Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

YETENEK GELİŞTİRME MERKEZİNE HOŞGELDİNİZ. 1-Değerler Eğitimi 2-Okul öncesi Eğitim 3-Karakter Eğitimi 4-İngilizce Eğitimi 5-Bilgisayar Dersi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "YETENEK GELİŞTİRME MERKEZİNE HOŞGELDİNİZ. 1-Değerler Eğitimi 2-Okul öncesi Eğitim 3-Karakter Eğitimi 4-İngilizce Eğitimi 5-Bilgisayar Dersi."— Sunum transkripti:

1 YETENEK GELİŞTİRME MERKEZİNE HOŞGELDİNİZ

2

3

4 1-Değerler Eğitimi 2-Okul öncesi Eğitim 3-Karakter Eğitimi 4-İngilizce Eğitimi 5-Bilgisayar Dersi

5 Çocuklarımızın, hayatları boyunca ve sonrasında kendilerine lazım olacak dini ve ahlaki bilgilerin temellerini öğretiyoruz... Eğitimlerimiz her sınıfın yaş düzeyine göre, sınıflarımızda 1 (bir) saat toplu olarak, geri kalan sürede birebir olmak üzere DEĞERLER EĞİTİMİ verilmektedir KONULARIMIZDAN BAZILARI * Cüz ve Kur-an’ı Kerim * 32 farzlarımız * Namaz surelerimiz* Hadis-i şeriflerimiz * Osmanlı padişahlarımız* Ahlak Kuralları Çocuklarımızın, hayatları boyunca ve sonrasında kendilerine lazım olacak dini ve ahlaki bilgilerin temellerini öğretiyoruz... Eğitimlerimiz her sınıfın yaş düzeyine göre, sınıflarımızda 1 (bir) saat toplu olarak, geri kalan sürede birebir olmak üzere DEĞERLER EĞİTİMİ verilmektedir KONULARIMIZDAN BAZILARI * Cüz ve Kur-an’ı Kerim * 32 farzlarımız * Namaz surelerimiz* Hadis-i şeriflerimiz * Osmanlı padişahlarımız* Ahlak Kuralları

6 Doğumdan, Zorunlu Eğitim Yaşına Kadar, Çocukların Gelişim Özellikleri, Bireysel Farklılıkları ve Yetenekleri Göz Önüne Alınarak, Çocukların Sağlıklı Bir Biçimde Fiziksel, Duygusal, Dil, Sosyal ve Zihinsel Yönden Gelişimlerini Sağlayıcı, Olumlu Kişilik Temellerinin Atıldığı, Keşfetme Yönlerinin Ortaya Çıkarıldığı, Çocukların Kendilerine Güven Duymalarının Sağlandığı, Ebeveyn ve Eğitimcilerin Etkin Olduğu Sistemli Bir Eğitimdir.

7

8 Günümüz eğitim-öğretim anlayışında "öğretim" öne çıkarılırken, "eğitim" boyutu ikinci planda değerlendirilmektedir. Eğitim kurumlarında ve ailelerde bu durum dikkate alınmadığında amaçsız, vurdumduymaz, sorumluluk duygusu taşımayan, bencil yığınların oluşması kaçınılmaz hale gelecektir. Hem eğitimciler, hem de anne-babalar olarak çocuklarımıza doğruluk-dürüstlük, sorumluluk, yardımseverlik, başkalarına saygılı olma, dostluk-arkadaşlık, özgüven sahibi olma vb. evrensel değerlerin öğretilmesinin gerekliliği tartışılmaz bir gerçektir. Bu konuda okulumuzda "Karakter Eğitimi Projesi" başlatarak evrensel değerleri çocuklarımıza kazandırmayı amaçlıyoruz. Peki Karakter Eğitimi Nedir?

9 Karakter, bir bireyin kendine özgü yapısı, onu başkalarından ayıran temel belirti ve bireyin davranış biçimlerini belirleyen ana özelliktir. İyiyi bilme, iyiyi sevme ve iyiye ulaşma olarak da tanımlanır. Karakter Eğitimi Projesi, öğrencilere sınıf içerisinde, etkinlikler, sınıf çalışması, oyunlar ve örnek olay yöntemleriyle çocuklara evrensel değerlerin kavratılması ve bunları davranışlarına yansıtabilmesi amacıyla uygulanan bir rehberlik programıdır. Projemiz kapsamında, karakter eğitimi konuları içerisinden her ay bir konu belirleyip bu kavramın çocuklarımıza kazandırılmasını çalışıyoruz. Davranış kazandırmada ailenin ve toplumun karakter eğitimine dâhil olması çok önemlidir. Bu açından o ayki konu öğrencilere anlatılırken anne baba olarak sizleri de bu konuları bültenlerimizle aydınlatarak bir bütünlük sağlamaya çalışacağız.

10

11

12 EĞİTİM MÜFREDATLARI VE PLANLARI DEVAM TAKİP ÇİZELGESİ BOY VE KİLO TAKİBİ KAZANIM DEĞERLENDİ RME FORMU BİREYSEL GÖRÜŞME FORMU İLETİŞİM DEFTERİ GELİŞİM RAPORU EĞİTİM KONTROL RAPORU ACİL DURUM TELEFON LİSTESİ KATILIM BELGESİ (MEZUNLARA)

13

14 OKURCALAR BEYAZZAMBAK YAĞMURLAR SINIFI OKUL ÖNCESİ BOY VE KİLO ÇİZELGESİ İSİM LİSTESİ EYLÜL EKİM KASIM ARALIK OCAK ŞUBAT MART NİSAN MAYIS HAZİRAN BoyKilo BKBKBKBKBKBKBKBKBK

15

16 SIRA NO ÇOCUĞUN ADI SOYADI ANNESİNİN ADI SOYADI TELEFONU BABASININ ADI SOYADI TELEFONU ACİL DURUMLARDA BAŞVURULACAK 3.ŞAHSIN ADI SOYADI VE TELEFONU VELİLERİMİZE EN HIZLI ŞEKİLDE ULAŞABİLMEK İÇİN HEM EĞİTİMCİLERİMİZDE HEM DANIŞMADAKİ GÖREVLİMİZDE HEMDE İDARİ BÖLÜMDE ACİL DURUM TELEFON LİSTELERİ BULUNMAKTADIR VELİLERİMİZE EN HIZLI ŞEKİLDE ULAŞABİLMEK İÇİN HEM EĞİTİMCİLERİMİZDE HEM DANIŞMADAKİ GÖREVLİMİZDE HEMDE İDARİ BÖLÜMDE ACİL DURUM TELEFON LİSTELERİ BULUNMAKTADIR

17 DEĞERLENDİRME ÇOK BAŞARILIYIM BAŞARILIYIM ÇALIŞMALIYI M EUZÜ BESMELE KELİME-İ TEVHİD KELİME-İ ŞAHADET RABBİ YESSİR - RABBİ ZİDNİ SÜBHANEKE DUASI FATİHA-I ŞERİF İHLAS SURESİ KEVSER SURESİ YATARKEN VE KALKARKEN DUA HADİS-İ ŞERİFLER MARŞLAR ADAPLAR İLMİHAL BİL. 1.PADİŞAH HARFLERİN TAMAMI HER AY SINIFLARIMIZ, EĞİTİMCİLERİMİZİN SORUMLU OLDUKLARI MÜFREDATLAR DOĞRULTUSUNDA KONTROL EDİLİR. BÖYLECE BAŞARISIZLIĞA GEÇİT VERİLMEZ

18 DEĞERLENDİRME ÇOK BAŞARILIYIM BAŞARILIYIM ÇALIŞMALIYIM Uzun-Kısa İnce-kalın Büyük-Küçük Ağır-Hafif Üstünde-Arkasında-Yanında Şaşkın-Düşünceli Mutlu – Üzgün Kırmızı-Sarı Hızlı – Yavaş Benzer-Farklı Daire 1 rakamı (yazılışı) 2 rakamı (yazılışı) 3 rakamı (yazılışı) Sonbahar Türk Bayrağını Tanıma (Cumhuriyet Bayramı) Atık Pil Hakkında Bilgilendirme HER AY SINIFLARIMIZ,EĞİTİMCİLERİMİZİN SORUMLU OLDUKLARI MÜFREDATLAR DOĞRULTUSUNDA KONTROL EDİLİR. BÖYLECE BAŞARISIZLIĞA GEÇİT VERİLMEZ HER AY SINIFLARIMIZ,EĞİTİMCİLERİMİZİN SORUMLU OLDUKLARI MÜFREDATLAR DOĞRULTUSUNDA KONTROL EDİLİR. BÖYLECE BAŞARISIZLIĞA GEÇİT VERİLMEZ

19

20

21  Tüm sınıflarımızda internet ve laptop mevcuttur. Gerekli hallerde bilgisayarla eğitim desteklenmektedir.  Okulumuzda bilgisayar sınıfı bulunmaktadır  Ayrıca projeksiyon ve yazıcılar mevcuttur

22

23 SARAY SOFRAMIZ VE GÜNLÜK ÜÇ ÖĞÜN YEMEK UYGULAMAMIZ 1.HAFTASABAHÖĞLEİKİNDİ 03.Ara.12 Tereyağlı ballı ekmek, peynir, zeytin, süt Mercimek yemeği, bulgur pilavı, yoğurt Çikolatalı milföy, meyve çayı 04.Ara.12 Hamur kızartması, peynir, zeytin, reçel, ıhlamur çayı Şehriye çorbası, kapuska yemeği, soslu makarna, yoğurt Muzlu pasta, komposto 05.Ara.12 Patates püresi, peynir, zeytin, tahin pekmez, süt Yayla çorbası, Pizza, Ayran Puding 06.Ara.12 Haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, helva, meyve çayı Sebze çorbası, et kavurması, pilav, komposto Meyve gofret 07.Ara.12 Fındık ezmesi, peynir, zeytin, süt Çorba, yoğurtlu havuç kızartması, pilav Susamlı kurabiye, komposto

24

25 2 (iki) Eğitimci  Her sınıfımızda, çocuklarımızın eğitimi için okul öncesi ve Değerler eğitimi olmak üzere 2 (iki) Eğitimci görevlendirilmiştir.  Görevlendirilen öğretmenlerimizin branşlarındaki eğitimlerini tamamlamış olmalarına ve yeterli olmalarına çok dikkat edilir. Uzman bir komisyon tarafından değerlendirilerek alınırlar.  Değerler eğitimi veren öğretmenlerimizin tamamı kendi branşlarında minimum 4 (dört) yıl eğitim almış UZMAN EĞİTİMCİLERDİR.  Eğitimcilerimizin davranışlarıyla da çocuklarımıza örnek olabilecek kişiler olmalarına dikkat edilir.  Oklu dışından uzman eğitim müfettişlerimiz tarafından aylık olarak sınıfların eğitim okul öncesi ve değerler eğitimi kontrollerini yapılarak öğretmenlerimize başarı karnesi hazırlanır.  Eğitimcilerimiz belirli aralıklarla kendilerini geliştirebilecekleri seminerlere tabi tutulur.  Bu seminerler aile hekimi, çocuk pedagogu ve uzman çocuk eğitimcileri tarafından verilmektedir.

26  Okulumuza giriş ve çıkışlardan sorumlu personelimiz; çocuklarımızın güvenliği açısından gerekli kontrolleri en iyi şeklide takip ederek giriş-çıkışları sağlamaktadır.  Aşçılarımız; gerekli eğitimleri almış, lezzet, kalite ve temizlik hususlarında son derece titizdirler.  Temizlik görevlilerimiz; çocuklarımızın tuvalet ihtiyaçlarının takibinde ve okulumuzun hijyeni hususunda son derece titizdirler.

27


"YETENEK GELİŞTİRME MERKEZİNE HOŞGELDİNİZ. 1-Değerler Eğitimi 2-Okul öncesi Eğitim 3-Karakter Eğitimi 4-İngilizce Eğitimi 5-Bilgisayar Dersi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları