Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid."— Sunum transkripti:

1 - 1 - iletisim@YsmYazilim.com Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid

2 - 2 - iletisim@YsmYazilim.com Herkesin bildiğinden fazlasını söylemiyorum. W.Shakespeare YSM Yazılım EVETmobile ile 3G platformunda hızlı iş adamlarına “gerçek fayda” sunuluyor.

3 - 3 - iletisim@YsmYazilim.com Sunum Ajandası  YSM Yazılım hakkında  EVET hakkında  EVETmobile hakkında  Amaç  Hedef Kitle  Teknik Mimari  Fonksiyonalite

4 - 4 - iletisim@YsmYazilim.com YSM Yazılım ve Bilişim Teknolojileri; YazıcıGrup bünyesinde faaliyet göstermektedir. 1996 yılından beri faaliyet gösteren grubumuz 2003 yılından beri ArtWin.Net markasıyla her geçen gün kendini daha da geliştirmektedir. İlk 500 deki firmalar dahil bir çok şirket ve kurumsal müşteriyle büyük projelere imza atmaktadır. Hedeflerinizi başarma yolunda yanınızda YSM‘yi bulacaksınız. Firmamız sıra dışı, farklı ve farkındalık yaratan, genç, dinamik ve heyecanlı, yazılım, danışmanlık ve tasarım eki pler inden oluşmaktadır. Hızla ve güveninizle büyüyor. Saygılarımızla…. Sedat YAZICI Bilgisayar Yük. Müh. YSM Yazılım Genel Müdürü

5 - 5 - iletisim@YsmYazilim.com Hedefe odaklandık ! Birlikte başaralım !

6 - 6 - iletisim@YsmYazilim.com Yazılım Çözümlerimiz MES (Manufacturing Execution System) ve ShopFloor ise Fabrika Sahası ve onun otomasyonunu / yönetimini ifade etmektedir. ArtMES Fabrikanıza SÜS (Sipariş-Üretim-Sevkiyat) dengesi sağlar. EasyWEB yönetilebilir, güncellenebilir, profesyonel ve sektörel web sitesi çözümleridir. 250 yi aşkın referansı ile EasyWEB kurumsal tanıtım faaliyetinizin teknolojik aracıdır. Size özel tasarım ile farklılaşmanız için... EVET hedef kitleden sadık müşteriye ve kurumsal şirkete götüren yazılımdır.EVET = CRM + Finans + Performans ve Yönetim Sistemleri + Entegrasyonlar +...

7 - 7 - iletisim@YsmYazilim.com EasySELL, internetten satış yapıp, işini internete taşıyıp, minimum maliyetle sanal mağaza sahibi olmak isteyen, oturduğu yerden para kazanmak isteyen, yeni nesil akıllı girişimciler için e-ticaret yazılımıdır. ArtHaberci size özel üretilebilen, RSS teknolojisi kullanan, arkasında Basic CRM alt yapısı da bulunan reklam, haber ve kampanya duyurularını da içeren yeni nesil pazarlama aracıdır. YSM Focus; ticari paket yönüyle bir Ön Muhasebe - Küçük ERP, WinZy modülüyle bir Teknik Servis ve Arıza yazılımı, PCcost moülüyle bir gider (masraf) yönetimi yazılımıdır. YSM Focus = Ön Muhasebe + Servis + … Yazılım Çözümlerimiz…

8 - 8 - iletisim@YsmYazilim.com Müşteri Strateji Şirketin insan, mali, bilgi, malzeme ve teknoloji kaynaklarını gerçek müşteri önceliklerine odaklandırma Sistem Kalite, Maliyet ve süre hedeflerini sağlayacak yapılanma ve yöntemler Sürdürücüler Müşteri beklentilerini aşarak sağlayabilmek için çalışanların yönetimi 3S

9 - 9 - iletisim@YsmYazilim.com EVET hakkında Şirketinizi daha köklü ve daha başarılı kılacak çözümler YSM de ! Yeter ki sen de EVET de !

10 - 10 - iletisim@YsmYazilim.com

11 - 11 - iletisim@YsmYazilim.com EVET hakkında  Müşteri, Tedarikçi ve Adayları  Ürün ve Hizmetler, Stok ve Depo  MES, Üretim, MRP, BOM  Pazarlama,Satiş ve CRM  Süreç ve Operasyonlar  Kişiler ve Sözleşmeler  İhtimal ve Performans  Finans ve Nakit Akışı  Bütçe ve Risk Yönetimi  Dokümanlar ve İş Akışı  Projeler ve Müşteri Hizmetleri  Web sitesi CMS ve E-ticaret

12 - 12 - iletisim@YsmYazilim.com EVETmobile hakkında  Zamanın önemini bilen, sürekli seyahat eden liderler,  Zaman ve mekan dinlemeden işini yönetmek isteyen liderler,  Blackberry, IPhone ve diğer mobil cihazları sadece mail okumak için kullanmak istemeyen liderler,  İşini delege edip kontrol etmek isteyen liderler,  Kotasını, hedefini tutturmak isteyen müşteri temsilcileri ve sıcak/soğuk satışçılar,  Kasasını, çekini, ödeme planını takip etmek isteyenler, Kafam rahat olsun, ben yokken de işler yürüsün, ben de sadece kontrol edeyim. Bu dertleri olan her lider EVET demeli! Liderlerin son kararı Sen de, EVET de !

13 - 13 - iletisim@YsmYazilim.com Amaç; şirketini ofis dışındayken de yönetebilecek KOBİ ve BOİ liderleri için YSM nin ürettiği çözümlerin sunulması ve birlikte kazanılması Müşteri de, YSM de kazanacak. Kazan -> Kazan Sen de, EVET de !

14 - 14 - iletisim@YsmYazilim.com Hedef Kitle KOBİ liderleri BOİ liderleri Satış ekipleri Finans ekipleri Kazan -> Kazan -> Kazan Sen de, EVET de !

15 - 15 - iletisim@YsmYazilim.com

16 - 16 - iletisim@YsmYazilim.comİstanbulAnkara Şirket dışındayken Şehir dışındayken Yurt dışındayken EVET ile her yerde iş Sen de, EVET de !

17 - 17 - iletisim@YsmYazilim.com Tema Seçenekleri Dil Seçenekleri YSM – Classic Premier Blue Green – Gray Ping - Blue Türkçe İngilizce Almanca Fransızca Rusça Arapça İspanyolca ……

18 - 18 - iletisim@YsmYazilim.com Görevler Konu Delege Eden Sorumlu Başlangıç Bitiş Öncelik Durum …… Şirket dışındayken de işlerinizi görev fonksiyonu ile yapabilir veya bir başka ekip arkadaşınıza görev atayabilirsiniz.

19 - 19 - iletisim@YsmYazilim.com Müşteri Adayları Müşteri Aday Kategorisi Ünvanı Sektörü Kaynağı İletişim Bilgileri …. Şirket dışındayken de aday da olsa müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Onları adaydan gerçek müşteriye dönüştürebilirsiniz. Müşteri sayınızı arttırarak gelirinizi arttırabilirsiniz.

20 - 20 - iletisim@YsmYazilim.com Müşteriler Ünvanı Sektörü Kaynağı İletişim Bilgileri …. Şirket dışındayken de müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Müşterilerinizle ilişkinizi arttırır ve müşteri sadakatinin de paralelde artmasını sağlayabilirsiniz..

21 - 21 - iletisim@YsmYazilim.com Müşteri Kontakları Kişi İletişim Bilgileri …… Şirket dışındayken de müşteri ve tedarikçi veya her ikisinin de adayları olan firmalardaki kontak kişiler ile ilişki seviyenizi arttırır, unutma olmadan bu ilişkileri sürdürebilirsiniz. Unutmayınız ki, iyi bir kontak yönetimi iyi bir lead ve iyi bir sipariş yönetimi demektir. Özellikle müşteri ve adaylarına ait tüm kartvizitleri yanınızda taşıyamazsınız, ama EVET mobile ile anında ulaşabilirsiniz.

22 - 22 - iletisim@YsmYazilim.com Teklifler Konu ve İçerik Kalemleri Revizyon Müşteri, Satışçı Teklif ve Sonlanma Tarihi Öncelik, Durum, İhtimal, …… Şirket dışındayken de verdiğiniz tekliflerinize ulaşabilirsiniz. Aday müşterilerinizle ve potansiyel işlerinize yoğunlaşabilirsiniz. Her koşulda teklifin satışa dönme oranını yükselterek, bu sürecinin aksamasına müsaade etmezsiniz. Kaçan balığın büyük olmamasını sağlayabilirsiniz.

23 - 23 - iletisim@YsmYazilim.com Bir Fikrim var Konu/Fikir Grubu Fikrin sahibi Sorumlu Fikrin Tarihi Öncelik …… Şirket dışındayken de aklınıza gelen bir şeyi ajandanıza veya bir kağıda yazıyorsunuz veya aklımda tutarım derken unutuyorsunuz. İnnovasyon (yenilikçilik) fikirlerin iyi yönetiminden ve bu fikirlerin fizibiliteden sonra ayrıca bir de iyi bir kaynak (resource) yönetimi ile başarıyla uygulanmasından sonra elde edilen ticari faydadır. Fayda bekleyen buyursun!

24 - 24 - iletisim@YsmYazilim.com Fırsatlar Konu ve İçerik Kalemleri Revizyon Müşteri, Satışçı Teklif ve Sonlanma Tarihi Öncelik, Durum, İhtimal, …… Şirket dışındayken de yeni iş/satış fırsatlarına ulaşabilirsiniz. Aday müşterilerinizle ve potansiyel işlerinize yoğunlaşabilirsiniz. Fırsatın teklife, siparişe veya sözleşmeye dönüşüm oranını yükseltirsiniz. Kaçan fırsatların çokluğu sizin satışta başarısız bir organizasyon ve sisteminizin olduğuna işaret eder. İster kabul edin, ister etmeyin !

25 - 25 - iletisim@YsmYazilim.com Ziyaretler Konu Müşteri, Satışçı Tarihi Ziyaretin İçeriği Ticari dönüşümü, …… Şirket dışındayken de planladığınız ziyaretleri gerçekleştirebilirsiniz. Ziyaretler hem mevcut hem de aday müşterilere yapılır ve önemlidir. Müşteri ise sorunları paylaşılır, çözülür veya yeni bir siparişi alınır. Ziyaret ile memnuniyet ve ilişki seviyesi yükseltilir. Aday müşterisi ise bir fırsat, bir teklif imkanı doğar. Yeni kontaklar oluşturulur ve işe, paraya dönüşür. Bir çay, bir kahve çok önemlidir.

26 - 26 - iletisim@YsmYazilim.com Siparişler Konu ve Kalemleri Müşteri, Satışçı Sipariş ve Sevk Tarihi Öncelik, Durum, İhtimal, …… Şirket dışındayken de verdiğiniz siparişlerinizi girebilirsiniz. Yani şirket dışındayken şirket içi bir süreci başlatabilirsiniz. Siparişin sözleşmeye, siparişin üretime, sevkiyata dönme oranını yükseltebilirsiniz. Siparişteki müşteri ihtiyaçlarının eksiksiz bir şekilde şirketteki ilgili ekiplere aktarımı ve ayrıca teslimata, ödemeye kadarki tüm süreçler malumunuz çok önemlidir. Satış yoksa, para da yoktur. Para da yoksa şirketiniz de yok olacak demektir.

27 - 27 - iletisim@YsmYazilim.com Sipariş Raporu Sipariş, Ürün/Hizmet, Miktar, Fiyat, Teslimat, Ödeme İhtimal, Performans, …… Şirket dışındayken de sipariş raporlarına ulaşabilmeli ve sipariş sürecini çok iyi yönetmeliyiz. Kendimizin veya ekibimizin alması gereken aksiyonları da zaman ile yarışarak etkin bir saha satış operasyonu icra etmeliyiz. Satış yoksa, para da yoktur. Para da yoksa şirketiniz de yok olacak demektir.

28 - 28 - iletisim@YsmYazilim.com Kota Raporu Dönem, Şatışçı, Sipariş Kotası, Ödeme Kotası, İhtimal, Performans, …… Şirket dışındayken de sipariş kotalarına ulaşabilmeli ve sipariş sürecini çok iyi yönetmeliyiz. Kendimizin veya satış ekibimizdeki arkadaşlarımızın kota takibini sıklıkla yapabilmesi hedeflerimize ulaşabilmemizi sağlayacaktır. Satış yoksa, para da yoktur. Para da yoksa şirketiniz de yok olacak demektir.

29 - 29 - iletisim@YsmYazilim.com Müşteri : EVET mobile istiyorum. Abone Merkezi : İşlemlerinizi başlatalım hemen. Sistemin İşleyişi

30 - 30 - iletisim@YsmYazilim.com FireWall & Load Balancer EVETDatabase Sistemin İşleyişi

31 - 31 - iletisim@YsmYazilim.com Liderlerin son kararı


"- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları