksi kiralayan turist müşteriye asist hizmeti verilecek olup TaksinetKart ile ödeme alınacağı için fazla ücret ödemek zorunda kalmayacaklardır. Bireysel Müşteriler Bireysel müşterilere verilecek kartlarla Taksi ücretini ödeye bileceği gibi sık yolculuk kullanımında müşterilerimize indirimler ve kampanyalar yapılacaktır. TaksinetKart ile ödemelerini yapa bilecek ve her zaman rezervasyon ile taksi hizmeti alabileceklerdir. 16

17 17 1.Anonim kart veya kurumsal kartlar ile yolculuk sağlanır. 2.Kartlara dolum kredi kartından otomatik yüklenir. 3.TaksinetKart taksimetrede okutularak ödeme yapılır. 4.Araçlar gün sonu alarak hakkedişlerini kendileri takip edebilir. 5.Taksinin anlaşılan günde hakkedişleri ödenir. 6.Müşteri memnuniyeti sağlanır. 7.Taksi müşterisini artırır. 8.Rezervasyonlu taksi hizmeti sağlanır. 9.Taksi bilgi fişi ürete bilir. Sistem Nasıl Çalışıyor ? • Art niyet vb nedenlerle oluşabilecek kayıpların engellenmesi, • Hassas raporlama ve kullanım kolaylığı, • Kart kontrol ve idaresi, • Güvenli kullanım, • Gelişen müşteri memnuniyeti. • Yeni Uygulamalara açık mimari Ödeme Müşteri Kart Ödeme Bilgi Fişi Faydalar :

18 18

19 19 Müşteri Taksi Yolculuk Kronolojisi Taksi İşletme İşleyiş Hiyarşi

20 20

21 21 Araç içi Yolcu Bilgilendirme (YBE) Araçlarda bulunan TaksiTV’ler ile yolculuklar keyfe dönüşmektedir. • Gidilmekte olan güzergahın navigasyon bilgisi, • Son gidilecek lokasyon için otobüs hat ve durak bilgileri • Saat ve tarih, • Hava durumu, • Ödeme seçenekleri • Güncel haberler, kent haberleri, duyurular, • Reklam kuşağı, faydalı anons ve bilgilendirmeler anlık olarak sesli ve görsel olarak yolculara aktarılır. Sistem bir merkezden yönetilmekte ve araçlardaki ekranlar farklı gruplar halinde değişik içeriklerle beslenebilmektedir. Ön yolcu koltuğu arka başlığına yerleştirilen ekranlarda;

22 22

23 23 • Taksi gelir tahsilatının işletmeci tarafından kontrol altına alınması • Alternatif ekstra gelir kaynakları (GSM, Reklam) • Taksi işletmecisinin banka POS hesabına hasılat geçişi • Elektronik ücret toplama, Nakit bulundurma riskinin azaltılması • Termal yazıcı ile Taksi bilgi fişi • Çalışan sürücünün online takibi, güvenliği • Araç içi sürücüler arası detaylı raporlama • Kart müşterisi ile yüksek ciro yakalama • Otomatik Araç takip, Güvenlik, Asistans ve Servis hizmetleri • Araç içi yolcu bilgilendirme (YBE)&(Taksi TV) • Akıllı çağrı merkezi yolcu temini (Bravo®) • TaksinetKart puantaj ile ücretsiz hizmetler • İndirimli yakıt imkanı • Ucuz yedek parça ve periyodik araç bakımları • Sisteme kayıtlı sertifikalı sürücü temini • Araç resmi işlemleri (Sigorta, Alım-Satım v.b.) • Daha az bekleme süreleri ile daha hızlı ulaşım ve yakıt tasarrufu sağlanması • Karşılıklı seferler ile aracın boş gezerek zararının önlenmesi • Taksi gelir tahsilatının işletmeci tarafından kontrol altına alınması • Alternatif ekstra gelir kaynakları (GSM, Reklam) • Taksi işletmecisinin banka POS hesabına hasılat geçişi • Elektronik ücret toplama, Nakit bulundurma riskinin azaltılması • Termal yazıcı ile Taksi bilgi fişi • Çalışan sürücünün online takibi, güvenliği • Araç içi sürücüler arası detaylı raporlama • Kart müşterisi ile yüksek ciro yakalama • Otomatik Araç takip, Güvenlik, Asistans ve Servis hizmetleri • Araç içi yolcu bilgilendirme (YBE)&(Taksi TV) • Akıllı çağrı merkezi yolcu temini (Bravo®) • TaksinetKart puantaj ile ücretsiz hizmetler • İndirimli yakıt imkanı • Ucuz yedek parça ve periyodik araç bakımları • Sisteme kayıtlı sertifikalı sürücü temini • Araç resmi işlemleri (Sigorta, Alım-Satım v.b.) • Daha az bekleme süreleri ile daha hızlı ulaşım ve yakıt tasarrufu sağlanması • Karşılıklı seferler ile aracın boş gezerek zararının önlenmesi

24 24

25 25 Taksi Sürücüsü Sebep-Sonuç-Fayda Taksi Sürücüsü Sebep-Sonuç-Fayda: •Bozuk para bulundurma zorunluluğunun ortadan kalkması. •Kart sahiplerine özel indirimli tarife nedeniyle ucuza ulaşım imkanı. •Kart kullanımının şehirde yaygınlaşması halinde ilave kazançlar. •TaksinetKart’ın Kurumlara satışı ile ulaşım giderlerinin muhasebeleştirilme imkanı. •Hızlı ve planlı ulaşım nedeniyle zaman tasarrufu. •Taksinet TV ile diğer ulaşım birimleri ile entegrasyon imkanına kavuşma. •Taksi taşıma araçlarında kayıp eşya mağduriyetlerinde muhatap kuruluş •Temiz müşteri araçlarla seyahat ve müşteri odaklı seyahat •Sistem tarafından yolculuk sonuna güven ile yolculuk •Taksinet TV reklamlarından hediye km kazanma •Turistlere ülke ziyareti boyunca TaksinetKart ile yolculuk

26 26

27 27 Protokolün Kapsamı;  Çağrı merkezi iş emri ile Taksimetrenin belli priyotlar halinde ücreti sesli okuması  Çağrı merkezi iş emri ile Semt, Sokak isimlerinin navigasyon ile sesli bildirimi  Sisteme Üye taksilerde dernek üyelerine TaksinetKart ile %10 indirim uygulaması  Çağrı Merkezi ses kimliği ile kişileri tanıma ve taksi çağırma  Görme engelli vatandaşlarımızın kaybolmaları halinde taksi ile yardıma gerek kalmadan ulaşımını tamamlama  Taksi TV ile reklam promasyon ve sürpriz kampanyalardan yararlanma  Dernek vasıtası ile kurs almış üyelere çağrı merkezi personel alımı

28 28

29 Taksi Yönlendirme Şeması 29

30 Sistem Kalite Takibi ve Şeması 30

31 Taksinet A.Ş. Manifestosu TAXİTRONİC VE ÇALIŞANLARININ İŞLETMECİLİK İLE TAKSİMETRE ÜRETİMİ KONUSUNDAKİ 85 YILLIK DENEYİMLERİYLE KAZANMIŞ OLDUĞU BU DENEYİMLERİ SATIŞ VE SATIŞ SONRASI HİZMET TECRÜBESİYLE GELİŞTİREREK, MÜŞTERİLERİN BEKLENTİ VE İHTİYAÇLARINI YAKINDAN TAKİP EDİP TÜRKİYE’DE TAKSİNET A.Ş. MARKASI İLE SEKTÖRÜNDE ÖNDER BİR KURULUŞ OLMA HEDEFİ İÇERSİNDEDİR. Taksinet A.Ş. Manifestosu TAXİTRONİC VE ÇALIŞANLARININ İŞLETMECİLİK İLE TAKSİMETRE ÜRETİMİ KONUSUNDAKİ 85 YILLIK DENEYİMLERİYLE KAZANMIŞ OLDUĞU BU DENEYİMLERİ SATIŞ VE SATIŞ SONRASI HİZMET TECRÜBESİYLE GELİŞTİREREK, MÜŞTERİLERİN BEKLENTİ VE İHTİYAÇLARINI YAKINDAN TAKİP EDİP TÜRKİYE’DE TAKSİNET A.Ş. MARKASI İLE SEKTÖRÜNDE ÖNDER BİR KURULUŞ OLMA HEDEFİ İÇERSİNDEDİR. 85 YILLIK DENEYİM SATIŞ VE SONRASI TEKNİK DESTEK M ÜŞTERİ BEKLENTİLERİ Taksinet A.Ş. Manifesto 31

32 32


"1. Konu:Taksinet Proje Sunumu Sunucu:Birtan PABUÇCU | Yön.Kur.Bşk.Yrd. Tel: +90 (212) 481 34 47 (PBX) Tel:+90 (212) 481 34 48 Faks: +90 (212) 481 34 49." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları