Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Müşteriyi Gerçek Zamanda Keşfetmek Erdem AKSAKAL – SAP Türkiye Pazarlama Direktörü.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Müşteriyi Gerçek Zamanda Keşfetmek Erdem AKSAKAL – SAP Türkiye Pazarlama Direktörü."— Sunum transkripti:

1 Müşteriyi Gerçek Zamanda Keşfetmek Erdem AKSAKAL – SAP Türkiye Pazarlama Direktörü

2 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot2 Bir Bakışta SAP 1972’de kuruldu çalışan ve 180+ ülkede müşteri ile dünyanın en büyük kurumsal yazılım firması 25 endüstrinin tamamında küresel pazar lideri

3 Bilgiye Anında Erişim Kişiye Özel Deneyim Farklı Kanallar Sosyal Bağlantı Anlık Memnuniyet Web ve mobil devriminin müşteri beklentilerine etkisi

4 Tepki •Problemlerimi kendiliğinden tespit edip, çözse •Hızlı servis, hızlı aksiyon •İhtiyaçlarıma anında yanıt gelsin Fayda •Hayatımı kolaylaştır •Basit ve hızlı etkileşim •Her zaman, her yerden, her cihazdan © 2012 SAP AG. All rights reserved. Müşteri Beklentileri Uzay Yaptı Güven •Yüksek kalite •Sıradışı müşteri hizmeti •Doğru ve zamanında teslim •Bana özel teklifler •Tarzıma uygun ürün ve hizmetler •Benim ihtiyacıma uygun bilgi İlgi 3

5 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot5 Müşteri Her Kanalı Deniyor Müşterilerin %79’u alışveriş sürelerinin en az yarısında ürünler hakkında online araştırma yapıyor Müşterilerin %53’ü mağaza içindeki alışveriş esnasında yaptığı online araştırmadaki bulduğu negatif bir yorumla satın alma kararını değiştirdi.

6 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot6 Müşteri Bilgiyi Nasıl Kullanıyor

7 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot7 Müşteriye odaklanmak dengeleri değiştirecek “2017 itibariyle CMO’ların IT harcaması CIO’ları geçecek.” “Beş yıl içinde pazarlama bütçelerinin %18,8’inin sosyal medyaya harcanması öngörülüyor.” Source: Gartner; The CMO Survey.org “Analitik pazarlama harcamalarının üç yıl içinde pazarlama bütçelerinin %13,5’ine ulaşması bekleniyor.”

8 BÜYÜK VERİ Facebook’ta 40 milyardan fazla fotoğraf var, Youtube’a her dakika 60 saat uzunluğunda film ekleniyor Walmart’ın bir saatte ürettiği müşteri datasının büyüklüğü 2,5 petabyte ABD Kongre Kütüphanesi’ndeki kitapların tümünden 167 kat fazla 2012 yılında üretilen data miktarı, tarih boyunca üretilenden fazla

9 BİLGİ

10

11 ©2011 SAP AG. All rights reserved.11 Üç boyutlu müşteri memnuniyeti  Para tasarrufu  Zaman tasarrufu  Müşterinin doğru ürünü alabilmesine yardım Kademeye Doğru Zamanda Girmek Kişiselleştirme CRM-bazlı teklifler “Müşterilerimi çok iyi tanıyorum ama doğru zamanda ulaşabiliyor muyum?” Zamanlama Lokasyon bazlı teklifler “Müşterilerimin nerede olduğunu biliyorum ama herkese aynı teklif gidiyor.” «Precision Retailing» 1’e 1 kişiselleştirme Tam karar noktasında

12

13 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot13 “ ” Bigpoint’teki Battlestar Galactica online oyununda saniyede 5000 aktiviteyi SAP HANA’ya yüklüyoruz. Bu sayede her bir oyuncu için kişiselleşmiş teklifler önerebiliyoruz. Gerçek Zamanlı Teklif Yönetimi kullanarak SAP ile yürüttüğümüz bu ortak inovasyon projesi sayesinde %10-13 arasında bir gelir artışı hedefleyebiliyoruz. 5,000 SAP HANA’ya Yüklenen saniyelik event sayısı +10% Yıllık gelir artışı Claus Wagner, Bigpoint Kıdemli GMY Gerçek zamanlı bir oyun platformu Bigpoint için ilave gelir anlamına geldi

14 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot14 Müşteri için gerçek zaman ne demektir? Müşterilerimiz tarafından 4 yıldız alan ve bugün sadece sizin için %10 indirimli kurabiyelerimizden tattınız mı? Kurabiye Kahve Gerçek zamanlı değilse, faydasızdır!

15 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot15 Daha eğlenceli bir alışveriş deneyimi SAP Gerçek Zamanlı Perakende Daha fazla mağaza trafiği Daha fazla müşteri memnuniyeti ve sadakat Daha büyük sepet hacimleri Tekliflerin kabul oranında artış Pazarlama yatırımlarında artan dönüşler

16 ©2013 SAP. All rights reserved. SAP EMEA LoB Customer Partner Summit - SAP Precision Retailing – Philippe Janot16 SAP 360 Customer Yaklaşımı Enterprise Content Management and DMS ERP CRM Other business systems Systems of Record Systems of Engagement Social Foundation SAP JAM Service Delivery SAP Contact Centre  SAP Audience Discovery and Targeting  SAP Sentiment Intelligence with SAP HANA  Customer Value Intelligence  Account Intelligence •App •Stores  Mobile  Apps  Cloud (Private & Public)  Sales Diary & Customer  Briefing


"Müşteriyi Gerçek Zamanda Keşfetmek Erdem AKSAKAL – SAP Türkiye Pazarlama Direktörü." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları